Verbouwingswerken Stayen

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door enrique »

the fan schreef:De complete leegstand in de Cicindria Wijk is schrijnend, maar daar zal het stadsbestuur uiteraard geen woord over reppen ...
Dat wordt binnenkort opgekocht door een projectontwikkelaar. Een deel van de opbrengst verdwijnt daarna in de zakken van het stadsbestuur ...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Since '54 »

the fan schreef:De complete leegstand in de Cicindria Wijk is schrijnend, maar daar zal het stadsbestuur uiteraard geen woord over reppen ...
Wat heeft dit nu met het stadsbestuur te maken? :roll:

Leegstand is er nog veel meer in de Stapelstraat en sinds kort zelfs in de Luikerstraat. Leegstand van winkelpanden is overal te lande schering en inslag en zeker niet alleen te Sint-Truiden of in de Cicindriawijk? Te hoge huurgelden is één reden, de mensen die op hun geld blijven zitten is een tweede reden.

Bovendien werkt een winkelgalerij niet in Sint-Truiden, nooit gewerkt trouwens.

Zijn alle mislukt: galerie à Spéculo - galerie Tichelrij - galerie Cicindria - galerie Astrid. Voor de een of andere reden lukt dat niet te Sint-Truiden en daar heeft het stadsbestuur niks mee te maken.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door the fan »

Het is toch het stadsbestuur dat Stayen heeft goedgekeurd, tegen het advies van Unizo?
Sint-Truiden is te klein om al die winkels leefbaar te houden ...
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jan Bulder »

the fan schreef:Het is toch het stadsbestuur dat Stayen heeft goedgekeurd, tegen het advies van Unizo?
Sint-Truiden is te klein om al die winkels leefbaar te houden ...
Ze kunnen er misschien de nieuwe hoerenbuurt van maken. Vitrines aan de binnenkant van het shoppingcenter, dus geen overlast voor mensen die het complex niet binnenwandelen, dan merk je er helemaal niets van. Grote parking beschikbaar langs het complex. Ook hotel en studio's aanwezig. Goed controleerbaar op overlast/vandalisme door compactheid van het complex. Geen traagrijdend en kerend verkeer meer op de Luikersteenweg. Eigenlijk een perfecte oplossing.

Zo een beetje de Truiense walletjes. Gewoon een kwestie van een beetje creatief denken :party:
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Mikman »

22 mei staat er iets te gebeuren rond die LED-verlichting. Wat precies, weet ik niet, maar er is die dag een bussiness-meeting op Stayen met o.a. gewezen B-Post-topman Johnny Thijs en het bedrijf Ice-Watch, waarbij men aansluitend dus ook iets heel speciaal gaat voorstellen rond LED-verlichting op Stayen. Mijn bron, een bedrijfsleider die mee in het project zit, wou voorlopig niet meer vertellen.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door the fan »

Het zal me worst wezen …
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Iniesta »

Ja led, je kan er prachtige dingen mee doen. Is het stadion in Gent niet met Leds verlicht? Vroeger deed men er in Brussel ook leuke dingen mee met een paar gebouwen maar sinds de bankencrisis is dat lichtje ook minder gaan branden.

Anderzijds bewijst dit nog maar eens waar onze prioriteiten liggen. We spelen in 2e en daar dan met een verlichtingsplan afkomen waar een eersteklasser van kan dromen lijkt me NIET de onmiddellijke prioriteit. Soit, het kan ook gaan om een prachtige appel in led-verlichting als opvolging van ons geweldige scorebord. :lol:
Jronbe
Berichten: 131
Lid geworden op: 13 apr 2011, 00:32

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jronbe »

Ik dacht ergens gelezen te hebben bij de aankondiging van de nieuwe commerciële directeur dat er een nieuw digitaal ledscorebord was.
Zijn er nog mensen die dit zich menen te herinneren?

Want tot nog toe is er geen verschil met het score bord dat er vorig jaar hing. Ook vind ik het vreemd dat het tijdens de rust terug op 0 gezet werd ;).

Na Edit: Ik heb het betreffende artikel teruggevonden op de stvv-site.
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... tan-niesen
Hierin staat het volgende geschreven: "Onder andere met de installatie van een digitaal scorebord op de plaats van een vroeger projectiescherm kunnen we interactiever te werk gaan."
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Dreke »

Enkel als het de juiste NV ten goede komt...
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Halenaar »

Hoeveel goede spelers zou zoiets kosten?

https://www.youtube.com/watch?v=7iFZli_Xsvw#t=105

Knap is het wel.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Cremasco »

Halenaar schreef:Hoeveel goede spelers zou zoiets kosten?

https://www.youtube.com/watch?v=7iFZli_Xsvw#t=105

Knap is het wel.
Is voor de lichtshow voor al die buitenlandse artiesten die hier komen optreden.
Niet die artiesten die nu op het veld staan he, ECHTE artiesten
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Tompie »

Vandaag raakte een arbeider zwaargewond bij de werken op Stayen: http://www.hbvl.be/cnt/bljcr_01405410/a ... erkongeval
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Dreke »

Mooi promofilmpje voor de NV Stayen...
A loyal football fan only supports the shirt...
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door nedr@ »

Dreke schreef:Mooi promofilmpje voor de NV Stayen...
Ik had niks anders verwacht toen ik hem voor de match zag lopen in de Noord-Tribune. Maar die lichten bij de goals, was enkel en alleen een pure pr stunt. Want na de eerste match is ook reeds gezegd dat de lichten volledig uitdoen, niet mag vanwege de veiligheid. Net zoals er nu niet gespeeld mag worden met de lichten na een goal (feller en minder fel), maar hij heeft toch zijn wil doorgedreven en hij ging de verantwoordelijkheid volledig op hem nemen.... Resultaat is dat hij volledig over zijn kloten heeft gekregen, maar dat weet niemand en iedereen heeft de reportage gezien... Ik vraag me gewoon af hoelang ze die fratsen nog allemaal gaan tolereren... want dit is maar een van de vele fratsen hoor...
nedr@
Berichten: 75
Lid geworden op: 17 okt 2010, 13:12

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door nedr@ »

Roo3k schreef:Leven en laten leven.

De beleving met de lichtshow is toch geweldig.
De countdown met gedimde lichten was ferm.

Fratsen of niet ik zeg u dat die man werkt en bekwaam is.
Hij moet niet populair zijn hij moet initiatief nemen en dat doet hij.

Bekijk het wat positiver. Ik weet dat het regent maar toch.
Dat is en blijft persoonlijke voorkeur hoor, of dat geweldig is of niet.
Trouwens, als je wint en je zit in de winning mood, dan heb je op Stayen geen lichtshow nodig om de sfeer erin te krijgen.

Ik heb niet gezegd dat die man niet werkt, over het bekwame gedeelte daar valt over te discussiëren. :cool:
Initiatief nemen of niet, iedereen dient zich aan de regels te houden van veiligheid en politie, punt. Regels zijn er voor iedereen.

Roland is ook niet populair en neemt initiatief op Standard, dat is dan wat we willen krijgen he :grappig:
Plaats reactie