Genk - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Luc »

Cremasco schreef:
Tompie schreef:Absolute uitblinkers: Vanderjeugt, Odoi, Wagemakers, Mennes en Mutombo

Een dikke pluim voor alle andere kanaries!

Eerste helft de wedstrijd wat ondergaan, voor de rust toch toeslaan omdat Genk wat nonchalant werd, in de 2de helft bij momenten simpelweg de betere ploeg.

GUIDO BREPOELS IS MAGIC!!
Idd. en voeg daar nog dame Fortuna voor een keer bij en het is compleet.
Het zal een moeilijke keuze worden voor Guido wie in het Astridpark het doel zal verdedigen : Castro of VdJeugt.
Verder sta ik verbaasd van Dylan Vanwelkenhuysen : een speler met karuur en dat bij STVV !! En ik zie iets in die kerel, heb hem al op training en in een beloftenmatch bezig gezien.
Ik zie er meer in dan Bertjens. Eens gezien wat een benen die kerel heeft ? http://www.stvv.com/nl/teams/b-kern/d/d ... lkenhuysen" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopen dat Tisza speelgerechtigd is tegen RSCA maar ik betwijfel het. Deferm geschorst. Ik hielt mijn hart al vast : eerste helft speelde Giel tegen Barda, tweede tegen Buffel....en ze spelen hun beste spelers uit tegen onze zwakke schakel. Reymanants moest dekken bij die goal van Gent want Deferm moet naar binnen omdat Odoi geen man pakt. Reymenants is me echt tegen gevallen.

Tegen RSCA Odoi terug op de linksback en Kotysch centraal.
Na de midweekwedstrijd tegen Racing Genk volgt op zaterdag een verplaatsing naar het Constant Vanden Stock Stadion.
Bram Castro, Gregory Dufer en Tibor Tisza zijn speelgerechtigd voor deze wedstrijd.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Genk - K.STVV

Bericht door zipke373 »

Onverhoopt! En weer een(weliswaar kleine) bonus op GBA en Eupen. We doen een goede zaak. Zaterdag nog door spartelen en daarna is't een verschrikkelijk belangrijk tweeluik...Ben al blij dat guido zaterdag een paar wisselmogelijkheden heeft.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Genk - K.STVV

Bericht door lindoke »

Gisteren heb ik nog even gesproken met een antwerp supporter en hij wist me te vertellen dat Tisza een geweldige speler is waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Hij zei dat 75% van zijn schoten atoomschoten waren die bijna altijd gekadreerd zijn. Technisch een heel dikke speler wist hij nog te vertellen. De enige reden waarom hij bij Antwerp vertrokken is, was omdat ze hem financieel niet konden houden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Genk - K.STVV

Bericht door smol »

Ugo Dorst schreef:
Melle schreef: - Vanwelkenhuyzen: Amai, dat kereltje heeft wel wat potentieel... Al bij zijn eerste balcontact onmiddellijk mannetje uitspelen en dan direct voorzetten zonder enige angst....
Heeft zijn volledige opleiding gehad bij Standard.
Was kapitein, leider en een scoremachine bij de Rouches-jeugd.
Eindelijk eens iemand met gestalte en body, en vooral durf.
Geen makkelijk karakter, maar dat hoeft ook niet, aan Deferm hebben we op dat gebied genoeg.
Makkelijke karakters spelen hun mannetje niet uit bij hun debuut op het veld van de nummer 2 uit de competitie.
Hier zit veel meer in dan in Appeltans, Antheunis en Deferm samen.
Niet volledig mee akkoord.
Dylan speelde t.e.m. preminiemen bij STVV, waarna hij te licht bevonden werd en gedurende een 3-tal seizoenen bij Brustem VV terecht kwam. Hierna vertrok hij naar Kermt, om uiteindelijk op 15-jarige leeftijd bij Standard te belanden, waar hij 3 seizoenen speelde en er inderdaad uitgroeide tot een sterkhouder aldaar, het is ook hier waar betrokkene zijn "body" aanscherpte :lol:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Jack »

Zou 't voor Schouterden niet goed zijn een body te kweken? Je mag daar natuurlijk niet in overdrijven, maar kijk naar Vargas...
Die zet je tegenwoordig niet zomaar meer van de bal!

Sent from my HTC Desire
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

Een ZWARE fout bij de 1-0 dat was Deferm denk ik hé, die ik nochtans niet zo slecht vond. Voor de match had ik bang met onze verdediging en onze keeper maar ze hebben zich allemaal prima herpakt VDJ en Waggie op kop. Mutombo schitterende acties gemaakt. Na de 1-0 zijn we beter en beter geworden toch kwam de 1-1 uit de lucht gevallen Schouterden die goed voor zijn man kwam. Vanwelkenhuysen gedurfde wissel van Guido maar had nog de beste kans op de 1-2. Daarna mochten we van geluk spreken dat het geen 2-1 werd. Ogunjimi niet gezien, Vossen is ook niet wat hij geweest is en :kots: Barda als je daarbij in duel ging ging hij liggen en de arbiter liet zich altijd vangen. Al bij al is een gelijkspel een juiste uitslag.

Forza :stvv:
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Kan Harie »

1 Barda buitenspel
2 Deferm sloot perfect mee naar het centrum anders staat Vossen alleen vlak voor doel.
3 het is Rymenants die niet naar buiten loopt en wat staat te lummelen tijdens die fase
4 Stop met alles wat van rechts komt op die jongen zn kap te duwen.. Stel u voor dat hij dit forum meeleest, amaai voor zn vertrouwen!!
Steun Deferm, ge zult zien die gaat nog járen op Stayen spelen ;)
:stvv:
bruintje67
Berichten: 607
Lid geworden op: 22 nov 2010, 23:16

Re: Genk - K.STVV

Bericht door bruintje67 »

lindoke schreef:Gisteren heb ik nog even gesproken met een antwerp supporter en hij wist me te vertellen dat Tisza een geweldige speler is waar we nog veel plezier aan gaan beleven. Hij zei dat 75% van zijn schoten atoomschoten waren die bijna altijd gekadreerd zijn. Technisch een heel dikke speler wist hij nog te vertellen. De enige reden waarom hij bij Antwerp vertrokken is, was omdat ze hem financieel niet konden houden.
Zei die RAFC supporter ook dat hij heel vaak voor zichzelf speelde (vooral in het begin dat hij er was) ?
Tissa is inderdaad een goede speler, als Guido er een "ploegspeler" van kan maken (hierin vertrouw ik Guido helemaal, dus dat zal wel lukken), hebben we een meer dan degelijke speler voor een aantal jaren (als ze hem een contact geven tenminste).
Canary Boy
Berichten: 13
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:31

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Canary Boy »

Ugo Dorst schreef:
Melle schreef: - Vanwelkenhuyzen: Amai, dat kereltje heeft wel wat potentieel... Al bij zijn eerste balcontact onmiddellijk mannetje uitspelen en dan direct voorzetten zonder enige angst....
Heeft zijn volledige opleiding gehad bij Standard.
Was kapitein, leider en een scoremachine bij de Rouches-jeugd.
Eindelijk eens iemand met gestalte en body, en vooral durf.
Geen makkelijk karakter, maar dat hoeft ook niet, aan Deferm hebben we op dat gebied genoeg.
Makkelijke karakters spelen hun mannetje niet uit bij hun debuut op het veld van de nummer 2 uit de competitie.
Hier zit veel meer in dan in Appeltans, Antheunis en Deferm samen.

Pas op of Genk komt hem nog weghalen

anders schitterende match van heel de ploeg
VWB
Berichten: 280
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:53

Re: Genk - K.STVV

Bericht door VWB »

Brepoels was toch wel opvallend gisteren voor de wedstrijd. Zowel Ishiaku als Tisza stonden niet op zijn lijstje.. hij verklaarde zelfs dat hij Ishiaku niet goed kent.
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Genk - K.STVV

Bericht door enrique »

Kan Harie schreef:1 Barda buitenspel
2 Deferm sloot perfect mee naar het centrum anders staat Vossen alleen vlak voor doel.
3 het is Rymenants die niet naar buiten loopt en wat staat te lummelen tijdens die fase
4 Stop met alles wat van rechts komt op die jongen zn kap te duwen.. Stel u voor dat hij dit forum meeleest, amaai voor zn vertrouwen!!
Steun Deferm, ge zult zien die gaat nog járen op Stayen spelen ;)
:stvv:
Normaal wordt er voor de wedstrijd afgesproken wie het maatje is van wie... Dus steek het aub niet op een ander. Gij zegt wel dat er zo niet op Deferm moet gekapt worden, maar gij begint al zelf met de schuld op iemand anders te steken. Als Brepoels tegen hem gezegd heeft, Barda is van u, dan heeft hij de goal op zijn kap. Point final.
En nog dit, hij moet zijn vertrouwen niet laten afhangen door een paar zinnetjes hier op het forum. Anders is het een mietje. Dat hij laat zien wat hij kan. Het wordt stilaan tijd. Anders wisselen met talenten uit 2e.
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Coach373 »

Bij de goal die door Genk gemaalt wordt is helemaal niks te verwijten aan Deferm. Toch speelde hij alweer een barslechte wedstrijd!
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Henri is de man »

Coach373 schreef:Bij de goal die door Genk gemaalt wordt is helemaal niks te verwijten aan Deferm. Toch speelde hij alweer een barslechte wedstrijd!
Inderdaad. Er stonden 2 Genkenaars achter mekaar bij de eerste paal met Euvrard ertussen. Giel moest dus wel opschuiven op Vossen te dekken. Bovendien zie je Deferm 3s voor hij gaat doordekken nog kijken (kijk maar naar de beelden) en Rymenants staat op dezelfde hoogte. Alleen volgt Yannick niet en blijft aan de rand van het strafschopgebied hangen. Barda was in dat geval volledig voor Rymenants !
Als Giel niet gaat doordekken en De Bruyne speelt Vossen aan, zou het zeker en vast de schuld van Deferm geweest zijn...


Rymenants heeft dat trouwens wel vaker gedaan. Als Deferm mee naar voren was en Genk counterde, heb ik meermaals gezien dat Rymenants laatste man is op de linkerflank maar gewoon rustig voortsjaffelt, terwijl Deferm hem voorbij moet spurten om Barda te gaan terughalen.

Desondanks geen goede wedstrijd van Deferm. Op linksachter kan je er niets mee doen.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Genk - K.STVV

Bericht door Erik Engerd »

Waggie speelt altijd goed op Genk.... dan is 'm supergemotiveerd, veel van z'n kenissen (inclusief de baas van z'n vrouw), zijn Genk-supporter... doet me veel deugd dat 'm goede commentaren krijgt..

Van wat ik op TV heb gezien;
-Dacht ik eerst aan buitenspel bij de Goal van Barda, en een miscommunicatie tss Rymenants, Deferm en Euvrard, waarbij Rymenants in mijn ogen merendeel in de fout gaat door te pitten..
-Knappe STVV-goal...goeie cross van Waggie, dito afgelegd door Sidibé
-en dacht ik dat Odoi had moeten centeren bij dat shot op het laatste..er stonden er 2 centraal, maar soit..

Maar al bij al, een Gouden Punt op Genk !!
ONGELOOFELIJK werk van Guido, die man haalt echt t onderste uit de ploeg...
Geef die Wilmet, Kums en De Beule, en we spelen Playoff 1
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4140
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Genk - K.STVV

Bericht door stvvilvoorde »

VWB schreef:Brepoels was toch wel opvallend gisteren voor de wedstrijd. Zowel Ishiaku als Tisza stonden niet op zijn lijstje.. hij verklaarde zelfs dat hij Ishiaku niet goed kent.
Op Odoi en Schouterden na, is er nog niks van Brepoels zijn lijstjes binnengehaald.
Dat een Tisza en Ishiaku niet op het lijstje van Brepoels stonden doet sommigen hier zelfs twijfelen aan de lijstjes van Brepoels.
Plaats reactie