Het geval Sidibé

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Het geval Sidibé

Bericht door stvvilvoorde »

Sidibé zou wel eens dik gekloot kunnen uitkomen.

Volgens het nieuwsblad vl-brabant van vandaag,
gaat Harbaoui van OHL terug onderhandelen met GBA.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Krisaias »

zipke373 schreef:
Goody schreef:
Jacques schreef:
Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
200 % gelijk, hoeveel Truienaars ' werken ' er in de Toren; ik dacht ééntje (Daisy Blavier) and that's it :rood:
Truienaar wordt men geboren :party: en niet ' ingekocht '
Denken jullie nu echt dat alle supporters Truienaars/Haspengouwers zijn of zo? Zijn de niet Truienaars soms minderwaardig? Vermoeiend...Net zo vermoeiend als het gewauwel van sommige coachen hier... :stupid:

Ik weet wel dat jullie voornamelijk over die van de Toren bezig zijn...maar toch, 't komt echt niet over zenne mannen...
't is misschien wat te beperkend geformuleerd door Jacques, maar ik denk dat de onderliggende boodschap er vooral één is over voeling met stad, streek en supporters... en die is onbestaande in de ivoren toren.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door zipke373 »

Krisaias schreef:
zipke373 schreef:
Goody schreef:
Jacques schreef:
Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
200 % gelijk, hoeveel Truienaars ' werken ' er in de Toren; ik dacht ééntje (Daisy Blavier) and that's it :rood:
Truienaar wordt men geboren :party: en niet ' ingekocht '
Denken jullie nu echt dat alle supporters Truienaars/Haspengouwers zijn of zo? Zijn de niet Truienaars soms minderwaardig? Vermoeiend...Net zo vermoeiend als het gewauwel van sommige coachen hier... :stupid:

Ik weet wel dat jullie voornamelijk over die van de Toren bezig zijn...maar toch, 't komt echt niet over zenne mannen...
't is misschien wat te beperkend geformuleerd door Jacques, maar ik denk dat de onderliggende boodschap er vooral één is over voeling met stad, streek en supporters... en die is onbestaande in de ivoren toren.
Ik weet het wel, maar het komt gewoon niet echt goed over voor wie niet van St-Truiden is...Het is zo precies " St-Truiden is het stad...en de rest is parking."
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Het geval Sidibé

Bericht door tweety »

zipke373 schreef:
Krisaias schreef:
zipke373 schreef:
Goody schreef:
Jacques schreef: Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
200 % gelijk, hoeveel Truienaars ' werken ' er in de Toren; ik dacht ééntje (Daisy Blavier) and that's it :rood:
Truienaar wordt men geboren :party: en niet ' ingekocht '
Denken jullie nu echt dat alle supporters Truienaars/Haspengouwers zijn of zo? Zijn de niet Truienaars soms minderwaardig? Vermoeiend...Net zo vermoeiend als het gewauwel van sommige coachen hier... :stupid:

Ik weet wel dat jullie voornamelijk over die van de Toren bezig zijn...maar toch, 't komt echt niet over zenne mannen...
't is misschien wat te beperkend geformuleerd door Jacques, maar ik denk dat de onderliggende boodschap er vooral één is over voeling met stad, streek en supporters... en die is onbestaande in de ivoren toren.
Ik weet het wel, maar het komt gewoon niet echt goed over voor wie niet van St-Truiden is...Het is zo precies " St-Truiden is het stad...en de rest is parking."
Hasselt toch :P
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jacques »

Dat is toch ook zo. Nieuw Sintruin is Monaco, de rest is de rand, Sint-Pieter en Terbiest zijn de banlieues en daarbuiten is enkel het grote niets. :cool: :lol:

Nee, wat ik wou zeggen: de mensen die bij STVV de dienst uitmaken, hebben die iets te zien met Sint-Truiden en de Truienaars of Haspengouw en de Haspengouwers?

Roland is een Antwerpenaar die zich hier heeft ingekocht, vandaar de term 'Antwerpse schepen' die me op het officiële forum zowaar nog een ban opleverde. :) En ja, dat is zijn goed recht, ik verbied niemand zich hier te vestigen, Monaco zijnde trekken we nu éénmaal veel geïnteresseerden aan van heinde en verre. ;) Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij/zij wil en nationalisme of iets "wij zijn goed omdat wij van hier zijn, de rest is slecht"-achtig is over het algemeen niet mijn ding, laat me dat duidelijk stellen. Iedereen is voor mijn part welkom. Anderzijds heeft Roland en zijn gevolg in mijn ogen nul voeling met club en stad, nul feeling voor de gevoeligheden van inwoners en supporters. Dat is voor mij dan ook geen Truienaar of een Haspengouwer, zelfs geen heel klein beetje omdat hij er precies ook geeneens iets van snapt.

Is dat nodig om een club of een stad te besturen? De roots zijn zeker niet noodzakelijk, het is geen exclusief geboorterecht, het inzicht in de geest van de mensen uit de streek, de gevoeligheden, hoe ze denken, werken (en dat is toch nog steeds het gros van je 'klanten' om het business-gewijs te stellen) lijkt me wel onontbeerlijk wil je niet continu iedereen tegen je in het harnas jagen, zeker als het een speciaal volkje met zijn eigen aard is. Zoals niet iedereen in Antwerpen of Amsterdam past, past ook niet eender wie hier, het moet ergens klikken langs de 2 kanten.
Het is misschien nog het makkelijkst te illustreren door Guido ertegenover te plaatsen. Dat is strikt genomen ook geen Truienaar, maar die wekt wel het gevoel op "één van ons" te zijn, die man past voor mij perfect hier, terwijl ik bij Roland en co. vaak een sterke aversie voel, dat voelt op geen enkel ogenblik aan als "één van ons".
Als men me in Gent of elders iets vraagt over St-Truiden als stad of STVV, dan is dat voor mij iets met veel liefde en trots, iets waar ik zoveel mogelijk positief over wil zijn ook al zijn er heus heel veel fouten en gebreken (eigen kind, schoon kind). Maar bij ons bestuur ligt dat anders, dan voel ik schaamte en ik vind het intriest dat onze mooie club overgeleverd is aan de grillen van dat soort mensen. Je kan gerust stellen dat ik me eigenlijk tegenover hen wil afzetten, 'niet in mijn naam'. Zij zijn niet representatief voor de stad, de streek of de club, alsof het een foute speling van het lot is, een accident de parcours, een jour sans, een 'lost weekend' voor de John Lennon adepten, iets dat je liefst wil uitwissen en vergeten, iets waarmee je niet geassocieerd wil worden.


( om even de vergelijking te maken met mijn eigen situatie: Ik zit nu vier jaar in Gent, maar ik heb niet de pretentie mezelf een Gentenaar te noemen, dat zou misplaatst zijn tegenover de echte Gentenaars wiens roots daar al generaties liggen. Ik heb intussen een heeeeel klein beetje inzicht verkregen in de denkwijze van een gemiddelde Gentenaar, maar noem me geen Gentenaar want dat ben ik niet. Ik voel me wel Truienaar, dat is de lucht die ik 20 jaar dag in dag uit heb ingeademd, dat is het volk waartussen ik ben opgegroeid, dat is bovenal mijn stad meer dan eender welke andere stad ooit zal kunnen zijn. Dat is eigenlijk nog sterker geworden toen ik na Leuven naar Gent en Kortrijk trok. Ik kan sommige allochtonen in die zin wel snappen, Gent is mijn verblijfplaats en Kortrijk verschaft me werk, maar toch ben ik Gentenaar noch Kortrijkzaan, de band met mijn 'vaderland' is veel te sterk. )
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Het geval Sidibé

Bericht door voetballiefhebber »

Tegenwoordig ben je eerder beschaamd om te zeggen dat je supporter bent van STVV vind ik. Het enige positieve aan deze club is tegenwoordig nog de immer sympathieke en menselijke Guido Brepoels, maar over het bestuur kun je niet positief zijn.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Rikke »

stvvilvoorde schreef:Sidibé zou wel eens dik gekloot kunnen uitkomen.

Volgens het nieuwsblad vl-brabant van vandaag,
gaat Harbaoui van OHL terug onderhandelen met GBA.

Awel ik zou er kop in hebben. Benieuwd wat hij dan weer te memmen zal hebben.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Lukske de Lange »

Rikke schreef:
stvvilvoorde schreef:Sidibé zou wel eens dik gekloot kunnen uitkomen.

Volgens het nieuwsblad vl-brabant van vandaag,
gaat Harbaoui van OHL terug onderhandelen met GBA.

Awel ik zou er kop in hebben. Benieuwd wat hij dan weer te memmen zal hebben.
Nu wil ik uw plezier niet vergallen ;-) maar het is toch perfect mogelijk om met Sidibé én Harbaoui samen te spelen of niet? Lijkt mij zelfs een heel goed spitsenduo met Sidi in de punt en Harbaoui errond/erachter. Persoonlijk had ik dat spitsenduo enorm graag hier bij STVV gezien vanaf volgend seizoen...
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Het geval Sidibé

Bericht door ZANDER »

Lukske de Lange schreef:
Rikke schreef:
stvvilvoorde schreef:Sidibé zou wel eens dik gekloot kunnen uitkomen.

Volgens het nieuwsblad vl-brabant van vandaag,
gaat Harbaoui van OHL terug onderhandelen met GBA.

Awel ik zou er kop in hebben. Benieuwd wat hij dan weer te memmen zal hebben.
Nu wil ik uw plezier niet vergallen ;-) maar het is toch perfect mogelijk om met Sidibé én Harbaoui samen te spelen of niet? Lijkt mij zelfs een heel goed spitsenduo met Sidi in de punt en Harbaoui errond/erachter. Persoonlijk had ik dat spitsenduo enorm graag hier bij STVV gezien vanaf volgend seizoen...
Dat zou wel eens best zo kunnen zijn wat je zegt.

Maar ja oaze "Rikke"...... en Sidi das geen goed koppel meer. :mrgreen:

"Allez allez, de jongen heeft nog niet één minuut voor GBA gespeeld en hij moet al afgebroken worden." :lol: (Rikke snapt het "grapke" wel...)
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Dries Herbots »

Coach373 schreef:Sidibe *censuur*, in mijn ogen begint voetbal met 1 tegen 1. En vermits Sidibe geen enkele tegenstrever heeft kunnen uitschakelen in 4 jaar STVV, is dit geen voetballer voor mij. Oke hij heeft zijn doelpunten gemaakt, maar met eens scheet hadden andere spelers die ook voor hem gemaakt.

Inderdaad schandalige namen als Salou, Njock en zelfs Van Tornhout hadden die doelpunten van Sidibe kunnen scoren.

Ik ben zelfs eens benieuwd hoeveel keer Sidibe kan jongleren, man hoe slecht is die kerel. Komop nog nooit voetbal gezien ofzo, zijn jullie scheel? De dag dat Sidibe hier vertrekt hoort niemand nog iets van hem :zot:

Wie zegt da sidibe kan voetballen, moet eens naar de Premier League kijken of andere hoog aangeschreven competities. Een targetspits zoals SIDI komt daar niet eens op de bank wegens te SLECHT! Ga eens kijken naar Sunderland wat een Asamoah Gyan kan met de bal.

Ik weet nog dat als Mignolet uittrapte hij enkel de bal kon doorkoppen, hij zal nooit zelf de bal bijhouden. Kijk eens allemaal naar de Europaleague finale en kijk eens naar de Hulk van FC Porto die kan voetballe.
Sidibé kan dus niet voetballen. Sidi deed elke match aanvallend EN verdedigend werk, eerst ging hij meeverdedigen aan onze goal en daarna liep hij terug naar de goal van de tegenstender om aan te vallen. Hij heeft ons samen met Mignolet naar eerste gebracht en naar POI in 2009-2010, Mignolet haalde de doelpunten eruit en Sidi maakte ze. Hoeveel heeft Gyan Sunderland niet gekost? De vergelijking met de PL maakt het hele verhaal helemaal te gek. Aanvallen EN verdedigen ik zou die namen die u opnoemt het nog wel eens willen zien doen.
K.STVV speelt op Staaien.
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Rikke »

ZANDER schreef:
Lukske de Lange schreef:
Rikke schreef:
stvvilvoorde schreef:Sidibé zou wel eens dik gekloot kunnen uitkomen.

Volgens het nieuwsblad vl-brabant van vandaag,
gaat Harbaoui van OHL terug onderhandelen met GBA.

Awel ik zou er kop in hebben. Benieuwd wat hij dan weer te memmen zal hebben.
Nu wil ik uw plezier niet vergallen ;-) maar het is toch perfect mogelijk om met Sidibé én Harbaoui samen te spelen of niet? Lijkt mij zelfs een heel goed spitsenduo met Sidi in de punt en Harbaoui errond/erachter. Persoonlijk had ik dat spitsenduo enorm graag hier bij STVV gezien vanaf volgend seizoen...
Dat zou wel eens best zo kunnen zijn wat je zegt.

Maar ja oaze "Rikke"...... en Sidi das geen goed koppel meer. :mrgreen:

"Allez allez, de jongen heeft nog niet één minuut voor GBA gespeeld en hij moet al afgebroken worden." :lol: (Rikke snapt het "grapke" wel...)

Het gie mich nè euver zijn kwaliteiten, ma wol euver de manier wè da ter zievert in de pers. As dje dan nog es et verhoal van Guido leest dan trek ich men conclusies. Ma harboiu moet zich och nog bewijze wor. Vé were och content be jerommeke onana
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Franske
Berichten: 157
Lid geworden op: 01 nov 2010, 09:31

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Franske »

Dries Herbots schreef: Sidibé kan dus niet voetballen. Sidi deed elke match aanvallend EN verdedigend werk, eerst ging hij meeverdedigen aan onze goal en daarna liep hij terug naar de goal van de tegenstender om aan te vallen. Hij heeft ons samen met Mignolet naar eerste gebracht en naar POI in 2009-2010, Mignolet haalde de doelpunten eruit en Sidi maakte ze. Hoeveel heeft Gyan Sunderland niet gekost? De vergelijking met de PL maakt het hele verhaal helemaal te gek. Aanvallen EN verdedigen ik zou die namen die u opnoemt het nog wel eens willen zien doen.

Volledig, maar dan ook volledig mee eens. Hoe dikwijls is zijn naam niet van de tribunes gerold. Sidi was wat mij betreft één van de betere transfers van de laatste jaren.

Vooral zijn pot tegen Anderlecht waardoor we alleen aan de leiding kwamen in ons boerejaar '09-'10: kicken!
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Rikke »

Franske schreef:
Dries Herbots schreef: Sidibé kan dus niet voetballen. Sidi deed elke match aanvallend EN verdedigend werk, eerst ging hij meeverdedigen aan onze goal en daarna liep hij terug naar de goal van de tegenstender om aan te vallen. Hij heeft ons samen met Mignolet naar eerste gebracht en naar POI in 2009-2010, Mignolet haalde de doelpunten eruit en Sidi maakte ze. Hoeveel heeft Gyan Sunderland niet gekost? De vergelijking met de PL maakt het hele verhaal helemaal te gek. Aanvallen EN verdedigen ik zou die namen die u opnoemt het nog wel eens willen zien doen.

Volledig, maar dan ook volledig mee eens. Hoe dikwijls is zijn naam niet van de tribunes gerold. Sidi was wat mij betreft één van de betere transfers van de laatste jaren.

Vooral zijn pot tegen Anderlecht waardoor we alleen aan de leiding kwamen in ons boerejaar '09-'10: kicken!

En zijn 10 tallen al dan niet moedwillige missers dit jaar in ons kutjaar 2010 2011
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Halenaar »

Rikke schreef:
Franske schreef:
Dries Herbots schreef: Sidibé kan dus niet voetballen. Sidi deed elke match aanvallend EN verdedigend werk, eerst ging hij meeverdedigen aan onze goal en daarna liep hij terug naar de goal van de tegenstender om aan te vallen. Hij heeft ons samen met Mignolet naar eerste gebracht en naar POI in 2009-2010, Mignolet haalde de doelpunten eruit en Sidi maakte ze. Hoeveel heeft Gyan Sunderland niet gekost? De vergelijking met de PL maakt het hele verhaal helemaal te gek. Aanvallen EN verdedigen ik zou die namen die u opnoemt het nog wel eens willen zien doen.

Volledig, maar dan ook volledig mee eens. Hoe dikwijls is zijn naam niet van de tribunes gerold. Sidi was wat mij betreft één van de betere transfers van de laatste jaren.

Vooral zijn pot tegen Anderlecht waardoor we alleen aan de leiding kwamen in ons boerejaar '09-'10: kicken!

En zijn 10tallen al dan niet moedwillige missers dit jaar in ons kutjaar 2010 2011
Dan mag jij die tientallen voor mij toch gaan opzoeken hoor. Sidibé miste inderdaad meer dan vorig seizoen, maar zeker geen tientallen.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jacques »

Franske schreef:
Dries Herbots schreef: Sidibé kan dus niet voetballen. Sidi deed elke match aanvallend EN verdedigend werk, eerst ging hij meeverdedigen aan onze goal en daarna liep hij terug naar de goal van de tegenstender om aan te vallen. Hij heeft ons samen met Mignolet naar eerste gebracht en naar POI in 2009-2010, Mignolet haalde de doelpunten eruit en Sidi maakte ze. Hoeveel heeft Gyan Sunderland niet gekost? De vergelijking met de PL maakt het hele verhaal helemaal te gek. Aanvallen EN verdedigen ik zou die namen die u opnoemt het nog wel eens willen zien doen.

Volledig, maar dan ook volledig mee eens. Hoe dikwijls is zijn naam niet van de tribunes gerold. Sidi was wat mij betreft één van de betere transfers van de laatste jaren.

Vooral zijn pot tegen Anderlecht waardoor we alleen aan de leiding kwamen in ons boerejaar '09-'10: kicken!
Voor de liefhebbers :cool:

http://www.youtube.com/watch?v=f2MGHYtBgSs
http://www.youtube.com/watch?v=HUjXyGnYcPA
http://www.youtube.com/watch?v=YgP_8PvM238
http://www.youtube.com/watch?v=1pXSqz8Xs5M
Vooral de laatste, wa e laweit en dan nog dikke nekken roepen op die van Anderlecht, foei! :D

Hij zal voor mij ook altijd voor een stuk de kampioenenmaker blijven, tuurlijk is dat ook een collectieve prestatie, dat is alles, maar zijn aandeel in ons kampioenenjaar een de 4de plaats vorig jaar, amai, daar kan niemand om heen volgens mij.
En nee, daarmee keur ik niet alles goed wat er de laatste weken en maanden gebeurd is, niet van zijn kant, maar ook niet vanwege de club.

Het is zo triest dat het hier blijkbaar onmogelijk is om op een waardige manier afscheid te nemen. Hendrikx, Wilmet, Chimedza, Cantaluppi, Sidibe, Waggie,... alleen Simon en Dennis ontspringen de dans omdat zij Roland veel geld opbrachten. De rest is als ordinair huisvuil behandeld. Ik heb het er moeilijk mee als ik zie hoe wij onze mensen behandelen, hoe zij zonder boe of ba of het minste bedankje aan de kant worden geschoven en via een achterpoortje moeten vertrekken

Onze kampioenen verdienen beter dan dat.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie