STVV - LOKEREN

Alles over de wedstrijden van STVV
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door toyotacorolla »

Ik denk niet, dat de voorzitter nu opeens wel een hoop klasse spelers gaat binnenhalen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Halenaar »

Erik Engerd schreef:
Halenaar schreef:
Erik Engerd schreef: Waarom vind u hem een pseudo vedette? En is dat nu echt de enige reden waarom jij hem weg wilt?
Ik heb 'm zondag na de match ff in de gaten gehouden, totaal niet de speler die bij STVV past...Terwijl Mennes en anderen met de supporters praatten zat hij in een hoekje met Rymenants te sms'sen..
Omdat hij een seizoen bij het failliete Portsmouth en ff op Standard heeft gespeeld moet hij niet denken dat hij er al is...
Ik heb 'm zondag en tegen Mechelen bezig gezien en hij bakte er niks van...zo eene is meer met z'n uiterlijk (kapsel, vuiton sachose, & oranje voetbalshoes) bezig dan met wat opt plein gebeurd... dit past niet bij STVV, das meer Standard, Anderlecht.... STVV heeft krijgers nodig, spelers die vechten, hunne kop voor de bal gooien, die ten oorlog gaan...
dat is altijd t imago van STVV geweest en daarom vind ik t ook zo'n leuke club....
Neem nu BV Sidibé, is altijd z'n eigen gebleven, gene dikke nek, gewoon shotten,..
.
Dus om het kort samen te vatten vind je Mutombo een vedette omdat hij oranje schoentjes draagt en wat sms't?

Triestig zur...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Halenaar »

Erik Engerd schreef:Met dat alleen kom je er niet. Mentaliteit hadden we dit jaar genoeg maar geen kwaliteit. Mutombo is de enige in u ploeg die een actie kan maken
Hoeveel acties heeft die gemaakt..mss op 't Lisp? zondag maakte 'm ook een mooie actie toen Mokulu z'n 2de scoorde..
Dufer (gevaarlijkste Truineaar zondag o.a.) kan dat ook, Tisza ook....
[/quote]
Mijn god, nu heeft hij nog maar 1 actie gemaakt ook hoor :grappig:

Mutombo is de enigste die alleen een paar man kan uitschakelen, die een bal kan bijhouden en voor gevaar zorgt. Telkens als hij aan de bal kwam wist je wel dat er iets ging gebeuren. Als hij dan al eens balverlies lijdt maakt mij dat weinig uit. Ik zie liever een speler het proberen en het zien mislukken, dan dat ze uit schrik de bal naar voor knallen ( Schouterden bv.). In ieder geval is Mutombo voor mij, naast Odoi, het grootste talent in de huidige kern.

En Deferm en Waggie maken quasi elke week die blunders, maar dat word hier nogal rap vergeten. En ja, Dufer was goed zondag, in een match zonder inzet. Zijn overige matchen waren om van te janken, buiten die treffer tegen GBA.
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Coach373 »

Hoeveel keer is Schouterden en Dufer zijn man voorbij gegaan?
Die mannen mogen de veters van Mutombo nog niet komen binden op basis van balgevoel en techniek.

En als je Mutombo beschuldigd van dat balverlies, is dat Brepoels zijn schuld!

10 minuten voor dat doelpunt waar Andrea uitglijd, hoor je Brepoels aggresief coachen op zijn positiespel "ANDREAAA!!" waarmee hij furieus reageer met zijn armen. Hij zou niet diep genoeg spelen, hij zakte te ver uit.

Andrea moest invallen als diepe spits, en dat is tottaal zijn positie niet! Een heel week traint hij mee als verdedigende middenvelder, en nu moet hij invallen als diepe spits. Andrea moet het het spel voor hem zien, die moet je niet met de rug naar goal uitspelen.

Brepoels heeft deze goal op zijn naam staan door hem negatief te benaderen en hem geen vertrouwen te geven. Ik denk dat we vergeten zijn hoe hij tegen Zulte is ingevallen. Brepoels is een zagevent, hij moet niet zeggen dat hij positief coacht, meer brut en aggresief!
Tizzle
Berichten: 14
Lid geworden op: 20 okt 2010, 11:55
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Tizzle »

:roll: Tuurlijk jongen. Brepoels weet niet wat hij doet, het zal dat zijn... :zot:
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Erik Engerd »

Halenaar, ik heb t gewoon niet op Mutombo, ik heb 4 matchen gezien dit jaar en ik vond 'm niet goed punt, komt erbij dat ik van die vedetten niet hou, punt...(ster-allures terwijl ze ng gene zak hebben bewezen)
Zoals Guido het niet op Tisza heeft heb ik het niet op Mutombo..
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Jacques »

Coach373 schreef:Hoeveel keer is Schouterden en Dufer zijn man voorbij gegaan?
Die mannen mogen de veters van Mutombo nog niet komen binden op basis van balgevoel en techniek.

En als je Mutombo beschuldigd van dat balverlies, is dat Brepoels zijn schuld!

10 minuten voor dat doelpunt waar Andrea uitglijd, hoor je Brepoels aggresief coachen op zijn positiespel "ANDREAAA!!" waarmee hij furieus reageer met zijn armen. Hij zou niet diep genoeg spelen, hij zakte te ver uit.

Andrea moest invallen als diepe spits, en dat is tottaal zijn positie niet! Een heel week traint hij mee als verdedigende middenvelder, en nu moet hij invallen als diepe spits. Andrea moet het het spel voor hem zien, die moet je niet met de rug naar goal uitspelen.

Brepoels heeft deze goal op zijn naam staan door hem negatief te benaderen en hem geen vertrouwen te geven. Ik denk dat we vergeten zijn hoe hij tegen Zulte is ingevallen. Brepoels is een zagevent, hij moet niet zeggen dat hij positief coacht, meer brut en aggresief!
Ah, de familie van Andrea heeft die van Stijnen gebeld voor een paar tips. :lol:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Bookie
Berichten: 129
Lid geworden op: 22 okt 2010, 08:50
Locatie: Alken

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Bookie »

Coach373 schreef:Hoeveel keer is Schouterden en Dufer zijn man voorbij gegaan?
Die mannen mogen de veters van Mutombo nog niet komen binden op basis van balgevoel en techniek.

En als je Mutombo beschuldigd van dat balverlies, is dat Brepoels zijn schuld!

10 minuten voor dat doelpunt waar Andrea uitglijd, hoor je Brepoels aggresief coachen op zijn positiespel "ANDREAAA!!" waarmee hij furieus reageer met zijn armen. Hij zou niet diep genoeg spelen, hij zakte te ver uit.

Andrea moest invallen als diepe spits, en dat is tottaal zijn positie niet! Een heel week traint hij mee als verdedigende middenvelder, en nu moet hij invallen als diepe spits. Andrea moet het het spel voor hem zien, die moet je niet met de rug naar goal uitspelen.

Brepoels heeft deze goal op zijn naam staan door hem negatief te benaderen en hem geen vertrouwen te geven. Ik denk dat we vergeten zijn hoe hij tegen Zulte is ingevallen. Brepoels is een zagevent, hij moet niet zeggen dat hij positief coacht, meer brut en aggresief!
Dat is nu eens de dikste zever die ik hier in lange tijd gelezen heb! :shock:
Plaats reactie