K.STVV - Germinal Beerschot

Alles over de wedstrijden van STVV
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Motörhead »

Het "gerucht" wordt steeds sterker als zou Sidibé voor GBA getekend hebben!

Dus de reden voor zijn slechte prestaties zijn bij deze niet ver te zoeken. Liever wij, dan mijnheer volgend jaar in 2de...

Als dat inderdaad zo zou zijn :mad:
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Motörhead »

Motörhead schreef:Het "gerucht" wordt steeds sterker als zou Sidibé al enkele weken geleden voor GBA getekend hebben!

Dus de reden voor zijn slechte prestaties zijn bij deze niet ver te zoeken. Liever wij, dan mijnheer volgend jaar in 2de...

Als dat inderdaad zo zou zijn :mad:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Since '54 »

Welnu, ik ben altijd al een fan van hem geweest maar ik heb het sterke gevoel dat wij het beste van Sidibé hebben gehad en gezien.
Indien het zo is dat hij naar Beerschot gaat wens ik heb veel geluk en dank ik hem voor de bewezen diensten. Zijn loon heeft hij immers noooit gestolen.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Johan Bamps »

Sidibé zit zelfs niet in de selectie vandaag. Guido stuurde hem naar de douches nadat hij op het einde van de training een bal wegtrapte. Daarop werd beslist hem zelfs niet op de bank te zetten (HBvL)

Sidibé zegt o.a. dat hij er de laatste dagen zelfs aan dacht om eventueel toch nog te blijven omdat de voorzitter een inspanning wilde doen en omdat hij en zijn familie in België wilden blijven. Maar nu is het over zegt hij in datzelfde artikel.

De "geruchten" over GBA zouden hierin misschien ook wel eens een rol kunnen spelen, denk ik!
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door toyotacorolla »

Brepoels vertelde gisteren op TVL, je moet ook willen scoren. Dit was me duidelijk.
Goeie keuze van de trainer, en hopelijk niet te laat.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Scandic »

Johan Bamps schreef:Sidibé zit zelfs niet in de selectie vandaag. Guido stuurde hem naar de douches nadat hij op het einde van de training een bal wegtrapte. Daarop werd beslist hem zelfs niet op de bank te zetten (HBvL)

Sidibé zegt o.a. dat hij er de laatste dagen zelfs aan dacht om eventueel toch nog te blijven omdat de voorzitter een inspanning wilde doen en omdat hij en zijn familie in België wilden blijven. Maar nu is het over zegt hij in datzelfde artikel.

De "geruchten" over GBA zouden hierin misschien ook wel eens een rol kunnen spelen, denk ik!
Het verhaal Sidibe heeft verdacht veel weg van het verhaal destijds bij Debrecen. Tijdens de winterstop was hij bijna van Genk, maar op het laatste moment ketste het af. Bij Genk hadden ze na een gesprek met hem en zijn manager het gevoel dat hij al elders een akkoord had.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Jack »

Moet kunnen, dat doe je nu eenmaal met spelers die even er niet bij zijn met de gedachten. Ook zet je spelers uit vorm even op de bank.
MAAR...die luxe hebben wij niet met onze kern. Welke aanvaller hebben we nu op de bank. Alleen vanwelkenhuize die nog niks bewees op 't hoogste niveau.
Wat als Ishiaku zich blesseert in de 5de minuut?
Foutje van 't bestuur. :-s
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Jokke »

Since '54 schreef:Allei mènnekes, de noase nog inne kieër in dezelfde richting zùr.

We moeten de 3 punten pakken tegen Beerschot en Lierse zal hun best wel doen en winnen tegen Eupen en onze zaak is in orde: STVV op 26 punten en Eupen blijft steken op 21 met nog Anderlecht en Malinois voor de boeg.

Ik zie het zitten als wij met zijn allen onverdeeld van min 1 massaal steun geven. Wij zijn het aan Guido en aan het historische STVV verplicht. Niet teveel nadenken en nurken, morgen moet het gebeuren, we hebben ons lot nog steeds in eigen handen, wij, Guido én de 11 op het veld.
Ik zie het zitten als er renderende automatismen te zien zijn , als er scorend vermogen getoond wordt en de kansen effectief worden benut, ik zie het zitten als er van achteraan uitgevoetbald wordt en men de getelefoneerde lange ballen achterwegen laat.
Ik zie het zitten als lummel Sidibe ( die er vanavond gegarandeerd niet bij is ) niet op een eiland zit waar hij moet springen als een reebok om een halve kans te krijgen.
Of Guidoke dat op't einde van dit seizoen nog kan toveren valt te betwijfelen , maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zegt het gezegde.....
Eerst moeten de heren ons iets laten zien , pas dan zijn de tribunes wakker .
Overdreven optimisme brengt niks op , alleen onderschatting van de tegenstrever en dat is dikwijls dodelijk !
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door wim vanaken »

Jack schreef:Moet kunnen, dat doe je nu eenmaal met spelers die even er niet bij zijn met de gedachten. Ook zet je spelers uit vorm even op de bank.
MAAR...die luxe hebben wij niet met onze kern. Welke aanvaller hebben we nu op de bank. Alleen vanwelkenhuize die nog niks bewees op 't hoogste niveau.
Wat als Ishiaku zich blesseert in de 5de minuut?
Foutje van 't bestuur. :-s
Alleen indien hij effektief al een akkoord met GBA zou hebben is de beslissing van Brepoels terecht, in alle andere gevallen kan ik er niet mee akkoord gaan. Ploegbelang allemaal goed en wel, maar we moeten wél scoren he vanavond en op zijn minst nog één keer meer dan de tegenstander willen we de broodnodige punten op Stayen houden en welk heerschap gaat dat doen bij afwezigheid van Sidibé ? Ichiaku, fysiek nog niet in orde én nog niets van gezien wat me hoopvol stemt...Welke alternatieven zijn er nu nog ? Mutombo diep in de spits gooien als Ichiaku zijn pijp uit is ? Van Welkenhuyzen ? Komaan zeg....Da's hooguit goed om de laatste minuten vol te maken...Dat Sidibé zo weinig scoort zegt veel meer over de 10 heerschappen die rond hem lopen dan over hemzelf....Bovendien is hij ALTIJD een toonbeeld van overgave en inzet geweest....Zie het somber in....
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Brusselmans »

Ik zie het spookbeeld van 31 mei 2003 opnieuw opdagen.
Niet dat enthousiasme niet mag, het moet, maar je weet hoe het gaat bij STVV al het echt moet.
Cantaluppi kon dat overbrengen de voorbije seizoenen, met gunstig resultaat.
Ik vrees dat we een zoveelste Genk-scenario gaan beleven.
Hoop, en nog eens hopen hoop, hoge verwachtingen, maar de grote desillusie achteraf.
Deze groep kan deze druk en omstandigheden niet aan, en mist bovenal te veel kwaliteit om zulke wedstrijden naar zijn hand te zetten, ook al schreeuwen ze alle 10.000.


Prono : 0 - 2
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door toyotacorolla »

Verlamd aan de match beginnen, door de hoge verwachtingen, en het is van te moeten vandaag.
Na 35 min. match gespeeld vrees ik, maar hoop op goede afloop voor stvv.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Since '54 »

Als ik Guido was zou ik Sidibé toch maar op de bank laten plaatsnemen. Stel u voor dat Ishiaku zijn pijp uit is na 60 minuten (zeer waarschijnlijk) dan ben je misschien nog blij dat je Sidi kan inbrengen.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Goody »

Voor de match GBA - STVV meldde ik reeds dat hij een voorakkoord had bij GBA,
maar ja hij had pijn zijn voetjes ... :end:
Hopelijk, voor mij althans, is hij eindelijk weg :cry:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Messi »

Brepoels zet misnoegde Sidibe naast de kern

STVV doet het vanavond zonder Ibrahima Sidibe tegen Germinal Beerschot. De spits viel uit de selectie na een incident op training. Het besluit van Sidibe lijkt nu vast te staan: "Ik heb er hier genoeg van", reageert hij.

Tijdens een onderling wedstrijdje gisteren op training bleek Sidibe niet in de basisploeg te staan. Een kwartier voor het einde van die training trapte Sidibe verontwaardigd een bal weg. Coach Guido Brepoels stuurde hem richting douches.


Brepoels wil er weinig woorden aan vuil maken. "Ik wil enkel zeggen dat ik voor mijn groep moet kiezen. Enkel de match tegen Germinal Beerschot telt en eist nu al onze aandacht", zegt hij in Het Belang van Limburg.

Sidibe zelf reageert kwaad: "Enkele dagen geleden was ik aan het denken om toch langer bij STVV te blijven. Maar ik heb er genoeg van."

"Ik was "pissed off" dat ik niet in de ploeg stond. Zonder enige uitleg, dat stoorde me het meest. Ik heb me altijd voor 100% gegeven. En nu ineens, voor zo'n belangrijke match, word ik zonder enige commentaar opzij geschoven. Dat is erover, punt."

"Ik heb veel gedaan voor de club. Tel eens samen wie de laatste drie seizoenen het meest gespeeld heeft? Ik. Ach, ik voel me gewoon gekraakt", besluit hij.

bron: sporza
Het vetgedrukte= fictie.

Het is geen geheim dat Sidibé STVV al lang beu is.

Nu moet hij verkocht worden wanneer zijn marktwaarde fel gedaald is. :headbang:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Jack »

Messi schreef: Nu moet hij verkocht worden wanneer zijn marktwaarde fel gedaald is. :headbang:
Euh, hij is einde contract, gaat dus gratis.
Plaats reactie