Stvv-Cercle

Alles over de wedstrijden van STVV
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Stvv-Cercle

Bericht door enerkey »

Ik was pas overtuigd na de wedstrijd op Antwerp. Speelde secuur en in de laatste minuut pakte hij uit met een wereldsave. Tot dan zat ik altijd met de bibbers als er ook maar een bal in de buurt kwam van het STVV doel. Na die wedstrijd wist ik da hij te vertrouwen was :)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Henri is de man »

enerkey schreef:Ik was pas overtuigd na de wedstrijd op Antwerp. Speelde secuur en in de laatste minuut pakte hij uit met een wereldsave. Tot dan zat ik altijd met de bibbers als er ook maar een bal in de buurt kwam van het STVV doel. Na die wedstrijd wist ik da hij te vertrouwen was :)
Geweldige match !
Dat was volgens mij ook de eerste maal dat het publiek "Simon Simon Simon!!!" scandeerde na de wedstrijd.

And it never stopped :heil:
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Halenaar »

Henri is de man schreef:
enerkey schreef:Ik was pas overtuigd na de wedstrijd op Antwerp. Speelde secuur en in de laatste minuut pakte hij uit met een wereldsave. Tot dan zat ik altijd met de bibbers als er ook maar een bal in de buurt kwam van het STVV doel. Na die wedstrijd wist ik da hij te vertrouwen was :)
Geweldige match !
Dat was volgens mij ook de eerste maal dat het publiek "Simon Simon Simon!!!" scandeerde na de wedstrijd.

And it never stopped :heil:
Nee hoor, dat begon al in OHL ;)
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Henri is de man »

Halenaar schreef:
Henri is de man schreef:
enerkey schreef:Ik was pas overtuigd na de wedstrijd op Antwerp. Speelde secuur en in de laatste minuut pakte hij uit met een wereldsave. Tot dan zat ik altijd met de bibbers als er ook maar een bal in de buurt kwam van het STVV doel. Na die wedstrijd wist ik da hij te vertrouwen was :)
Geweldige match !
Dat was volgens mij ook de eerste maal dat het publiek "Simon Simon Simon!!!" scandeerde na de wedstrijd.

And it never stopped :heil:
Nee hoor, dat begon al in OHL ;)
Oeps :lollig:
Ik was nochtans ook in Leuven toen :gek:

Geweldige tijden in ieder geval
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Stvv-Cercle

Bericht door Dries Herbots »

Alain schreef:
Henri is de man schreef:
Dries Herbots schreef:Ik vond hem goed of toch beter dan anders.
Giel mag zo goed spelen als hij wil. Een heel aantal STVV-supporters hebben een nieuwe "Buvens" gevonden en zijn blind voor positieve prestaties
Hij gaat alleszins veel concurrentie krijgen van Schouterden, die ook nog volop in de running is voor de Buvens-award.

Ik verschiet heel erg van de sfeer die op dit forum hangt sinds het begin van Play-Off 2. Na de match op Zulte was het nog iedereen vollenbak Guido! Guido! En nu krijg ik de indruk dat hij al met een been buiten staat.

Neen, ik vind Deferm ook geen eersteklassespeler, ja, ik vind ook dat Schouterden een zwak seizoen speelt, en misschien had ik ook al wat meer van Tisza willen zien. Maar meer dan dat alles vertrouw ik erin dat Guido wel vooruit wil met deze club. En als hij van mening is dat Tisza - om welke reden dan ook - daar niet aan kan meehelpen, dan steun ik hem daarin. Het feit dat Giel en Nils toch speelgelegenheid blijven krijgen betekent toch zeker niet dat dit zekerheden zijn op die posities volgend jaar.

We spelen deze play-off 2 met dezelfde kern waarover iedereen het al een heel seizoen eens is dat ze te zwak is voor eerste. We kunnen niemand anders opstellen! Tisza, ja dat klopt, maar als het toch duidelijk is dat dit verhaal eindigt, waarom dan nog verder investeren.

Het was slecht het hele seizoen - het is nu in PO2 slecht. Dat is niet meer dan logisch omdat het dezelfde spelers betreft. Alleen heeft bij de supporters de angst voor en de strijd tegen de degradatie nu plaats gemaakt voor een soort frustratie. En die frustratie keert zich tegen Giel, Guido, Nils...

Ik ben er ook allesbehalve van overtuigd dat we ons stevig gaan versterken deze zomer. Ik stel wel vast dat we half april al twee degelijke spelers hebben binnengehaald, iets waar we doorgaans half augustus pas mee beginnen. Ik panikeer dus nog niet. RD heeft de sleutel in handen...
Als we op iemand kritiek geven betekend dat toch niet dat wij hem buiten willen?
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie