Het geval Sidibé

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Het geval Sidibé

Bericht door enerkey »

Coach373 schreef:
Wie zegt da sidibe kan voetballen, moet eens naar de Premier League kijken of andere hoog aangeschreven competities. Een targetspits zoals SIDI komt daar niet eens op de bank wegens te SLECHT!

Ik weet nog dat als Mignolet uittrapte hij enkel de bal kon doorkoppen, hij zal nooit zelf de bal bijhouden. Kijk eens allemaal naar de Europaleague finale en kijk eens naar de Hulk van FC Porto die kan voetballe.
Al ooit van Peter Crouch gehoord?

Hij kan hem nu ook moeilijk naar zijn eigen koppen.

Als je dan toch een absurde vergelijking wilt maken. Wel dan zou ik toch eerder Braga aanhalen als voorbeeld. Want die hebben een budget dat kleiner is dan onze "G5"
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Het geval Sidibé

Bericht door stvvilvoorde »

Sidibe mag stilaan toch ook zenne mond eens beginnen houden.
Altijd dat gejank over gebrek aan respect , ik weet niet wat hij daar nu nog mee wil bereiken.

Ik wens hem veel succes bij GBA, en ik hoop voor hem dat hij daar meer respect geniet.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... t-bij-stvv" onclick="window.open(this.href);return false;
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Coach373 »

enerkey schreef:
Coach373 schreef:
Wie zegt da sidibe kan voetballen, moet eens naar de Premier League kijken of andere hoog aangeschreven competities. Een targetspits zoals SIDI komt daar niet eens op de bank wegens te SLECHT!

Ik weet nog dat als Mignolet uittrapte hij enkel de bal kon doorkoppen, hij zal nooit zelf de bal bijhouden. Kijk eens allemaal naar de Europaleague finale en kijk eens naar de Hulk van FC Porto die kan voetballe.
Al ooit van Peter Crouch gehoord?

Hij kan hem nu ook moeilijk naar zijn eigen koppen.

Als je dan toch een absurde vergelijking wilt maken. Wel dan zou ik toch eerder Braga aanhalen als voorbeeld. Want die hebben een budget dat kleiner is dan onze "G5"
Peter Crouch kan ook niet voetballen, start niet voor niks 80% van alle gespeelde wedstrijden op de bank!
Mijn uitspraken waren verkeerd, maar kan gewoon niet om met Sidibe! Ben geen racist, vind hem gewoon slecht!

En naar zijn eigen koppen, nee? Naar een medespeler of bal bijhouden, Sidibe komt gewoon altijd door. Maar vergeet dat hij de diepste man is.

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=40762

Hier de reactie van onze ex zwarte parel!
hupke
Berichten: 81
Lid geworden op: 28 jan 2011, 11:27

Re: Het geval Sidibé

Bericht door hupke »

Lolinga ?
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Rikke »

stvvilvoorde schreef:Sidibe mag stilaan toch ook zenne mond eens beginnen houden.
Altijd dat gejank over gebrek aan respect , ik weet niet wat hij daar nu nog mee wil bereiken.

Ik wens hem veel succes bij GBA, en ik hoop voor hem dat hij daar meer respect geniet.

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... t-bij-stvv" onclick="window.open(this.href);return false;

Respect dwing je af. Hij heeft heel veel respect genoten, maar als hij er zelf zo mee begint te rammelen zoals hij hier trouwens gedaan heeft dan stopt het. ik ben blij dat hij zijn TOPTRANSFER bij een TOPTEAM beet heeft.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Cremasco »

Sidibé zegt onverstandige dingen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Halenaar »

Ik snap hem ergens wel, maar ook Brepoels.


In ieder geval is het echt erg dat een van uw beste spitsen ooit zo'n afscheid geeft. Ik zal Sidi missen, en ik denk dat er nog velen achter hem zullen gaan roepen.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Johan Bamps »

Dat hele voorval met Sidibé is eigenlijk een heel typisch voorbeeld van hoe belangrijk het is voor onze gekleurde medemens om respect te krijgen. Zij reageren nu eenmaal veel emotioneler op bepaalde voorvallen. Als ze zich tekort gedaan voelen, uiten zij dat sneller dan dat een westerling dat zal doen. Dat zit nu eenmaal ingebakken in hun cultuur en in hun karakter. Er zijn genoeg voorbeelden om dit te staven, niet alleen in het voetbal maar ook daarbuiten in de gewone maatschappij.
Moeten wij daar dan altijd rekening mee houden? Soms wel, soms niet. Respect moet je verdienen. In het geval Sidibé denk ik dat hij ons respect tot voor een paar maanden echt wel verdiende, maar het was ook wel duidelijk aan het worden dat zijn prestaties achteruit gingen (misschien ook door het gebrek aan kwaliteit in de kern) en als je dan de Calimero gaat uithangen verlies je dat respect ook weer heel snel, zeker als je dan ook nog eens mensen gaat aanvallen in de krant.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Mikman »

Ik heb vorig jaar al voorspeld dat Sidibé hier uiteindelijk als 'zwart schaap' Stayen zou verlaten, en ik ben absoluut niet verrast dat ik gelijk heb gekregen, daarvoor ken ik de club ondertussen al te goed. Cantaluppi en Boffin zijn maar twee voorbeelden van club-monumenten die ons ook via de achterdeur hebben moeten verlaten. Enkel indien je veel geld opbrengt, krijg je aan de Tiense een waardig afscheid.
Dat wil niet zeggen dat ik meer geloof hecht aan de versie van Sidibé dan die van de club want ik ken alle feiten niet, maar het is wel opvallend hoe makkelijk de mensen hier meegaan in de uitleg van de club. Was er geen "geval-Sidibé" geweest, dan was iedereen nu woedend geweest dat uw meest belangrijke ( ik zeg opzettelijk niet 'beste' ) aanvaller sinds Polleunis hier gratis vertrekt naar een club van -op papier- gelijkwaardig niveau. Nu lijkt iedereen wel blij te zijn om ervan af te zijn.

Pas op, ik zeg niet dat Sidibé geen fouten heeft gemaakt want ik ken het hele verhaal niet, maar het is toevallig wel een situatie die de club imago-gewijs heel goed uitkomt. Deze club laat (bijna) altijd na om zijn toptalenten op tijd bij te laten tekenen ( Odoi was de uitzondering op de regel ) en daar komen altijd problemen van. Het is nu eenmaal zo dat topsporters de mate van respect dat ze krijgen afmeten aan het loon dat zij krijgen in vergelijking met dat van spelers die ze gelijkwaardig inschatten. Dat is de realiteit van het professionele voetbal, en dat geldt van STVV over Manchester City tot Barcelona. Wie daar niet mee kan leven, moet ofwel 30 jaar terug naar de tijd, ofwel zijn heil gaan zoeken in het amateurvoetbal.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Erik Engerd »

Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Rikke »

Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:

Misschien vergeet je wel zijn 1ste half jaar waarin hij totaal niks bakte en toch nadien het vertrouwen kreeg. En oh ja het is weer de fout van STVV. Als gij morgen tegen uwen baas zegt dat ge geen goesting hebt om te gaan werking of naar een meeting of een opleiding te gaan ( vergelijk stages ) wat denkt ge dat die zal zeggen? hier manneke, merci, ge krijgt er nog een pak vcenten bij?
Ik heb steeds respect voor hem gehad, tot hij begon te zeveren, zoals de meesten. Als ze niet krijgen wat ze vragen dan bollen ze het af. Awel bye bye.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jacques »

Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Goody »

Jacques schreef:
Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
200 % gelijk, hoeveel Truienaars ' werken ' er in de Toren; ik dacht ééntje (Daisy Blavier) and that's it :rood:
Truienaar wordt men geboren :party: en niet ' ingekocht '
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door zipke373 »

Goody schreef:
Jacques schreef:
Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
200 % gelijk, hoeveel Truienaars ' werken ' er in de Toren; ik dacht ééntje (Daisy Blavier) and that's it :rood:
Truienaar wordt men geboren :party: en niet ' ingekocht '
Denken jullie nu echt dat alle supporters Truienaars/Haspengouwers zijn of zo? Zijn de niet Truienaars soms minderwaardig? Vermoeiend...Net zo vermoeiend als het gewauwel van sommige coachen hier... :stupid:

Ik weet wel dat jullie voornamelijk over die van de Toren bezig zijn...maar toch, 't komt echt niet over zenne mannen...
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Mikman »

zipke373 schreef:
Goody schreef:
Jacques schreef:
Erik Engerd schreef:Mikman ge hebt dik gelijk..

Ik vind dat net als Brepoels, Ibrahima respect mag krijgen....die jongen heeft 3 1/2 jaar voor STVV geknokt op een eiland, alleen het laatste halfjaar was er teveel aan dankzij RD!!

Een waardig afscheid op Stayen kennen ze niet? Sympathieke Haspengouwers?
Weinig van te merken als een speler z'n mogelijk laatste wedstrijd voor de kanaries speelt?
Canta, Hendrickx, Wilmet, Waggie... die mannen hadden ze tenminste een vermelding en ne bos bloemen kunnen geven voor de match, PROFICIAT STVV, super PROFESSIONEEL!! :vomit:
Gelieve de ingeweken vuiligheid die in de ivoren toren de dienst uitmaakt en de mensen aan de lopende band voorliegt, niet te verwarren met Haspengouwers.

Een geboren en getogen Truienaar dankt u. :cool:
200 % gelijk, hoeveel Truienaars ' werken ' er in de Toren; ik dacht ééntje (Daisy Blavier) and that's it :rood:
Truienaar wordt men geboren :party: en niet ' ingekocht '
Denken jullie nu echt dat alle supporters Truienaars/Haspengouwers zijn of zo? Zijn de niet Truienaars soms minderwaardig? Vermoeiend...Net zo vermoeiend als het gewauwel van sommige coachen hier... :stupid:

Ik weet wel dat jullie voornamelijk over die van de Toren bezig zijn...maar toch, 't komt echt niet over zenne mannen...


Niet iedere Truienaar is een Kanarie en niet ieder Kanarie is een Truienaar. Zonder de instroom van de omliggende steden en dorpen was STVV een zieltogend clubje à la Lokeren, Westerlo of Lommel.


Alleen spijtig dat STVV daar weer eens geen rekening mee houdt met de opmaak van zijn voorbereidingsprogramma maar dat is hier wel off-topic.
Plaats reactie