STVV - LOKEREN

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door zipke373 »

enerkey schreef:
the fan schreef:Kunnen we aub on topic blijven :(
topic was geopend om iets te doen rond de oude tribune...
Herinner me nog heel goed dat beeld van telkens als die portefeuilles bij weer een discutabele buitenspel ... haha
Heb er ooit een abonnement gehad toen ik nog samen met mijn vader naar de voetbal ging.
Met de bouw van de nieuwe hoofdtribune was ze wel wat gedevalueerd en een klein onsfeervol gedrocht.

MAAR... Na STVV - Lokeren zal men nooit of te nooit de uitdrukking "Staaien/Stayen davert" nog gebruiken. Doordat alleman met zijn voeten op de grond stampte, begon de tribune te daveren inclusief TV-camera en reporters. Dus als je die tribune absoluut een laatse eer wilt bewijzen. Wel dan kan dat door ze te doen daveren als nooit te voor!
Als er een camera bovenop zuid staat davert het toch ook nog?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

't kanarieke schreef:Ik hoop dat we nu ook eens scherpschutter kunnen spelen

Voor de eerste keer dit seizoen kunnen we nu eindelijk eens echt zonder druk voetballen. Ik hoop dat we dan ook eindelijk eens terug wat goalen te zien krijgen (en neen niet alleen van Lokeren ;) ). Bijvoorbeeld een 3-0 of een 4-3, ... ; dat zou al een mooie cadeau zijn. Het zal eerder bij dromen blijven, maarja in voetbal weet je nooit hé.

Enfin, ich hoöp da fé sjoaterdog den dikke van Lökere och eens koene kloéte, ver dei stoem degratatieregeling van hüm

Harei Sintruin!!!!!!! :geelblauw: :geelblauw:
Lambrecht kloten of Brys kloten? Wat wilt ge? :lol:
K.STVV speelt op Staaien.
lordnicky
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 okt 2010, 13:46

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door lordnicky »

Dries Herbots schreef:
't kanarieke schreef:Ik hoop dat we nu ook eens scherpschutter kunnen spelen

Voor de eerste keer dit seizoen kunnen we nu eindelijk eens echt zonder druk voetballen. Ik hoop dat we dan ook eindelijk eens terug wat goalen te zien krijgen (en neen niet alleen van Lokeren ;) ). Bijvoorbeeld een 3-0 of een 4-3, ... ; dat zou al een mooie cadeau zijn. Het zal eerder bij dromen blijven, maarja in voetbal weet je nooit hé.

Enfin, ich hoöp da fé sjoaterdog den dikke van Lökere och eens koene kloéte, ver dei stoem degratatieregeling van hüm

Harei Sintruin!!!!!!! :geelblauw: :geelblauw:
Lambrecht kloten of Brys kloten? Wat wilt ge? :lol:

Zonder twijfel : Brys kloten :stvv:
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door bor »

Deze match heeft toch totaal geen waarde meer. tenzij je echt denkt Zulte nog voorbij te kunnen gaan. Als Guido er echt van overtuigd is dat zijn spelers zo diep zijn moeten gaan is het misschien het moment om eens enkele anderen te laten spelen. dan hebben zijn "basis" spelers meteen wat rust en zie je ook wie er klaar is van op de bank.
Delorge en Mennes hebben zelf al voor de nodige rust voor hen gezorgd. Waggie, Schouterden zou ik ook wat rust gunnen. Voor Odoi en Euvrard zie ik niet echt wisselmogelijkheden meer dus die moeten blijven staan. Castro eens in doel en die moet zijn kans dan maar grijpen om de concurrentie met VD Jeugd aan te gaan naar play off 2 toe.
Sidibe zou ik enkel nog maar als breekijzer voor het laatste kwartier op de bank houden. Hij moet begrijpen dat spelers die (misschien) hier volgend jaar nog zijn op dit moment voorrang krijgen. Je hebt nog maar 1 verdedigende middenvelder over, dus zal er misschien eindelijk wat gedurfder gespeeld worden

Wat geeft dit dan als ploeg:

-------------------Castro------------------
Odoi--------Buyssens---Euvrard----Ruymenants (Commers)

----------------------Deferm------------------

Van Welkenhuyzen(Mutombo) ----Dufer-----------Mutombo (Ruymenants)

----------------------Tisza------------------
-----------------Ishiaku----------------------

grootste uitdaging gaat het verdedigende werk van Dylan, Gregory en Andrea zijn. Wie had ooit gedacht dat ons probleem te weinig verdedigend ingestelde spelers zou zijn ;) . alternatief daarvoor is bvb een Commers eens te laten spelen (gaat toch ooit eens moeten tonen of hij het niveau aankan of niet) en Ruyments dan in het middenveld met Mutombo op rechts.
Met waggie, Schouterden en Sidibe op de bank, kan Guido toch al niet meer klagen dat hij daar geen kwaliteit zitten heeft :lol:
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door bor »

Dries Herbots schreef:
't kanarieke schreef:Enfin, ich hoöp da fé sjoaterdog den dikke van Lökere och eens koene kloéte, ver dei stoem degratatieregeling van hüm
Lambrecht kloten of Brys kloten? Wat wilt ge? :lol:
In eerste instantie Brys kloten. Na al het gedoe rond de partij nog eens fijntjes na de match aanhalen "gerechtigheid is geschied" is kinderachtigheid in het kwadraat. Daarvoor alleen al.

Bovendien ben ik het er roerend mee eens dat die degradatieregel op niks trekt. Maar laat ons ook maar eens egoïstisch zijn: die mag gerust 1 jaartje blijven bestaan. Kunnen wij ook eens een rustig seizoen hebben.

Eigenlijk is het straf dat momenteel eigenlijk alleen nog over die degradatieregel gesproken wordt. De hele discussies ging wel over de play-offs in het begin. Ik wordt redelijk mottig als ik nu ploegen hoor verkondigen: ja we zijn tegen die regel, maar we meoten solidair zijn met de 11-5 meerderheid die er voor dit gehele pakket was. Toen er 12-4 meerderheid was voor een normale competitie met 18 ploegen, hebben diezelfde ploegen alle mogelijke middelen gebruikt om dit tegen te houden. En nu de publieke opinie nog wat bespelen rond die degradadtieregel en alles is binnenkort weer bij het oude.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Erik Engerd »

Klood dan maar Lambrecht met z'n degradatieregeling
Brys heeft Peter Maes waardig vervangen, de strijdbijl met Guido zou ook begraven zijn...

Al bij al hoop ik dat RSCA in de PO eens dik geklood wordt, GEEN champions L. !!
Eens zien hoe snel ze de PO afschaffen
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

Ik zou de aankopen is allemaal willen zien. Commers zou ik ook wel een willen zien. En Vanwelkenhuyzen wil ik eens langer dan een halfuur bezig zien.
K.STVV speelt op Staaien.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Messi »

Ik zou Lambrecht eerder willen kl*ten voor het wegkapen van Perbet en Lokeren had STVV nog eens gekloot dacht ik. Die degradatieregeling wordt toch afgewezen dus kan me eigenlijk niet veel schelen.

Toch gaat mijn voorkeur nog altijd uit naar het kl*ten van Brys.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Jacques »

Dries Herbots schreef:
't kanarieke schreef:Ik hoop dat we nu ook eens scherpschutter kunnen spelen

Voor de eerste keer dit seizoen kunnen we nu eindelijk eens echt zonder druk voetballen. Ik hoop dat we dan ook eindelijk eens terug wat goalen te zien krijgen (en neen niet alleen van Lokeren ;) ). Bijvoorbeeld een 3-0 of een 4-3, ... ; dat zou al een mooie cadeau zijn. Het zal eerder bij dromen blijven, maarja in voetbal weet je nooit hé.

Enfin, ich hoöp da fé sjoaterdog den dikke van Lökere och eens koene kloéte, ver dei stoem degratatieregeling van hüm

Harei Sintruin!!!!!!! :geelblauw: :geelblauw:
Lambrecht kloten of Brys kloten? Wat wilt ge? :lol:
KV Klaagmuur of den dikke, da's kiezen tussen de pest en de cholera.

Laat ons gewoon onszelf vermaken, voor die ene keer dat we zorgeloos kunnen spelen.
Het gaat zondag om KSTVV, de rest is voor mij opvulsel dat geen aandacht waard is.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Since '54 »

Ik hoop maar dat er straks reden toe is om een achteraf-feestje te organiseren. Wie denkt dat Lokeren naar hier komt om zich door STVV of haar supporters te laten inpakken zal zeer bedrogen uitkomen. Voor STVV is het hooguit de winstpremie maar voor Lokeren bovendien de Poule 1 dollars. Men hoeft niet lang na te denken welke ploeg a.s. zondag het meest gemotiveerd aan de aftrap zal komen.

Brys of Lambrecht kl.... wat een klucht :roll:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Halenaar »

Dries Herbots schreef:Ik zou de aankopen is allemaal willen zien. Commers zou ik ook wel een willen zien.
Nee, dat wil je niet. Geloof mij maar.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Erik Engerd »

Delorge & Mennes zullen alleszinds vervangen moeten worden de komende 2 duels

In het Belang van Genk staat vandaag door Proesmans & Mutombo

dus ziet het elftal er zo uit

-----------------------------Van der Jeugt------------------------------

--Waggie-------------Euvrard----------------Buysens-----------Deferm--

-----------------------Proesmans---------Odoi--------------------------

-----Dufer--------------------------------------------------Schouterden

----------------------------Mutombo------------------------------------

--------------------------Ishiaku of Tisza--------------------------------


Ik zou altijd TISZA (voor Dufer en/of Nils) 90min laten spelen, eens echt zien wat Tibi waard is.....
CASTRO erin gooien....en zelfs Van Welkenhuysen zeker ne théme laten spelen...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Halenaar »

Ben eens benieuwd naar Proesmans, tijdens de voorbereiding vond ik hem best goed.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

Halenaar schreef:
Dries Herbots schreef:Ik zou de aankopen is allemaal willen zien. Commers zou ik ook wel een willen zien.
Nee, dat wil je niet. Geloof mij maar.
Wie bedoel je Commers of de aankopen?
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Halenaar »

Dries Herbots schreef:
Halenaar schreef:
Dries Herbots schreef:Ik zou de aankopen is allemaal willen zien. Commers zou ik ook wel een willen zien.
Nee, dat wil je niet. Geloof mij maar.
Wie bedoel je Commers of de aankopen?
Commers. Die viel tegen Herk al door de mand...
Plaats reactie