KVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KVM - STVV

Bericht door enerkey »

ZANDER schreef:Ploegsamenstelling K.STVV: (volgens de Sporza-website 19u20)

http://live.sporza.be/cm/lmc/voetbal/be ... Id=1606500" onclick="window.open(this.href);return false;

Castro, Euvrard, Buysens, Odoi, Proesmans, Bertjens, Mennes, Delorge, Schouterden, Rymenants, Mutombo.

Bank: Dengis, Schoofs, Vanwelkenhuysen, Dufer, Cauwenberg, Beukers...
Die Cauwenbergh ben ik toch efkes moeten gaan opzoeken. Een geluk dat hij 10 dagen geleden verjaard is of hij mocht nog niet eens meedoen :P
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVM - STVV

Bericht door Jacques »

2-0, Europa kan nog!!!! :grappig:
Overdrijven is een kunst
Vavke
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:03

Re: KVM - STVV

Bericht door Vavke »

Rood voor Destorme. Mechelen moet nog een half uur met 10 man verder.
Match rustig uitspelen zou ik zo zeggen.

Alé STVV ook met 10 verder, Delorge rood. 2 keer geel op 5 min.
Man man. Wat zei ik over rustig uitspelen.
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KVM - STVV

Bericht door enerkey »

Vavke schreef: Man man. Wat zei ik over rustig uitspelen.
Je hebt er niet bijgezegd dat dat met 11 moest gebeuren :mrgreen:
Vavke
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:03

Re: KVM - STVV

Bericht door Vavke »

enerkey schreef:
Vavke schreef: Man man. Wat zei ik over rustig uitspelen.
Je hebt er niet bijgezegd dat dat met 11 moest gebeuren :mrgreen:
Er vallen in elk geval genoeg kaarten.
Mechelen heeft ondertussen gescoord. Nog 10 min.
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: KVM - STVV

Bericht door enerkey »

Hoog tijd om Cauwenberg erin te gooien denk ik zo!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KVM - STVV

Bericht door Brusselmans »

Vavke schreef:Rood voor Destorme. Mechelen moet nog een half uur met 10 man verder.
Match rustig uitspelen zou ik zo zeggen.

Alé STVV ook met 10 verder, Delorge rood. 2 keer geel op 5 min.
Man man. Wat zei ik over rustig uitspelen.
Delorge is een lomp kalf, kapitein onwaardig.
En dan nog blijven mekkeren, terwijl geel meer dan terecht was.
Uilskuiken :roll:
omeloe
Berichten: 1164
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: KVM - STVV

Bericht door omeloe »

Brusselmans schreef: Delorge is een lomp kalf, kapitein onwaardig.
En dan nog blijven mekkeren, terwijl geel meer dan terecht was.
Uilskuiken :roll:
Wat hij gisteren gedaan heeft was inderdaad zeer dom . Ook andere spelers waren onnodig aan het mekkeren . Mutombo had al geel maar vond het nog nodig om tegen de leiding te zeveren . Invaller Dufer deed na zijn doelpunt een provocerend gebaar naar de eigen bank , maar heeft daarna niets meer laten zien . Wat een bende !!!
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: KVM - STVV

Bericht door Melle »

omeloe schreef:
Brusselmans schreef: Delorge is een lomp kalf, kapitein onwaardig.
En dan nog blijven mekkeren, terwijl geel meer dan terecht was.
Uilskuiken :roll:
Wat hij gisteren gedaan heeft was inderdaad zeer dom . Ook andere spelers waren onnodig aan het mekkeren . Mutombo had al geel maar vond het nog nodig om tegen de leiding te zeveren . Invaller Dufer deed na zijn doelpunt een provocerend gebaar naar de eigen bank , maar heeft daarna niets meer laten zien . Wat een bende !!!

Dat van Delorge... Hij gaat naar de bal en heeft de bal. Het is gevaarlijk spel, dat is waar. Maar die van Mechelen kwam anders ook met geheven voet in hoor. Wie daar het meeste komedie speelde kreeg de fout mee is gebleken...
Mutombo had inderdaad geel en zijn gemekker was meer dan terecht. Met 2 spelers tegen en op je aan de cornervlag en de fout tegenkrijgen omdat je de bal afschermt... Tja :roll:
Ik denk dat Dufer zijn gebaar naar enkele ploegmaats was in de aard van: "Hebt ge dat gezien? Ongelooflijk!" Net zoals vele supporters op datzelfde moment dachten...
Mikman
Berichten: 3671
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: KVM - STVV

Bericht door Mikman »

Brepoels was alleszins woedend op Delorge. Ik vond het ook een terechte tweede gele kaart, hij komt met gestrekt been in maar is te laat en raakt de tegenstander. Geen discussie wat mij betreft.

Voor de volledigheid even meegeven dat STVV zowaar nog kans maakt op groepswinst ( en dus minder vakantie ). STVV wint zijn groep als:

-het wint in Cercle en Lierse in Mechelen verliest
-Lierse in Mechelen gelijk speelt en STVV met minstens 3 doelpunten verschil wint op Cercle


Ik tip toch nog altijd op Cercle als groepswinnaar. Lierse wil eigenlijk helemaal geen ronde verder en STVV is, tenzij alles echt zou meezitten, totaal niet bekwaam om op Cercle de overwinning te gaan halen. Laat staan met 3 doelpunten verschil.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: KVM - STVV

Bericht door panter »

Eerste helft zeer zwak met als enig hoogtepunt het doelpunt van odoi!!
Tweede helft met dufer iets aanvallender en komen zowaar met een prachtige lob op 2-0!!
Dan komen de mankementen boven geen balvastheid en vooraan geen snelheid en zeker geen goalgetters!!!!!!!!
Dufer valt volledig stil na zijn doelpunt !!
Mutumbo tja op 2 meter van de goal blijft hij dribbelen met veel bal verlies!
bertjens heeft veel gelopen maar komt volgens mij toch nog te kort !!!! 1 jaartje uitlenen?
Vanwelkenhuysen weinig doelgericht en technisch beperkt!!!! 1 jaartje uitlenen?

Dus volgens mij zeker minimum een echte nr 10 en 2 spitsen van behoorlijk niveau!!
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Since '54 »

Ik heb zo het gevoel dat Cercle zich gaat dubbelplooien om de groepswinst te behalen. Op die manier spelen ze voor een Europese voorronde tegen de 4de van PO1 en dat zal naar alle waarschijnlijkheid FClub Brugge gaan worden. Dus 2 x een vol huis en dat kan tellen enerzijds voor de centen en anderzijds voor de prestige van beide clubs.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KVM - STVV

Bericht door voetballiefhebber »

Since '54 schreef:Ik heb zo het gevoel dat Cercle zich gaat dubbelplooien om de groepswinst te behalen. Op die manier spelen ze voor een Europese voorronde tegen de 4de van PO1 en dat zal naar alle waarschijnlijkheid FClub Brugge gaan worden. Dus 2 x een vol huis en dat kan tellen enerzijds voor de centen en anderzijds voor de prestige van beide clubs.
Eerst moeten ze dan wel nog voorbij Westerlo of Zulte Waregem zien te geraken en dan komt eventueel Club Brugge.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: KVM - STVV

Bericht door Dries Herbots »

Er was precies meer beweging zonder bal (of heb ik dat helemaal mis gezien?) enzo kreeg STVV ook meer kansen dan de voorgaande wedstrijden. KVM heeft 70 minuten geen (of bijna geen) kans gehad. Het eerste geel van Delorge is om te lachen maar het tweede en dus de rode kaart was terecht geen discussie. We zitten op koers voor Europees ( :zot:) ik zou het eigenlijk niet willen zur. Maar we hebben de jankers toch een hak kunnen zetten dat doet toch goed...
K.STVV speelt op Staaien.
- Yves -
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 nov 2010, 20:30

Re: KVM - STVV

Bericht door - Yves - »

De eerste helft was slaapverwekkend, maar ik zag toch een goede redding van Castro. Daarna was het mooiste de achterwaartse salto van Odoi, schitterende kerel vind ik dat en ik ben blij dat hij naar RSCA kan na alles wat hij voor STVV gedaan heeft.

2de helft een schitterend doelpunt van Dufer maar vooral veel animo dankzij de arbitrage. Die had volgens mij echt niet door dat hij een tweede keer geel trok voor die van Mechelen.

De jongeren hebben weer wat mogen opdraven, maar super vond ik het persoonlijk niet.
Plaats reactie