Stvv-Cercle

Alles over de wedstrijden van STVV
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Stvv-Cercle

Bericht door Bal »

De eerste thuismatch van Stvv in playoffs 2.
De eerste thuismatch voor de kanaries in Westerlo.
Dit allemaal tegen een ploeg die ons niet goed.
Westerlo heeft dit seizoen 2 keer thuis gevoetbald tegen cercle (1 keer competitie en 1 keer voor de beker) en haalde hieruit 4/6.
Als we da samentellen met het feit dat onze tweede helft in Mechelen toch grote doelkansen opbracht, zouden we cercle wel eens met lege handen naar brugge kunnen terugsturen.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Stvv-Cercle

Bericht door 't kanarieke »

Allen naar de hel van 't Kuipke :onfire: :zot:

Ik ben benieuwd wat Ivo nu gaat roepen voor de aanvang van de wedstrijd; 't Kuipke laat je horen !!!!!!!!!!!!!
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Jacques »

't kanarieke schreef: Ik ben benieuwd wat Ivo nu gaat roepen voor de aanvang van de wedstrijd; 't Kuipke laat je horen !!!!!!!!!!!!!
:lollig:
Hou het daar wel een beetje rustig hè, anders krijgt ge last met de buren, die zijn dat niet gewoon.


Oh ja, de arbitrage bij deze oefenmatch is euhm, tja...kijk zelf maar


REF:FLAMENT PHILIPPE(31) :yes:
AR1:MESSELY KRIS(27) :yes:
AR2:BARRI BARRY(9) :yes:
OFF4:BYLOIS RAF(13) :yes:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Dries Herbots »

Jacques schreef:
't kanarieke schreef: Ik ben benieuwd wat Ivo nu gaat roepen voor de aanvang van de wedstrijd; 't Kuipke laat je horen !!!!!!!!!!!!!
:lollig:
Hou het daar wel een beetje rustig hè, anders krijgt ge last met de buren, die zijn dat niet gewoon.


Oh ja, de arbitrage bij deze oefenmatch is euhm, tja...kijk zelf maar


REF:FLAMENT PHILIPPE(31) :yes:
AR1:MESSELY KRIS(27)
AR2:BARRI BARRY(9)
OFF4:BYLOIS RAF(13)
Allez dat die nog mogen fluiten :o
K.STVV speelt op Staaien.
lars17
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2011, 12:07

Re: Stvv-Cercle

Bericht door lars17 »

Hallo beste stvv fans.
Ik ben supporter van kvc westerlo maar ik zou graag deze avond willen komen kijken.Kan mij iemand zeggen hoeveel een ticket kost want ik vind het niet op jullie site..

mvg
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Melle »

lars17 schreef:Hallo beste stvv fans.
Ik ben supporter van kvc westerlo maar ik zou graag deze avond willen komen kijken.Kan mij iemand zeggen hoeveel een ticket kost want ik vind het niet op jullie site..

mvg

Aub..
De prijzen van de losse tickets voor STVV-supporters zijn bekend. Volwassenen betalen 15€ voor een staanplaats en 15/20/25€ voor een zitplaats. Kinderen tot 16 jaar betalen 5€ voor een staanplaats en 10€ voor een zitplaats. Studenten kunnen een staanplaats krijgen aan 10€. De sfeermakers vatten post in vak J (overdekte staantribune).
lars17
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 apr 2011, 12:07

Re: Stvv-Cercle

Bericht door lars17 »

Dank u wel!!!!
ik zal op post zijn en volgende week tegen lierse hoogst warschijnlijk ook.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Halenaar »

Tisza en Mutombo op de bank voor Deferm !

Guido, waar zijt gij in godsnaam mee bezig :shock:
- Yves -
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 nov 2010, 20:30

Re: Stvv-Cercle

Bericht door - Yves - »

Jawadde. Dit was toch gene vette zulle.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Halenaar »

- Yves - schreef:Jawadde. Dit was toch gene vette zulle.
Toch maar mooi weer gelijk gespeelt, en dat tegen weer een sterke ploeg.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Since '54 »

't Is en het blijft een cirque die play off 2.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Mikman »

Since '54 schreef:'t Is en het blijft een cirque die play off 2.

Niemand wil die play-offs, laat staan PO2, maar als ze er dan toch per sé moeten zijn, kunnen ze die poules van PO2 beter "regionaliseren". Een paar tiental supporters vanuit Brugge, en je kan hen geen ongelijk geven. Zet Cercle in de andere poule ipv Westerlo en het wordt voor alle clubs uitgezonderd GBA toch al iets aantrekkelijker.

Soit, partij op PO2-niveau gisteren. Cercle de betere ploeg, STVV de betere kansen. Guido die zijn middenveld in de tweede helft liet verzuipen en net op het moment dat hij ingreep ( m.i. minstens een kwartier te laat ) scoorde Cercle.
In de slotminuten werd het zowaar zelfs nog een beetje spannend om volgen.

Aangezien PO2 door STVV vooral gebruikt wordt om spelers individueel te screenen, vond ik Rymenants wel een lichtpuntje gisteren. Net als vorige week in Mechelen geen wereldpartij, maar wel heel degelijk. Lijkt toch eindelijk progressie te hebben gemaakt en wat scherper te zijn in de duels. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen echt goeie linksback meer moet bijkomen maar ik weet niet of Deferm in de pikorde voor de linksback nog voor Rymenants zou staan.

Dat er gisteren geen jongeren aan de aftrap stonden is geen punt. Met alle respect, maar die moeten onder elkaar maar uitmaken wie volgend jaar nr 19 tot 22 in de kern is. Dat de transfers straks op tijd gereed zijn als de voorbereiding begint is 100 keer belangrijker met het oog op volgend seizoen dan wat goedkope speelminuten weggeven.

En ik zou als ik :Roland: was toch nog eens héééééél goed nadenken om Sidibé langer op Stayen proberen te houden. Beter 1 goeie dan 5 halve.
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Alain »

http://www.stvv.com/nl/nieuws/stvv-tv?m ... NZI&page=1

Voor wie er nog aan twijfelde... Tisza gaan we niet meer in een STVV-shirt zien...
Gebruikersavatar
Filipoviç
Berichten: 175
Lid geworden op: 20 okt 2010, 19:51
Supporter van: STVV

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Filipoviç »

Leuk detail: Op TV één teletekst staat bij het aantal toeschouwers: 8500 !!! :stupid:
"I HAVE A DREAM" (Martin Luther King).

Come on yellow and blue, make my dream come true !
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Dries Herbots »

De eerste helft waren ze alletwee zwak. STVV had het meeste balbezit maar de opbouw verliep veel te traag om daar een kans uit te creëren. De tweede helft verliep het voor de goal te gemakkelijk en toen werden ze te nonchalant en kregen ze de goal. Na de goal herpakte ze zich en toen konden we zelfs nog winnen. Mutombo die moet je proberen te houden want dat is de enige in u ploeg die een actie kan maken, en zo heb je er nodig op kunstgras. Daarom dat ik het ook een beetje spijtig vind dat Tisza hoogst waarschijnlijk weggaat. Deferm en Castro vond ik de beste van STVV. Conclusie: een juist gelijkspel na een zwakke match.

Over Flament: de eerste helft was hij tegen ons maar de tweede helft heeft hij zich herpakt.
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie