K.STVV - KAS EUPEN

Alles over de wedstrijden van STVV
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door leuvenaar »

zakkamakka schreef:Ja Dufer stelt inderdaad wel teleur als je dan ziet dat Grégoire bijvoorbeeld bij Charleroi er wel al staat.
maar zonder Bossut had Charleroi wel 2 punten minder hoor !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Jacques »

Ozzy schreef:In Dufer ben ik ook wel ontgoocheld precies omdat hij veel meer in zijn mars heeft.
Dat hij buiten strijd is heeft te maken met de lange afwezigheid in competitieverband.
Speelde thans wel sedert zijn transfer beklonken werd met de reserven mee. Goed, dat is niet hetzelfde, maar dat is feitelijk een situatie vergelijkbaar met iemand die terugkomt van blessure. Hij heeft dus zeker niet volledig stilgelegen, wel integendeel. Het laatste dat ik hoorde was echter dat hij bij de reserven ook geen overweldigende indruk naliet, ik denk dus dat het meer is dan enkel 'mist ritme'.
Misschien dat de volgers van de trainingen een beter, vollediger beeld kunnen schetsen.
In het geval Tisza zit de situatie duidelijk anders, hij heeft alle competitiewedstrijden gespeeld en is dadelijk inzetbaar en kan de ideale verbinding tussen middenveld en aanval worden.
Zijn laatste match was anders wel op 28/11 tegen Gyori (zie website Ujpest). Die heeft in feite dus langer stilgelegen dan Dufer.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door stvvilvoorde »

Don't know why, maar ik heb een slecht voorgevoel voor deze match.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Erik Engerd »

Transfers id wintermercato zyn sowiezo al te laat (Dixit Duchatelet, vorig jaar...spelers inpassen, etc)

Ik vrees dat enkel Tisza en Dufer een meerwaarde kunnen zijn de resterende matchen..
Men moet ne Dufer zeker nog niet gaan beoordelen, die jongen kan wat, geef 'm gewoon ff tijd..

Nu dat Dufer geblesseerd is, zal a.s. zaterdag Tibi starten vanaf minuut 1
Veel andere opties zijn er niet, tenzij Guido, Dylan Vanwelkenhuysen voor de leeuwen wil gooien, maar dat zal wel niet

Verder kan t goed zijn dat Buysens ipv Odoi komt op linksback? niet?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door AirMontella »

Ik zou ook het liefst Ludo op de linksachter zien. Kwestie van toch wat extra defensieve zekerheid in te bouwen tegen woelwaters als Jadid en Dahmane.

Tenminste als Ludo al terug 100% fit is (matchritme is een andere zaak, maar dat moet hij ergens beginnen opbouwen). Met alle respect voor Giel, maar hij is te onzeker als linksachter. Zeker tegen een smeerlapke als Dahmane.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Henri is de man »

AirMontella schreef:Ik zou ook het liefst Ludo op de linksachter zien. Kwestie van toch wat extra defensieve zekerheid in te bouwen tegen woelwaters als Jadid en Dahmane.

Tenminste als Ludo al terug 100% fit is (matchritme is een andere zaak, maar dat moet hij ergens beginnen opbouwen). Met alle respect voor Giel, maar hij is te onzeker als linksachter. Zeker tegen een smeerlapke als Dahmane.
²
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door enerkey »

Erik Engerd schreef:
Nu dat Dufer geblesseerd is, zal a.s. zaterdag Tibi starten vanaf minuut 1
Veel andere opties zijn er niet, tenzij Guido, Dylan Vanwelkenhuysen voor de leeuwen wil gooien, maar dat zal wel niet
Ishiaku van minuut 1 op rechts is ook mogenlijk.
zakkamakka
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:26

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door zakkamakka »

Of sidibé op links en Ishiaku in de spits kan ook
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Henri is de man »

zakkamakka schreef:Of sidibé op links en Ishiaku in de spits kan ook
Daar ben ik veel minder fan van. We moeten niet ineens heel ons systeem gaan omgooien. Zou ons spel zeker niet ten goede komen. Als Ludo er klaar voor is, zou ik niet twijfelen.

----------Van der Jeugd-------------
Waggie--Kotysch--Euvrard--Buyssens (Deferm?)
---------Delorge--Mennes-----------
Mutombo----Tisza-------Schouterden
-------------Sidibe------------------

Tisza kan mogelijk ook vanop rechts worden uitgespeeld en wisselen met Mutombo. Idem Schouterden eigenlijk.
Waarschijnlijk zal Tibor zijn pijp uit zijn na 60min. Ik zou zeggen Ishiaku erin dan en Schouterden of Mutombo naar Nr. 10
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
joenge
Berichten: 71
Lid geworden op: 06 dec 2010, 11:15

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door joenge »

idd zo zie ik het ook
wat je ook kan als tisza zen pijp uit is is
sidi op een stapje achteruit en ishuaku in de diepe spits
sidi kan nog altijd als target gebruikt worden en spel inzicht heeft hij al
ok technisch is zene sterkste kant nie
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Cremasco »

Goed nieuws uit de lappenmand : Buyssens speelde op Eupen de 90' vol zonder problemen, bij de beloften.
Maar Volders, leeft die nog ? Is nog steeds niet op de trainingsvelden te zien
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1202
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Luc »

Cremasco schreef:Goed nieuws uit de lappenmand : Buyssens speelde op Eupen de 90' vol zonder problemen, bij de beloften.
Maar Volders, leeft die nog ? Is nog steeds niet op de trainingsvelden te zien
Waarschijnlijk wel, maar daar is dan ook alles bij gezegd ! ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Jack »

Kunnen ze dat contract niet in onderling akkoord ontbinden?
Gegokt en verloren. Nu niet langer blijven hopen...

Sent from my HTC Desire
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Erik Engerd »

enerkey schreef:
Halenaar schreef:Een bijzonder goeie zaak voor ons. Werner is 1 van de beste doelmannen in deze competitie.
Die was idd serieus in vorm de laatste weken. Maar die Radek Petr is ook niet superslecht vrees ik :|
Door een polsblessure is Werner immers niet in staat om de volgende wedstrijden te spelen. Reservedoelman Joseph Biersard is geen profspeler en dus moet Eupen nog op zoek naar een bijkomende doelman.

"We zoeken dringen een keeper", bevestigt trainer Albert Cartier. "Niet onmiddellijk een titularis, maar in eerste klasse is het moeilijk overleven met maar één doelman. Sinds ik bij Eupen zit heb ik Biersard nog maar twee keer op training gezien. Het is een ingewikkeld geval, want hij is niet altijd beschikbaar."
(Voetbalkrant)

Gaan de Goden ons helpen?
Werner is idd een zeer goed sluitstuk, net als thuis tegen de Zebra's een jonge doelman tegen ons?
zebra's/panda's en kiepers...ik geloof :heil:
Who the F*ck is Radek Petr, staat die nog op de Panda's hun loonlijst, denk 't niet dan hé?
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door AirMontella »

Radek Petr staat wel degelijk in de goal zaterdag. Hij zat op Zulte-Waregem en in de thuismatch tegen Standard op de bank. Dus ik zie niet in waarom die opeens niet meer op de loonlijst zou staan.

Petr wordt al twee jaar op rij aan Eupen uitgeleend door Parma. Was begin van het seizoen zelfs nog basisspeler.

Voetbalkrant is hier gewoon verkeerd geïnformeerd (what's new?).
Plaats reactie