Het geval Sidibé

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jack »

Salou mogen ze van mij halen, een contract van 1 jaar met optie ofzo. Een gokje!
Ik vond hem schitterend bij ZW, en had de indruk dat ze hem bij Brugge te snel afgeserveerd hebben.
Heeft een tijdje bij New York gezeten geloof ik (samen met Henry), maar is daar nu moeten vertrekken. Ik ben daar dan eens op 't forum gaan lezen, en de fans waren er niet bepaald droevig om!
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Scandic »

Jack schreef:Salou mogen ze van mij halen, een contract van 1 jaar met optie ofzo. Een gokje!
Ik vond hem schitterend bij ZW, en had de indruk dat ze hem bij Brugge te snel afgeserveerd hebben.
Heeft een tijdje bij New York gezeten geloof ik (samen met Henry), maar is daar nu moeten vertrekken. Ik ben daar dan eens op 't forum gaan lezen, en de fans waren er niet bepaald droevig om!
Is een serieuze gok denk ik, kon zelfs niet mee in de Deense 1ste divisie.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Het geval Sidibé

Bericht door the fan »

Dat is dan toch echt iets voor "onze bek"!!! :headbang:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jack »

Sidibé is dus ondertussen aangekondigd op het Kiel.
Allez, veel succes daar!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jacques »

Coach373 schreef:
Jacques schreef:Sidibe wordt waarschijnlijk vandaag voorgesteld bij Germinal, zou een contract voor 3 jaar krijgen.


Dat hij daarvoor hier absoluut weg wou, triestig.
Daar ga ik vanavond ene op drinke. Wie Sidibé een voetballer vind moet :zot: gestoord :gek: zijn. Eindelijk mag die gefrustreerd Senegalees, ergens anders op de bank gaan zitten. Het liefst bij GBA, want Mcdonnald is 30 keer zo goed als een fitte Sidibe.

Een paar namen die deze statistieken ook zouden kunnen voorleggen, als ze in onze kampioenenploeg zouden de plaats vervangen van Sidibé.

- Jeremy Njock
- Moussa Koita
- Ibrahim Salou
- ...
Oh boy...

Njock en Koita :grappig:
De Salou van Zulte tot daar aan toe, die van nadien ook niet en die 2 ander, opgeteld komen ze nog niet aan Sidibe zijn enkels. Als ge het vriendelijk gevraagd had, dan kwam Degraen Koita bij u thuis afzetten, met ne strik en een abo voor Genk erbij. Uit dankbaarheid. Waarom Kevin Oris en Dieter van Tornhout aka John Deere en Fendt niet ineens halen?
McDonald, die kan ook schoon statistieken voorleggen. Een goed half jaar bij Roeselare met de steun van Perisic en voor de rest? Een carrière van drie keer niks, nog nooit meer dan 6 doelpunten in 1 jaar. Jaja, dat is de grote man...

Gij noemt toevallig ni Geert Smets ofzo? :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Het geval Sidibé

Bericht door enerkey »

Blijkbaar zijn er toch wel heel wat mensen die tevreden zijn met het vertrek van Sidibé.

Sommigen beweren dat het een non-voetballer is... Dat hij dit seizoen geen rendement heeft gehaald... Een karakter heeft met rare kantjes...

Wat er ook van is. Samen zullen we :mrgreen: lachen als we volgend seizoen met Smetana in het punt staan. Eens zien of die ook uit het niks 6 broodnodige doelpunten gaat maken om ons in eerste te houden.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Halenaar »

1 van de beste spitsen die we ooit gehad hebben, en eentje waar we enorm veel plezier aan hebben gehad.


Ik zal hem missen :|
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Coach373 »

Sidibe *censuur*, in mijn ogen begint voetbal met 1 tegen 1. En vermits Sidibe geen enkele tegenstrever heeft kunnen uitschakelen in 4 jaar STVV, is dit geen voetballer voor mij. Oke hij heeft zijn doelpunten gemaakt, maar met eens scheet hadden andere spelers die ook voor hem gemaakt.

Inderdaad schandalige namen als Salou, Njock en zelfs Van Tornhout hadden die doelpunten van Sidibe kunnen scoren.

Ik ben zelfs eens benieuwd hoeveel keer Sidibe kan jongleren, man hoe slecht is die kerel. Komop nog nooit voetbal gezien ofzo, zijn jullie scheel? De dag dat Sidibe hier vertrekt hoort niemand nog iets van hem :zot:

Wie zegt da sidibe kan voetballen, moet eens naar de Premier League kijken of andere hoog aangeschreven competities. Een targetspits zoals SIDI komt daar niet eens op de bank wegens te SLECHT! Ga eens kijken naar Sunderland wat een Asamoah Gyan kan met de bal.

Ik weet nog dat als Mignolet uittrapte hij enkel de bal kon doorkoppen, hij zal nooit zelf de bal bijhouden. Kijk eens allemaal naar de Europaleague finale en kijk eens naar de Hulk van FC Porto die kan voetballe.
Laatst gewijzigd door Jack op 07 mei 2011, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Racisme is hier niet toegestaan! Volgende keer mag je een ban verwachten
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Jack »

Die eerste zin is een regelrechte schande en ik hoop dat je daarvoor flink genegeerd wordt door de rest van de forumgangers!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Het geval Sidibé

Bericht door enerkey »

Das idd het laagste wat ik hier tot nu toe al gelezen heb, Jack.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Goody »

@Coach373: een mooie nick ... trainer, met het stamnummer van een geweldige club... maar ...

Wat betreft uw uitspraken, overigens totaal voor uw rekening, deze zijn schandalig en onwaardig, ten eerste voor de club en ten tweede voor dit forum en zijn bezoekers :rood:

Ikzelf, en iedereen kan dit beamen, ben nooit een voorstander geweest van Sidibé, maar dit overtreft alles, dit is echt de man spelen in al zijn waardigheden.
Eén woord: schandalig :kots:

@ Jack: verspil geen tijd om deze persoon te bannen, hij bande zichzelf :shock:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Het geval Sidibé

Bericht door stvvilvoorde »

Goody schreef:@Coach373: een mooie nick ... trainer, met het stamnummer van een geweldige club... maar ...

Wat betreft uw uitspraken, overigens totaal voor uw rekening, deze zijn schandalig en onwaardig, ten eerste voor de club en ten tweede voor dit forum en zijn bezoekers :rood:

Ikzelf, en iedereen kan dit beamen, ben nooit een voorstander geweest van Sidibé, maar dit overtreft alles, dit is echt de man spelen in al zijn waardigheden.
Eén woord: schandalig :kots:

@ Jack: verspil geen tijd om deze persoon te bannen, hij bande zichzelf :shock:
²

:kots: coach373
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Het geval Sidibé

Bericht door Since '54 »

Coach373 schreef:Sidibe *censuur*, in mijn ogen begint voetbal met 1 tegen 1. En vermits Sidibe geen enkele tegenstrever heeft kunnen uitschakelen in 4 jaar STVV, is dit geen voetballer voor mij. Oke hij heeft zijn doelpunten gemaakt, maar met eens scheet hadden andere spelers die ook voor hem gemaakt.

Inderdaad schandalige namen als Salou, Njock en zelfs Van Tornhout hadden die doelpunten van Sidibe kunnen scoren.

Ik ben zelfs eens benieuwd hoeveel keer Sidibe kan jongleren, man hoe slecht is die kerel. Komop nog nooit voetbal gezien ofzo, zijn jullie scheel? De dag dat Sidibe hier vertrekt hoort niemand nog iets van hem :zot:

Wie zegt da sidibe kan voetballen, moet eens naar de Premier League kijken of andere hoog aangeschreven competities. Een targetspits zoals SIDI komt daar niet eens op de bank wegens te SLECHT! Ga eens kijken naar Sunderland wat een Asamoah Gyan kan met de bal.

Ik weet nog dat als Mignolet uittrapte hij enkel de bal kon doorkoppen, hij zal nooit zelf de bal bijhouden. Kijk eens allemaal naar de Europaleague finale en kijk eens naar de Hulk van FC Porto die kan voetballe.

22 + 18 + 7 = 47 doelpunten. Hiermee behoort Ibrahima Sidibé bij de topschutters van STVV aller tijden.

Een minimum aan respect zou al volstaan voor mij, zeker als men zich 373 durft noemen. Een ban voor zijn racistische uitspraken is bovendien op zijn plaats.
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: Het geval Sidibé

Bericht door stefan »

doen sidibe 47 scoorde riep je toen ook van al die onzin?
dacht het niet dus en klein beetje respect is ni teveel gevraagt!!!
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Het geval Sidibé

Bericht door ZANDER »

Coach373 schreef:Sidibe *censuur*, in mijn ogen begint voetbal met 1 tegen 1. En vermits Sidibe geen enkele tegenstrever heeft kunnen uitschakelen in 4 jaar STVV, is dit geen voetballer voor mij. Oke hij heeft zijn doelpunten gemaakt, maar met eens scheet hadden andere spelers die ook voor hem gemaakt.

Inderdaad schandalige namen als Salou, Njock en zelfs Van Tornhout hadden die doelpunten van Sidibe kunnen scoren.

Ik ben zelfs eens benieuwd hoeveel keer Sidibe kan jongleren, man hoe slecht is die kerel. Komop nog nooit voetbal gezien ofzo, zijn jullie scheel? De dag dat Sidibe hier vertrekt hoort niemand nog iets van hem :zot:

Wie zegt da sidibe kan voetballen, moet eens naar de Premier League kijken of andere hoog aangeschreven competities. Een targetspits zoals SIDI komt daar niet eens op de bank wegens te SLECHT! Ga eens kijken naar Sunderland wat een Asamoah Gyan kan met de bal.

Ik weet nog dat als Mignolet uittrapte hij enkel de bal kon doorkoppen, hij zal nooit zelf de bal bijhouden. Kijk eens allemaal naar de Europaleague finale en kijk eens naar de Hulk van FC Porto die kan voetballe.
Eigenlijk is een reactie op zo een “posting” de soep van de pattatten niet waard.

Als iemand een bepaalde spelers maar “niks” vindt, dan is dat iedereen zijn goed recht... maar het “Oerang-Oetang-AAP-gehalte” zit duidelijk enkel in uw grijzen massa van “werkende hersencellen”....


Buiten uw alles omvattende introductie kan ik u melden dat voor mij voetbal gespeeld wordt... 11 tegen 11 ..... zelfs 18 tegen 18 met de banken erbij, even referende naar de uitlating van Steve Bruce, trainer van Sunderland over Bodo Zenden (in een ander topic te lezen moest het je interesseren... gezien je nick “Coach”... die 373 laat je wel beter weg...

Man, man, ga eens kijken wat “Gyan” kan.... beste vriend, Sunderland heeft die aangekocht voor 17 MILJOEN EURO, het zou er nog aan mankeren als ‘m dan "niets" met de bal zou kunnen.

Als Sidibe niets kon, had hij nooit het huidige aantal doelpunten gescoord voor K.STVV.
Voor u kan hij dus niets en hoeven we verder niet meer te spreken over het feit dat “wij” zijn “gebreken” kunnen detecteren en plaatsen maar evenzeer NIET BLIND zijn voor zijn kwaliteiten....
Het zou dan ook tijdsverspilling zijn alle cassettes van zijn gespeelde wedstrijden voor K.STVV eens te overlopen en u eens enkele dingen voor ogen te stellen en te leggen.

Als K.STVV bij het seizoensbegin alle aanvallende troeven op Sidibe heeft gericht en hem dan grotendeels op een eiland plaatst om dat doel te bereiken met de gevoerde transferpolitiek is dat de verantwoordelijkheid van het sportief-management van K.STVV.
Als men met Smetana op dezelfde manier gaat handelen... dan heb je volgend seizoen hetzelfde verhaal...

Ik (wij) moeten trouwens niet naar de Premier League gaan kijken om te weten wat voetballen is... als je deze vergelijking maakt, dan kan daar ruim 80% van onze huidige JPL niet volgen.
Over een gans P.L seizoen in Engeland bekeken, zullen daar Anderlecht, Club Brugge, Genk, Gent en Standard alle vijf in aanmerking om te strijden om de degradatieplaatsen te ontlopen, dat is de realiteit.

Als uw geciteerde namen die doelpunten die Sidibe maakte ook scoorden... kan best zijn... hadden we ze niet nodig als “replacement” voor hem, want dan moesten (moeten) ze beter presteren en dus allemaal in aanmerking komen voor de topschuttersstand bij de best vijf.
In een ander topic heb ik een overzicht gegeven van de huidige topschutterslijst in de JPL en de spelersnamen van de G5-ploegen eruit gefilterd.... want de aanvallers in deze ploegen hebben hebben sowieso een SPELERS-OMKADERING...
Dan blijven er nog exact zes spelers over die meer dan die 7 doelpunten van Sidibe scoorden.. (Henrique: 14, Habibou: 12, Gorius: 11, De Ceulaer: 10, Vandenbergh: 9 en Rossini: 8)

Nu als je een “Gyan” hier wil hebben.... op de Tiensesteenweg ligt het kantoor van de voorzitter, maak eens een afspraak hé.... :roll:

P.S: gelieve hier uw lijstje nog te vervolledigen met al het K.STVV-A-kern materiaal dat op het huidige JPL-niveau niet kan volgen en "voetballen"... ???
Plaats reactie