Verbouwingswerken Stayen

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1248
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Louis XIV »

http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=113940
Op eerste 'beste' plaats hier gepost , mea culpa indien ander onderwerp beschikbaar op forum zich hiertoe beter leent ...anyhow Houston we (can) have a problem ...al zal het wel zo'n vaart niet lopen
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door stvv'er »

Zo'n vaart zal het inderdaad niet lopen ... jammer genoeg.
StvvBoy
Berichten: 1180
Lid geworden op: 28 apr 2015, 18:45

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door StvvBoy »

Kunstgras zullen ze nu niet en nooit niet verbieden. In tegenstelling zelf het zal enkel maar toenemen in de toekomst.

Ik was altijd tegen kunstgras en in de zomer zie ik nog steeds liever gevoetbald worden op echt gras maar in de winter ben ik enorm blij met dat kunstgras. Nu al liggen meer als de helft van de velden er verschrikkelijk slecht bij ... .

Er zullen altijd voorstanders en tegenstanders zijn. Ons veld heeft zijn voordelen en nadelen maar dat is bij alles zo.
STVV-fan
Berichten: 6012
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door STVV-fan »

Louis XIV schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=113940
Op eerste 'beste' plaats hier gepost , mea culpa indien ander onderwerp beschikbaar op forum zich hiertoe beter leent ...anyhow Houston we (can) have a problem ...al zal het wel zo'n vaart niet lopen
Gaat enkel over Nederland trouwens.

Ik zie geen enkel probleem met kunstgras.
Altijd bespeelbaar, ook in de winter
Laat mooi voetbal toe.

Blessures ==> geloof ik niet in.
Er is geen enkel sluitend onderzoek dat kunstgras voor meer en ergere blessures zorgt.

Ik heb gespeeld op harde parket, zachte parket, mat en beton (ik denk nog 1 of 2 ondergronden meer), gene voetbal uiteraard, maar ik had ook een voorkeur voor hardere parket, spelen op beton was bijvoorbeeld ook een (grote) aanpassing, de eerste keren voel je dat aan spieren en gewrichten, zeker als je niet gewoon bent om op die ondergrond te spelen, maar blessures? nope.

Misschien is dat bij voetbal en kunstgras anders. Maar hoe je het ook keert of draait, kunstgras is de toekomst en zal enkel nog maar evolueren
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jack »

Hoe zit het eigenlijk met plannen om eventueel ook iets aan de spoorwegkant te doen?
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door zipke373 »

Louis XIV schreef:http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=113940
Op eerste 'beste' plaats hier gepost , mea culpa indien ander onderwerp beschikbaar op forum zich hiertoe beter leent ...anyhow Houston we (can) have a problem ...al zal het wel zo'n vaart niet lopen
Denk dat je je geen zorgen moet maken daarover...integendeel, een aantal provinciale ploegen vrezen er zelfs voor dat het binnen X aantal jaar een verplichting gaat zijn om minimum 1 kunstgrasveld te hebben om hun jeugdploegen nog te mogen inschrijven voor de provinciale reeksen. Geen kunstgras = enkel gewestelijk jeugdvoetbal. Als dat inderdaad zo is waarom zou je het dan willen verbieden in hogere reeksen?
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door BoemBoem »

http://m.hbvl.be/cnt/dmf20161005_025043 ... ding&fst=1

Van lucht te ademen krijgt ge ook kanker tegenwoordig..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wva
Berichten: 323
Lid geworden op: 13 okt 2014, 08:16

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door wva »

Jacques schreef:Principieel heb ik niets tegen een nationaal stadion, maar ik vind de (economische en sociale) meerwaarde bovenop het huidige stadion twijfelachtig en de timing fout. Hieronder een aantal vragen/opmerkingen die dit hele dossier bij me oproept.

.
Jacques, moest U een sekte oprichten, ik denk dat ik U blindelings zou volgen, zo zeer kan ik me vinden in de meeste van uw verslagen, maar hier ben ik niet akkoord. Het Koning Boudewijnstadion is tot op de naad versleten en voldoet al lang niet meer aan de hedendaagse normen. Ik schaam me als Belg dat wij er maar niet in slagen om een nieuw, modern voetbalstadion te maken. Ieder zichzelf respekterend voetballand, groot en klein, staat er op dit gebied 10x beter voor dan ons. Bij ons heerst verdeeldheid en worden alle mogelijke achterpoortjes gebruikt om de bouw te beletten....Wraakroepend is dat. Binnenkort wordt het Koning Boudewijnstadion afgekeurd en waar gaan we dan spelen ? In de Ghelamco voor 20.000 toeschouwers ? Het enige stadion in België dat voldoet aan de hedendaagse normen. Ik herinner me nog heel recent het verslag van Stef Wijnants over de match Ajax-Standard.....Zijn verslag hierover beperkte zich tot een lofzang over het Ajax-stadion, een multifuntioneel complex dat werkgelegenheid biedt aan zoveel mensen...Het imponeerde hem zodanig dat hij nauwelijks iets vertelde over de match zelf.....Nog een voorbeeld ? Deze week de reportage gezien over Jan Mulder ? (mer Alloo) De toegangspoort van Anderlecht gezien, de grootste club van België ? Daar is sinds 1965 geen likje verf meer aan gegeven....en de timmerman mag ook langskomen want de houten panelen vertonen grote gaten.....Dit gebouw blijkt dan van de gemeente te zijn is de uitleg, maar dit kan en mag toch geen uitvlucht zijn ? Mulder gaf aan desnoods zelf de kwast ter hand te willen nemen.....Een echte schande is het. We lopen 30 jaar achterop. Graag snel een nieuw modern voetbalstadion, hoe dan ook....
luc de kanarie
Berichten: 78
Lid geworden op: 30 dec 2010, 17:58

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door luc de kanarie »

breek de alleen staande tribune af en zet daar een nieuwe en sluit die aan op de andere tribune dat is dat stadion nog 20jaar goed genoeg
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door BoemBoem »

luc de kanarie schreef:breek de alleen staande tribune af en zet daar een nieuwe en sluit die aan op de andere tribune dat is dat stadion nog 20jaar goed genoeg
Maar 20jaar?

Amai..dan hielden de stadions het vroeger toch wat langer uit dan tegenwoordig ;)
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie