KVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KVM - STVV

Bericht door 't kanarieke »

- Yves - schreef:De eerste helft was slaapverwekkend, maar ik zag toch een goede redding van Castro. Daarna was het mooiste de achterwaartse salto van Odoi, schitterende kerel vind ik dat en ik ben blij dat hij naar RSCA kan na alles wat hij voor STVV gedaan heeft.

2de helft een schitterend doelpunt van Dufer maar vooral veel animo dankzij de arbitrage. Die had volgens mij echt niet door dat hij een tweede keer geel trok voor die van Mechelen.

De jongeren hebben weer wat mogen opdraven, maar super vond ik het persoonlijk niet.
Pffff, wa hep ich mich opgejaoch in dei onneuzel janet :devil: ;)

Ik weet eigenlijk niet hoe hij die match nog zo heeft kunnen verprutsen op een +/- 35 minuten tijd.

Wat ik toch ook weer opmerkelijk vond, was dat STVV de match weer uit handen geeft als we na 60 minuten met 2-0 en een man meer voorstaan. Mechelen kwam zelfs op het einde in aanmerking voor de gelijkmaker :zot:

Wel een schitterende lob van Dufer, maar daar zit ook wel veel geluk achter.

Enfin, het kan nog: Wij gaan Europa in !!!! ( :cool: het zou wat zijn ...)
Laatst gewijzigd door 't kanarieke op 01 mei 2011, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVM - STVV

Bericht door Jacques »

omeloe schreef:
Brusselmans schreef: Delorge is een lomp kalf, kapitein onwaardig.
En dan nog blijven mekkeren, terwijl geel meer dan terecht was.
Uilskuiken :roll:
Wat hij gisteren gedaan heeft was inderdaad zeer dom . Ook andere spelers waren onnodig aan het mekkeren . Mutombo had al geel maar vond het nog nodig om tegen de leiding te zeveren . Invaller Dufer deed na zijn doelpunt een provocerend gebaar naar de eigen bank , maar heeft daarna niets meer laten zien . Wat een bende !!!
Is dat al provocerend?

Lijkt mij vooral spijkers op laag water zoeken...


Soit, we maken dus zowaar nog kans op nog 2 extra oefenmatchen. Blijft idioot gewoon. En eerlijk, wanneer hebben wij nog eens op Cercle gewonnen? Het zou anders wel lachen zijn.
Voor Lierse is er helemaal geen lol meer aan, die hebben geen Europese licentie dus die spelen letterlijk om niets.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door zipke373 »

KV jankers toch ne kloot afgetrokken. Up yours Brys... :grappig:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: KVM - STVV

Bericht door Dries Herbots »

't kanarieke schreef:
- Yves - schreef:De eerste helft was slaapverwekkend, maar ik zag toch een goede redding van Castro. Daarna was het mooiste de achterwaartse salto van Odoi, schitterende kerel vind ik dat en ik ben blij dat hij naar RSCA kan na alles wat hij voor STVV gedaan heeft.

2de helft een schitterend doelpunt van Dufer maar vooral veel animo dankzij de arbitrage. Die had volgens mij echt niet door dat hij een tweede keer geel trok voor die van Mechelen.

De jongeren hebben weer wat mogen opdraven, maar super vond ik het persoonlijk niet.
Pffff, wa hep ich mich opgejaoch in dei onneuzel janet :devil: ;)

Ik weet eigenlijk niet hoe hij die match nog zo heeft kunnen verprutsen op een +/- 35 minuten tijd.

Wat ik toch ook weer opmerkelijk vond, was dat STVV de match weer uit handen geeft als we na 60 minuten met 2-0 en een man meer voorstaan. Mechelen kwam zelfs op het einde in aanmerking voor de gelijkmaker :zot:

Wel een schitterende lob van Dufer, maar daar zit ook wel veel geluk achter.

Enfin, het kan nog: Wij gaan Europa in !!!! ( :cool: het zou wat zijn ...)
Hij had het wel gezien hoor. Maar bij zoiets heb je altijd een beetje geluk nodig.
K.STVV speelt op Staaien.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: KVM - STVV

Bericht door Ozzy »

De kritiek op Dufer vind ik erover. Hij moest de bal ophalen en dan naar zijn eigen spelen? Vergeet niet dat je zonder spits speelt en er bijna geen afspeelpunt is .
Als Dylan dadelijk naar Dufer speelt is het 3-0 daar kan je van op aan.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KVM - STVV

Bericht door Halenaar »

Ben gisteren gaan kijken , eerste PO match voor mij. Stadion is toch maar iets triestigs, zeker in vergelijking met Stayen. Sfeer zat wel goed, zullen ze in Westerlo wel niet gewend zijn :mrgreen:


Eerste helft was om te janken, het niveau lag bijzonder laag. Maar na het fraaie doelpunt van Denis zag je het vertrouwen groeien en het niveau omhoog gaan. 2de helft was al veel beter, met af en toe leuke combinaties. Jammer genoeg hebben we daaruit amper kansen gecreeerd. Over de jongeren:

Bertjens: Zit wel iets in, ben aangenaam verrast. Het lijkt me een type Dekelver. Is snel ( goede startsnelheid, viel op). Bovendien een goede technische bagage, kan een actie maken en is redelijk doelgericht. Was bij momenten in de match zeer sterk, maar ook zeer zwak. Hij stapelde op een gegeven de foute passen en beslissingen na mekaar op, en hij mist wel serieus wat body, dat viel vooral op bij de duels. Maar bon, het is zijn eerste basisplaats hé...
Ik denk wel dat Bertjens beter zal renderen in een 2 spitsen systeem, waarin hij rond een diepe spits kan zwerven.

Proesmans: Deed het goed, zeker bij zijn gebrek aan ervaring. Echter geen directe meerwaarde voor het team op korte termijn.

Vanwelkenhuysen: Stelde teleur. Liet niet veel zien bij zijn invalbeurt.

Voor de rest was Mutombo veruit de gevaarlijkste truienaar, jammergenoeg nam hij gisteren vaak een verkeerde beslissing. Maar hij blijft een lust voor het oog.
Plaats reactie