K.STVV - KAS EUPEN

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Jacques »

Petr is (ex?) doelman bij de Tsjechische beloften en iedereen die vorig jaar de Exqileague een beetje gevolgd heeft, was verbaasd dat Werner, die het eerder behoorlijk rampzalig deed bij Brussels, dit seizoen ineens de voorkeur kreeg. Misschien heeft het te maken met de regel i.v.m. het minimum aantal Belgen wat in het geval van Eupen wel problematisch kan zijn.
In dat geval zou het dus wel kunnen dat Biersard een verplichte optie is voor zaterdag.

In ieder geval: voor mij was Petr vorige zomer een kandidaat-opvolger voor Simon op lange termijn. Hij maakte vorig jaar een goede indruk op mij. Da's zeker geen derderangsdoelman die ze nog ergens rap zijn gaan opscharrelen.

Wat de betrouwbaarheid van voetbalkrant betreft... :oops: Ik heb de indruk dat dit sterk afhangt van wie het artikel geschreven heeft.
Overdrijven is een kunst
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door ZANDER »

Erik Engerd schreef: Who the F*ck is Radek Petr, staat die nog op de Panda's hun loonlijst, denk 't niet dan hé?
Allemaal niet zo moeilijk te achterhalen.
Zelfs hier op dit forum staan alle speeldagen ter beschikking, alle ploegopstellingen, wijzigingen etc... en alle A-kernen met de recentste gegevens van samenstelling.

Speeldag 1 stond Werner onder de lat, van speeldag 2 tot 10 Petr Radek, nadien terug Werner en Radek steeds op de bank.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Ozzy »

In ieder geval moeten we de drie punten thuis houden voor we naar de heksenketel op Mambour gaan.
We hebben trouwens nog een eitje te pellen met de Eupenaars. Ik ben de 6-0 en de wansmakelijke vertoning nog niet vergeten, hopelijk doen onze kanaries dat ook niet en staat er een supergemotiveerd team tussen de lijnen.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Since '54 »

Ik ga ervan uit dat Brepoels en Voets verleden zondag toch een ticketje aan de Kerhrweg zullen gekocht hebben. Dat is het minste wat we toch mogen hopen zeker. Vermoedelijk hebben beiden zich, net zoals vele anderen, een hoedje geschrokken van de huidige scherpe capaciteiten van de Oostkantonners.

Met KAS hadden wij het al niet gemakkelijk in tweede klasse (2 x moeilijke doch verdiende winst) én in huidige heenronde speelden ze ons op een hoopje met als gevolg 6-0 an unsere Hoze.

Het is dus aan onze 'techse staf' :) om de Eupenaars van hic et nunc behoorlijk goed in te schatten opdat hun aanvalsscherpte ons hier niet, bv. na 30' al, voor onvoorziene voldongen feiten zoud gaan plaatsen. Stel u dat maar eens voor :roll: .

Brepoels zal vooreerst zijn achterhoede én verdedigend middenveld bij de pinken moeten houden. Bovendien kan overconcentratie voor deze wedstrijd ook nefast werken. Aan hem en aan zijn troepen om toch een paar dingen voor ogen te houden.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Since '54 »

Xperia schreef:Eupen zal in de komende cruciale weken geen beroep kunnen doen op zijn doelman Olivier Werner. Werner hield aan de match tegen Standard een gebroken rechterhand over. Ook verdediger Diniz staat even aan de kant.
Eupen is niet zonder zorgen uit de wedstrijd tegen buur Standard gekomen. Uit onderzoeken is gebleken dat doelman Werner (foto) een gebroken hand heeft overgehouden aan de met 0-1 verloren match. Hij zal verschillende weken buiten strijd zijn.

Ook de Braziliaan Marcus Diniz is een tijdje out. Hij heeft een scheurtje van zeven centimeter in zijn dijbeen. Het is nog niet bekend hoe lang de verdediger aan de kant staat.

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... rner_Diniz
Volgens de site van Eupen is ook Fazli Kocabas gekwetst.
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Melle »

Since '54 schreef: Brepoels zal vooreerst zijn achterhoede én verdedigend middenveld bij de pinken moeten houden. Bovendien kan overconcentratie voor deze wedstrijd ook nefast werken. Aan hem en aan zijn troepen om toch een paar dingen voor ogen te houden.
Ik denk niet dat de voorhoede en de aanvalsdrang van Eupen sterker zijn dan die van Gent, Genk en Anderlecht. Dus in principe moeten ze gewoon aan banden gelegd worden... Iedereen heeft maar schrik van Dahmane en Vandenbergh... Ik vergelijk Vandenbergh met Defour, Vossen, Carcela,... Als je ze niet in hun spel laat komen zijn ze "niks" waard en raken ze gefrustreerd waardoor zeker niets meer lukt... ;)
De spelers zullen zelf ook wel beseffen dat een 6-0 afstraffing tegen de toenmalige laatste in de stand MOET goedgemaakt worden in eigen huis... Zowel voor de supporters als voor hunzelf.

Met het uitvallen van Dufer ben je zo goed als verplicht om met dit elftal te starten... Al zou ik graag Ishiaku er vanaf het begin bij hebben maar ik weet echt niet wie ik er zou moeten uitlaten dan...

----------Van der Jeugd-------------
Waggie--Kotysch--Euvrard--Buyssens/Deferm
---------Delorge--Mennes-----------
Mutombo----Tisza-------Schouterden
-------------Sidibe------------------
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Cremasco »

Een fameuze 3-2 als tegen Lommel destijds wil ik tegen Eupen nog eens meemaken
Elfaste
Berichten: 71
Lid geworden op: 24 nov 2010, 12:50

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Elfaste »

Cremasco schreef:Een fameuze 3-2 als tegen Lommel destijds wil ik tegen Eupen nog eens meemaken
Is het niet de 4-3 die je bedoelt? Met de winning goal van Mitrovic in de allerlaatste minuut...
Man man, moew is den tijd :)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Jacques »

4-3 inderdaad en dan zetten ze die beelden nog zelf online hè. ;)
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Dries Herbots »

Melle schreef:
Since '54 schreef: Brepoels zal vooreerst zijn achterhoede én verdedigend middenveld bij de pinken moeten houden. Bovendien kan overconcentratie voor deze wedstrijd ook nefast werken. Aan hem en aan zijn troepen om toch een paar dingen voor ogen te houden.
Ik denk niet dat de voorhoede en de aanvalsdrang van Eupen sterker zijn dan die van Gent, Genk en Anderlecht. Dus in principe moeten ze gewoon aan banden gelegd worden... Iedereen heeft maar schrik van Dahmane en Vandenbergh... Ik vergelijk Vandenbergh met Defour, Vossen, Carcela,... Als je ze niet in hun spel laat komen zijn ze "niks" waard en raken ze gefrustreerd waardoor zeker niets meer lukt... ;)
De spelers zullen zelf ook wel beseffen dat een 6-0 afstraffing tegen de toenmalige laatste in de stand MOET goedgemaakt worden in eigen huis... Zowel voor de supporters als voor hunzelf.

Met het uitvallen van Dufer ben je zo goed als verplicht om met dit elftal te starten... Al zou ik graag Ishiaku er vanaf het begin bij hebben maar ik weet echt niet wie ik er zou moeten uitlaten dan...

----------Van der Jeugd-------------
Waggie--Kotysch--Euvrard--Buyssens/Deferm
---------Delorge--Mennes-----------
Mutombo----Tisza-------Schouterden
-------------Sidibe------------------
100% akkoord met u ploeg. Misschien toch Buyssens op linksachter? Want Giel mag daar ook alleen spelen omdat we daar niemand anders hadden en hij is meer een AM vind ik. Ludo moet wel nog matchritme opdoen.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Kan Harie »

Idd, het is eigenlijk ondankbaar dat Deferm op een niet-ideale positie moet spelen en toch de kritiek krijgt voor iemand die al heel zn leven linksback is.
Ludo kan eventueel, maar is hij volledig klaar voor een volledig match?
Of Kotysch eens op links? Bij Kaiserslautern heeft hij daar in zijne jonge(re) tijd nog gespeeld?
In ieder geval, Guido zal wel het best de kwaliteiten van zijn spelers kunnen inschatten.
Hopelijk lusten de kanaries een stukje panda, ik alleszins wel :grappig:
:stvv: kom op Sintruin!!!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Jack »

Kan Harie schreef:Idd, het is eigenlijk ondankbaar dat Deferm op een niet-ideale positie moet spelen en toch de kritiek krijgt voor iemand die al heel zn leven linksback is.
Komop zeg, op eender welke andere positie is hij ook niet goed genoeg.
Wat een overbescherming van de eigen jeugd toch van tijd tot tijd. :gek:
Ocharm de jongen toch! :roll:
Die mag STVV op de blote kniën danken dat hij nu toch 2 à 3 jaar van eerste klasse heeft mogen genieten. Nergens anders was het waar geweest hoor.

Ludo zijn positie is het ook totaal niet, en toch was hij in die 2 à 3 matchen beter dan Deferm op 2 volledige seizoenen.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

op de officiele site: "Positieve selectieproblemen"

Bericht door Kan Harie »

http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... eproblemen

Man man man, voor het eerst sinds lang hebben ze eens volk genoeg op training,
is dat ook al een reden om te stoefen.
Elke andere ploeg zou dat 'normaal' vinden.
Bij ons is het al groot nieuws

Nu dan ook ik hoop dat onze kanaries de pandas gaan opeten..
Let's go STVV
:stvv: :stvv: :stvv: :stvv: :stvv:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Since '54 »

Jack schreef:
Kan Harie schreef:Idd, het is eigenlijk ondankbaar dat Deferm op een niet-ideale positie moet spelen en toch de kritiek krijgt voor iemand die al heel zn leven linksback is.
Komop zeg, op eender welke andere positie is hij ook niet goed genoeg.
Wat een overbescherming van de eigen jeugd toch van tijd tot tijd. :gek:
Ocharm de jongen toch! :roll:
Die mag STVV op de blote kniën danken dat hij nu toch 2 à 3 jaar van eerste klasse heeft mogen genieten. Nergens anders was het waar geweest hoor.

Ludo zijn positie is het ook totaal niet, en toch was hij in die 2 à 3 matchen beter dan Deferm op 2 volledige seizoenen.
Beste Kan Harie, men moet het eindelijk eens durvan inzien dat Giel Deferm:

1. een echte linkspoot is en nooit tégen zijn voet heeft moeten spelen. Nooit!.

2. reeds zijn 3de jaar op de linksback speelt (mag spelen).

3. al minstens 3 jaar met de A-kern meetraint.

4. nooit mentale, familiale en amper fysieke problemen heeft gekend.

5. op enkele km van zijn deur kan spelen en trainen en door zijn familie gepamperd wordt.

6. weldra 23 jaar oud is en niet meer als een broekje kan beschouwd worden.

Als men dan als 'geboren middenvelder', zoals hij door enkelen wordt genoemd, niet kan doorgroeien op de linksbackpositie dan is er iets mis met de speler of met het te behalen niveau.


Giel Deferm, met al mijn respect voor de Kozense bakkerszoon, zal nooit het 1ste klasseniveau halen. Voor zijn persoonlijk geluk moet de jongeman een klas lager aan de bak en dit is geen schande want ook daar kan hij als prof zijn carriëre maken.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - KAS EUPEN

Bericht door Kan Harie »

Ik stel alleen maar vast dat zelfs wanneer hij een goeie match speelt, hij door sommige 'supporters' wordt onderuit gehaald. Dat verdient die jongen niet, heeft ons mee naar eerste geholpen en ons ook daar vaak uit de nood geholpen op een positie die niet van 'nature' de zijne is.
Hij verdient zeker meer respect dan dat hij hier krijgt.
En leg u erbij neer dat hij hier nog lang gaat spelen, heeft een langdurig contract..
:stvv: kom op Giel :stvv:

en PS: iedere familie zou fier zijn als een van hen in eerste klasse speelt, dat heeft niks met pamperen te maken.. ;)
Plaats reactie