ANDERLECHT - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Zorro
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 nov 2010, 10:12
Supporter van: STVV

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Zorro »

Die scheidsrechter moet ik de komende weken ook niet meer zien. Dankzij hem hebben hebben we hier verloren. Met Odoi wou ik het nog wel eens zien.
Over de prestatie van onze kanarie's: Ze hebben hun best gedaan, hun valt echt niks te verwijten tegen een sterk Anderlecht. Mutombo deed het schitterend op de 10 en was veruit onze beste man. Dufer die weer geen enkele meerwaarde was, en Schouterden had ook niet echt zijn dag. Waggie werd weer eens tientallen keren overlopen door zijn man. Voor de rest een zeer goede invalbeurt van Tisza, en ook Vanwelkenhuyzen mocht weer invallen. Het waren maar 5 minuten, maar hij toonde al toch 3 actie's. Sterk in balbezit.


En Lukaku aka kinder bueno, als Anderlecht voor hem 30 miljoen wilt vangen, dan vind ik dat we minstens 18 miljoen moeten vragen voor Sidibé. Helemaal alleen voor een leeg doel, en nog slaagt hij erin om de bal een meter naast te schuiven


Volledig mee eens Cremasco, maar je vergeet wel te vertellen dat de 2de goal van A'lecht ofside was met 2 man (voorzet Bousouffa)

Ik zou het toch nog eens verder gezien willen hebben met Odoi d'r nog bij. Ook niet vergeten wij spelen onze 3de match op 1 week en niemand met krampen , terwijl bij A'lecht 2 man moesten verzorgt worden met krampen , om maar tge zeggen hé.

Het is ook altijd wat met die arbiters op A'lecht , zou deze soms ook een renteloze lening gekregen hebben van MIJNHEER vanderstock. Zou deze roger ook beginnen te greinen op TV als hij het zou moeten gaan uitleggen. (grote kleine klub)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Jack »

Weinig in de pap te brokken.
Saaie wedstrijd. Belachelijk rood voor Odoi, ik denk dat hij te snel was, even vergeten dat die al geel had. Volgens mij kan je zelfs discussiëren of 't wel fout was. Maar ja, hij lokt die reactie van de scheids zelf uit door z'n belachelijk opgejaagd gedrag. Dom, want we hadden hem volgende week nodig.

Tisza moet absoluut scoren, dan kan alles nog.
Ach, hier moest 't niet. Nu 6 op 6.

We zullen 1 keer 3 punten moeten pakken wanneer iedereen onder ons verliest, dan komt 't wel goed.
Toch maar oppassen want 't kan snel gaan. Charleroi is al onderweg...
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door 't kanarieke »

Foei, foei, foei Vanholsbeeck heeft onder de rust precies eens een praatje gemaakt met de scheidsrechter.
Wat was me dat de tweede helft: een bal die door Boussouffa voorbij de achterlijn van STVV werd gespeeld, werd omgezet in een corner voor Anderlecht, Odoi wordt uitgesloten door een onterechte 2e gele kaart, alle betwistbare fouten (in de tweede helft) worden tegen STVV gefloten, Kanu (als laatste man) krijgt in de eerste helft geen rood nadat hij Schouterden afstopt, ... :devil: :fuckyou:

Voor de rest;
- Anderlecht dat een zeer slechte match speelde, hier konden we in de tweede helft met elf man van winnen.
- STVV dat zeer goed verdedigde in de 1e helft. Combinaties waren ook redelijk OK, alhoewel het tegen Genk toch vlotter liep. Nadat Odoi zijn 2e gele kaart kreeg gingen de kopjes naar beneden.
- Van der Jeugd die ondanks de twee tegengoals weeral een goede match keepte, ik zou hem volgende week tegen Eupen gewoon in de goal laten staan.
- Tisza en Vanwelkenhuyzen die gretig invielen. Tisza had de 1-1 aan de voet, maar Proto zat er nog juist tussen. Vanwelkenhuyzen gebruikt zijn lichaam goed om de bal af teschermen + hij geeft zich volledig.
- Ik heb eens goed met Romelu "Kinderbueno" Lakaku gelachen; een topspits van 30 miljoen die een open kans mist, jaja. Dat belooft weer voor de oefeninterland van de Rode Duivels.
- Dufer die weer geen echte noemenswaardige acties heeft gedaan. Tegen Eupen zou ik hem op de bank zetten en Tisza erin laten.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

STVV goed verdedigd de eerste helft. De commentator van BTV zei: "STVV heeft de druk overleefd" ja sorry, maar Anderlecht heeft toch niet gedrukt een paar kansen gehad maar dat noem ik geen druk. De beste spelers vond ik: VDJ en Kotysch. VDJ omdat hij gewoon goed gepakt heeft. Kotysch omdat hij een bal van de lijn gehaald heeft en bijna zelf gescoord. Mutombo heeft ook goeie actie's gemaakt maar hij moest meer zijn bal afgeven. Dufer niet gezien, ik zou volgende week Tisza in de plaats van Dufer laten starten. Als we wouden scoren moesten we wel sneller opbouwen. De rode kaart van Odoi was onterecht zo gebeuren er veel "fouten" in een match. En dan :kots: Boussoufa die dan altijd gaat mekkeren voor een kaart. Dat uitfluiten als prof moet ge daar tegenkunnen. Hier moeten we onze punten niet halen. Nu komen de matchen en we mogen niet denken dat we er al zijn. Dat is de grootste fout die we kunnen maken.

Forza :stvv:
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Jacques »

Jack schreef: Saaie wedstrijd. Belachelijk rood voor Odoi, ik denk dat hij te snel was, even vergeten dat die al geel had. Volgens mij kan je zelfs discussiëren of 't wel fout was. Maar ja, hij lokt die reactie van de scheids zelf uit door z'n belachelijk opgejaagd gedrag. Dom, want we hadden hem volgende week nodig.
Dan gaan we toch gewoon in beroep?
Iedereen is het erover eens dat het rood belachelijk was, waarom zouden we dan 1 week schorsing slikken met een levensbelangrijke wedstrijd voor de boeg? Is het niet zo dat zowel de eerste als tweede gele kaart wegvallen als we ons gelijk halen?
Zelf rechtvaardigheid afdwingen dus, voor de tweede keer al dit seizoen. Als we ons willen redden, zullen we het allemaal zelf moeten doen, op het veld en op de bond, want van Brussel gaan we geen goodwill moeten verwachten.

Over de match:
Eerste helft perfect volgens het klassieke plaatje nl. de eerste 10-15 min doorkomen en dan beginnen meevoetballen en hopen op de goede aanval/counter zonder zot te doen. Tweede helft moest een herhaling worden en dan zouden onze kansen vanzelf stijgen naarmate dat cinemapubliek meer zou gaan morren. Spijtig van dat vroeg doelpunt. Daarna doet Dierick de match op slot, het moest anders maar ne keer gebeuren dat we op 1 week tijd tegen de top 3 een achterstand ophalen.
Anderlecht, ach ja, zeikploegje. 't Is goed dat ze op de bond veel te zeggen hebben.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Cremasco »

Jacques schreef:
Jack schreef: Saaie wedstrijd. Belachelijk rood voor Odoi, ik denk dat hij te snel was, even vergeten dat die al geel had. Volgens mij kan je zelfs discussiëren of 't wel fout was. Maar ja, hij lokt die reactie van de scheids zelf uit door z'n belachelijk opgejaagd gedrag. Dom, want we hadden hem volgende week nodig.
Dan gaan we toch gewoon in beroep?
Iedereen is het erover eens dat het rood belachelijk was, waarom zouden we dan 1 week schorsing slikken met een levensbelangrijke wedstrijd voor de boeg? Is het niet zo dat zowel de eerste als tweede gele kaart wegvallen als we ons gelijk halen?
Zelf rechtvaardigheid afdwingen dus, voor de tweede keer al dit seizoen. Als we ons willen redden, zullen we het allemaal zelf moeten doen, op het veld en op de bond, want van Brussel gaan we geen goodwill moeten verwachten.

Over de match:
Eerste helft perfect volgens het klassieke plaatje nl. de eerste 10-15 min doorkomen en dan beginnen meevoetballen en hopen op de goede aanval/counter zonder zot te doen. Tweede helft moest een herhaling worden en dan zouden onze kansen vanzelf stijgen naarmate dat cinemapubliek meer zou gaan morren. Spijtig van dat vroeg doelpunt. Daarna doet Dierick de match op slot, het moest anders maar ne keer gebeuren dat we op 1 week tijd tegen de top 3 een achterstand ophalen.
Anderlecht, ach ja, zeikploegje. 't Is goed dat ze op de bond veel te zeggen hebben.
Kan je in beroep gaan op twee keer geel ?
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Scandic »

Cremasco schreef:Kan je in beroep gaan op twee keer geel ?
In principe krijgt Odoi ofwel 1 speeldag of wordt zijn rode kaart als voldoende beschouwd. Afhankelijk van een eventueel schikkingsvoorstel kan in beroep gaan of niet.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Luc »

Scandic schreef:
Cremasco schreef:Kan je in beroep gaan op twee keer geel ?
In principe krijgt Odoi ofwel 1 speeldag of wordt zijn rode kaart als voldoende beschouwd. Afhankelijk van een eventueel schikkingsvoorstel kan in beroep gaan of niet.
Is dat ook zo als je rood krijgt via 2x geel zoals Odoi nu ?
Ik dacht dat dit enkel was als je direkt rood krijgt.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Scandic »

Luc schreef:Is dat ook zo als je rood krijgt via 2x geel zoals Odoi nu ?
Ik dacht dat dit enkel was als je direkt rood krijgt.
Daar wordt inderdaad soms onderscheid in gemaakt, maar ik vrees in het 'geval' Odoi 1 speeldag. Morgen weten we het al.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Halenaar »

Eupen 0-1 Standard
AA Gent 4-1 Lierse
Charleroi 2-0 Zulte Waregem
GBA 1-1 Lokeren


Alleen het punt van GBA en de winst van Charleroi zijn minpunten. Voor de rest hebben we geen bijster verlies gemaakt.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door ZANDER »

Halenaar schreef:Eupen 0-1 Standard
AA Gent 4-1 Lierse
Charleroi 2-0 Zulte Waregem
GBA 1-1 Lokeren


Alleen het punt van GBA en de winst van Charleroi zijn minpunten. Voor de rest hebben we geen bijster verlies gemaakt.
- Charleroi heeft 14 punten (3 winstmatchen) en principe nog vijf wedstrijden te spelen.
- Lierse heeft 16 punten (3 winstmatchen) en nog zes wedstrijden te spelen
- Eupen heeft 19 punten (5 winstmatchen) en nog vijf wedstrijden te spelen
- GBA heeft 20 punten (4 winstmatchen) en nog zes wedstrijden te spelen

Wij hebben 22 punten (6 winstmatchen) en nog zeven wedstrijden te spelen, waaronder thuis tegen Eupen en GBA en uit naar Chalala....

Als je dit nog uit handen zou geven heb je het aan jezelf te danken.

Mijn prognose voor de plaatsen 15 en 16 (en zeker indien Eupen van ons verliest) en de resterende programma's van al deze ploegen in ogenschouw genomen:

15) Eupen
16) Charleroi

Indien Eupen bij ons wint:
15) Lierse
16) Charleroi

Ik las hier ergens "een herboren" Charleroi..... Het is juist dat ze een zes op zes haalden.... maar ze verloren op Lierse met 1 - 0, wonnen tegen een "zieltogend" GBA met hun B-elftal en wonnen nu met 2 - 0 tegen Zulte Waregem dankzij twee flaters van Bossut (Bossut die de speeldag ervoor nog de held was in Eupen).... van "herboren" spelniveau bij Chalala is er ook niet meteen sprake.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Cremasco »

Mechelen speelt tegen ons zonder voorlijn. Benteke is gekwetst en Ibou niet speelgerechtigd. Wij hebben tenminste Mutombo en Sidibé nog, dus dat moet lukken
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:Mechelen speelt tegen ons zonder voorlijn. Benteke is gekwetst en Ibou niet speelgerechtigd. Wij hebben tenminste Mutombo en Sidibé nog, dus dat moet lukken
Welke datum? Is Benteke dan nog gekwetst?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Cremasco »

Since '54 schreef:
Cremasco schreef:Mechelen speelt tegen ons zonder voorlijn. Benteke is gekwetst en Ibou niet speelgerechtigd. Wij hebben tenminste Mutombo en Sidibé nog, dus dat moet lukken
Welke datum? Is Benteke dan nog gekwetst?
Binnen 16 dagen maar ik dacht dat Benteke out was tot einde seizoen of ben ik zo verkeerd ?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

Sacruzsa schreef:Spijtig STVV speelde goed mee tot aan die rode kaart
Toch wel raar da chalala nu ineens kan winnen , das pure competitie vervalsing effe ne man of 10 bijkopen en dan redden we ons wel schandalig gewoon
Ge zijt just :Roland:
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie