Actie " Omscholing "?!

Alles over de wedstrijden van STVV
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Actie " Omscholing "?!

Bericht door Jokke »

" Ik word zo moe van deze slechte tijden " is een kernachtige samenvatting van de overheersende gevoelens bij de meeste van onze trouwe supporters.
De laatste jaren waren inderdaad dan ook hoofdzakelijk kwakkelseizoenen met zwakke tot matige spelers en dito uitslagen met weliswaar één kampioenstitel in tweede klasse en een bekerfinale in eerste als magere oogst en troost.
Voor het overige is het week na week kommer en kwel alom.
Naar aanleiding van deze steeds wederkerende malaize zou je zowaar gaan overwegen om massaal te gaan omscholen van " Kanarie " naar " Genkie ".
Ik geef toe het is een hallucinante gedachte die wellicht eerder een gevoel van braakneiging opwekt dan appetijt naar meer ... maar toch...
... KRC betekent ieder seizoen meerdere gewonnen wedstrijden en uitzicht op landskampioen. Ieder jaar een optie op de bekerfinale met doorgroeimogelijkheden naar Europees voetbal , eventueel bonus voor Championsleague...
... KRC is bovendien ook Limburgs , heeft ook blauw in de clubkleuren en een modern stadion.
Bovendien geniet je ieder seizoen van extra legale voordelen verbonden aan een abo.
Wat stelt onze trots daartegenover ? Een aaneenreiging van miserabele seizoenen en veel goeie wil maar weinig kunnen.
Zoals een forumcollega het stelt : " de stekker eruit halen als het niet beter kan " is de nagel op de kop.
Ofwel doe je naar analogie met Club Brugge een grondige reformatie van bestuur en beleid , met een verstandige en communicatief vaardige woordvoerder en website die ons echt iets te vertellen heeft.
Een club die ook oog heeft voor z'n trouwe aanhang en ons niet negeert en zelfs uitsluit . ( cfr.het opgedoekte forum )
Wat Roland betreft , wel die mag van mij gerust blijven : het is een degelijke zakenman die de materiële kant van de club en de infrastructuur van oubolligheid naar modern hedendaagse normen brengt.
En niet te vergeten 't is de man die geld op de mat brengt ...
Ik ben van kindsbeen af verknocht aan dees STVV , aan de hoofdingang ligt zelfs ne klinker met mijn naam in gekapt , het is erg om dan aan " omscholing " te moeten denken ...
...alle gekheid op een stokje...'t is te overwegen , toch ... ? !
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door zipke373 »

:gek: :gek: Ge moest beschaamd zijn dat ge er hoegenaamd aan denkt... :stupid:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door stvvilvoorde »

:zot: Wat houdt u tegen??
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Bal »

Ik snap nie goed hoe ge zo iets kunt voorstellen eigenlijk. Pas op ik heb niks tegen genk-fans. Maar als ge al zo lang naar stvv gaat kijken, dat ge dan geen abbo meer koopt in orde. Ma dat ge dan overstapt naar een andere club, vind ik en spijtige zaak. Dat ge overstapt naar de rivaal, vind ik eigenlijk triestig. Evenals u argumenten: dus omdat genk ook blauw heeft en in limburg is, is da een goei optie? Das serieus kort door de bocht
Tizzle
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2010, 11:55
Locatie: Sint-Truiden

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Tizzle »

Hoe is het mogelijk van zoiets voor te stellen?

Vraag anders aan iemand van Cercle om naar Clubtjen te gaan kijken, of een kakker om naar de kamelen te gaan zien. Da's even van de pot gerukt. :ill:

Ge doet natuurlijk maar wat ge zelf wilt, hopelijk inspireert ge er echter niet te veel anderen mee...
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door patattenboer »

Ieder zijn eigen gedacht, maar niet voor mij.
Denk volgend seizoen geen abonnoment meer en een beetje overal gaan kijken.
Zoals Westerlo-Anderlecht, Tienen-Leuven......
Wat van :Roland: zijn "beleid" moet ik echt :kots:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Since '54 »

Als die gast naar Genk wil gaan kijken laat hem dan gaan hé. Wij zullen er niet van wakker liggen. :roll:

Ik hoop dat dit het laatste lijntje als reactie is op Jokke zijn 'gevoelens'.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door enerkey »

Bwa waarom moet jij nu absoluut het laatste woord hebben Since? :P

Nee, kvindt dit een redelijk provocerende topic. Maw Als je zoiets post weet je dat je absoluut geen enkele positieve reactie gaat krijgen. :gek:
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Messi »

Schaam u :shock:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Since '54 »

enerkey schreef:Bwa waarom moet jij nu absoluut het laatste woord hebben Since? :P

Nee, kvindt dit een redelijk provocerende topic. Maw Als je zoiets post weet je dat je absoluut geen enkele positieve reactie gaat krijgen. :gek:
'Absoluut'? Ben nooit iemand geweest die absoluut het laatste woord wil hebben mijn vriend. Ik bedoelde eerder dat zo'n instelling, zoals die van Jokke, niet eens (nog) een lijntje reactie verdiend. ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Jack »

Rare jongen die Jokke.
Het fan zijn laten stilvallen is mogelijk, maar ineens voor een andere ploeg gaan supporteren...dat doe je niet!

Jokke misschien een Genksupporter die wat aan 't ronselen is? :-)

Sent from my HTC Desire
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door the fan »

Mensen, jaag u niet op, die gast heeft hier 9 berichten gepost!
Is gewoon een Genkie op zoek naar succesupporters... :drunk:
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Actie

Bericht door Scandic »

Jack schreef: Jokke misschien een Genksupporter die wat aan 't ronselen is? :-)

Sent from my HTC Desire
Gewoon negeren Jack ! Op elk forum heb je zulke types rondzwerven. Genk en ronselen : je hoort de laatste dagen niets anders.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Jokke »

Het gaat hier om een weddenschap collega's , een weddenschap met een collega van 't werk die die ultra Genk is .
" Ik zou een stok in het hoenderhok gooien " ...
Als je tussen de lijnen leest zou je ontdekken dat dit louter ludiek bedoeld was .
En neen ik ben geen Genkie !
En neen ik ronsel niet voor KRC !
Ik ben inderdaad iemand die maar 9 berichten gepost heeft zoals " the fan " aanhaalt maar ook ene die 40 jaar naar STVV gaat kijken en meer dan 9 keer dips en downs van de club heeft meegemaakt !
Iemand die inderdaad vooraan z'n naam in de klinkers heeft laten graveren en z'n noodlijdende club voor geen geld de rug zou toekeren.
Trouwens , call off your dogs , nergens staat geschreven dat ik ging " omscholen " hé .
Dewitte
Berichten: 101
Lid geworden op: 02 dec 2010, 12:38
Locatie: Sintruin

Re: Actie " Omscholing "?!

Bericht door Dewitte »

Rijp voor ziekeren !

Kword nog liever full time supporter van Velm vv dan daar gaan te zitten!
Plaats reactie