Genk - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Jacques »

stvvilvoorde schreef:
VWB schreef:Brepoels was toch wel opvallend gisteren voor de wedstrijd. Zowel Ishiaku als Tisza stonden niet op zijn lijstje.. hij verklaarde zelfs dat hij Ishiaku niet goed kent.
Op Odoi en Schouterden na, is er nog niks van Brepoels zijn lijstjes binnengehaald.
Dat een Tisza en Ishiaku niet op het lijstje van Brepoels stonden doet sommigen hier zelfs twijfelen aan de lijstjes van Brepoels.
Die lijstjes bestaan en als je ziet wat er op stond (Messoudi, Benko, Kums, De Beule, Capon, Hairemans, Ketting, Vossen, Courtois, Daeseleire, Vermeulen, Custovic, Kabananga) heb ik weinig twijfel over de kwaliteit die hij nastreeft. Daar zit niet veel bij dat al door de mand gevallen is in eerste me dunkt.

Dat Tisza en Ishiaku niet van zijn hand kwamen, verbaast me niets.

Het is misschien beter om ons af te vragen waarom wij nu net tweemaal uitkomen bij een 'twijfelgeval' van Genk. Wie heeft er daar (te) goede connecties? En valt daar misschien ook wat van tafel en wordt er daarom wat meer ijver aan de dag gelegd?

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er op staaien al jarenlang een graaicultuur heerst als het op transfers aankomt. Ik moet ook denken aan de woorden van Vandenbempt over Brepoels' vraag om meer inspraak: een duidelijke njet kreeg hij. De enige die hier dus al 2,5 jaar aan een stuk iedere dag opnieuw presteert, heeft niks te zeggen en mag in de toekomst ook zeker niet meer te zeggen hebben. Ge komt aan de Tiense sneller vooruit als ge 10 jaar op uw luie reet blijft zitten en uw pens gewoon volsteekt op een ander zijn kosten terwijl ge op training wat gaat poten zagen en mensen een mes in de rug planten.
Dan mogen ze van mij gerust zeggen dat ik spoken zie, maar het is alsof sommigen absoluut niet beter willen worden en bezig willen blijven in de grijze zone met allerlei schimmige constructies malafide makelaars en (te dure) paniekaankopen. Daar valt misschien meer op te verdienen?
Laatst gewijzigd door Jacques op 03 feb 2011, 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Scandic »

Jacques schreef:Dat Tisza en Ishiaku niet van zijn hand kwamen, verbaast me niets.
Als die niet 'via' Genk bij STVV zijn gekomen, dan weet ik het niet meer. Het ligt er gewoon vingerdik op...
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Genk - K.STVV

Bericht door enrique »

Jacques schreef:
stvvilvoorde schreef:
VWB schreef:Brepoels was toch wel opvallend gisteren voor de wedstrijd. Zowel Ishiaku als Tisza stonden niet op zijn lijstje.. hij verklaarde zelfs dat hij Ishiaku niet goed kent.
Op Odoi en Schouterden na, is er nog niks van Brepoels zijn lijstjes binnengehaald.
Dat een Tisza en Ishiaku niet op het lijstje van Brepoels stonden doet sommigen hier zelfs twijfelen aan de lijstjes van Brepoels.
Die lijstjes bestaan en als je ziet wat er op stond (Messoudi, Benko, Kums, De Beule, Capon, Hairemans, Ketting, Vossen, Courtois, Daeseleire, Vermeulen, Custovic, Kabananga) heb ik weinig twijfel over de kwaliteit die hij nastreeft. Daar zit niet veel bij dat al door de mand gevallen is in eerste me dunkt.

Dat Tisza en Ishiaku niet van zijn hand kwamen, verbaast me niets.

Het is misschien beter om ons af te vragen waarom wij nu net tweemaal uitkomen bij een 'twijfelgeval' van Genk. Wie heeft er daar (te) goede connecties? En valt daar misschien ook wat van tafel en wordt er daarom wat meer ijver aan de dag gelegd?

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er op staaien al jarenlang een graaicultuur heerst als het op transfers aankomt. Ik moet ook denken aan de woorden van Vandenbempt over Brepoels' vraag om meer inspraak: een duidelijke njet kreeg hij. De enige die hier dus al 2,5 jaar aan een stuk iedere dag opnieuw presteert, heeft niks te zeggen en mag in de toekomst ook zeker niet meer te zeggen hebben. Ge komt aan de Tiense sneller vooruit als ge 10 jaar op uw luie reet blijft zitten en uw pens en portefeuille gewoon volsteekt op een ander zijn kosten terwijl ge op training wat gaat poten zagen en mensen een mes in de rug planten.
Dan mogen ze van mij gerust zeggen dat ik spoken zie, maar het is alsof sommigen absoluut niet beter willen worden en bezig willen blijven in de grijze zone met allerlei schimmige constructies malafide makelaars en (te dure) paniekaankopen. Daar valt meer op te verdienen.
Dit is de enige, juiste conclusie ! ! Er lopen wolven in schapenvacht rond op Stayen.
enrique
Berichten: 2871
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Genk - K.STVV

Bericht door enrique »

enrique schreef:
Jacques schreef:
stvvilvoorde schreef:
VWB schreef:Brepoels was toch wel opvallend gisteren voor de wedstrijd. Zowel Ishiaku als Tisza stonden niet op zijn lijstje.. hij verklaarde zelfs dat hij Ishiaku niet goed kent.
Op Odoi en Schouterden na, is er nog niks van Brepoels zijn lijstjes binnengehaald.
Dat een Tisza en Ishiaku niet op het lijstje van Brepoels stonden doet sommigen hier zelfs twijfelen aan de lijstjes van Brepoels.
Die lijstjes bestaan en als je ziet wat er op stond (Messoudi, Benko, Kums, De Beule, Capon, Hairemans, Ketting, Vossen, Courtois, Daeseleire, Vermeulen, Custovic, Kabananga) heb ik weinig twijfel over de kwaliteit die hij nastreeft. Daar zit niet veel bij dat al door de mand gevallen is in eerste me dunkt.

Dat Tisza en Ishiaku niet van zijn hand kwamen, verbaast me niets.

Het is misschien beter om ons af te vragen waarom wij nu net tweemaal uitkomen bij een 'twijfelgeval' van Genk. Wie heeft er daar (te) goede connecties? En valt daar misschien ook wat van tafel en wordt er daarom wat meer ijver aan de dag gelegd?

Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er op staaien al jarenlang een graaicultuur heerst als het op transfers aankomt. Ik moet ook denken aan de woorden van Vandenbempt over Brepoels' vraag om meer inspraak: een duidelijke njet kreeg hij. De enige die hier dus al 2,5 jaar aan een stuk iedere dag opnieuw presteert, heeft niks te zeggen en mag in de toekomst ook zeker niet meer te zeggen hebben. Ge komt aan de Tiense sneller vooruit als ge 10 jaar op uw luie reet blijft zitten en uw pens en portefeuille gewoon volsteekt op een ander zijn kosten terwijl ge op training wat gaat poten zagen en mensen een mes in de rug planten.
Dan mogen ze van mij gerust zeggen dat ik spoken zie, maar het is alsof sommigen absoluut niet beter willen worden en bezig willen blijven in de grijze zone met allerlei schimmige constructies malafide makelaars en (te dure) paniekaankopen. Daar valt meer op te verdienen.
Dit is de enige, juiste conclusie ! ! Er lopen wolven in schapenvacht rond op Stayen.
Degraen en Duchatelet zitten zowat te ruziën op TVL. Verwondert mij eigenlijk niet...
Gebruikersavatar
stefbef
Berichten: 23
Lid geworden op: 18 jan 2011, 13:45

Re: Genk - K.STVV

Bericht door stefbef »

smol schreef:
Ugo Dorst schreef:
Melle schreef: - Vanwelkenhuyzen: Amai, dat kereltje heeft wel wat potentieel... Al bij zijn eerste balcontact onmiddellijk mannetje uitspelen en dan direct voorzetten zonder enige angst....
Heeft zijn volledige opleiding gehad bij Standard.
Was kapitein, leider en een scoremachine bij de Rouches-jeugd.
Eindelijk eens iemand met gestalte en body, en vooral durf.
Geen makkelijk karakter, maar dat hoeft ook niet, aan Deferm hebben we op dat gebied genoeg.
Makkelijke karakters spelen hun mannetje niet uit bij hun debuut op het veld van de nummer 2 uit de competitie.
Hier zit veel meer in dan in Appeltans, Antheunis en Deferm samen.
Niet volledig mee akkoord.
Dylan speelde t.e.m. preminiemen bij STVV, waarna hij te licht bevonden werd en gedurende een 3-tal seizoenen bij Brustem VV terecht kwam. Hierna vertrok hij naar Kermt, om uiteindelijk op 15-jarige leeftijd bij Standard te belanden, waar hij 3 seizoenen speelde en er inderdaad uitgroeide tot een sterkhouder aldaar, het is ook hier waar betrokkene zijn "body" aanscherpte :lol:
Dus heeft STVV jeugdspelers bij Standard weg gelokt?
Mag da wel :Roland: :grappig:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

Bij het doelpunt van Barda wat stond Rymenants daar te doen die staat daar gewoon te staan in de zestien terwijl hij Barda moet houden, aanvallend vond ik Rymenants wel beter. Just op g*nk-forum geweest daar zeggen ze dat Odoi er al na een halfuur moest uitgestuurd worden voor de foutjes op Barda diezelfde Barda had ook er kunnen uitgestuurd worden voor schwalbe's maar Wouters liet zich altijd vangen.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Kan Harie »

Idd aanvallend gezien heeft Rymenants zeker in de eerste helft een paar goeie bewegingen gedaan, voorzetten kwamen wel bijna nooit goed terecht. Maar ach hij is nog jong, heeft nog veel groeimarge.. Die komt er wel.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Jacques »

Hmm, ik weet het toch niet bij Rymenants hoor, ik heb steevast het gevoel dat die de laatste paar procenten mist om in eerste een rol van betekenis te kunnen spelen. Ik hoop dat ik me vergis, net zoals ik in geen honderd jaar een kopke op Dré zijn schouders zag groeien, maar momenteel zit ik toch met de nodige twijfels over hem, zowel verdedigend als aanvallend.

Ik blijf het dan eerder hebben voor Evertz, als die in de zomer kracht kan bijkweken zie ik die eerder dan Rymenants echt doorbreken.
Overdrijven is een kunst
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Genk - K.STVV

Bericht door wim vanaken »

Jacques schreef:Hmm, ik weet het toch niet bij Rymenants hoor, ik heb steevast het gevoel dat die de laatste paar procenten mist om in eerste een rol van betekenis te kunnen spelen. Ik hoop dat ik me vergis, net zoals ik in geen honderd jaar een kopke op Dré zijn schouders zag groeien, maar momenteel zit ik toch met de nodige twijfels over hem, zowel verdedigend als aanvallend.

.
Hier dezelfde gedachtengang. Als ik de Rymenants van de seizoensaanhef vergelijk met die van nu heb ik de indruk dat die totaal geen progressie gemaakt heeft en zelfs eerder een terugval kent. Vond hem gisteren de minste Truienaar en dus ook terecht vervangen. Zal serieus het wapen van schouder moeter verwisselen of gaat seffens niet veel meer aan de bak komen vrees ik...Schouterden in tegenstelling heeft de boodschap begrepen en lijkt me op de goede weg.
Plaats reactie