RSC Charleroi - K.STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door wim vanaken »

nieuw stvv schreef:Tibor Tisza kreeg opnieuw enkele speelminuten van trainer Brepoels. "Het was moeilijk om in te vallen bij een achterstand want dan krijg je minder kansen en ook vandaag miste ik een kans. Maar dat is voetbal, zij krijgen twee kansen in de eerste helft en scoren. Wij krijgen drie, misschien wel vier kansen en scoren niet" zei de Hongaar. De coach van Charleroi, Csaba Laszlo, is hem maar al te goed bekend. "Wanneer ik nog bij Ujpest speelde was hij de coach van Ferencvaros, en dat is een grote derby in Hongarije. In die derby scoorde ik toen het enige doelpunt en nu niet. Woensdag scoor ik misschien wel twee doelpunten, dat weet je niet."


Tisza mag toch niet meedoen woensdag
Dikke flater van Brepoels om niet met Tisza te beginnen, één hij was de beste speler van STVV de tijd dat hem gegund was en twee als je dan de voorhistorie tussen Laszlo en Tisza in ogenschouw neemt hoeft het geen verwondering dat Laszlo in zijn broek deed voor onze nr. 10. Waarom dan toch altijd met Odoi op de 10 beginnen is me een raadsel.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Rikke »

Cremasco schreef:Laat Mennes die twee vrijschoppen er niet inschieten tegen Brugge en Kortrijk, dan staan we met 1 punt voor op Charleroi in erg slechte papieren
+ de toch wel gevleide zege op Lierse en we stonden laatste, de plaats waar we eigenlijk horen te staan.

Man man man
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Scandic »

Sidibe : Het kan zijn dat zijn gemiste transfer in het hoofd speelt (Utaka had dit ook zo bij Odense) of een andere optie is dat hij al elders tekende. Als Smetana daadwerkelijk de opvolger van Sidibe moet worden, dan vrees ik dat men hier snel op Sidibe zal roepen.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door panter »

Het was gisteren huilen met de pet op, het was blijkbaar losada tegen stvv.
Met zo een nr 10 kom je dit seizoen niet in de problemen maar dat snappen ze nog steeds niet op stvv!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Jack »

Het is het degradatiejaar all over again.
Elke week rekenen en zien dat 't geen probleem is al we gewoon eens een keertje winnen.
Als je inderdaad rustig bekijkt kan en mag dit geen probleem gaan worden.
Maar, er is een grote maar, we winnen gewoon geen enkele match meer.

Onder ons hebben ze de motor net op tijd in gang, en die van ons staat al de hele terugronde stil!
Slaat de onze nog 1 keer aan? Ik denk 't niet.
Het zal volledig afhangen van die onder ons. Blijven zij winnen of niet?
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Messi schreef:Het wordt nog spannend zoveel is duidelijk, en de versterking bij de winterstop valt tegen. Ishiaku is technisch en fysiek erg zwak als je dat vergelijkt met andere versterkingen Biton en Finbogasson bij Charleroi en Lokeren, zij zijn direct van goudwaarde, bij ons hebben ze blijkbaar altijd een inloopperiode nodig van een half jaar.
Biton was topschutter in Israël en Finbogasson was topschutter in Ijsland geloof ik.
Zij hadden wel voldoende matchritme dus.
Ishiaku kwam bij de invallersploeg van Keulen nog niet aan de bak.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Since '54 »

Niet té gauw panikeren. We hebben op Charleroi tenminste een hoop kansen en hoekschoppen bijeengespeeld en dat stemt me nog steeds hoopvol.

KV Mechelen mist nog steeds Benteke en kan niet aan de bak met Ibou en nog een paar niet-speelgerechtigden. Misschien hebben ze zelfs nog wat gele kaartenlast?

Tegen Malinois en Cercle Brugge moeten we 4 punten pakken en vervolgens 4 tegen Beerschot én Lokeren. Als we dat niet kunnen zijn we rijp voor het ' Best of Five' circus.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Scandic schreef:Sidibe : Het kan zijn dat zijn gemiste transfer in het hoofd speelt (Utaka had dit ook zo bij Odense) of een andere optie is dat hij al elders tekende. Als Smetana daadwerkelijk de opvolger van Sidibe moet worden, dan vrees ik dat men hier snel op Sidibe zal roepen.
In tweede klasse zal Smetana wel meekunnen zeker en met veel moeite die Taelemans ook die uit 4de klasse is gehaald.
Onze voorzitter haalt alleen spelers op de toekomst voor tweede klasse.

Wat een beleid dat die man voert, dat kom je in provinciale nog niet tegen.

Indien we ons dit seizoen redden, dan zal het volgend seizoen prijs zijn, want de meeste spelers zijn huurspelers zonder aankoopoptie.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Elber »

Jack schreef:Het is het degradatiejaar all over again.
Elke week rekenen en zien dat 't geen probleem is al we gewoon eens een keertje winnen.
Als je inderdaad rustig bekijkt kan en mag dit geen probleem gaan worden.
Maar, er is een grote maar, we winnen gewoon geen enkele match meer.

Onder ons hebben ze de motor net op tijd in gang, en die van ons staat al de hele terugronde stil!
Slaat de onze nog 1 keer aan? Ik denk 't niet.
Het zal volledig afhangen van die onder ons. Blijven zij winnen of niet?
Jack, ik deel volledig je mening.
We zijn momenteel de zwakste ploeg van eerste klasse. We hebben alweer 7 wedstrijden niet meer kunnen winnen.
Het beetje krediet dat we nog hebben dateert van de miraculeuse 9 op 9.
Uiteraard hebben we ons lot nog in eigen handen maar is dit wel zo?
Ik heb ook de indruk dat we meer afhankelijk gaan zijn van de clubs onder ons. Ik las hier ergens dat Chaleroi nog max 4 punten zou kunnen sprokkelen in wedstrijden tegen Kortrijk, Standard en Westerlo. Sorry, maar die mening deel ik niet Kortrijk en Westerlo zijn aan het uitbollen en Standard al het ganse seizoen aan het kwakkelen. Ik ben ook het seizoen nog niet vergeten toen Jacky Mathijssen Charleroi enkele wedstrijden voor 't einde overnam in een vrijwel uitzichtloze situatie en zich alsnog redde.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door patattenboer »

Vorig seizoen, vijfde.
Dit seizoen vijftiende, goed beleid,
Dikke proficiat ken geen enkele andere club waar het sportief verval zo snel gaat.
Merci, Roland, Mangel en zelfs een beetje Brepoels.
Ja Brepoels ook, roepen om versterking en ze dan niet gebruiken, je ploegopstelling?
Waar ben je mee bezig :o
STVV zit in de miserie en het is hun eigen fout.
Tienen here we come again :vomit:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Jack »

Ik denk voorlopig stiekem eigenlijk nog altijd dat we ons wel zullen redden.

Sowieso maak ik me er niet meer teveel druk in.
Zakken we af, dan is 't voor mij alleszins gedaan.
Dan mag iemand anders 't forum overnemen, maar ik ga 't dan uitsluitend passief volgen in 2de klasse.
Ik ga echt niet 2x op 3 jaar mee naar 2de klasse! No way!
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door enerkey »

Idem hier Jack. Ik heb trouwens niet het gevoel dat we meer in de problemen zitten dan de vorige speeldag. Ben er zelfs van overtuigd dat we nog voldoende punten gaan pakken. En ja als ik mij vergis... Ga er ditmaal niet te veel hartzeer aan beleven.
Zullen we volgend seizoen een kaartclub of zo starten :lol:
joske85
Berichten: 27
Lid geworden op: 14 okt 2010, 09:37

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door joske85 »

Iedereen roept hier maar om Tisza. Je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat al u aankopen niet 100 % conditioneel in orde zijn, ook Tisza niet. Je hebt tijdens de winterstop eigenlijk spelers aangekocht die pas volgend jaar kunnen renderen als ze een hele voorbereiding mee hebben gedaan.

Hiervoor op guido shieten vind ik vrij laag, hij zal wel zien hoe "fit" de nieuwe aankopen zijn. die jongens zijn hier amper 2 weken en ik twijfel eraan of Tisza gisteren het verschil had gemaakt. We zijn gewoon slecht en we moeten dit onder ogen zien.
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Elber »

joske85 schreef:Iedereen roept hier maar om Tisza. Je moet er natuurlijk ook rekening mee houden dat al u aankopen niet 100 % conditioneel in orde zijn, ook Tisza niet. Je hebt tijdens de winterstop eigenlijk spelers aangekocht die pas volgend jaar kunnen renderen als ze een hele voorbereiding mee hebben gedaan.

Hiervoor op guido shieten vind ik vrij laag, hij zal wel zien hoe "fit" de nieuwe aankopen zijn. die jongens zijn hier amper 2 weken en ik twijfel eraan of Tisza gisteren het verschil had gemaakt. We zijn gewoon slecht en we moeten dit onder ogen zien.
Ach, de zoveelste mislukte transferperiode hebben we weer achter de rug. Het huiswerk werd weer " grondig " voorbereid in oktober en als puntje bij paaltje komt moeten we nog snel op de laatste dag Ishiaku en Tisza gaan halen.
Beiden hadden respectievelijk 1,5 seizoen en 2 maanden geen wedstrijd meer gespeeld en moeten nu op 5!!! wedstrijden de bakens verzetten. Komaan zeg...
Beiden stonden bovendien niet op het lijstje van Brepoels. Denkt ge dat hij het niet beu wordt dat er van de resem spelers die hij steeds voorstelt er nooit niemand komt?
Ishiaku laat zich ook al meteen van z'n beste kant zien. Hij vindt het systeem met 1 spits maar niks en wil 2 spitsen. Mijnheer is pas 3 weken hier en heeft al noten op zijne zang. Nederig zijn en hard werken dat is de boodschap!
Voor diegenen die het nodig vinden op Brepoels te schieten: ja, hij maakt ook fouten en over opstellingen kan altijd gediscuteerd worden vooral bij verlies maar hij is vrijwel de enige constante factor binnen STVV. Voor de rest nen hoop gatlikkers en voetbalanalfabeten!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: RSC Charleroi - K.STVV

Bericht door Cremasco »

suppo4life schreef:@Cremasco: gij draait met de wind over schouterden. Heeft 4 perfecte assisten gegeven, maar als uw spits er geen één van scoort wordt dat niet opgemerkt.

Sidibe is gene zak waard. Bevestigd door zijn statistiek. 420 speelminuten per goal. Als dat niet duidelijk is.
Tegen Mechelen moet je Schouterden inlassen, je hebt geen keuze
Plaats reactie