ANDERLECHT - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Franske »

ZANDER schreef: Ik las hier ergens "een herboren" Charleroi..... Het is juist dat ze een zes op zes haalden.... maar ze verloren op Lierse met 1 - 0, wonnen tegen een "zieltogend" GBA met hun B-elftal en wonnen nu met 2 - 0 tegen Zulte Waregem dankzij twee flaters van Bossut (Bossut die de speeldag ervoor nog de held was in Eupen).... van "herboren" spelniveau bij Chalala is er ook niet meteen sprake.
Voetbal wordt ook voor een groot deel in het koppeke gespeeld, en dan is een 6/6 van goudwaarde. Ik zou er toch nog rekening mee houden zunne...
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door Jacques »

Echt veel rekenwerk hoeft er niet aan te pas te komen. Winst thuis tegen Eupen en op Charleroi en je bent gered, klaar.
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: ANDERLECHT - K.STVV

Bericht door enerkey »

Franske schreef:
ZANDER schreef: Ik las hier ergens "een herboren" Charleroi..... Het is juist dat ze een zes op zes haalden.... maar ze verloren op Lierse met 1 - 0, wonnen tegen een "zieltogend" GBA met hun B-elftal en wonnen nu met 2 - 0 tegen Zulte Waregem dankzij twee flaters van Bossut (Bossut die de speeldag ervoor nog de held was in Eupen).... van "herboren" spelniveau bij Chalala is er ook niet meteen sprake.
Voetbal wordt ook voor een groot deel in het koppeke gespeeld, en dan is een 6/6 van goudwaarde. Ik zou er toch nog rekening mee houden zunne...
Ze staan nog altijd 8 punten achter. Ze hebben nog 5 wedstrijden te spelen, waarvan 3 op verplaatsing. Dan moeten wij al bijna letterlijk geen enkel punt meer halen. Maar natuurlijk Lierse en Eupen zijnde zou ik er absoluut rekening mee houden.
Plaats reactie