Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Alles over de wedstrijden van STVV
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Erik Engerd »

Zoals als Jack al aanhaalde is Mangel idd heel ernstig ziek, veel beterschap voor hem!

MAAR ik ben ook een beetje degradatie-ziek, pfff iederes keer dezelfde zever, kotsbeu
Afgelopen woensdag was ik nog op Stayen, en t blijft er zo gezellig MAAR wat de ploeg op t moment laat zien is...niet om aan te zien, dit STVV is rijp voor 2de klasse...geen kwaliteit voor 1ste klasse en nog minder kwanditeit... (nog geen 4 passen na mekaar kunnen geven en enkel WATCH naar voor stampen)
Het is wel duidelijk dat daar 1 man voor verantwoordelijk is..

Dat hij het seizoen vd degradatie serieus geklood is geweest door o.a. Lauyresen en Wilmots zal de verdere jaren op Stayen te merken zijn; VOORZICHTIGHEID en goedkope TRANSFERS, enkel de uitbouw van de accomodatie daar is men meebezig..
Zoals duizenden malen verteld; Mingolet, Chimedza, Wilmet en Cantaloupi zijn NOOIT vervangen...
Men wou enkel Pieter Thys, Kurt Weuts en andere de kans geven zich te bewijzen...

Na al die commotie in de zomer (mislukte transfers), de winter (wederom transfers) en degradatie .... zou men al enkele transfers kunnen realiseren om te laten zien dat men van dit STVV nog iets wil maken MAAR
-nog Wijns (KV K)
-Monteyne (Roda)
-De Beule (Roda)
Trekt men GRATIS of voor weinig geld aan...

Het is duidelijk waar de heer Duchâtelet naar toe wil....stayen afbreken en er een winkelcomplex van maken met ondergrondse parking...mijnheer Duchâtelet MERCIE
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Johan Bamps »

Erik Engerd schreef:Zoals als Jack al aanhaalde is Mangel idd heel ernstig ziek, veel beterschap voor hem!

MAAR ik ben ook een beetje degradatie-ziek, pfff iederes keer dezelfde zever, kotsbeu
Afgelopen woensdag was ik nog op Stayen, en t blijft er zo gezellig MAAR wat de ploeg op t moment laat zien is...niet om aan te zien, dit STVV is rijp voor 2de klasse...geen kwaliteit voor 1ste klasse en nog minder kwanditeit... (nog geen 4 passen na mekaar kunnen geven en enkel WATCH naar voor stampen)
Het is wel duidelijk dat daar 1 man voor verantwoordelijk is..

Dat hij het seizoen vd degradatie serieus geklood is geweest door o.a. Lauyresen en Wilmots zal de verdere jaren op Stayen te merken zijn; VOORZICHTIGHEID en goedkope TRANSFERS, enkel de uitbouw van de accomodatie daar is men meebezig..
Zoals duizenden malen verteld; Mingolet, Chimedza, Wilmet en Cantaloupi zijn NOOIT vervangen...
Men wou enkel Pieter Thys, Kurt Weuts en andere de kans geven zich te bewijzen...

Na al die commotie in de zomer (mislukte transfers), de winter (wederom transfers) en degradatie .... zou men al enkele transfers kunnen realiseren om te laten zien dat men van dit STVV nog iets wil maken MAAR
-nog Wijns (KV K)
-Monteyne (Roda)
-De Beule (Roda)
Trekt men GRATIS of voor weinig geld aan...

Het is duidelijk waar de heer Duchâtelet naar toe wil....stayen afbreken en er een winkelcomplex van maken met ondergrondse parking...mijnheer Duchâtelet MERCIE
Wees nu eens eerlijk. Zou jij, als voetballer met ambitie, geneigd zijn om op dit ogenblik voor STVV te tekenen? Ik denk het niet hé. Vorig seizoen was STVV hot en toen moesten spelers als degene die jij opsomt gehaald worden. Ben er vrij zeker van dat er toen veel spelers ja zouden gezegd hebben maar nu denken ze: "Sorry, zoek maar een andere zot"
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Jacques »

Jack schreef:
Jacques schreef:
Dries Herbots schreef:Mangel is weg wegens ziekte naar het schijnt. Maar als de voorzitter de portefeuille toehoud dan kun je als TD niet veel doen hé.
Immanente gerechtigheid zou een aartsbisschop zeggen.


Niet dat ik de man het slechtste toewens, dat mag je niet, maar zijn 'beleid' en 'lijstjes' maken mij al jaren ziek.
Het zou echt serieus ziek zijn, dus dan komt dit toch wat cru over...
Oei, in dat geval neem ik m'n woorden terug. Ik dacht dat ie ook gewoon buikgriep had opgelopen zoals de spelers.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door stvvilvoorde »

Johan Bamps schreef: Wees nu eens eerlijk. Zou jij, als voetballer met ambitie, geneigd zijn om op dit ogenblik voor STVV te tekenen? Ik denk het niet hé. Vorig seizoen was STVV hot en toen moesten spelers als degene die jij opsomt gehaald worden. Ben er vrij zeker van dat er toen veel spelers ja zouden gezegd hebben maar nu denken ze: "Sorry, zoek maar een andere zot"
Denk niet zozeer dat het met 'Hot' of niet 'Hot' te maken heeft.
Dat is vnl iets waar supporters mee bezig zijn.
Bij de voetballers zelf draait het vnl om de centen en of ze in eerste klasse kunnen spelen.
Zolang STVV niet snel zekerheid heeft ivm degradatie en zolang ze de zwakste betaler van eerste zijn, zullen we nooit hot zijn.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Jack »

stvvilvoorde schreef:
Johan Bamps schreef: Wees nu eens eerlijk. Zou jij, als voetballer met ambitie, geneigd zijn om op dit ogenblik voor STVV te tekenen? Ik denk het niet hé. Vorig seizoen was STVV hot en toen moesten spelers als degene die jij opsomt gehaald worden. Ben er vrij zeker van dat er toen veel spelers ja zouden gezegd hebben maar nu denken ze: "Sorry, zoek maar een andere zot"
Denk niet zozeer dat het met 'Hot' of niet 'Hot' te maken heeft.
Dat is vnl iets waar supporters mee bezig zijn.
Bij de voetballers zelf draait het vnl om de centen en of ze in eerste klasse kunnen spelen.
Zolang STVV niet snel zekerheid heeft ivm degradatie en zolang ze de zwakste betaler van eerste zijn, zullen we nooit hot zijn.
Zou jij je avatar niet beter veranderen? :)
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Goody »

Jacques schreef:
Jack schreef:
Jacques schreef:
Dries Herbots schreef:Mangel is weg wegens ziekte naar het schijnt. Maar als de voorzitter de portefeuille toehoud dan kun je als TD niet veel doen hé.
Immanente gerechtigheid zou een aartsbisschop zeggen.


Niet dat ik de man het slechtste toewens, dat mag je niet, maar zijn 'beleid' en 'lijstjes' maken mij al jaren ziek.
Het zou echt serieus ziek zijn, dus dan komt dit toch wat cru over...
Oei, in dat geval neem ik m'n woorden terug. Ik dacht dat ie ook gewoon buikgriep had opgelopen zoals de spelers.
Inderdaad dit is de 2de keer dat men kort door de bocht gaat over GM...
Met de grote 'K' hoeft men niet te spotten :cool:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
lordnicky
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 okt 2010, 13:46

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door lordnicky »

Ik blijf nog altijd de mening toegedaan dat het enkel en alleen Duchatelet zn fout is en dat met een bekwame voorzitter erbij, Mangel wel beter werk zou (kunnen) leveren ... Maarja, kan ook maar een gedacht zijn he :stvv:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Jack »

lordnicky schreef:Ik blijf nog altijd de mening toegedaan dat het enkel en alleen Duchatelet zn fout is en dat met een bekwame voorzitter erbij, Mangel wel beter werk zou (kunnen) leveren ... Maarja, kan ook maar een gedacht zijn he :stvv:
Stel dan nog dat Mangelschots onbekwaam is, dan is dat nog steeds de verantwoordelijkheid van zijn overste...Duchatelet.
Hij had 'm dan al lang buiten moeten gooien.

Sent from my HTC Desire
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Messi »

Dreke schreef:Niks nieuws onder de zon. Het momentum om te reclameren is al lang voorbij...
²

In crisissituaties rijzen dit soort topics uit altijd uit de grond. :roll:

BTW: Ik zie niet direct iemand klaarstaan om RD te gaan vervangen, en het is goed dat er werk wordt gemaakt van de infrastructuur van het stadion, kunstgras, parking etc. Dat geeft blijk van ambities alleen staan die ambities niet recht evenredig met de onbestaande sportieve ambities.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door patattenboer »

Messi schreef:
Dreke schreef:Niks nieuws onder de zon. Het momentum om te reclameren is al lang voorbij...
²

In crisissituaties rijzen dit soort topics uit altijd uit de grond. :roll:

BTW: Ik zie niet direct iemand klaarstaan om RD te gaan vervangen, en het is goed dat er werk wordt gemaakt van de infrastructuur van het stadion, kunstgras, parking etc. Dat geeft blijk van ambities alleen staan die ambities niet recht evenredig met de onbestaande sportieve ambities.
Goed werk?
Voor die prijs van één tribune kun je gemakkelijk er twee zetten en dat nog niks gezegd over die ondergrondse parking met kunstgras.
Infrastructuur is een NV en sportieve VZW, dus als je put te groot wordt laat je gewoon je VZW faillet gaan maar je eigen investeringen die goed renderen blijven wel buiten schot, en elke maand trek je je centjes op.
Goed werk voor eigen zak als je er eens goed over na denkt.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Cremasco »

Roland, dit is het resultaat van én talent én strijd en volk en vuur en dit alles brengt dit tot resultaat. Iets wat we allen graag zien. Wil je dit terug zien ? Geen probleem. Jij was er ook. Pomp geld in de ploeg en in mensen die u tot deze ploeg kunnen brengen.
Roland, kijk goed naar dit filmpje :
Link
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Messi »

patattenboer schreef:
Messi schreef:
Dreke schreef:Niks nieuws onder de zon. Het momentum om te reclameren is al lang voorbij...
²

In crisissituaties rijzen dit soort topics uit altijd uit de grond. :roll:

BTW: Ik zie niet direct iemand klaarstaan om RD te gaan vervangen, en het is goed dat er werk wordt gemaakt van de infrastructuur van het stadion, kunstgras, parking etc. Dat geeft blijk van ambities alleen staan die ambities niet recht evenredig met de onbestaande sportieve ambities.
Goed werk?
Voor die prijs van één tribune kun je gemakkelijk er twee zetten en dat nog niks gezegd over die ondergrondse parking met kunstgras.
Infrastructuur is een NV en sportieve VZW, dus als je put te groot wordt laat je gewoon je VZW faillet gaan maar je eigen investeringen die goed renderen blijven wel buiten schot, en elke maand trek je je centjes op.
Goed werk voor eigen zak als je er eens goed over na denkt.
Goed werk heb ik zelf niet eens gezegd.

Het is zoals ik eerder al zij goed dat het stadion wordt vernieuwd en kunstgras wordt aangelegd enz. Daar kan je toch moeilijk tegen zijn. Als het goed is moet het ook gezegd worden. Soms heb ik de indruk dat sommigen blind zijn geworden door de haat die ze hebben voor RD en niks goeds meer (willen) zien.

En zoals ik ook al zij is het sportieve beleid een nul. Het heeft gewoonweg geen zin om zoveel te investeren in infrastructuur en dat niet doen in het sportieve (wat voor mij nog altijd het belangrijkste is).
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Jack »

Messi schreef:
patattenboer schreef:
Messi schreef:
Dreke schreef:Niks nieuws onder de zon. Het momentum om te reclameren is al lang voorbij...
²

In crisissituaties rijzen dit soort topics uit altijd uit de grond. :roll:

BTW: Ik zie niet direct iemand klaarstaan om RD te gaan vervangen, en het is goed dat er werk wordt gemaakt van de infrastructuur van het stadion, kunstgras, parking etc. Dat geeft blijk van ambities alleen staan die ambities niet recht evenredig met de onbestaande sportieve ambities.
Goed werk?
Voor die prijs van één tribune kun je gemakkelijk er twee zetten en dat nog niks gezegd over die ondergrondse parking met kunstgras.
Infrastructuur is een NV en sportieve VZW, dus als je put te groot wordt laat je gewoon je VZW faillet gaan maar je eigen investeringen die goed renderen blijven wel buiten schot, en elke maand trek je je centjes op.
Goed werk voor eigen zak als je er eens goed over na denkt.
Goed werk heb ik zelf niet eens gezegd.

Het is zoals ik eerder al zij goed dat het stadion wordt vernieuwd en kunstgras wordt aangelegd enz. Daar kan je toch moeilijk tegen zijn. Als het goed is moet het ook gezegd worden. Soms heb ik de indruk dat sommigen blind zijn geworden door de haat die ze hebben voor RD en niks goeds meer (willen) zien.

En zoals ik ook al zij is het sportieve beleid een nul. Het heeft gewoonweg geen zin om zoveel te investeren in infrastructuur en dat niet doen in het sportieve (wat voor mij nog altijd het belangrijkste is).
Allez nu, dat kunstgras is toch geen goede zaak? Je bent de eerste die ik hoor dat daar tevreden over is.
Er gaat niks boven een goede grasmat. Onze huidige is natuurlijk niet het goede voorbeeld.
Basel stopt ermee omdat de goede spelers er niet op willen spelen elke 2 weken. En het technisch voordeel zullen wij er ook niet snel uithalen vrees ik.

Sent from my HTC Desire
lordnicky
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 okt 2010, 13:46

Re: Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door lordnicky »

Jack schreef:
lordnicky schreef:Ik blijf nog altijd de mening toegedaan dat het enkel en alleen Duchatelet zn fout is en dat met een bekwame voorzitter erbij, Mangel wel beter werk zou (kunnen) leveren ... Maarja, kan ook maar een gedacht zijn he :stvv:
Stel dan nog dat Mangelschots onbekwaam is, dan is dat nog steeds de verantwoordelijkheid van zijn overste...Duchatelet.
Hij had 'm dan al lang buiten moeten gooien.

Sent from my HTC Desire

Daar maakt ge eigenlijk een bijzonder goed punt waar ik nog nie over nagedacht had :end:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Re: Mangelschots en Duchatelet: oprotten!!!

Bericht door Scandic »

Jack schreef:Allez nu, dat kunstgras is toch geen goede zaak? Je bent de eerste die ik hoor dat daar tevreden over is.
Er gaat niks boven een goede grasmat. Onze huidige is natuurlijk niet het goede voorbeeld.
Basel stopt ermee omdat de goede spelers er niet op willen spelen elke 2 weken. En het technisch voordeel zullen wij er ook niet snel uithalen vrees ik.

Sent from my HTC Desire
In Scandinavië is er ook al veel kritiek en discussie over het spelen op kunstgras. Veel clubs willen terug omschakelen naar echt gras, maar door omstandigheden lukt dit niet altijd.
Plaats reactie