STVV - LOKEREN

Alles over de wedstrijden van STVV
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Scandic »

the fan schreef:Tisza vond ik wel een lichtpunt, en dat wegzakken na de rust, ... Vergeet niet dat die al een heel seizoen in Hongarije in de benen had,hè!
Tisza speelde maar een half seizoen in Hongarije. Daar is veel kneedwerk aan en ik betwijfel of dat gaat lukken.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Jacques »

Mikman schreef:
Jack schreef:Eigenlijk wel ironisch de stunt met 't graven. Wetende dat niemand dat kunstgras wil...

Dat lijkt me niet correct. Ongeveer de helft van de supporters is er niet tegen ( zie enquette van Supportersverbond ) en de grote meerderheid van de spelers zijn voor. Er is dus zeker een draagvlak voor het kunstgras.

Ik vond de 'stunt' redelijk gênant eigenlijk, proberen toch nog wat goedkope publiciteit te halen als er op het veld niks te beleven valt. Men had beter Roland in dat gat begraven :mrgreen:
Sorry hoor, maar dat is een amateuristisch opgestelde, tendentieuze enquête die absoluut niet representatief is voor de mening van de supporter. :lollig:


Soit, blij dat ik dat 'stip uitgraven'-moment gemist heb, ben er niet blij om.


Over de match:
Einde seizoensmatch en dat was er aan te zien. Geen beoordelingen van de spelers. 't Is wel straf dat we er met deze kern überhaupt in geslaagd zijn om een eindeseizoensmatch te mogen spelen.
Wel de vaststellng dat als PO2 een voortzetting wordt van dit soort wedstrijden, ik er niet al te veel van zal zien. Ik heb iets nodig om voor te spelen, anders mis ik die drive en is het gewoon 90 min kijken naar wat jongens die tegen een balletje trappen.

Eindbalans:
Chapeau voor spelers en trainers die er het maximum en meer uit gepuurd hebben. Als je ziet wat er achter ons eindigt... 12de is met deze groep echt wel het hoogst haalbare en dan moet je zeggen 'goed gewerkt' met de middelen die je hebt.
Voor het overige een welgemeende f*ck you aan alles wat daar boven staat in de clubstructuur. Niet Lierse, Eupen of Germinal waren onze grootste tegenstanders, wel onze eigen bestuurskamer.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

0-2 na een draak van een wedstrijd. 0-0 was juister geweest. Deferm moet een beetje minder twijfelen en aan kracht winnen (net als Schouterden!) Maar dan speel je evengoed als de tegenstander maar je kan niet scoren en de nul niet houden dat is zowat het verhaal van het hele seizoen. Niet tegenstaande dat we slechte tot zéér slechte wedstrijden hebben gespeeld. De "verrassing" was maar belachelijk.
Laatst gewijzigd door Dries Herbots op 21 mar 2011, 19:37, 2 keer totaal gewijzigd.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door stvvilvoorde »

Tisza & Ishiaku nog voluit hun kans geven in de play-offs,
totnogtoe heeft geen van de twee mij kunnen overtuigen.
Als ze na de play-offs nog niet hebben kunnen overtuigen: return to sender
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door ZANDER »

Jacques schreef: Eindbalans:
Chapeau voor spelers en trainers die er het maximum en meer uit gepuurd hebben. Als je ziet wat er achter ons eindigt... 12de is met deze groep echt wel het hoogst haalbare en dan moet je zeggen 'goed gewerkt' met de middelen die je hebt.
Voor het overige een welgemeende f*ck you aan alles wat daar boven staat in de clubstructuur. Niet Lierse, Eupen of Germinal waren onze grootste tegenstanders, wel onze eigen bestuurskamer.
Oei, 12de dat is zelfs één plaats te hoog voor die "eigen bestuurskamer" bestaande uit één persoon... :mrgreen:
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Ozzy »

VDJ: te tam in de lucht en tweede doelpunt heeft een goede eersteklassekeeper.
Waggie: degelijk, komt telkens sterk op en begint meer automatisme te kweken met Dufer.
Er werd te weinig op rechts gespeeld.
Buyssens: iets minder dan de voorgaande wedstrijden maar is zeer secuur buiten een fout.
Euvrard: degelijk zonder meer.
Deferm: degelijke wedstrijd maar heeft te weinig power, panache in zich.
Proesmans: sterk in de duels maar komt aanvallend niet tot zijn recht, is een typische verdediger.
Odoi: moderne middenvelder en schakelt makkelijk van verdediging naar aanval: zijn beste plaats. Kan het zeker maken als box to box speler.
Dufer: wordt sterker naarmate de wedstrijden volgen: meerwaarde en kan wedstrijdbepalend worden.
Schouterden: zwakste schakel, kan niet verdedigen en aanvallend kan hij geen man uitschakelen.
Tisza: wisselt zwakke met sterke momenten: is eigenlijk een momentvoetballer.
Ishiaku: fysisch duidelijk niet klaar maar had hem zeker niet vervangen. Na zijn vervanging werden we echt onthoofd en kon de Lokerse verdediging in een zetel spelen.
Vanwelkenhuyzen: had van mij mogen starten.
Mutombo: grillige speler met ups en downs maar had hem zeker op Schouterden zijn plaats geposteerd.
Schoofs: beste technische jongere.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Erik Engerd »

zwakke match, Lokeren kon me ook niet echt imponeren, dan vond ik KV Mechelen, beter en compacter spelen + klasse goal van Benteke..

Soit, STVV mag blij zijn dit jaar, heel blij...de algemene tendens bij supporters waarmee ik sprak:
"STVV is de minst zwakke van de zwakken dit jaar"
Mijn visie is, zet Sollied een heel jaar bij Lierse, en Lierse staat 5 plaatsen hoger, speelt Eupen onder Cartier een gans jaar en ze staan ook 5 plaatsen hoger.... STVV (Duchâtelet) zou gewaarschuwd moeten zijn, maar dat is een utopie
De vrees zit er al in voor volgend jaar...
"Wat maakt Duchâtelet het nu uit of STVV in eerste of 2 de klasse speelt, er komt toch genoeg geld binnen via de kantoren en parkings"

over de MATCH;
-ik moet Mikman en The fan bijstaan; Deferm is geen linksback, als je na 3 jaar nog niet heb bijgeleerd kan je het gewoon niet; niet hard genoeg voor ne verdediger, te laks, gene goeie tackel...en als sommigen hem gaan verdedigen nu 'm ene keer op de lat knalt..

-Van der jeugt; pfff wat doet die bij de 2de goal? Castro nu please!

-vanachter viel alles redelijk, enkel dat zone-verdedigen vind ik maar niks..Deferm tja..

-Schouterden, beter dan de vorige matchen, mss gelanceerd vr de PO
-Odoi, degelijk, iets van z'n minder dagen, mah soit
-Dufer, veel balverlies, maar toch de gevaarlijkste Truineaar
-Tisza; is mss wisselvallig, mah ik blijf hem verdedigen, je ziet dat die wat in z'n mars heeft

-Ishiaku, mist ritme, vond 'm zwak, mss moeten we naar een systeem met 2 spitsen?

Ja Mannen en Mutombo, ik weet t niet....ik heb 'm tegen Mechelen en nu Lokeren gezien, van mij mag 'm beschikken...hij kan iets, mah tis zo'n pseudo-vedette'tje...ik hou daar niet zo van, in mijnsinziens...Schoofs, Vanwelkenhuysen kunnen dat ook op termijn...en ik zie liever Christ dan Mutombo
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Halenaar »

Erik Engerd schreef: Ja Mannen en Mutombo, ik weet t niet....ik heb 'm tegen Mechelen en nu Lokeren gezien, van mij mag 'm beschikken...hij kan iets, mah tis zo'n pseudo-vedette'tje...ik hou daar niet zo van, in mijnsinziens...Schoofs, Vanwelkenhuysen kunnen dat ook op termijn...en ik zie liever Christ dan Mutombo
Christ? Zie jij dan echt graag voorzetten van de middenlijn die nooit aankomen ?
Schoofs? Als Van Damme er eens op blaast kan je hem al gaan recht trekken op de tribune.
Vanwelkenhuysen? Veel goede wil, maar heeft nog niks bewezen, en veel minder dan Mutombo.


Waarom vind u hem een pseudo vedette? En is dat nu echt de enige reden waarom jij hem weg wilt?
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef: Schoofs? Als Van Damme er eens op blaast kan je hem al gaan recht trekken op de tribune.
Hij is dan ook nog maar 16 ;)
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Jack »

't Is alsof STVV op zoek gaat naar kleine mannetjes in de jeugd.
Of zou die nog 20cm groeien op z'n 16de? Nu liep hij maar wat in het rond en zag de ballen vliegen. Soit, nog niet beoordelen op die eerste paar minuten.

Ik moet zeggen dat in die enkele minuten Vanwelkenhuize geen slechte indruk nalaat. Toch al zeker wat betreft inzet en kracht. Ik wil hem graag eens zien beginnen en 60min zien spelen.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Johan Bamps »

Jack schreef:'t Is alsof STVV op zoek gaat naar kleine mannetjes in de jeugd.
Of zou die nog 20cm groeien op z'n 16de? Nu liep hij maar wat in het rond en zag de ballen vliegen. Soit, nog niet beoordelen op die eerste paar minuten.

Ik moet zeggen dat in die enkele minuten Vanwelkenhuize geen slechte indruk nalaat. Toch al zeker wat betreft inzet en kracht. Ik wil hem graag eens zien beginnen en 60min zien spelen.
In het verleden stuurde STVV vaak talentvolle jongens, die te klein bleven, door. Hoe dat nu zit weet ik niet precies. Ik weet wel dat ze een gast van 16 (ook klein) die vorig jaar werd doorgestuurd bij STVV en nu bij Tongeren speelt, terug willen.

En wat dat groeien betreft: mijn broer was op zijn 16 de 1m65 en op 18de 1m81. Het kan dus nog voor jongens als Schoofs hé.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Erik Engerd »

Halenaar schreef:
Erik Engerd schreef: Waarom vind u hem een pseudo vedette? En is dat nu echt de enige reden waarom jij hem weg wilt?
Ik heb 'm zondag na de match ff in de gaten gehouden, totaal niet de speler die bij STVV past...Terwijl Mennes en anderen met de supporters praatten zat hij in een hoekje met Rymenants te sms'sen..
Omdat hij een seizoen bij het failliete Portsmouth en ff op Standard heeft gespeeld moet hij niet denken dat hij er al is...
Ik heb 'm zondag en tegen Mechelen bezig gezien en hij bakte er niks van...zo eene is meer met z'n uiterlijk (kapsel, vuiton sachose, & oranje voetbalshoes) bezig dan met wat opt plein gebeurd... dit past niet bij STVV, das meer Standard, Anderlecht.... STVV heeft krijgers nodig, spelers die vechten, hunne kop voor de bal gooien, die ten oorlog gaan...
dat is altijd t imago van STVV geweest en daarom vind ik t ook zo'n leuke club....
Neem nu BV Sidibé, is altijd z'n eigen gebleven, gene dikke nek, gewoon shotten,..

ik prefereer eerder Tisza te houden en Christ terug te halen...

Christ, ik geloof gewoon in hem, ik zie meer kwaliteiten in hem dan hij hier op 5maand heeft getoond, hij was samen met Oulmers in Charleroi diegenen die het spel naar zich toe trokken, en vaak fraaie dingen lieten zien...
Ik denk gewoon dat Guido het niet zo op hem heeft, kan hé..dat neem ik Guido niet kwalijk...niet iedereen kan je aanstaan.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Dries Herbots »

Erik Engerd schreef:
Halenaar schreef:
Erik Engerd schreef: Waarom vind u hem een pseudo vedette? En is dat nu echt de enige reden waarom jij hem weg wilt?
Ik heb 'm zondag na de match ff in de gaten gehouden, totaal niet de speler die bij STVV past...Terwijl Mennes en anderen met de supporters praatten zat hij in een hoekje met Rymenants te sms'sen..
Omdat hij een seizoen bij het failliete Portsmouth en ff op Standard heeft gespeeld moet hij niet denken dat hij er al is...
Ik heb 'm zondag en tegen Mechelen bezig gezien en hij bakte er niks van...zo eene is meer met z'n uiterlijk (kapsel, vuiton sachose, & oranje voetbalshoes) bezig dan met wat opt plein gebeurd... dit past niet bij STVV, das meer Standard, Anderlecht.... STVV heeft krijgers nodig, spelers die vechten, hunne kop voor de bal gooien, die ten oorlog gaan...
dat is altijd t imago van STVV geweest en daarom vind ik t ook zo'n leuke club....
Neem nu BV Sidibé, is altijd z'n eigen gebleven, gene dikke nek, gewoon shotten,..

ik prefereer eerder Tisza te houden en Christ terug te halen...

Christ, ik geloof gewoon in hem, ik zie meer kwaliteiten in hem dan hij hier op 5maand heeft getoond, hij was samen met Oulmers in Charleroi diegenen die het spel naar zich toe trokken, en vaak fraaie dingen lieten zien...
Ik denk gewoon dat Guido het niet zo op hem heeft, kan hé..dat neem ik Guido niet kwalijk...niet iedereen kan je aanstaan.
Met dat alleen kom je er niet. Mentaliteit hadden we dit jaar genoeg maar geen kwaliteit. Mutombo is de enige in u ploeg die een actie kan maken
K.STVV speelt op Staaien.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Erik Engerd »

Met dat alleen kom je er niet. Mentaliteit hadden we dit jaar genoeg maar geen kwaliteit. Mutombo is de enige in u ploeg die een actie kan maken[/quote]

Hoeveel acties heeft die gemaakt..mss op 't Lisp? zondag maakte 'm ook een mooie actie toen Mokulu z'n 2de scoorde..
Dufer (gevaarlijkste Truineaar zondag o.a.) kan dat ook, Tisza ook....
KWALITEIT moet er zeker bijkomen daar ben ik het met je eens...zeker opt middenveld en van voor, dat weten we al sinds januari 2010...of 't daadwerkelijk gaat gebeuren, ik heb er n slecht oog in... :boemel:
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - LOKEREN

Bericht door Jack »

In 't aantal krijgers kunnen we beter wat gaan minderen denk ik, nu dat we kunstgras gaan hebben.
Plaats reactie