KVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

KVM - STVV

Bericht door Tompie »

Altijd een leuke uitwedstrijd, die ons bovendien ligt.

In de reguliere competitie werd het 0-0, een onverhoopt gelijkspel waarbij Christ in de slotfase nog een dot van een kans liet liggen.

Hoewel de wedstrijd van aanstaande zaterdag op zich nog weinig belang heeft, zorgen de gebeurtenissen tussen KVM en STVV in de loop van dit seizoen (uitstellen van wedstrijd en uitspraken hieromtrent, KVM dat naast PO1-ticket pakt door winst Lokeren op Stayen,...) mogelijk toch nog voor het nodige vuurwerk.

STVV begint alvast met een mentaal voordeel aan PO2. Voor ons was het behalen van PO2 het maximum haalbare, voor KVM een ondankbaar staartje aan het eind van een knap seizoen. Een STVV dat vrijuit kan gaan voetballen achter de kazerne acht ik in staat opnieuw een goed resultaat neer te zetten, al is het koffiedik kijken met welk elftal dit zal gebeuren.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1464
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: KVM - STVV

Bericht door Krisaias »

En de Schotten zullen er zijn... als het doorgaat tenminste :blauw: :geel:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Tompie »

PO2 leeft, zoveel is duidelijk. :lol:
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: KVM - STVV

Bericht door Jack »

Tompie schreef:PO2 leeft, zoveel is duidelijk. :lol:
Niet echt he. :)
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Re: KVM - STVV

Bericht door zipke373 »

Jack schreef:
Tompie schreef:PO2 leeft, zoveel is duidelijk. :lol:
Niet echt he. :)
Dat heel POII gedoe is dan ook een slechte aprilgrap he'... ;)
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: KVM - STVV

Bericht door Bal »

Ishiaku is geblesseerd en sidibé start op de bak. Ik hoop dat vanwelkenhuyzen dan een basisplaats krijgt. Of gaan ze mutombo in de spits plaatsen?
Verder gaat wss proesmans een basisplaats krijgen door de schrosingen van odoi, mennes en delorge. Mss deferm ook als vm en commers op de linksachter? En dan kan schoofs nog altijd invallen op het middenveld, alhoewel da gene vm is maar en mc en meer amc
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KVM - STVV

Bericht door Scandic »

Mechelen speelt de wedstrijd tegen STVV 'onder voorbehoud'.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Tompie »

Iemand een opstelling toevallig uit de krant?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: KVM - STVV

Bericht door Mikman »

Tompie schreef:Iemand een opstelling toevallig uit de krant?

-----------------Castro---------------------

Wagemaekers---Buyssens---Euvrard---Rymenants

---------------Proesmans---Deferm---------

Dufer------------Mutombo------------Schouterden

-----------------Van Welkenhuyzen--------------
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door Jack »

Qua slechte ploeg kan dat wel tellen zeg!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVM - STVV

Bericht door Jacques »

Waarom?

Castro lijkt me in theorie een verbetering in doel.
Proesmans-Deferm lijkt me logisch gezien de afwezigheid van Delorge-Mennes; andere opties zijn daar niet.
Rymenants, tja, ik ben geen fan, maar zonder Odoi en met Deferm in het middenveld is dat ook niet abnormaal.
Als men niet doorgaat met Tisza (of we het daar mee eens zijn, laten we even buiten beschouwing), is de keuze voor het trio Mutombo-Schouterden-Dufer logisch. Mutombo mocht voor mij in competitie al meer aan bod zijn gekomen in de slotfase.
Als Sidibe op de bank start is Vanwelckenhuysen een logische keuze in de punt.

Het lijstje met afwezigen is dan ook niet mis. Delorge, Mennes en Odoi geschorst, Evertz, Antheunis, Ishiaku , Kotysch en Bertjens gekwetst. Geweldig is deze ploeg niet maar met onze mini-kern ben ik in zekere zin nog aangenaam verrast dat we deze elf binnen de lijnen kunnen brengen.

Dit soort ploeg met een viertal jongeren (of twijfelgevallen) lijkt mij de norm voor PO2, ik ben geenszins verbaasd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Since '54 »

Waarom staat Tisza nu weer niet in de basis? Zijn technici niet (meer) welkom op Stayen? Christ ook nog zo'n geval. Ik snap Brepoels in deze niet. Met 11 wurregers zullen we het in 1ste klasse nooit halen wees daar maar zeker van.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: KVM - STVV

Bericht door ZANDER »

Since '54 schreef:Waarom staat Tisza nu weer niet in de basis? Zijn technici niet (meer) welkom op Stayen? Christ ook nog zo'n geval. Ik snap Brepoels in deze niet. Met 11 wurregers zullen we het in 1ste klasse nooit halen wees daar maar zeker van.
Tja..... hier moet ik je ergens bijtreden... blijkbaar krijgt Brepoels zulk type spelers niet in het "gareel" dat hij wil...
Nu ja hij gaf al te kennen dat Tisza niet zijn gewenste "invulling" was (stond niet op zijn befaamde lijstje) en dan kan je je afvragen welke zin die tijdelijke wintertransfer heeft gehad.

Zonder Tisza naar de hemel te prijzen uiteraard, maar ik blijf het spijtig vinden, ik had hem graag zien blijven en een ganse voorbereidingsperiode zien meemaken.
Ik had hem ook graag in deze PO2 steeds aan de aftrap gezien (je kan nog altijd vervangen).
Hoe je het ook draait of keert, zulke type spelers heb je ook in je A-kern nodig.

Soit... de trainersstaf staat er het dichtste bij.... als volgend seizoen zou blijken dat we op ons kunstgras technisch vermogen te kort zouden komen is dat ook hun verantwoordelijkheid.

Nu de "tijdelijke" transfer van Tisza was sowieso een "raar" gegeven vanuit het sportief beleid, en waar dus blijkbaar Brepoels niets mee te maken had, dus hier spelen (of speelden) ook andere faktoren een rol. Scandic duidde al eerder op de "mogelijke" relatie of samenhang met Genk in dit verband.

Betreft Christ, die mag van mij gerust terugkomen.... ik zag zelfs ergens een combinatie Christ-Tisza als stand-ins van elkaar... aangezien we ergens vaststellen in hun beide carrières, dat ze niet standvastig over een ganse periode presteren, of zelfs binnen een wedstrijd.
Chepaz Chimedza was dat trouwens ook niet...

Het is zoals je zegt Since... de "vrees" kan gaan onstaan dat het "wurgersgehalte" de bovenhand gaat nemen en dan loopt dit op termijn falikant af.

Ik geef toe... ideaal is het niet zoals ik in mijn "voorbeeld" de combinatie Tisza-Christ aanhaalde.... (met 2 spelers 1 wedstrijdpositie invullen) maar wie gaat naar hier komen die dat alleen kan.... ik doel dan alleen al op het budgettaire aspect...
Je bent zelfs niet in staat de door de trainersstaf WEL gewenste spelers uit onze lagere klassen binnen te halen, zoals Meunier, zoals Wijns....
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door Jack »

Jacques schreef:Waarom?

Castro lijkt me in theorie een verbetering in doel.
Proesmans-Deferm lijkt me logisch gezien de afwezigheid van Delorge-Mennes; andere opties zijn daar niet.
Rymenants, tja, ik ben geen fan, maar zonder Odoi en met Deferm in het middenveld is dat ook niet abnormaal.
Als men niet doorgaat met Tisza (of we het daar mee eens zijn, laten we even buiten beschouwing), is de keuze voor het trio Mutombo-Schouterden-Dufer logisch. Mutombo mocht voor mij in competitie al meer aan bod zijn gekomen in de slotfase.
Als Sidibe op de bank start is Vanwelckenhuysen een logische keuze in de punt.

Het lijstje met afwezigen is dan ook niet mis. Delorge, Mennes en Odoi geschorst, Evertz, Antheunis, Ishiaku , Kotysch en Bertjens gekwetst. Geweldig is deze ploeg niet maar met onze mini-kern ben ik in zekere zin nog aangenaam verrast dat we deze elf binnen de lijnen kunnen brengen.

Dit soort ploeg met een viertal jongeren (of twijfelgevallen) lijkt mij de norm voor PO2, ik ben geenszins verbaasd.
Het is niet omdat ze de logische keuze zijn, het enige alternatief zijn, dat ze daarom een goede ploeg zijn.
Het toont gewoon aan dat STVV geen bank heeft!
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: KVM - STVV

Bericht door Mikman »

Since '54 schreef:Waarom staat Tisza nu weer niet in de basis? Zijn technici niet (meer) welkom op Stayen? Christ ook nog zo'n geval. Ik snap Brepoels in deze niet. Met 11 wurregers zullen we het in 1ste klasse nooit halen wees daar maar zeker van.

Misschien vanuit de logica: Mutombo heeft zijn beste wedstrijden op verplaatsing gespeeld, als hij de ruimte heeft, en in de thuismatchen heeft hij te weinig gebracht?
Terwijl het met Tisza net andersom is. Goed in de thuismatchen, afwezig op verplaatsing.


Bekijk het positief: nu kunnen we Tisza en Sidibé nog inbrengen, die luxe hebben we dit seizoen ( en ook de vorige 2, for that matter ) niet gehad ;)
Al is de kans groot dat tegen dan het kalf al lang verdronken is.

Ik hoop op wat speelminuten voor Schoofs, die kon me voetbaltechnisch wel bekoren tegen Lokeren. En ben voorts benieuwd naar Van Welkenhuysen. Harde werker met lef maar technisch niet van de besten en ook niet echt snel of groot. Hoop dat we wat meer zicht krijgen op wat dan zijn specifieke kwaliteiten dan wel zijn.
Plaats reactie