STVV - LOKEREN

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

STVV - LOKEREN

Bericht door the fan »

Laatste thuiswedstrijd (op Stayen) van het seizoen!
Ook de laatste wedstrijd van de roemruchte eretribune!

Kunnen we niets speciaals doen voor deze tribune, want deze is toch wel speciaal voor iedereen die STVV lief is...

Aan volk zal het niet ontbreken, opnieuw een vol huis!

" Voor, tijdens en na STVV-Germinal Beerschot was het feest op Stayen. Een prachtig doelpunt van Gregory Dufer -verkozen tot doelpunt van de week, volle en dansende tribunes, drie gouden punten.

Om de supporters te bedanken voor hun steun pakt STVV tegen Lokeren uit met een nieuwe actie. De abonnees mogen dus opnieuw een familielid of kennis uitnodigen op Stayen. Meer informatie volgt op stvv.com."
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Rikke »

the fan schreef:Laatste thuiswedstrijd (op Stayen) van het seizoen!
Ook de laatste wedstrijd van de roemruchte eretribune!

Kunnen we niets speciaals doen voor deze tribune, want deze is toch wel speciaal voor iedereen die STVV lief is...

Aan volk zal het niet ontbreken, opnieuw een vol huis!

" Voor, tijdens en na STVV-Germinal Beerschot was het feest op Stayen. Een prachtig doelpunt van Gregory Dufer -verkozen tot doelpunt van de week, volle en dansende tribunes, drie gouden punten.

Om de supporters te bedanken voor hun steun pakt STVV tegen Lokeren uit met een nieuwe actie. De abonnees mogen dus opnieuw een familielid of kennis uitnodigen op Stayen. Meer informatie volgt op stvv.com."

Dat van die tribune is een feit.

Dat van dat vol huis is ook leuk, al is het alleen maar om de abo houders te sussen ivm de wedstrijden die we op Westerlo zullen moeten afhandelen, en ik doe daar niet aan mee.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

Rikke schreef:
the fan schreef:Laatste thuiswedstrijd (op Stayen) van het seizoen!
Ook de laatste wedstrijd van de roemruchte eretribune!

Kunnen we niets speciaals doen voor deze tribune, want deze is toch wel speciaal voor iedereen die STVV lief is...

Aan volk zal het niet ontbreken, opnieuw een vol huis!

" Voor, tijdens en na STVV-Germinal Beerschot was het feest op Stayen. Een prachtig doelpunt van Gregory Dufer -verkozen tot doelpunt van de week, volle en dansende tribunes, drie gouden punten.

Om de supporters te bedanken voor hun steun pakt STVV tegen Lokeren uit met een nieuwe actie. De abonnees mogen dus opnieuw een familielid of kennis uitnodigen op Stayen. Meer informatie volgt op stvv.com."

Dat van die tribune is een feit.

Dat van dat vol huis is ook leuk, al is het alleen maar om de abo houders te sussen ivm de wedstrijden die we op Westerlo zullen moeten afhandelen, en ik doe daar niet aan mee.
Voor sommige is het ook nooit goed....
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Kan Harie »

Rikke schreef: Dat van dat vol huis is ook leuk, al is het alleen maar om de abo houders te sussen ivm de wedstrijden die we op Westerlo zullen moeten afhandelen, en ik doe daar niet aan mee.
Idd nooit goed :D waar had ge dan willen spelen? Opt vliegveld in Brustem? Of aan de Kehrweg in Eupen?
Zijt blij da ze investeringen doen. En dat we niet in het regulier seizoen op zoek moeten naar een tijdelijke verblijfplaats.
Goede oplossing lijkt me.
Mij gaan ze daar in ieder geval een aantal keer over de vloer krijgen in het Kuipke..
:stvv:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door enerkey »

Ik lig nu ook niet wakker van die POII. Zelfs als ze op Stayen speelden had je mij niet te veel gezien. Voor mij is het seizoen na de regulaire competitie gedaan. Dus ja ik vind het nu ook niet de slechtste oplossing.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Jack »

Kan Harie schreef:
Rikke schreef: Dat van dat vol huis is ook leuk, al is het alleen maar om de abo houders te sussen ivm de wedstrijden die we op Westerlo zullen moeten afhandelen, en ik doe daar niet aan mee.
Idd nooit goed :D waar had ge dan willen spelen? Opt vliegveld in Brustem? Of aan de Kehrweg in Eupen?
Zijt blij da ze investeringen doen. En dat we niet in het regulier seizoen op zoek moeten naar een tijdelijke verblijfplaats.
Goede oplossing lijkt me.
Mij gaan ze daar in ieder geval een aantal keer over de vloer krijgen in het Kuipke..
:stvv:
Euh, allemaal leuk en wel, maar dan hadden ze dat bij de abonnementvoorstelling moeten zeggen. Dan had ik er waarschijnlijk geen gekocht. Ik heb daar gewoon geen zin in.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Re: STVV - LOKEREN

Bericht door patattenboer »

Jack schreef:
Kan Harie schreef:
Rikke schreef: Dat van dat vol huis is ook leuk, al is het alleen maar om de abo houders te sussen ivm de wedstrijden die we op Westerlo zullen moeten afhandelen, en ik doe daar niet aan mee.
Idd nooit goed :D waar had ge dan willen spelen? Opt vliegveld in Brustem? Of aan de Kehrweg in Eupen?
Zijt blij da ze investeringen doen. En dat we niet in het regulier seizoen op zoek moeten naar een tijdelijke verblijfplaats.
Goede oplossing lijkt me.
Mij gaan ze daar in ieder geval een aantal keer over de vloer krijgen in het Kuipke..
:stvv:
Euh, allemaal leuk en wel, maar dan hadden ze dat bij de abonnementvoorstelling moeten zeggen. Dan had ik er waarschijnlijk geen gekocht. Ik heb daar gewoon geen zin in.
Voila bij mij juist hetzelfde, voel mij gewoon bedrogen, opgelicht.
Was dat nu zo moeilijk om dat op voorhand te zeggen?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

Het gaat mij niet om die POII (ik ga ook niet alle matchen zien denk ik). Maar Rikke zei precies van die actie dat hij daar niet bij meedoet. Zijt blij dat ze een actie doen...
K.STVV speelt op Staaien.
ronnieking
Berichten: 383
Lid geworden op: 26 nov 2010, 13:23

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door ronnieking »

Dat van dat vol huis is ook leuk, al is het alleen maar om de abo houders te sussen ivm de wedstrijden die we op Westerlo zullen moeten afhandelen, en ik doe daar niet aan mee.


Het is makkelijk om op alles en nog wat te vitten maar de actie die ze tegen GBA en nu Lokeren willen doen verdient alle lof.
Als het goed is mag het ook gezegd worden.
Dat we naar Westerlo moeten voor de PO II is natuurlijk een andere zaak maar die staat los van die actie. :geelblauw:
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door the fan »

Kunnen we aub on topic blijven :(
topic was geopend om iets te doen rond de oude tribune...
Herinner me nog heel goed dat beeld van telkens als die portefeuilles bij weer een discutabele buitenspel ... haha
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Kan Harie »

Mennes/Delorge geschorst, hou gaat de opstelling eruit zien?

-------------VDJ
Waggie-Buysens-Euvrard-Rymenants
--------Odoi-----Deferm
Dufer-----Schouterden-----Mutombo
-------------Ishiaku
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door ZANDER »

Na de winterstop stonden er nog 8 effectieve speeldagen geprogrammeerd in de JPL. (speeldag 23 tot 30)

We laten even al de gespeelde inhaalwedstrijden (waren allemaal wedstrijden geprogrammeerd voor de winterstop en waren de wintertransfers zoal niet speelgerechtigd) buiten beschouwing en kijken hoeveel punten de clubs uit die 7 wedstrijden behaalden (nog één speeldag te spelen).

Voor deze 7 speeldagen waren de meeste wintertransfers speelgerechtigd enkel de “laatkomers” konden nog één of twee wedstrijden aan de kant blijven (speeldag 23 en 24) zoals bij K.STVV bijvoorbeeld Tisza en Ishiaku.

Klassement van speeldag 23 tot 29 = 7 speeldagen (max. 21 punten)

01) AA Gent: 17 punten (5x winst – 2x gelijk – 0x verlies / 14x gescoord – 5 tegen (doelsaldo: +9)
02) Club Brugge: 16 punten (5x winst – 1x gelijk – 1x verlies / 15x gescoord – 6 tegen (doelsaldo: +9)
03) Krc Genk: 16 punten (5x winst – 1x gelijk – 1x verlies / 9x gescoord – 5 tegen (doelsaldo: +4)
04) Westerlo: 15 punten (5x winst – 0x gelijk – 2x verlies / 12x gescoord – 6 tegen (doelsaldo: +6)
05) Anderlecht: 12 punten (3x winst – 3x gelijk – 1x verlies / 7x gescoord – 4 tegen (doelsaldo: +3)
06) Standard: 10 punten (3x winst – 1x gelijk – 3x verlies / 8x gescoord – 11 tegen (doelsaldo: -3)
07) KV Mechelen: 10 punten (2x winst – 4x gelijk – 1x verlies / 6x gescoord – 4 tegen (doelsaldo: +2)
08) G. Beerschot: 9 punten (2x winst – 3x gelijk – 2x verlies / 10x gescoord – 7 tegen (doelsaldo: +3)
09) Charleroi: 8 punten (2x winst – 2x gelijk – 3x verlies / 4x gescoord – 7 tegen (doelsaldo: -3)
10) K.STVV: 8 punten (2x winst – 2x gelijk – 3x verlies / 5x gescoord – 9 tegen (doelsaldo: -4)
11) Eupen: 7 punten (1x winst – 4x gelijk – 2x verlies / 6x gescoord – 8 tegen (doelsaldo: -2)
12) Lierse: 7 punten (1x winst – 4x gelijk – 2x verlies / 7x gescoord – 12 tegen (doelsaldo: -5)
13) Kortrijk: 6 punten (2x winst – 0x gelijk – 5x verlies / 10x gescoord – 14 tegen (doelsaldo: -4)
14) Lokeren: 6 punten (1x winst – 3x gelijk – 3x verlies / 7x gescoord – 10 tegen (doelsaldo: -3)
15) Cercle Brugge: 4 punten (1x winst – 1x gelijk – 5x verlies / 4x gescoord – 6 tegen (doelsaldo: -2)
16) Zulte Waregem: 1 punt (0x winst – 1x gelijk – 6x verlies / 3x gescoord – 13 tegen (doelsaldo: -10)

In dit 7-luik wonnen wij van GBA en Zulte Waregem, speelden gelijk tegen Gent en Genk en verloren we van Westerlo, Anderlecht en Charleroi.
We houden met die behaalde 8 punten op 21 zowaar zelfs nog 6 ploegen achter ons.
Opmerkelijk ook in deze rangschikking: 11 ploegen behaalden minder dan de helft van de punten.

We wonnen afgelopen weekend op Zulte Waregem, in punten veruit de slechtste ploeg na de winterstop.

Met Lokeren ontvangen we nu eveneens een ploeg die na de winterstop veel punten liet liggen... maar desondanks nog steeds 5de in de stand staan.

Toch “vrees” ik voor de club van “degradatieformule-voorzitter” Lambrecht.
Mijn prono voor K.STVV – Lokeren is 1 – 1.

Ik zie KV Mechelen (thuis tegen Eupen) en Standard (thuis tegen GBA) beiden hun wedstrijd winnen en dan zou dus Lokeren de PO1 net mislopen op basis van een winstmatch minder.

Ook Lierse zie ik verliezen thuis tegen Club Brugge, zodat “Bayat” en “Samy” mogen gaan “Best-of-Fiven”.... met 3 punten voorgift voor “Egypte... :)


Tot slot onze zes laatste thuisresultaten tegen Lokeren:
2003-2004: 1 – 2
2004-2005: 2 – 0
2005-2006: 1 - 2
2006-2007: 1 - 0
2007-2008: 1 – 1
2009-2010: 2 - 1
2010-2011: ? - ?
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door 't kanarieke »

Ik hoop dat we nu ook eens scherpschutter kunnen spelen :twisted:

Voor de eerste keer dit seizoen kunnen we nu eindelijk eens echt zonder druk voetballen. Ik hoop dat we dan ook eindelijk eens terug wat goalen te zien krijgen (en neen niet alleen van Lokeren ;) ). Bijvoorbeeld een 3-0 of een 4-3, ... ; dat zou al een mooie cadeau zijn. Het zal eerder bij dromen blijven, maarja in voetbal weet je nooit hé.

Enfin, ich hoöp da fé sjoaterdog den dikke van Lökere och eens koene kloéte, ver dei stoem degratatieregeling van hüm :bat:

Harei Sintruin!!!!!!! :geelblauw: :geelblauw:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door enerkey »

the fan schreef:Kunnen we aub on topic blijven :(
topic was geopend om iets te doen rond de oude tribune...
Herinner me nog heel goed dat beeld van telkens als die portefeuilles bij weer een discutabele buitenspel ... haha
Heb er ooit een abonnement gehad toen ik nog samen met mijn vader naar de voetbal ging.
Met de bouw van de nieuwe hoofdtribune was ze wel wat gedevalueerd en een klein onsfeervol gedrocht.

MAAR... Na STVV - Lokeren zal men nooit of te nooit de uitdrukking "Staaien/Stayen davert" nog gebruiken. Doordat alleman met zijn voeten op de grond stampte, begon de tribune te daveren inclusief TV-camera en reporters. Dus als je die tribune absoluut een laatse eer wilt bewijzen. Wel dan kan dat door ze te doen daveren als nooit te voor!
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door zipke373 »

enerkey schreef:
the fan schreef:Kunnen we aub on topic blijven :(
topic was geopend om iets te doen rond de oude tribune...
Herinner me nog heel goed dat beeld van telkens als die portefeuilles bij weer een discutabele buitenspel ... haha
Heb er ooit een abonnement gehad toen ik nog samen met mijn vader naar de voetbal ging.
Met de bouw van de nieuwe hoofdtribune was ze wel wat gedevalueerd en een klein onsfeervol gedrocht.

MAAR... Na STVV - Lokeren zal men nooit of te nooit de uitdrukking "Staaien/Stayen davert" nog gebruiken. Doordat alleman met zijn voeten op de grond stampte, begon de tribune te daveren inclusief TV-camera en reporters. Dus als je die tribune absoluut een laatse eer wilt bewijzen. Wel dan kan dat door ze te doen daveren als nooit te voor!
Als er een camera bovenop zuid staat davert het toch ook nog?
Plaats reactie