K.STVV - Germinal Beerschot

Alles over de wedstrijden van STVV
Elber
Berichten: 60
Lid geworden op: 11 okt 2010, 20:53

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Elber »

We hebben ons zo goed als zeker gered met een elftal dat eigenlijk eerste klasse onwaardig is.
Gisteren was het opnieuw huilen met de pet op maar voor het eerst na de winterstop zaten de wedstrijdomstandigheden mee en dan kunnen we winnen.
Een pluim voor de inzet gedurende (bijna) het ganse seizoen, een welgemeende proficiat voor tovenaar Brepoels die opnieuw een mirakel realiseerde maar de redding hebben we toch vooral te danken aan de gelukkige 9 op 9 tijdens de heenronde.
Ik durf er niet aan denken wat er zou gebeurd zijn moesten we met dit STVV op een degradatieplaats terecht gekomen zijn.
Nu is het woord nog maar eens opnieuw aan de beleidsmensen om conclusies te trekken uit hun talrijke fouten van het verleden.
Ondanks de recente schuldbekentenis van RD heb ik weinig hoop op beterschap. Voor de 9 op 9 deed hij ook een belofte voor versterking aan Brepoels en de spelersgroep en we weten allemaal hoe het daarna gegaan is. Bepaalde mensen leren nooit uit fouten en blijven volharden in hun eigenzinnigheid.
Als RD eindelijk het licht ziet kunnen we vanaf volgend seizoen beginnen bouwen aan een nieuw elftal zoniet zijn we opnieuw vertrokken voor een seizoen vol eindeloos gegudder en stress. Aan RD nog maar eens het woord...
b.art
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 dec 2010, 19:09

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door b.art »

Wie mag er van mij komen (waarschijnlijk niet haalbaar maar kom): Matton (na zijn blessure toch terug op dreef), Chevalier (in onvrede met Zulte), Dekelver, De pauw (contract tot 06/2011 met "optie" op 2 seizoenen), Overmeire, Stijn De Smet (komt niet aan de bak bij Gent maar zal dan eerder richting Lokeren, Kortrijk of Cercle gaan denk ik).

Hoop doet leven.
Bob Van Beethoven
Berichten: 33
Lid geworden op: 12 okt 2010, 22:06

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Bob Van Beethoven »

Waarom zou de rijke dwaas nog iets bijkopen? Indien de degradatieregeling behouden blijft zoals ze nu wordt voorgesteld kunnen we volgend seizoen niet degraderen dankzij onze vierde plaats vorig seizoen. Het gegoochel met namen kan hier weer beginnen voor een aantal maanden, terwijl je nu al weet dat de ploeg niet meer versterkt zal worden (ondanks alle beloftes die er ongetwijfeld weer gemaakt gaan worden).
Dax
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 nov 2010, 19:28

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Dax »

Schouterden was veruit de zwakste man op het veld.
Hij speelde een draak van een wedstrijd, verder toonde hij ook geen overvloed aan inzet.
Zoals enkele hier al aanhaalde schuwt hij de duels, zijn voorzetten waren weer niet optimaal.

Ik vond de vervanging van Schouterden dan ook meer dan logisch, deze had zelfs eerder moeten komen.
Mutumbo had na een kwartier al vaker de achterlijn opgezocht dan nils en heeft zelfs enkele hoekschoppen afgedwongen.
Voor mij mag Andrea volgende week terug in de basis starten...
Ik zou hem zelfs een contract aanbieden wat hij heeft veel potentieel en Guido kan precies wat andere niet kunnen!

Verder heeft Ishiaku echt alles gegeven wat in hem zat. Na 60min was zijn pijp wel uit..toch bleef hij strijden!
Tisza heeft getoond dat hij technisch sterk is en dit kan combineren met duelkracht...

Nu blijft er alleen veel werk nog over voor de technische staf .... hopelijk komt deze boodschap eindelijk aan!

Eerst afwachten wat Lierse en Eupen vanavond doen...We moeten toch zeker nog 1 punt pakken!
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Ozzy »

Jack schreef:
Ozzy schreef: Aankopen: Cornelis, Bernt Evens, Kums, Iakovenko, De Ceulaer, Iachtchouk, Stijnen.
Jij gelooft in sprookjes?
Wees toch eens realistisch!
Wat zouden die hier in godsnaam komen doen?
Kums was iets voor 2 jaar geleden, nu niet meer mogelijk. ...
Dat weet ik ook wel Jack.
Ik wil enkel voorbeelden van spelers geven die een meerwaarde bieden aan een elftal en de zwakke plekken in het elftal kunnen invullen, kortom echte eersteklassers die het niveau van STVV kunnen opkrikken.
Misschien zijn RD zijn ogen eindelijk open gegaan??????????
Dreke
Berichten: 3644
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Dreke »

De conclusie na deze wedstrijd is dezelfde als die na de vorige, alleen is het resultaat nu anders.

Eén speler eruit halen: Schouterden. Hij moet dringend beseffen dat hij een paar tandjes gaat mogen bijsteken. Anders zal hij de stap hoger (die hij zichzelf ziet maken) snel mogen vergeten en een stapje naar beneden maken.
A loyal football fan only supports the shirt...
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Ozzy »

In Lierse -Eupen staat het 0-1 en de spitsen Cavens, Radzinski en Sonck vallen als vliegen.
Hopelijk durft Wauters die mannen geel geven dan gaan ze zo snel niet meer liggen.
Belachelijke strategie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Halenaar »

1-1
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Halenaar »

Halenaar schreef:1-1
Meteen ook de eindstand. Goede zaak !
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Messi »

Lierse - Eupen 1-1

Goed voor STVV. Als STVV nog zou zakken moeten beide ploegen 6 op 6 halen in hun laatste 2 matchen m.a.w. we zijn gered :party:
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door stvv'er »

Messi schreef:Lierse - Eupen 1-1

Goed voor STVV. Als STVV nog zou zakken moeten beide ploegen 6 op 6 halen in hun laatste 2 matchen m.a.w. we zijn gered :party:
En dat is een mirakel !
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Messi »

stvv'er schreef:
Messi schreef:Lierse - Eupen 1-1

Goed voor STVV. Als STVV nog zou zakken moeten beide ploegen 6 op 6 halen in hun laatste 2 matchen m.a.w. we zijn gered :party:
En dat is een mirakel !
Idd met dit team, we hebben veel geluk gehad en dat moeten we beseffen.

Hebben we dit jaar één match gedomineerd of verdiend om te winnen? Dacht het niet.

Chapeau voor Brepoels en co (niet het bestuur) dat ze dit klaar hebben gespeeld :toppie:
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door ZANDER »

Messi schreef:
stvv'er schreef:
Messi schreef:Lierse - Eupen 1-1

Goed voor STVV. Als STVV nog zou zakken moeten beide ploegen 6 op 6 halen in hun laatste 2 matchen m.a.w. we zijn gered :party:
En dat is een mirakel !
Idd met dit team, we hebben veel geluk gehad en dat moeten we beseffen.

Hebben we dit jaar één match gedomineerd of verdiend om te winnen? Dacht het niet.

Chapeau voor Brepoels en co (niet het bestuur) dat ze dit klaar hebben gespeeld :toppie:
Ik heb in het topic "Commentaar op...." een gedetailleerde analyse geplaatst over de degradatiestrijd. Daar kan je dan OVERDUIDELIJK zien waar we onze waarschijnlijke redding aan te danken hebben, we waren namelijk net de beste in de "totaalsom" van de onderlinge confrontaties met onze medeconcurrenten degradatiekandidaten (Charleroi, Eupen, Lierse en GBA).... We behaalden in dit klassement 4 punten meer dan Eupen, Lierse en GBA en vijf meer dan Charleroi... De "beste" van de "zwaksten" dus... en dan krijgt de overwinning op Lierse toch een heel belangrijke plaats.... en heeft het allemaal aan een "zijden draadje" gehangen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door Cremasco »

De winst van Guido en co was de mooiste verjaardagscadeau dat ze me konden geven. Toen ik die gezangen daarbij hoorde was ik één van die mannen waar Guido over sprak die tranen in de ogen kreeg...
ronnieking
Berichten: 387
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: K.STVV - Germinal Beerschot

Bericht door ronnieking »

De ontgoocheling bij mij was zeer groot na Cercle. Het was al heel lang geleden dat ik voortijdig mijn stand- (nu zitplaats) verlaten had voor het laatste fluitsignaal.Na de 0-3 kon ik het niet meer verdragen. Zou de club van mijn hart dan toch echt in de penarie geraken ? Bij de rit naar huis heb ik moeten denken aan dat verdomde scenario dat ons opnieuw naar tweede klasse zou leiden. In de loop van de week was ik toch weer bij diegenen die zoals Guido zei er ondanks alles nog altijd in geloofde. Uiteindelijk waren we met 10000, de meeste met die hoop op een uiteindelijk goede afloop. Getooid met geel-blauwe sjaal en een heel grote witte zakdoek kon ik na een weliswaar stressvolle match ook meegenieten van heerlijke momenten. Op je 52ste kinderlijk gelukkig zijn met het feit dat je club ook volgend jaar opnieuw in eerste kan spelen, ik stond een beetje van mijn eigen persoontje versteld. Ik was nog veel gelukkiger dan twee seizoenen geleden bij de promotie naar eerste. Ik ben ook heel blij voor MIJNHEER Brepoels. Dat die HEERlijke persoonlijkheid nog lang bij STVV mag blijven en "mijnheer" Duchatelet hem aub helpt met al het nodige om ons met de belangrijkste bijzaak van de wereld nog veel kippenvelmomenten te bezorgen !

Forza STVV :blauw: :geel:
Plaats reactie