Wat is de verrassing van Guido en co?

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Halenaar »

Vorige week zei Guido al: " Als we erin blijven, doen we iets speciaal waar heel Belgie over zal spreken."

Blijkbaar komt de verrassing na Lokeren

http://www.sporza.be/cm/1.980834?view=popupPlayer" onclick="window.open(this.href);return false;


Ik zen eens benieuwd wat voor konijn magic Guido uit zijn hoed gaat toveren :mrgreen:
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Melle »

Halenaar schreef:Vorige week zei Guido al: " Als we erin blijven, doen we iets speciaal waar heel Belgie over zal spreken."

Blijkbaar komt de verrassing na Lokeren

http://www.sporza.be/cm/1.980834?view=popupPlayer" onclick="window.open(this.href);return false;


Ik zen eens benieuwd wat voor konijn magic Guido uit zijn hoed gaat toveren :mrgreen:


Als ik goed ingelicht ben dan is de verrassing niet zó speciaal ;)
Het is dit seizoen al eens eerder letterlijk aangehaald dat er iets ging gebeuren na de laatste thuiswedstrijd voor de supporters...
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Cremasco »

De spelers gooien tegoedbonnen uit voor gratis abo's volgend seizoen :)
Of spelers en supporters beginnen samen met de voorhamer en bulldozer aan de afbraak van de oude tribune.
Spelers, trainers en spelers stellen de nieuwe mannen voor die de clubstructuur gaan vernieuwen
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Since '54 »

Mijn gokje, als de verrassing na de match STVV-Lokeren zou staan te gebeuren, kan het dat misschien zijn ...

Spelers steken een stukje staaienmat met een schup uit en verdelen het aan geïnteresseerde supporters.


Is de verrassing bedoeld voor een andere tijd en/of locatie ... dan heb ik geen idee.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door 't kanarieke »

Alle aanwezige supporters mogen :Roland: een schop onder zijn gat geven :twisted: :cool:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door patattenboer »

't kanarieke schreef:Alle aanwezige supporters mogen :Roland: een schop onder zijn gat geven :twisted: :cool:
Was dat maar waar,
Heb hier een hele grote sneeuwschop staan :onfire:
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door bor »

Veronderstel wat gratis vaten.
In ieder geval niet echt slim van Guido. Je zorgt al voor extra volk met die gratis kaarten (wat ik nog steeds een mooi gebaar vind). Door nu zo geheimzinnig hierover te doen gaan de verwachtingen hoog zijn. Geef nu gratis drank en het gevoel nadien zal wsl zijn van: Pfff, was het dat maar, moet je daar al 2 weken op voorhand over bezig zijn.

Zeg niks op voorhand en kondig onverwacht tijdens de match aan dat je uit dank voor de steun wat gratis vaten geeft, en dan krijg je een heel andere stemming.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Jacques »

Dat de kapitein ondanks alle tegenslagen op post gebleven is en het schip de haven ingeloodst heeft, is voor mij al voldoende. Als ge ziet hoe, met welk materiaal en in welke omstandigheden spelers en staf dit jaar hebben moeten werken, chapeau dat ze niet allemaal zelf de brui er aan hebben gegeven, er waren thans genoeg momenten dat het kon, denken we bv. maar aan de dubbele afgang tegen Eupen en Doornik.
Bon, ze mogen altijd iets speciaals doen, 't is altijd fijn als mensen het appreciëren dat wij onze ogen af en toe pijnigen voor de goede zaak. ;) Maar ik hoef niet speciaal iets groots te hebben. Van alles wat ik hier gelezen heb zou die schop onder Roland zijn kont mij nog het meeste plezier doen. :toppie:

Ik denk dat de meeste 'echte supporters' (zij die er toch bij iedere thuismatch zijn) niet zozeer uit zijn op iets spectaculairs en dus ook niet ontgoocheld gaan zijn als het 'maar' iets gewoon is. Als de geste oprecht is, is mij dat meer waard dan grootse brood&spelen. Als de toevallige bezoeker met z'n gratis kaart ontgoocheld is, tja, dan moet die misschien wat bescheidener zijn. Met die gratis kaart heeft die zijn cadeau van 15 euro of meer in feite al gehad.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door the fan »

just!
meer moet da nie zijn ... :toppie:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Dries Herbots »

Ik heb iets gehoord van een openluchtfuif op het veld.
K.STVV speelt op Staaien.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door STimVV »

Roland op de middenstip vragen. Alle spelers op een rijtje. En hem dan collectief moonen. 11 spelers die hun bloot gat laten zien aan hun werkgever: DAAR zou heel belgie inderdaad over spreken... :zot:
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Cremasco »

Roland doet een benji-sprong vanuit een lichtmast en de elastiek is maar net lang genoeg. Hij draagt enkel een pamper.
Of Roland arriveert na de match per helicopter op het veld en stapt samen met de 8 gevraagde aanwinsten eruit. Hun huiswerk is af nog voor de competitie klaar is. :drunk:
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Coach373 »

Schouterden eens op de bank zetten, zou eens een verrassing zijn.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Goody »

Iedereen mag e stukske heilige grond komen uitgraven voor zijne hof... :grappig:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Wat is de verrassing van Guido en co?

Bericht door Melle »

Dries Herbots schreef:Ik heb iets gehoord van een openluchtfuif op het veld.
Daar zijn eigenlijk geen woorden voor nodig he...


:beer: :party: :drunk: :kots:
Plaats reactie