RSC Charleroi - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Oostsupporter »

We moeten eerlijk durven zijn. Gisteren gaat Guido lelijk in de fout bij zijn opstelling. Odoi is geen nr. 10 terwijl er nen 10 op de bank zit.
En ere wie ere toekomt, Sidi moest aan de helft al gewassen zijn, hij kan gene bal stoppen voor de moment. Droevig, droevig hoe hij erbij loopt, voetbal begint bij balcontrole, wel die heeft hij niet, bal terug of breed leggen lukt zelfs niet, en die spreekt maar van transferts, bewijs het eerst dan heb je recht van spreken.
En altijd het probleem voor zich uitduwen, verloren in Chalala, geen probleem we hebben nog 4 thuiswedstrijden, dan zal je toch uit een ander vaatje moeten tappen en zoals guido het zegt het op de mat bewijzen, nie in de gazetten.
ARM STVV, onze twee kiekens mogen fier zijn op hun huiswerk, :Roland: :mangel: , met mijn centen spelen jullie niet meer.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Cremasco »

Ik begrijp Guido niet. Tisza was volgens Sidibé de man die perfect in zijn rug kan spelen en hem aanspelen. Wat doet Guido ? Hij stelt hem pas een 25 minuten voor tijd op. Zoals Zander zegt : de nieuwe mannen komen in de matchen dat ze al mogen spelen, weinig aan spelen toe.
Tisza had tegen Charleroi en Eupen een ganse match moeten spelen.
Nu hebben de nieuwe spelers enkel nog de kans om tegen GBA en Lokeren te spelen. En vervolgens hopelijk PO2.
Is Guido met zijne kop aan het spelen omdat hij niet kreeg wat hij wou ? Je kan toch altijd eens proberen hé. Ik las hier onlangs dat Genk hen ook volgde. Tisza is wel uwe enige speler met caps van de nationale A-ploeg. Voor de rest heb je niemand buiten Sidibé zeker met 1 cap en misschien nog Dufer in een ver verleden.
http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees ... -presteren" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.belgiumsoccer.be/nieuws/lees ... -het-goede" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegen GBA en Lokeren : Sidibé op de bank en Ishiaku en Tisza erin in een 4-4-2
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Dries Herbots »

Charleroi was gretiger maakt een goal en speelt dan de wedstrijd goed uit. Dat Guido niet start met Tisza dat ben ik al 3 weken aan het zeggen dat hij moet starten met Tisza op de 10. Wedden dat er nu in de gazetten gaat staan van "We hebben nog 2 inhaalmatchen" nu ligt daar alle druk een 4 op 6 MOET! Ik vrees dat we gaan hopen dat onze concurrenten niet meer te veel punten pakken.
K.STVV speelt op Staaien.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Ozzy »

Cremasco jong volledig mee eens.
Wat me ook opviel: VDJ een geweldige safe in de tweede helft maar bij stilstaande fases een ramp en twijfelaar eerste klas. Komt uit maar gaat telkenmale terug: zo creeer je geen vertrouwen. Castro moet ongetwijfeld de voorkeur krijgen.

Ondanks alle lof aan Guido geef ik hem een buis zaterdag jl.

Ik ben het niet eens met velen om Odoi op de flank vast te pinnen.
Hij bestrijkt de ganse as vh middenveld maar ofwel Mennes ofwel Delorge moeten wijken of een andere positie innemen. Is technisch sterker maar wat belangrijker is kan overschakelen van een verdedigende naar een aanvallende positie en dat is zeer zeer belangrijk.
Voor mij mag de driehoek Mennes-Odoi-Tisza.
Er was ook weer kritiek op Waggie maar het is de enige die kan uitverdedigen, Euvrard en Kotysch zijn enkel sterk in het versturen van lange lellen, wat een verschil met de man die ons in de zomer moest verlaten. Deferm tenslotte heeft amper vat op zijn tegenstander, is veel en veel te braaf. Delorge eens op zijn plaats proberen of Buyssens als hij inzetbaar is.

We kunnen er niet omheen, Charleroi had zaterdag voetballers in zijn rangen en daar stelden wij kick and rush tegenover. Constructieve opbouw beste sups begint van bij de stopper en is meer bepalend dan wat iedereen denkt.
Dat STVV 23 punten heeft behaald mag eerlijk gezegd een klein mirakel genoemd worden want wij brengen zowat het slechtste voetbal van de hele eerste klasse.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Jacques »

Wat is dat nu ineens? Guido heeft gefaald?

Iedereen zit hier sedert de winterstop te zeggen dat Odoi in het middenveld een serieus surplus biedt (terecht trouwens) en nu is't ineens allemaal Tisza? Lijkt mij nogal makkelijk gasten. Tisza is goed ingevallen en ik zou een driehoek Delorge/Mennes-Odoi-Tisza ook wel eens willen zien, maar beweren dat Tisza er zaterdag vanaf de eerste minuut MOEST instaan, ho maar, da's een brug te ver. Odoi deed het eerder al goed op de 10 en het duo Mennes-Delorge is al 2 jaar een certitude. Dat hij die driehoek niet zomaar overhoop ging gooien zonder goeie reden, vind ik maar logisch. Had hij dat wel gedaan en was het ook 1-0 geweest, vraagt iedereen zich hier af waarom hij in godsnaam die goeie driehoek uit mekaar haalde...
't Is makkelijk achteraf oordelen, uiteindelijk krijgt Guido Tisza en Ishiaku ook maar op 30 januari in de schoot geworpen en moet hij dan ook maar zien wat hij ermee doet. Dat zijn geen goed voorbereide transfers hè, nee dat is populisme omdat de grond onder ene zijn voeten te heet werd en er teveel wind van voren kwamen uit teveel richtingen. Zonder daarmee de spelers te willen beoordelen, laat staan veroordelen, maar zo zitten de zaken wel in elkaar hè.

Het kan verkeren met de nieuwkomers. Dufer en Ishiaku brachten amper wat, Tisza wel, da's dan de ironie des levens dat degene met het minste speelminuten het meeste brengt, maar ik ben ervan overtuigd dat de speelminuten van Tisza de komende weken (Mechelen en Cercle logischerwijze uitgezonderd) wel de hoogte in zullen gaan.
Sidibe krijgt nu de wind van voren om zijn gemiste kansen, terecht, hij moet er minstens 1 en eigenlijk zelfs 2 maken, maar laat ons de zaken eens omdraaien. Hij stond wel op de goeie plaats, dat kon je van -op papier- centrumspits Ishiaku niet zeggen, die kon geen kans missen want die heb ik omzeggens nooit in de box gezien. Opnieuw, ik wil die gast daarmee niet permanent afschieten, maar het is wel wat het is en dan mag je dat ook gerust zeggen als je Sidibe zijn gebrek aan afwerking aanhaalt. Ik blijf het spijtig vinden dat een aantal mensen Sidibe niet naar waarde weet te schatten, voor mij is dat een naam die ik blind invul op het scheidsrechtersblad en eentje die bij mij altijd in de punt moet staan, de rest moet maar in functie daarvan gaan spelen. Als ik dan zo'n suppo4life (suppositoire?), targetman 30 jaar geleden, nou ja...Soit, iedere speler heeft zijn voor- en tegenstanders, Cantaluppi viel die eer eerder ook al te beurt, terwijl ik dat in de verste verte niet begreep en tot de dag van vandaag niet begrijp. Soit, ik moet mij daar niet in opjagen.

Bracht Charleroi zoveel meer dan ons? Het staat of valt daar met 3 spelers: Losada, Biton en Cordaro. Voor het overige vond ik enkel die linksachter deftig spelen, de rest was zeker niet meer dan wat wij brachten. Sterker nog, ondanks dat het ons nul punten oplevert, hebben we in geen enkel van de voorgaande matchen zoveel kansen bij elkaar gevoetbald als zaterdag. Feit is dat wij erin geslaagd zijn 4 100% kansen de nek om te wringen en dat breekt ons dan zuur op. We moeten altijd minstens met een punt vertrekken
Panikeren hoeft niet, maar ik wijs nogmaals op dat bedrieglijk gevoel van veiligheid dat heerst/heerste...iedereen moet wel op scherp staan natuurlijk.

Soit, we hadden 3 kansen om 6 punten te halen, we hebben er nu al 2 laten schieten, we komen er dus al niet met enkel Germinal en zoals ik al vreesde zit de rest onderaan echt niet te wachten tot wij ons op't gemak gered hebben om dan onderling uit te maken wie de mislukte worst of 5 zever moet spelen. Het vals gevoel van veiligheid dus waar ik het in de winterstop ook al over had, maar nee, volgens een aantal kon het toen niet dat er nog ploegen onderin 3 keer zouden winnen...
Daar staat ge dan met uw veiligheid. Het is alle hens aan dek en als er woensdag en zaterdag geen punten gescoord worden, staat ge kniediep in de shit en om dan op 1-2-3 van uitbolmodus naar degradatiestrijdmodus te gaan...

Soit, ik was over zaterdag wel ontgoocheld maar niet echt verrast want ik vond dat iedereen nogal licht ging over de 2 punten die we weggooien tegen Eupen en dan voel je al wat nattigheid. Als er dan nog niemand zich zorgen begint te maken en men ervan uitgaat dat we het wel vlot zullen halen...Kijk, geluk dwing je af, onder andere met scherpte en hard werken, scherpte ook in het hoofd. Ge moet niet denken dat ge er zonder al te veel moeite ook wel zult geraken. Deze ploeg heeft altijd hard moeten werken en op de toppen van de tenen moeten lopen om punten te pakken, dan moet je in het zicht van de meet niet gaan denken dat het op je sloffen ook wel zal lukken. Ik hoop dat iedereen ondertussen die klik wel gemaakt heeft in zijn hoofd, dan komen we er wel. If not, begin dan maar te bidden.
Overdrijven is een kunst
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door wim vanaken »

Jacques schreef:Wat is dat nu ineens? Guido heeft gefaald?

Iedereen zit hier sedert de winterstop te zeggen dat Odoi in het middenveld een serieus surplus biedt (terecht trouwens) en nu is't ineens allemaal Tisza? Lijkt mij nogal makkelijk gasten. Tisza is goed ingevallen en ik zou een driehoek Delorge/Mennes-Odoi-Tisza ook wel eens willen zien, maar beweren dat Tisza er zaterdag vanaf de eerste minuut MOEST instaan, ho maar, da's een brug te ver. Odoi deed het eerder al goed op de 10 en het duo Mennes-Delorge is al 2 jaar een certitude. Dat hij die driehoek niet zomaar overhoop ging gooien zonder goeie reden, vind ik maar logisch. Had hij dat wel gedaan en was het ook 1-0 geweest, vraagt iedereen zich hier af waarom hij in godsnaam die goeie driehoek uit mekaar haalde...
.
Niet akkoord dat Odoi het écht goed doet op de 10. Trekt overal wel zijn plan, maar zijn beste matchen speelde hij op de back of als centrale verdediger. De finale pas die een aanvaller alleen voor de keeper brengt heeft hij niet in zijn voeten en dat is geen schande. Zijn kwaliteiten liggen verdedigend, is kopbalsterk en is een speler die vooruit denkt....
Alleen ontbreekt de finesse voor een echte 10. Waar ik het moeilijk mee heb is dat je al heel ’t seizoen aan ’t zwemmen bent op de (linker)back en je nu een (beter) alternatief hebt voor de 10 onder de naam van Tisza. Een Tisza die gisteren trouwens gebrand was op een extra glansprestatie gezien de Hongaarse voorgeschiedenis tussen aartsrivalen Ferencvaros (trainer Charleroi) en Ujpest (Tisza).
En als je Odoi dan toch in ’t middenveld wilt brengen, zet hem dan eens op de verdedigende mid, daar heeft hij nog omzeggens nooit gespeeld en die plaats moet hem ongetwijfeld ook goed liggen. Zeker nu Mennes en (vooral) Delorge aan ’t zwemmen zijn en ’t niet meer overal kunnen belopen (ook geen schande trouwens, ze moeten als grootste waterdragers al een heel seizoen het meest van al op de tippen van hun tenen lopen....)
Voor de rest 100% akkoord over uw verdere analyse over Sidibé, Ichiaku en andere Dufer's
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vind niet dat Denis dit seizoen zijn beste matchen op de back of centraal in de verdediging heeft gespeeld.
Zijn beste match en waar het team het vooral beter deed was die tegen Brugge op de verdedigende mid.
Van mij mag Tisza gerust eens beginnen op de 10, maar ik heb er nog niet zoveel geweldigs van gezien.
Op Anderlecht miste hij een niet-te-missen kans, tegen Eupen niks van gezien, gisteren gretig ingevallen, maar toch ook geen goal noch assist gemaakt.
Odoi moet voor mij op de 6 staan naast delorge of mennes.
Op de linksback laat ik voorlopig Giel staan. Verdedigend zeker niet alles, wel zuiver linksvoetig en momenteel een beter alternatief dan eender wie op die plek (tenzij Odoi, maar die heb ik momenteel liefst op de verdedigende mid owv zijn snelheid, bikkelen, loopvermogen en betere techniek). Buyssens is dan mss wel verdedigend sterker maar in de opbouw een ramp en heeft geen matchritme, Rymenants zie ik hier volgend seizoen zelfs niet meer rondlopen.
Als Sidibe gisteren trouwens deed wat elke eersteklassespits moet doen, dan had Giel twee assists op zijn naam staan.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door toyotacorolla »

Och, voor het begin van het seizoen was bijna iedereen erover eens dat het degradatievoetbal werd, awel we zitten er middenin en doelstelling bereikt zou ik zo zeggen.
Je zag dit met je ogen dicht aankomen, op een paar enkelingen na.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Alain »

stvvilvoorde schreef:Ik vind niet dat Denis dit seizoen zijn beste matchen op de back of centraal in de verdediging heeft gespeeld.
Zijn beste match en waar het team het vooral beter deed was die tegen Brugge op de verdedigende mid.
Van mij mag Tisza gerust eens beginnen op de 10, maar ik heb er nog niet zoveel geweldigs van gezien.
Op Anderlecht miste hij een niet-te-missen kans, tegen Eupen niks van gezien, gisteren gretig ingevallen, maar toch ook geen goal noch assist gemaakt.
Odoi moet voor mij op de 6 staan naast delorge of mennes.
Op de linksback laat ik voorlopig Giel staan. Verdedigend zeker niet alles, wel zuiver linksvoetig en momenteel een beter alternatief dan eender wie op die plek (tenzij Odoi, maar die heb ik momenteel liefst op de verdedigende mid owv zijn snelheid, bikkelen, loopvermogen en betere techniek). Buyssens is dan mss wel verdedigend sterker maar in de opbouw een ramp en heeft geen matchritme, Rymenants zie ik hier volgend seizoen zelfs niet meer rondlopen.
Als Sidibe gisteren trouwens deed wat elke eersteklassespits moet doen, dan had Giel twee assists op zijn naam staan.
Het feit dat zoveel mensen roepen om Tisza heeft vooral met hoop te maken denk ik. Hoop op een speler waar we al meer dan twee jaar over aan het posten zijn en van wie we al eens iets positief hebben gehoord. Maar ik vind ook dat hij het zelf maar eerst moet bewijzen. Via invalbeurten. Ik ben volledig akkoord als Guido het vertrouwen geeft aan de driehoek die de zes op zes tegen Brugge en Kortrijk heeft bewerkstelligd. Die drie inhaalmatchen zijn dan ook ergens vergiftigde geschenken. Ik begrijp dan ook dat Guido vertrouwen blijft geven aan de jongens die wel speelgerechtigd zijn en de nieuwkomers vanop de bank hun ding laat doen.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Luc »

Alain schreef:
stvvilvoorde schreef:Ik vind niet dat Denis dit seizoen zijn beste matchen op de back of centraal in de verdediging heeft gespeeld.
Zijn beste match en waar het team het vooral beter deed was die tegen Brugge op de verdedigende mid.
Van mij mag Tisza gerust eens beginnen op de 10, maar ik heb er nog niet zoveel geweldigs van gezien.
Op Anderlecht miste hij een niet-te-missen kans, tegen Eupen niks van gezien, gisteren gretig ingevallen, maar toch ook geen goal noch assist gemaakt.
Odoi moet voor mij op de 6 staan naast delorge of mennes.
Op de linksback laat ik voorlopig Giel staan. Verdedigend zeker niet alles, wel zuiver linksvoetig en momenteel een beter alternatief dan eender wie op die plek (tenzij Odoi, maar die heb ik momenteel liefst op de verdedigende mid owv zijn snelheid, bikkelen, loopvermogen en betere techniek). Buyssens is dan mss wel verdedigend sterker maar in de opbouw een ramp en heeft geen matchritme, Rymenants zie ik hier volgend seizoen zelfs niet meer rondlopen.
Als Sidibe gisteren trouwens deed wat elke eersteklassespits moet doen, dan had Giel twee assists op zijn naam staan.
Het feit dat zoveel mensen roepen om Tisza heeft vooral met hoop te maken denk ik. Hoop op een speler waar we al meer dan twee jaar over aan het posten zijn en van wie we al eens iets positief hebben gehoord. Maar ik vind ook dat hij het zelf maar eerst moet bewijzen. Via invalbeurten. Ik ben volledig akkoord als Guido het vertrouwen geeft aan de driehoek die de zes op zes tegen Brugge en Kortrijk heeft bewerkstelligd. Die drie inhaalmatchen zijn dan ook ergens vergiftigde geschenken. Ik begrijp dan ook dat Guido vertrouwen blijft geven aan de jongens die wel speelgerechtigd zijn en de nieuwkomers vanop de bank hun ding laat doen.
Dit is ondertussen toch al wel lang geleden, einde november/begin december 2010 ! Nadien volgde een 3 op 18 en na de wedstrijd in Charleroi zitten we intussen aan een 3 op 21 ! Waarom moet Guido vertrouwen geven aan de spelers die wel speelgerechtigd zijn, ze hebben heel veel kansen gekregen en ze hebben gefaald, hoog tijd voor verandering dus !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Jacques »

Het zou schoon zijn, moesten we effectief iets hebben om te veranderen, want veel keus zie ik momenteel niet.

De onzichtbare Ishiaku die zijn ongenoegen al laat blijken over een systeem dat ons een titel en PO1 bracht? Laat dan astublieft Sidibe staan.
Dufer die in al zijn minuten al ongeveer nul verdedigers gepasseerd is en evenveel voorzetten heeft afgeleverd? Laat dan astublieft Dré staan.
Castro? Vind ik persoonlijk een veel secuurder doelman dan VDJ, maar die laatste kan je momenteel niet veel verwijten.
Wat hebben we nog? Proesmans? Commers? Vanwelckenhuysen?

De enige nieuwkomer die meer speelminuten kan claimen, is Tisza na zaterdag, omdat hij samen met Schouterden meer schwung en balvastheid bracht. Schouterden verwacht ik woensdag dus ook van bij de aftrap. De rest moet vooral hard werken om beter te worden, anders mogen ze in het slechtste geval mee naar 2de.

Veranderen om te veranderen, dat hoeft niet voor mij.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Cremasco »

We hebben mijn inziens alles te danken aan een zwak aankoopbeleid in de zomer. Geen waardige vervangers gehaald. Nu halen we er 3 en Castro en die mannen hebben tijd nodig en hebben te weinig wedstrijden in de benen. Die hadden we in de zomer moeten halen en dan hadden we in de winter kunnen bijsturen. Dan had zelfs Sidibé misschien wel weg mogen gaan in de winter als alles goed draaide.
Hadden we in de zomer gewoon 3 serieuze vervangers ingehaald voor de vertrekkers, dan hadden we nu onze pijlen in de winter misschien kunnen richten op mannen met talent uit tweede als Wijns enz.
Vijgen na Pasen.
Nu moeten we bidden dat we erin blijven, vervolgens het talent van Ishiaku, Dufer en Tisza in PO 2 verder kan ontbolsteren, ze vervolgens blijven en dan opnieuw -maar dan wel serieus- de markt opgaan en concurrentie of verbeterde versies van wat we nu hebben, binnenhalen.
Een centrale verdediger die rust brengt en kan uitverdedigen mét gestalte. Een linksback die zich niet zomaar laat ringeloren en de achterlijn nog eens bereikt, een linkshalf die een man kan uitschakelen, een goede voorzet heeft en bovendien kan scoren ook, een centrale middenvelder met techniek en diepgang(spijtig dat ze Kagé lieten schieten) én een wendbare spits die als een duiveltje uit een doosje kan opduiken(een type Dekelver maar dan wat jonger(Bojovic?)
Komt Tisza en Ishiaku niet uit de verf de komende matchen...dan nog een nr10 en een spits. En dat ze Guido's lijst nu eens volgen
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door toyotacorolla »

In mijn ogen is gans de ploeg ziek.
Wandelvoetbal, weinig karakter.
Wat mijhet meeste stoort en dat is al heel het seizoen al; de mensen NIET in balbezit bewegen amper, hoe kan je dan in godsnaam een deftige pas aan een medemaat geven.
Maar ja, talent zit er amper in deze groep.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Jokke »

We zullen het maar een collectieve baaldag noemen zeker ?
Wat dat aankoopbeleid betreft ; zouden ze niet beter ver en heel ver over de landsgrenzen wat aankomend talent gaan opsporen ?
Maar dan wel grondig het materiaal observeren en bestuderen liefst ter plekke en niet vanuit de Tiense achter een pc via YouTube.
Waarom neemt Guido nu in s'hemelsnaam Mutombo van het veld voor die wissel ? Hij was gedomme de enige die actie durfde en kon maken , werkte op links zowel als rechts , was de enige die kon gaten trekken in de verdediging.
Ook het afnemen van Waggi vond ik niet opportuun.
Akkoord hij doet soms denken aan een boerenpaard ( tegen Ghannassi van Gent b.v.) maar op een zwaar veld als in Chala kan ie nog redelijk mee uitverdedigen.
Een angsthaas als Giel mag dan wel verder verloren lopen .
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door ZANDER »

toyotacorolla schreef:In mijn ogen is gans de ploeg ziek.
Wandelvoetbal, weinig karakter.
Wat mijhet meeste stoort en dat is al heel het seizoen al; de mensen NIET in balbezit bewegen amper, hoe kan je dan in godsnaam een deftige pas aan een medemaat geven.
Maar ja, talent zit er amper in deze groep.
Je speelde in Charleroi in de eerste helft met zes spelers aan de aftrap die vorig seizoen onze terugronde en PO1 "kleur" gaven: Wagemakers, Euvrard, Odoi, Mennes, Delorge en Sidibe (en met twee spelers van die zes met een andere taktische invulling op het bord)
In tweede helft met Schouterden erbij met zeven spelers.

Ontbrekende "schakels": Mignolet, Cantaluppi, Chimedza en Wilmet

In de plaats stonden daar nu: Van der Jeugt, Kotysch, Deferm, Mutombo en Ishiaku.

In de tweede helft Ishiaku vervangen door Schouterden, laatste half uur Mutombo door Dufer en laatste 20 minuten Wagemakers door Tisza.

Ik denk dat we zowel "taktisch" als "kwalitatief" geen tekening moeten maken waar de verschilpunten liggen als we gaan spreken over een "evenwichtig geheel".

Drie van die ontbrekende schakels waren voor onze club spelers van echte topkwaliteit, BEPALENDE SPELERS voor het COLLECTIEF... waardoor de "dragende" spelers ook 100% uit de verf konden komen.... toen hadden we een "as" Mignolet, Cantaluppi, Chimedza, Sidibe..... waarin Sidibe overigens minder energie moest verbruiken dan nu het geval is.

Soit... ook Caluwé en Christ vulden een gedeelte van die "leemte" niet op en speelden geen bepalende rol in het team....
Plaats reactie