KVM - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: KVM - STVV

Bericht door Bal »

Ik was gisteren in mechelen en ik vind dat we in de 2de helft bij momenten zeer goed meevoetbalden en veel beter voetbalden als in de eerste helft. En dat is vooral te danken aan de inbreng van tisza en sidibé. Ok, ze misten ieder een niet te missen kans, maar ze hadden er wel 1. In de eerste helft gebeurde er echt niks.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: KVM - STVV

Bericht door Dries Herbots »

De eerste helft was KVM meer aan de goal maar geen echte kansen, dus gingen we rusten met een juiste 0-0. De tweede helft scoorde KVM dan toch met een corner zoals dat in veel matchen zo is. Na de goal werd STVV precies wakker en kwamen we gelijk met een zondagsschot van Rymenants. Tisza had ons nog wel naar de overwinning moeten schieten. Gewoon knallen tegen die bal ipv zo een plaatsballetje. Ik snap ook helemaal niet waarom GB nooit met Tisza start. KVM geraakte gefrustreerd de laatste minuten toen was het echt KV Grinsers.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVM - STVV

Bericht door Jacques »

We zitten op schema voor Europees voetbal!! :grappig:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KVM - STVV

Bericht door 't kanarieke »

Jacques schreef:We zitten op schema voor Europees voetbal!! :grappig:
Gij lacht, maar als Sidibe of Tisza er gisteren nog eentje in het mandje had gelegd, dan stonden we nu wel eerste in onze groep :zot:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: KVM - STVV

Bericht door Jacques »

't Is waar, hoe absurd zou dat zijn?
Ik zou mij wel kreupel lachen, moesten we effectief nog voor dat Europees ticket kunnen gaan, maar eigenlijk...wij hebben daar toch helemaal niks te zoeken met deze ploeg?
Soit, Genk vorig jaar ook niet, dus ik ga me er niet voor schamen, moest het door één of andere bizarre speling van het lot zo uitdraaien.

Mij kan het allemaal niet erg veel schelen, ik ga er van uit dat we gewoon aan het uitbollen zijn met nog 5 oefenmatchen in het verschiet.

Wel leuk dat ze bij KV Klaagmuur weer aan het janken geslaan zijn, dat maakt de play offs toch een beetje geslaagd. :lol:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Kan Harie
Berichten: 187
Lid geworden op: 01 feb 2011, 00:02
Supporter van: STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door Kan Harie »

Ik had Brys zn gezicht wel eens willen zien na dat schot van Rymenants :D
Ik was er ook in Mechelen, da noemen ze dan de beste supps van het land? Mn gat ja :D zoveel middelvingers heb ik nog niet vaak naar mn hoofd gekregen (behalve in Genk dan)
Het blijft een spelleke he mannen.
Ma relativeren kunnen ze daar in Mechelen blijkbaar niet.
Het ergste is dat die klein mannen al even erg zijn! 0 respect. Voetbal een feest zeggen ze dan. Ze zouden beter wa op hun woorden letten. Agressievelingen...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KVM - STVV

Bericht door Since '54 »

Inderdaad, als je het na jaren supportersgeschiedenis bekijkt lijkt me de enige club waar men als Haspengouwers en STVV-supporters nog het best mee kunnen verbroederen is het Standard zowel in het Nederlands als in het Frans. Of zoals een Standard supporter mij enkele jaren geleden zei: 'Mais monsieur, Saint-Trond, vous êtes une de chez nous et vice versa parce que historiquement Saint-Trond c'est une des portes de Liège'.

En waarschijnlijk had de man nog gelijk ook ...
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: KVM - STVV

Bericht door Dries Herbots »

Jacques schreef:We zitten op schema voor Europees voetbal!! :grappig:
Dat zou het toppunt zijn Europees halen na finale tegen RSCA. Het zou rap afgeschaft zijn!
K.STVV speelt op Staaien.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: KVM - STVV

Bericht door Motörhead »

Kan Harie schreef:Ik had Brys zn gezicht wel eens willen zien na dat schot van Rymenants :D
Ik was er ook in Mechelen, da noemen ze dan de beste supps van het land? Mn gat ja :D zoveel middelvingers heb ik nog niet vaak naar mn hoofd gekregen (behalve in Genk dan)
Het blijft een spelleke he mannen.
Ma relativeren kunnen ze daar in Mechelen blijkbaar niet.
Het ergste is dat die klein mannen al even erg zijn! 0 respect. Voetbal een feest zeggen ze dan. Ze zouden beter wa op hun woorden letten. Agressievelingen...
Inderdaad! Die marginalen zijn serieus gedaald in mijn achting. Man, man, die kunnen echt niet tegen verlies (en nu was het maar 1-1) :fuckyou:

Ik vind dat dit de laatste jaren gewoon een gazettenclub geworden is, met die onnozele Uyterhoeve op kop, "Malinwa, de beste supporters vant land" enz... toch zaterdag niet!
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: KVM - STVV

Bericht door Johan Bamps »

Since '54 schreef:Inderdaad, als je het na jaren supportersgeschiedenis bekijkt lijkt me de enige club waar men als Haspengouwers en STVV-supporters nog het best mee kunnen verbroederen is het Standard zowel in het Nederlands als in het Frans. Of zoals een Standard supporter mij enkele jaren geleden zei: 'Mais monsieur, Saint-Trond, vous êtes une de chez nous et vice versa parce que historiquement Saint-Trond c'est une des portes de Liège'.

En waarschijnlijk had de man nog gelijk ook ...
Natuurlijk had die man gelijk! Geschiedkundig heeft Limburg een nauwere band met Luik, veel meer dan we hebben met België of zelfs Vlaanderen. En dat zie je nog altijd in het voetbal want, zoals je weet, telt Standard heel wat Limburgse supporters.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: KVM - STVV

Bericht door Goody »

Dries Herbots schreef:
Jacques schreef:We zitten op schema voor Europees voetbal!! :grappig:
Dat zou het toppunt zijn Europees halen na finale tegen RSCA. Het zou rap afgeschaft zijn!
Nee, nee, Dries, finale tegen G*nk en winnen ... :lollig:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: KVM - STVV

Bericht door ZANDER »

Alé, morgen het laatste "thuis-oefenpotje" in het Kuipke tegen KV Mechelen.

"Winnen" is zoal een zeer moeilijke oefening voor het huidige K.STVV... eens winnen met meer dan 1 doelpunt verschil is al een grote zeldzaamheid.
Ons laatste overwinning in competitieverband met meer dan 1 doelpunt verschil is van ruim een jaar geleden tegen GBA (2-0, 14 maart 2010)
De 47 wedstrijden die hierna volgden (tot op heden - incl. play-offs) lukte dit niet meer!

Van de 75 gespeelde competitiewedstrijden sedert onze terugkeer in eerste klasse, wonnen we er 23 waarvan 4 met meer dan 1 doelpunt verschil. (vorig seizoen: 0-2 op KV Mechelen, thuis 2-0 tegen Standard, thuis 5-2 tegen KV Mechelen en thuis 2-0 tegen GBA)
(twee keer tegen KV Mechelen dus)

Tja... KV Mechelen heeft toch nog ergens "groepswinst" ambities... ik zou het helemaal niet erg vinden moesten we nu vooral die "flauwe Brys" (remember "zijn" gedoe in die afgelaste wedstrijd) een "hak" kunnen zetten...
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: KVM - STVV

Bericht door Erik Engerd »

Fijn dat Waggie de laatste keer mag starten voor "eigen publiek"

Ik gun Mark nog een mooie transfer bij een eerste of tweede klasser !!

Voor Denis zal het dus ook de laatste keer "thuis" zijn vanavond.

ik gok op 1-1
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: KVM - STVV

Bericht door stefan »

ik hoop het met je maar met de namen die op de bank zitten
laat staan spelen zal het weer gene wete zijn ik hoop da ik verkeerd ben
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: KVM - STVV

Bericht door ZANDER »

Ploegsamenstelling K.STVV: (volgens de Sporza-website 19u20)

http://live.sporza.be/cm/lmc/voetbal/be ... Id=1606500" onclick="window.open(this.href);return false;

Castro, Euvrard, Buysens, Odoi, Proesmans, Bertjens, Mennes, Delorge, Schouterden, Rymenants, Mutombo.

Bank: Dengis, Schoofs, Vanwelkenhuysen, Dufer, Cauwenberg, Beukers...
Plaats reactie