Verbouwingswerken Stayen

Alles over de wedstrijden van STVV
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Lukske de Lange »

Ik weet niet goed waar ik dit moest plaatsen, dus heb ik maar ff een nieuwe topic aangemaakt :) vond dit artikel via fb en mss staat er ook iets van in de nieuwe VM van deze week?
http://sportmagazine.rnews.be/nl/sport/ ... 894612.htm
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Tompie »

Ben eens benieuwd naar waar we gaan uitwijken...
Indien we in PO2 zitten (wat op dit moment nog 'positief' zou zijn), kan de opkomst wel eens heel pover zijn als we dan ook nog eens onze thuiswedstrijden op 'verplaatsing' moeten spelen.

Westerlo is vanuit Halen (waar ik woon) nog goed te doen, maar iedere keer naar Eupen, hm.
Kunnen alle abonnementhouders daar trouwens wel binnen?! :)
En wie draait op voor de vervoerskosten? Want ons abo houdt toch de matchen van PO2 in...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Krisaias »

Gaan we dan die vijf matchen tegen Eupen - laatste tegen voorlaatste in een best of five - allemaal aan de Kehrweg spelen ? :mrgreen:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Cremasco »

Ik heb het nog getypt onlangs op het andere forum. Indien het slecht gaat met STVV komt Roland snel terug met zijn stadionplannen op de proppen. Kwestie van alles wat ter verbloemen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jack »

Cremasco schreef:Ik heb het nog getypt onlangs op het andere forum. Indien het slecht gaat met STVV komt Roland snel terug met zijn stadionplannen op de proppen. Kwestie van alles wat ter verbloemen.
Ik juich de betere accommodatie zeker toe, maar het moet niet zwaar ten koste van de spelersgroep gaan.
En dat kunstgras... :?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Tompie »

Ik walg van dat kunstgras. Als er nu één ding is dat niet bij de eigenheid van STVV past, dan is het wel kunstgras.
Het kon dan ook niet missen dat RD net met dat op de proppen komt, net zoals de hoge muur achter de vip-tribune, net zoals STVV toevallig in Sint-Truiden ligt,... :evil:

Er komt een dag dat hij van schaamte door het kunstgras zakt, waardoor hij recht in zijn wagen valt en zo het hazenpad kiest...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jacques »

Tompie schreef:Ben eens benieuwd naar waar we gaan uitwijken...
Indien we in PO2 zitten (wat op dit moment nog 'positief' zou zijn), kan de opkomst wel eens heel pover zijn als we dan ook nog eens onze thuiswedstrijden op 'verplaatsing' moeten spelen.
Zo denk ik er ook over. Alle enthousiasme is nu al zwaar weggeëbt bij de achterban door de weldoordachte koers van ons bestuur, voor die veredelde oefenmatchen in PO2 ga je de mensen echt niet zo zot krijgen om iedere keer 1,5u onderweg te zijn heen en terug Eupen of Westerlo. Dan krijg je enkel nog wat volk als het gaat om de barrages van PO2 of een evt. barrage tegen die van PO1. Voor het overige verwacht ik 'Eupense toestanden'.
elemaal zot wordt het als -zoals Krisiaias al aangeeft- het worst case scenario uitkomt, een 'best' (eerder minst slecht) of five tegen Eupen, 5 x aan de Kehrweg. En dan nog een trapje erger: een eindronde tegen tweedeklassers, ook aan de Kehrweg. Roland had pertang zijn hotel beter daar gezet, dan had hij misschien nog volk gehad. :roll:
Je kan risico's pakken en soms moet ge al ne keer 'toepen', maar zoals ze aan de Tiense Russische roulette spelen, doen ze het nergens. :shock:

Ik juich een verbeterde infrastructuur ook toe, maar eerlijk, zoals ik het nu bekijk (en dat zal best wel een beetje door een pessimistische bril zijn, daar ben ik me van bewust) zie ik die megalomane tribune met dat spuuglelijke kunstgras en die vervloekte parking eerder als een molensteen om onze nek dan als een springplank naar boven.
Overdrijven is een kunst
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door ZANDER »

Cremasco schreef:Ik heb het nog getypt onlangs op het andere forum. Indien het slecht gaat met STVV komt Roland snel terug met zijn stadionplannen op de proppen. Kwestie van alles wat ter verbloemen.
Zoew kenne ve hum ondertusse al wal wor.... ;)
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Ugo Dorst »

Tienen zal waarschijnlijk te kort bij geweest zijn, en te gemakkelijk voor de meeste supporters.
Of is dat stadion niet veilig genoeg voor een massale invasie van STVV-supporters ?
Een jaar of 2 geleden zijn er ook geen doden, noch gewonden gevallen.
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
't Meiland on tour
Berichten: 23
Lid geworden op: 11 okt 2010, 22:23

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door 't Meiland on tour »

Sp.tter schreef:Tienen zal waarschijnlijk te kort bij geweest zijn, en te gemakkelijk voor de meeste supporters.
Of is dat stadion niet veilig genoeg voor een massale invasie van STVV-supporters ?
Een jaar of 2 geleden zijn er ook geen doden, noch gewonden gevallen.
Er waren toen wel honderd stewards....
Jong en Belgisch is goed. Doe het dan ook.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door zipke373 »

Ik denk dat ze het op KVK niet erg zouden vinden. Meer volk over de vloer in 2 maanden dan normaal in 2 seizoenen. 8-)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door enerkey »

Sp.tter schreef:Tienen zal waarschijnlijk te kort bij geweest zijn, en te gemakkelijk voor de meeste supporters.
Of is dat stadion niet veilig genoeg voor een massale invasie van STVV-supporters ?
Een jaar of 2 geleden zijn er ook geen doden, noch gewonden gevallen.
Ik denk dat er vooral een probleem met de capaciteit is. Als ik mij goed herinner moet je 5000 zitplaatsen hebben en een minimum totaalcapaciteit van 8000, om in eerste te spelen.
In Tienen hebben ze slechts een duizental zitplaatsen en een totaalcapaciteit van 7100.

Eupen heeft in het begin van het seizoen enkele wedstrijden respijt gekregen, omdat ze maar pas gepromoveerd waren. Maar ik vrees dat dit niet gaat gelden voor een ploeg, waarvan de voorzitter, out of the blue in het midden van het seizoen beslist zijn plein om te spitten.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jack »

Pff, dat "verhuizen" zou ik toch vervelend vinden.
Ik moet nu al 50min op en 50min terug.
Als 't dan nog eens in de verdere richting gaat zal ik moeten nadenken of dat neit té zot is...
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door patattenboer »

Als ik dat geweten had ik geen abonnoment gekocht,
Elke week een uur in de auto zitten voor een thuis match,
Het is en blijft nen pipo
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door wim vanaken »

patattenboer schreef:Als ik dat geweten had ik geen abonnoment gekocht,
Elke week een uur in de auto zitten voor een thuis match,
Het is en blijft nen pipo
Het gaat niet alleen om de extra-verplaatsing. Als houder van een zitabonnement hecht ik ook wel belang aan de buren....en laat ik eerlijk zijn, dat was één van de doorslaggevende redenen waarom ik dit seizoen mijn abbo verlengd had ondanks dat ik helemaal niet akkoord was met het gevoerde transferbeleid....Op vreemde locatie gaan betekent meteen ook dat we ergens 'in 't wilde weg' gedropt worden en ook de band met de vertrouwde vriendenkring wegvalt....Nu 1 ding is zeker wat mij betreft, volgend seizoen voer ik ook een "eigen engagement" in en wordt mijn abo alleen verlengd als 1. We in eerste blijven en 2. Er tijdens de volgende transferperiode blijk gegeven wordt van véél meer ambitie dan nu 't geval was....Zal me niet meer laten paaien met een half dozijn beloften uit eigen kweek en wat jeugdige onervarenheid vanuit andere clubs.
Plaats reactie