RSC Charleroi - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door enerkey »

Volgens mij hebben we perfect op niveau gespeeld. Als Sidibé zijn twee kansen afmaakt werd er hier de loftrompet bovengehaald ipv de hakbijl.
In deze fase van de competitie is het zinloos om hierbij stil te blijven staan. Er dient vooruit gekeken te worden. We hebben alles nog in eigen handen.

Dit is absoluut geen degradatiezieke ploeg, maar een ploeg die dreigt "in de hoek waar de klappen vallen" terecht te komen.
suppo4life
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2011, 16:49

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door suppo4life »

Ze hebben genoeg gretige spelers.
Niemand kent vanwelkenhuyse precies.. Op training is hij wel een van de gretigste. Geef die gast(en) een kans en zorg voor meer interne competitie.

Volgens mij lopen er daar enkele rond met meer invloed dan brepoels!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Cremasco »

Wat me opviel op Charleroi was ook dat Danny Boffin voor het eerst op de bank plaatsnam, of ben ik zo verkeerd hierin ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:Wat me opviel op Charleroi was ook dat Danny Boffin voor het eerst op de bank plaatsnam, of ben ik zo verkeerd hierin ?

Danny Boffin zat inderdaad op de bank te Mambourg. Ik vraag me af of hij er als T4 of als speler heeft plaatsgenomen. Ik vraag me bovendien ook af bij wie hij aangesloten is, bij STVV of bij provincialer Alken waar hij momenteel T1 is.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Alain »

http://www.rtbf.be/sport/football/detai ... 883#videos

Klik eens op la page artibrage...

Eerst en vooral chapeau voor de RTBF dat ze deze fases terug opdiepen, ook van de kleine clubs (VRT is enkel geïnteresseerd als El Ghannasy, KVM of GBA erbij betrokken is).

Over de inhoud dan: voor de schouder van Odoi kan ik hem nog volgen, maar die handsbal (die ik overigens nog nergens anders gezien had behalve in het stadion) die moet toch altijd op de stip gaan! De afstand die de bal aflegt voor hij de arm raakt is toch wel erg groot. M.i. kan je dan niet meer van aangeschoten spreken...
Plaats reactie