Doe het voor Guido!

Alles over de wedstrijden van STVV
Plaats reactie
DJ Amiga
Berichten: 404
Lid geworden op: 22 nov 2010, 12:42

Doe het voor Guido!

Bericht door DJ Amiga »

Neen, ik ben geen fan van onze voorzitter
Neen, ik ben geen fan van onze sportief directeur
Neen, ik ben geen fan van de beperkte kern en het daaruit vloeiend gebrekkig voetbal
Neen, ik ben geen fan van ons gevoerd beleid

Maar ik ben WEL fan van ons trainer Guido;
de man die ons twee heerlijke voetbalseizoenen geschonken heeft
de man die leeft voor zijn job
de man die ons, de supporter, begrijpt
de man die de begeestering op iedereen kan overbrengen
de man die weet wat incasseren is
Kortom, de man die STVV uitadement

Daarom, steun zaterdag hem en ons stvv zodat hij (en ook wij) nog op een verlengd verblijf in 1ste kunnen rekenen! en hopen dat het beleid verbetert

DOE HET VOOR GUIDO!!!!!!!
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door Dries Herbots »

Schoon gezegd. C'mon Sintruin!!!
K.STVV speelt op Staaien.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door stvv'er »

Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door Iniesta »

Ik heb veel respect voor Guido en ik vind het dan ook verschrikkelijk in welke omstandigheden die mens mirakels moet blijven verrichten.

Toch zal ik het niet voor hem doen maar voor iedereen die WEL iets met de club inzit. Voor al die supporters die jarenlang en van kilometers ver blijven komen kijken en zo vaak teleurgesteld werden. Voor al het goede waar de club voor staat en voor alle mooie herinneringen die we er al beleefd hebben. Dus doe :geelblauw: ook voor jezelf want diep in ons hart is iedereen er doodziek van dat we zo zijn afgegleden na de prachtige jaren ervoor.

Nu telt even niet wie de schuldigen zijn maar wel dat we het halen. Nadien kunnen we nog genoeg op hun kap zitten :P
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door Halenaar »

Iniesta schreef:Ik heb veel respect voor Guido en ik vind het dan ook verschrikkelijk in welke omstandigheden die mens mirakels moet blijven verrichten.
Ik vind het vooral verschrikkelijk erg dat het enorm potentieel dat we hebben met Guido, niet word benut. Het word zelfs tegengewerkt.

Als Guido een paar man van zijn lijstje ( Vossen, Kums, Courtois, De Beule... ) had mogen verwelkomen, en had men Canta/ Wilmet/ Chimedza gehouden ( wat hem beloofd is geweest ), dan waren we nu aan het spelen in de top 3. Daar durf ik zelfs mijn hand voor in het vuur steken.

Nu weer van hetzelfde liedje. Guido wou bijzonder graag Kums, De Beule, Meunier en Wijns erbij halen voor deze zomer. Al deze spelers zijn al weg, en dat lijstje gaat nog veel langer worden.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door Halenaar »

En je moet het niet alleen doen voor de Guido. Ook de spelersgroep verdient alle steun, het is niet hun schuld dat er slecht ingekocht is geweest, en ze hebben Sint-Truiden 2 seizoenen doen stralen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door Cremasco »

Guido, ten voeten uit :
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... l/1.973104" onclick="window.open(this.href);return false;
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door enerkey »

Cremasco schreef:Guido, ten voeten uit :
http://www.sporza.be/cm/sporza/videozon ... l/1.973104" onclick="window.open(this.href);return false;
Ging er wel bitsig aan toe tussen Brepoels en Voets :P
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door the fan »

Wat een creme van een gast!
Gisteren met kippelvel gekeken naar de Laatste Show!
Wat een passie, inleving en vooral ... liefde voor STVV en zijn team.
Roland, die nu reeds je beste transfer en bindt deze man voor altijd aan de club.
Hij zal nog fouten maken, maar bijlange niet zoveel als anderen binnen de club...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Doe het voor Guido!

Bericht door Cremasco »

Vandaag weer halfweg HBVL een mooi verslag van Guido en diens gezin. Alles over STVV en zijn gezin. Wie zouden die twee supporters geweest zijn die hem een bezoekje thuis brachten ?
De clubarts stelde mevrouw Brepoels gerust. Guido blijft vasten elk jaar, thuis is hij rustiger, hij is nu meer thuis dan vroeger enz.
Plaats reactie