KVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Since '54 »

20.43 op Radio 1:

'We snappen het niet dat STVV spelers als Tisza en Sidibé op de bank laat. STVV heeft helemaal niet een speler die de ploeg kan dragen. KV Mechelen heeft er daarentegen met Gorius en Destorme twee. Men hoeft zich dan ook niet af te vragen waarom STVV helemaal niet in het spelbeeld voorkomt'.
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door Filipoviç »

0-0 na 45min

Geen enkele doelpoging van STVV !!!!!!! ZEER ZWAK.

KV niet veel beter, maar had toch 1 of mss zelfs 2 penalty's moeten krijgen !
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: KVM - STVV

Bericht door smol »

Sidibe erin na rust, Vanwelkenhuysen eruit; volgens mij moet je Vanwelkenhuysen zeker niet als enige diepe spits gaan gebruiken, en nogal vergiftigd geschenk dat Dylan vandaag kreeg om in deze ploeg alleen in de spits te moeten staan .... en zo spelen we alvast niet meer met "elf" belgen op het veld
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KVM - STVV

Bericht door Halenaar »

1-1 Rymenants
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door 555 »

Oei, vechtpartijen daar.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: KVM - STVV

Bericht door Mikman »

Het trok op geen kl*ten toen we met 11 Belgen op het veld stonden.

Het ging een stuk beter toen twee jeugdproducten vervangen werden door 2 buitenlanders die volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer bij STVV zullen spelen.

Als PO2 echt gebruikt wordt om spelers te evalueren dan heb ik zonder al te streng te zijn 6 spelers gezien die bij STVV aan de aftrap stonden die niet goed genoeg zijn voor (zelfs ) dit niveau. Ik ga geen namen noemen, iedereen ziet zelf maar wat hij wel of niet wil zien.

Voorts bleek nogmaals hoe hard we Buyssens gemist hebben tijdens zijn blessure en wat een keeper die vertrouwen uitstraalt doet met een verdediging.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KVM - STVV

Bericht door Halenaar »

Best spijt dat ik niet gezien heb, zeker nu ik de samenvatting heb bekeken.

Een paar vragen voor de mannen die de wedstrijd wel hebben gevolgd:

- Hoe waren Rymenants, Tisza en Sidibé?
- Wie viel er uit de boot?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:Best spijt dat ik niet gezien heb, zeker nu ik de samenvatting heb bekeken.

Een paar vragen voor de mannen die de wedstrijd wel hebben gevolgd:

- Hoe waren Rymenants, Tisza en Sidibé?
- Wie viel er uit de boot?

Best géén spijt dat ik niét gaan kijken ben nadat ik de samenvatting heb bekeken ;)
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KVM - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Volgende zaterdag eens een kijkje nemen op Westel.
Als er niet méér te beleven valt dan gisteren is voor mij het seizoen afgelopen.
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KVM - STVV

Bericht door enrique »

Since '54 schreef:20.43 op Radio 1:

'We snappen het niet dat STVV spelers als Tisza en Sidibé op de bank laat. STVV heeft helemaal niet een speler die de ploeg kan dragen. KV Mechelen heeft er daarentegen met Gorius en Destorme twee. Men hoeft zich dan ook niet af te vragen waarom STVV helemaal niet in het spelbeeld voorkomt'.
Aan die geweldig professionele verslaggevers van Radio1 moet ge u spiegelen. Die spreken over een verdediger van Sint-Truiden. Over de keeper van Sint-Truiden. Zo kan ik het ook. Trouwens, laat STVV maar 75 minuten niet in het spelbeeld voorkomen, zoals zij het zo graag voorstellen. Met een kwartier had STVV genoeg om KVM af te maken. Maar oa. Tisza heeft het niet gedaan. Misschien dat hij in uw ogen Don Diego is, of zoiets, ik heb gezien hoe hij in de 2e helft STVV de zege had kunnen schenken en dat hij het niet gedaan heeft. Dat is dan toch een kwaliteit die hij niet heeft. Schitterend vrijgespeeld (door?) en hij maakt het niet af. Of moet hij volgens u geen doelpunten scoren? Alleen voor de keeper moet binnen zijn, of je nu Tisza of Sidibe heet.
Dit is geen aanval op u, Since. Gewoon even een bemerking.
Mikman
Berichten: 3675
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: KVM - STVV

Bericht door Mikman »

enrique schreef:
Since '54 schreef:20.43 op Radio 1:

'We snappen het niet dat STVV spelers als Tisza en Sidibé op de bank laat. STVV heeft helemaal niet een speler die de ploeg kan dragen. KV Mechelen heeft er daarentegen met Gorius en Destorme twee. Men hoeft zich dan ook niet af te vragen waarom STVV helemaal niet in het spelbeeld voorkomt'.
Aan die geweldig professionele verslaggevers van Radio1 moet ge u spiegelen. Die spreken over een verdediger van Sint-Truiden. Over de keeper van Sint-Truiden. Zo kan ik het ook. Trouwens, laat STVV maar 75 minuten niet in het spelbeeld voorkomen, zoals zij het zo graag voorstellen. Met een kwartier had STVV genoeg om KVM af te maken. Maar oa. Tisza heeft het niet gedaan. Misschien dat hij in uw ogen Don Diego is, of zoiets, ik heb gezien hoe hij in de 2e helft STVV de zege had kunnen schenken en dat hij het niet gedaan heeft. Dat is dan toch een kwaliteit die hij niet heeft. Schitterend vrijgespeeld (door?) en hij maakt het niet af. Of moet hij volgens u geen doelpunten scoren? Alleen voor de keeper moet binnen zijn, of je nu Tisza of Sidibe heet.
Dit is geen aanval op u, Since. Gewoon even een bemerking.

Niet dat ik Tisza hier expleciet wil verdedigen, maar

1)het was de verdienste van Tisza dat hij wel daar was op dat moment, dat zouden anderen die op die positie gespeeld hebben niet gekund hebben. Als je er niet staat, kan je ook geen kans missen.

2) eerlijk is eerlijk, het was ook gewoon heel goed gepakt van Renard. Tisza deed wat hij moest doen, balletje laag houden en naar de verste hoek trappen. Renard wachtte lang genoeg.


Het was de eerste keer dat Tisza en Sidibé samen speelden. Sidibé woog in 45 minuten meer op de verdediging en zorgde voor meer dreiging dan Ishiaku of Van Welkenhuysen de voorbije 5 matchen samen. Wie na gisteren nog altijd durft beweren dat Sidibé zich niet meer inzet voor STVV is geen supporter maar een haatkever. Tisza had eindelijk eens een fatsoenlijk aanspeelpunt in Sidibé, Sidibé had dan weer voor het eerst sinds Chimedza iemand achter hem die een bal goed kon inspelen. Die twee moeten gewoon aan de aftrap volgende week, of ze nu volgend seizoen nog bij STVV spelen of niet.
Scandic
Berichten: 1204
Lid geworden op: 06 okt 2010, 20:08
Locatie: Sint Joris/Alken

Re: KVM - STVV

Bericht door Scandic »

ZANDER schreef:Nu de "tijdelijke" transfer van Tisza was sowieso een "raar" gegeven vanuit het sportief beleid, en waar dus blijkbaar Brepoels niets mee te maken had, dus hier spelen (of speelden) ook andere faktoren een rol. Scandic duidde al eerder op de "mogelijke" relatie of samenhang met Genk in dit verband.
Ik dacht een hele tijd dat ik nog maar 1 puzzelstukje miste om de link te leggen tussen de wintertransfers van STVV en de mogelijke relatie met Genk. Nu zijn we maanden verder en vrees ik dat ik een halve puzzel mis...
enrique
Berichten: 2870
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: KVM - STVV

Bericht door enrique »

Mikman schreef:
enrique schreef:
Since '54 schreef:20.43 op Radio 1:

'We snappen het niet dat STVV spelers als Tisza en Sidibé op de bank laat. STVV heeft helemaal niet een speler die de ploeg kan dragen. KV Mechelen heeft er daarentegen met Gorius en Destorme twee. Men hoeft zich dan ook niet af te vragen waarom STVV helemaal niet in het spelbeeld voorkomt'.
Aan die geweldig professionele verslaggevers van Radio1 moet ge u spiegelen. Die spreken over een verdediger van Sint-Truiden. Over de keeper van Sint-Truiden. Zo kan ik het ook. Trouwens, laat STVV maar 75 minuten niet in het spelbeeld voorkomen, zoals zij het zo graag voorstellen. Met een kwartier had STVV genoeg om KVM af te maken. Maar oa. Tisza heeft het niet gedaan. Misschien dat hij in uw ogen Don Diego is, of zoiets, ik heb gezien hoe hij in de 2e helft STVV de zege had kunnen schenken en dat hij het niet gedaan heeft. Dat is dan toch een kwaliteit die hij niet heeft. Schitterend vrijgespeeld (door?) en hij maakt het niet af. Of moet hij volgens u geen doelpunten scoren? Alleen voor de keeper moet binnen zijn, of je nu Tisza of Sidibe heet.
Dit is geen aanval op u, Since. Gewoon even een bemerking.

Niet dat ik Tisza hier expleciet wil verdedigen, maar

1)het was de verdienste van Tisza dat hij wel daar was op dat moment, dat zouden anderen die op die positie gespeeld hebben niet gekund hebben. Als je er niet staat, kan je ook geen kans missen.

2) eerlijk is eerlijk, het was ook gewoon heel goed gepakt van Renard. Tisza deed wat hij moest doen, balletje laag houden en naar de verste hoek trappen. Renard wachtte lang genoeg.

Alle dan, als er staan om de kans te missen nu ook al een verdienste is, dan is het ver gekomen. Oke dan, ... Ik zeg niet dat Sidibe en Tisza geen goede combinatie is. De beste voor STVV wsl. Maar in het alleen voor de keeper komen, ben ik heel streng. Binnen, er is geen andere optie. Verder geef ik geen commentaar.
panter
Berichten: 570
Lid geworden op: 05 dec 2010, 18:53

Re: KVM - STVV

Bericht door panter »

De eerste helft was heel zwak geen enkele shot op doel , mechelen had daar een 2 tal kansen om te scoren maar een goede castro heeft dit verhindert . Tweede helft met sidibi was beter en kregen wij ook een 2 tal kansen het laatste kwartier waarin we zeker nog 1 maal meer moeten scoren maar aan de andere kant hadden wij ook het nodige geluk dat mechelen niet kon afwerken!!

Mijn vastelling is dat er veel meerwaardes moeten bijkomen als je ziet dat sidibi odoi isiaku? tiza? mutumbo? waggie? er waarschijnlijk niet meer gaan bij zijn volgend seizoen!!!!!!
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: KVM - STVV

Bericht door bert1924 »

Since '54 schreef:Waarom staat Tisza nu weer niet in de basis? Zijn technici niet (meer) welkom op Stayen? Christ ook nog zo'n geval. Ik snap Brepoels in deze niet. Met 11 wurregers zullen we het in 1ste klasse nooit halen wees daar maar zeker van.

100% gelijk Since 54 .Iedereen weet dat er volgend sijzoen meer technische spelers moeten bijkomen om op het kunstgras te spelen.Indien de trainer zich blijft focussen op wurgervoetbal,krijgen wij volgend sijzoen de rekening gepresenteerd en zullen wij meer dan ons lief is van het veld gespeeld worden door practisch de meeste ploegen in 1ste klasse.Ook dit jaar was dit reeds dikwijls het geval op een gewone grasmat.
In dit licht is de niet- opstelling van Tisza onbegrijpelijk.Hierin kan ik de trainer niet begrijpen.
Plaats reactie