PO2: POULE A

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: PO2: POULE A

Bericht door Halenaar »

Since '54 schreef:
omeloe schreef:Sommigen beseffen blijkbaar nog niet dat je met onze huidige ploeg geen deftig niveau kan halen . Het is een mirakel dat we niet degraderen . Play-offs is klote , wees consistent en blijf er weg !!!

Ook mijn mening. Ik vrees trouwens dat het 'bezoekende geel-blauwe gild' in Westerlo van een minuscuul kaliber zal zijn. ;)
Ik heb vandaag een halfuur mogen aanschuiven voor mijn PO abo, en toen ik aan de beurt was stond er terug een hele rij achter mij ;)
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: PO2: POULE A

Bericht door Motörhead »

Heb je die prijzen bekeken voor een uitwedstrijdje zonder belang??

http://www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/l ... -play-offs" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO2: POULE A

Bericht door Jacques »

Halenaar schreef:
Since '54 schreef:
omeloe schreef:Sommigen beseffen blijkbaar nog niet dat je met onze huidige ploeg geen deftig niveau kan halen . Het is een mirakel dat we niet degraderen . Play-offs is klote , wees consistent en blijf er weg !!!

Ook mijn mening. Ik vrees trouwens dat het 'bezoekende geel-blauwe gild' in Westerlo van een minuscuul kaliber zal zijn. ;)
Ik heb vandaag een halfuur mogen aanschuiven voor mijn PO abo, en toen ik aan de beurt was stond er terug een hele rij achter mij ;)
Ik denk dat er wel een serieus verschil gaat zijn tussen mensen die hun gratis abo gaan ophalen en zij die effectief gaan zien.

Ik ga ook achter mijn gratis abo (enfin, ne kameraad gaat da halen, gezien de afstand Gent-St-Truiden), maar of ik daarom ook die matchen ga bekijken?
Ik zie het zo, met dat abo heb ik gratis de mogelijkheid om te gaan kijken als ik toevallig niets beters te doen heb. Of ik dat ook effectief zal doen, is nog wat anders.
Overdrijven is een kunst
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO2: POULE A

Bericht door Mikman »

Cercle Brugge staat halfweg de tweede helft 0-2 voor op Charleroi, dus ze komen zo goed als zeker in onze poule terecht.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: PO2: POULE A

Bericht door Dries Herbots »

http://www.een.be/teletekst#myTeletext=0_0_0_507_01" onclick="window.open(this.href);return false;
Als ik het juist heb klopt dit toch niet met het klassement?
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: PO2: POULE A

Bericht door Dries Herbots »

De kalender voor PO II is intussen bekend. Onze kanaries starten op 2 april met een match 'achter de Kazerne' tegen KV Mechelen. Daarna volgen 2 thuismatchen in 'Het Kuipje' op 9 en 16 april tegen resp. Cercle Brugge en Lierse. Op 16 april gaan we bij Lierse op bezoek, op 30 april verwelkomen we KV Mechelen in Het Kuipje. We sluiten af met een uitwedstrijd op 7 mei in Cercle Brugge. Voor zover nu bekend zullen alle matchen plaatsvinden op zaterdagavond om 20u.
Amai we spelen op een dag "thuis" tegen Lierse en in Lierse :mrgreen:
K.STVV speelt op Staaien.
KVCW
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2011, 19:45

Re: PO2: POULE A

Bericht door KVCW »

Beste STVV-supporters

Ik hoop dat jullie 't een beetje naar je zin gaan hebben in het Kuipje! Alleen vraag ik me af hoe het allemaal in zen werk zal gaan want alle tribunes zullen wel niet ter beschikking geteld worden zeker? Ik zal ook wel eens mee komen supporteren! 't Zal in J1/J2 te doen zijn geloof ik?, onze gewoonlijke "spionkop". Een groep met KVM, Cercle en Lierse... Het zal niet gemakkelijk worden maar ik hoop dat we elkaar terug zien in de Play-Off 2 finale! :)

C'mon geel-blauw! :geelblauw:
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: PO2: POULE A

Bericht door Dreke »

Zoals hierboven aangehaald zal niet iedereen die een abonnement is gaan halen elke wedstrijd aanwezig zijn. Als ik de kalender van de pay-offs naast mijn agenda leg, kan ik tot nu toe wel geteld NUL "thuis"wedstrijden. De tijd van mijn agenda leeg houden omdat er maar eens een match van STVV zou kunnen zijn, ligt achter mij. Zeker in dit geval. Uitwedstrijden doe ik uit protest tegen de pay-offs hoe dan ook niet. Het lijkt er dus op dat het seizoen voor mij vroegtijdig eindigt. Ik heb er een dubbel gevoel bij.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: PO2: POULE A

Bericht door Jack »

Ik had ondanks mijn grote mond voor de zekerheid toch maar een abonnement opzij laten leggen, maar idem als voor Dreke, als ik mijn agenda bekijk kan ik geen enkele keer gaan kijken.
Voila, seizoen gedaan!
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: PO2: POULE A

Bericht door Mikman »

KVCW schreef:Beste STVV-supporters

Ik hoop dat jullie 't een beetje naar je zin gaan hebben in het Kuipje! Alleen vraag ik me af hoe het allemaal in zen werk zal gaan want alle tribunes zullen wel niet ter beschikking geteld worden zeker? Ik zal ook wel eens mee komen supporteren! 't Zal in J1/J2 te doen zijn geloof ik?, onze gewoonlijke "spionkop". Een groep met KVM, Cercle en Lierse... Het zal niet gemakkelijk worden maar ik hoop dat we elkaar terug zien in de Play-Off 2 finale! :)

C'mon geel-blauw! :geelblauw:

Alle tribunes zijn wel degelijk ter beschikking. Woensdagavond waren er zo'n 2500 abo's de deur uit, vandaag zal daar nog een stuk bijgekomen zijn want de mensen met de goedkoopste zitplaatsen, de staanplaatsen en het Sfeervak zijn nog niet aan de beurt geweest. Gisteren waren er enkel nog zitplaatsen achter het doel en op de eerste rij naast de staanplaatsen te verkrijgen.

Wat, zoals hierboven al gemeld, niet wil zeggen dat alle STVV-supporters die een abo hebben ook effectief naar 't Kuipke gaan afzakken. Anderzijds had ik nooit gedacht dat STVV zoveel abo's aan de man ging brengen na zo'n desastreus seizoen, ik had verwacht dat het Bergé-stadion van Tienen groot genoeg ging zijn om alle abo's op te vangen. Niet dus.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: PO2: POULE A

Bericht door enerkey »

Jack schreef:Ik had ondanks mijn grote mond voor de zekerheid toch maar een abonnement opzij laten leggen, maar idem als voor Dreke, als ik mijn agenda bekijk kan ik geen enkele keer gaan kijken.
Voila, seizoen gedaan!
Mijn heeft voor mij ook één gaan afhalen. Misschien dat ik één wedstrijd of zo ga zien als ik die avond niets te doen heb. Heb de kalender nog niet eens bekeken vrees ik.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: PO2: POULE A

Bericht door Mobius »

enerkey schreef: Mijn heeft voor mij ook één gaan afhalen. Misschien dat ik één wedstrijd of zo ga zien als ik die avond niets te doen heb. Heb de kalender nog niet eens bekeken vrees ik.
Hier van hetzelfde. Ik heb mijn abonnement aan mijn mama meegegeven om om te wisselen voor in Het Kuipke. Ik moest mij maar eens enorm vervelen. Of ik ook effectief een match ga kijken is maar zeer de vraag. Op dit moment denk ik van niet.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: PO2: POULE A

Bericht door Dries Herbots »

Ik zeker een match misschien twee.
K.STVV speelt op Staaien.
bor
Berichten: 192
Lid geworden op: 29 nov 2010, 11:05

Re: PO2: POULE A

Bericht door bor »

Amai, het is hier blijkbaar not done om te zeggen dat je naar de "thuismatchen" gaat kijken. Ik ga in ieder geval wel proberen alle matchen te gaan. Eindelijk eens een aantal matchen lekker ontspannen kijken, want zelfs bij verlies is er geen degradatiespook meer om ons te achtervolgen. En ondertussen eens een duidelijk zicht proberen te krijgen op wie nu wat in zijn mars heeft van de jongeren. we lopen een heel jaar te zagen dat we een rustig seizoen in de middenmoot willen draaien. Wel nu hebben we van die rustige voetbalavonden.

Persoonlijk ben ik geen voorstander van kunstgras, maar dat het stadion verder vernieuwd wordt, vind ik wel een goede zaak. Als je gewoon ben om in de oost-tribune te zitten en je gaat dan eens op de "VIP-plaatsen" van de west tribune zitten, dan is het wel heel duidelijk dat daar vernieuwing nodig was.

Ook de timing vind ik perfect. Liever nu een paar matchen "op den vreemde" gaan spelen dan zoals Eupen dit te moeten doen in de competitie waar het echt om de knikkers gaat. Voor de abbonnées zit POII gratis in het abo en wordt er ook gezorgd voor gratis busvervoer. Bovendien is er zelfs geluisterd naar de supporters en is niet uitgeweken naar Genk waar eerder wel aan gedacht werd. Dus voor een keer geen opmerkingen van mijn kant over deze organisatie want die zit wel goed in elkaar.

Ik hoop dat we dus toch wel met een grote aanhang zijn daar in Westel, zodat we een plezierig en ontspannen staartje aan dit zeer frustrerende seizoen kunnen breien :drunk:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: PO2: POULE A

Bericht door Jacques »

Heeft er iemand een speelschema?

Want ik heb er geen idee van wanneer en tegen wie we shotten. Is het dit weekend uit of half uit/ half thuis tegen de grinsers?
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie