Verbouwingswerken Stayen

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2445
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door stvv'er »

Krisaias schreef:
den ief schreef:Hoor hier net dat het alcoholverbod op de tribune op stayen zou zijn opgeheven. Dit zou werkelijk fantastisch nieuws zijn. Drank zou dan wel weer wat duurder worden voor niet abonnees. Iemand die dit ook hoorde en kan bevestigen?
Weer twee goede redenen om voor de match zolang mogelijk in de Kanarie te blijven hangen: duurder bier in de kantine (voor abo's met een Binken Card zou het niet stijgen, maar het is sowieso al duurder en meestal is de kwaliteit navenant) en plastic voor de match (na de match zou het wel weer in glas zijn)

:beer:
Inderdaad Krisaias ik zie weinig fantastisch nieuws hierin.
Enkel de abonnees van de Noord hebben er baat bij, want die dronken al uit een plastieken beker. De abonnees van Oost krijgen voor hetzelfde geld geen glas meer en de niet-abonnees worden "gestraft" door de drank te verhogen.

€ 2 was al veel, maar € 2,20 , alsjeblieft seg ... :roll:

Voor mij ook De Kanarie. Heeft de lokale horeca er ook wat aan.
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door omeloe »

stvv'er schreef:
Krisaias schreef:
den ief schreef:Hoor hier net dat het alcoholverbod op de tribune op stayen zou zijn opgeheven. Dit zou werkelijk fantastisch nieuws zijn. Drank zou dan wel weer wat duurder worden voor niet abonnees. Iemand die dit ook hoorde en kan bevestigen?
Weer twee goede redenen om voor de match zolang mogelijk in de Kanarie te blijven hangen: duurder bier in de kantine (voor abo's met een Binken Card zou het niet stijgen, maar het is sowieso al duurder en meestal is de kwaliteit navenant) en plastic voor de match (na de match zou het wel weer in glas zijn)

:beer:
Inderdaad Krisaias ik zie weinig fantastisch nieuws hierin.
Enkel de abonnees van de Noord hebben er baat bij, want die dronken al uit een plastieken beker. De abonnees van Oost krijgen voor hetzelfde geld geen glas meer en de niet-abonnees worden "gestraft" door de drank te verhogen.

€ 2 was al veel, maar € 2,20 , alsjeblieft seg ... :roll:

Voor mij ook De Kanarie. Heeft de lokale horeca er ook wat aan.
Je mag nu toch ook frieten eten op de tribune en ze zijn niet duur ... :roll: :D
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Krisaias »

omeloe schreef:
stvv'er schreef:
Krisaias schreef:
den ief schreef:Hoor hier net dat het alcoholverbod op de tribune op stayen zou zijn opgeheven. Dit zou werkelijk fantastisch nieuws zijn. Drank zou dan wel weer wat duurder worden voor niet abonnees. Iemand die dit ook hoorde en kan bevestigen?
Weer twee goede redenen om voor de match zolang mogelijk in de Kanarie te blijven hangen: duurder bier in de kantine (voor abo's met een Binken Card zou het niet stijgen, maar het is sowieso al duurder en meestal is de kwaliteit navenant) en plastic voor de match (na de match zou het wel weer in glas zijn)

:beer:
Inderdaad Krisaias ik zie weinig fantastisch nieuws hierin.
Enkel de abonnees van de Noord hebben er baat bij, want die dronken al uit een plastieken beker. De abonnees van Oost krijgen voor hetzelfde geld geen glas meer en de niet-abonnees worden "gestraft" door de drank te verhogen.

€ 2 was al veel, maar € 2,20 , alsjeblieft seg ... :roll:

Voor mij ook De Kanarie. Heeft de lokale horeca er ook wat aan.
Je mag nu toch ook frieten eten op de tribune en ze zijn niet duur ... :roll: :D
Maar niet zo goed als bij Bart & Miet ;)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Mobius »

Krisaias schreef: Maar niet zo goed als bij Bart & Miet ;)
Ik denk dat voor de prijs van een frietje met een curryworst aan 1 van die kraampjes je er bij Bart en Miet 2 hebt. Dus die "ze zijn niet duur" zal wel sarcasme geweest zijn hoop ik ;-).
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door omeloe »

Mobius schreef:
Krisaias schreef: Maar niet zo goed als bij Bart & Miet ;)
Ik denk dat voor de prijs van een frietje met een curryworst aan 1 van die kraampjes je er bij Bart en Miet 2 hebt. Dus die "ze zijn niet duur" zal wel sarcasme geweest zijn hoop ik ;-).
Natuurlijk , een frietje kost 4 euro ! :gek:
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Dreke »

It's not the idiot who asks it but who pays it...
A loyal football fan only supports the shirt...
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door enerkey »

Ik herinner mij de eerste wedstrijd van het 1ste seizoen terug in 2de. Toen ik zonder het te beseffen mijn 2 wekelijkse braadworst bestelde en daar plotsklaps 5 euro voor moest neertellen = 1 euro duurder dan het seizoen ervoor. Sindsdien heb ik nooit nog iets genomen.
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Motörhead »

enerkey schreef:Ik herinner mij de eerste wedstrijd van het 1ste seizoen terug in 2de. Toen ik zonder het te beseffen mijn 2 wekelijkse braadworst bestelde en daar plotsklaps 5 euro voor moest neertellen = 1 euro duurder dan het seizoen ervoor. Sindsdien heb ik nooit nog iets genomen.
Ik herinner me nog toen ik pas mijn auto had dat ik 20Bfr betaalde aan de pomp, nu 1,20 € ... Ook nooit meer gaan tanken sinds toen!
WTF!!!! :roll:
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door enerkey »

Motörhead schreef:
enerkey schreef:Ik herinner mij de eerste wedstrijd van het 1ste seizoen terug in 2de. Toen ik zonder het te beseffen mijn 2 wekelijkse braadworst bestelde en daar plotsklaps 5 euro voor moest neertellen = 1 euro duurder dan het seizoen ervoor. Sindsdien heb ik nooit nog iets genomen.
Ik herinner me nog toen ik pas mijn auto had dat ik 20Bfr betaalde aan de pomp, nu 1,20 € ... Ook nooit meer gaan tanken sinds toen!
WTF!!!! :roll:
Wat een lachwekkende vergelijking.... Als ik jouw vergelijking doortrek doe je alsof ik ergens ik in mijn post beweer dat ik sindsdien niet meer eet. Nee ik ga waar het goedkoper is! Bvb bij Miet en Bart zoals hierboven aangehaald. En tanken doe ik niet waar het de maximumprijs is, maar bvb bij DATS of aan het rond punt.

Voila en nu een gelijkaardig ridicuul toevoegsel om mijn post te onderstrepen. Want daar kunnen we toch absoluut niet zonder he :lol: :

Wat de neuk!!!!!!!!!!!

En ja misschien ook nog wat rolleyekes: :roll: :roll: :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6731
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Jacques »

Zonder roll-eyes: Mag je zomaar verschillende drankprijzen hanteren voor abo's en niet-abo's?
Overdrijven is een kunst
Motörhead
Berichten: 470
Lid geworden op: 16 okt 2010, 01:32
Supporter van: STVV
Locatie: Bilzen City!

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Motörhead »

Ok, maar over wat hiet ook tegenwoordig gediscussieerd wordt, een braadworst die dus een halve euro duurder geworden is. Op de markt, Kermis enz zal deze ook wel duurder geworden zijn. En dan zwijgen we nog maar over de prijzen op de festivals. Is trouwens dezelfde catering (op evenementen) als op stayen. Denk wel dat deze de prijzen vastleggen, en dat zei een vast bedrag aan Stayen betalen.
Die bezitten bijna een monopolie op frit en hamburger op evenementen waardoor de gewone plaatselijke hot-dog kraam nergens meer mag staan.

Maar wat mij hier stoort is dat alles wat er op stayer gebeurt afgekraakt wordt, hoewel op verplaatsing soms nog meer betaald wordt voor een hamburger of inkomticket! Alleen seraing, dat was nog eens waar voor uw geld die hamburger friet! :P

En de vraag of dat kan een verschil voor abonnees in prijs? Denk het wel, veel verenigingen hanteren toch ook 2 prijzen, één voor leden en eentje voor niet-leden.
Mischien een idee zoals op OHL afgelopen zondag 5+1 gratis?
Laatst gewijzigd door Motörhead op 24 jan 2015, 14:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Dreke »

Uitgezonderd pissen gaan en de ticketing, is alles op Stayen duur. Net als bij andere clubs, festivals, etc. Dat mag toch gezegd worden? Als iemand vraagt naar een goede prijs-kwaliteitverhouding, is dat zo raar?

Eens mijn pintjes aan 1,33 euro (of kan ik daar effectief mee een vlag kopen bv?) op zijn, dient mijn Binkenkaart ook enkel nog om binnen te geraken.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Since '54 »

Men eet nu toch maar één broodje met braadworst de man hé en als dat dan een halve euro duurder is, tja .. Die mensen die dat klaarmaken moeten het toch ook op een 2 x een half uurke en een kwartier verdienen. Is dit een discussie waard?
bert1924
Berichten: 843
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door bert1924 »

Motörhead schreef:Ok, maar over wat hiet ook tegenwoordig gediscussieerd wordt, een braadworst die dus een halve euro duurder geworden is. Op de markt, Kermis enz zal deze ook wel duurder geworden zijn. En dan zwijgen we nog maar over de prijzen op de festivals. Is trouwens dezelfde catering (op evenementen) als op stayen. Denk wel dat deze de prijzen vastleggen, en dat zei een vast bedrag aan Stayen betalen.
Die bezitten bijna een monopolie op frit en hamburger op evenementen waardoor de gewone plaatselijke hot-dog kraam nergens meer mag staan.

Maar wat mij hier stoort is dat alles wat er op stayer gebeurt afgekraakt wordt, hoewel op verplaatsing soms nog meer betaald wordt voor een hamburger of inkomticket! Alleen seraing, dat was nog eens waar voor uw geld die hamburger friet! :P

En de vraag of dat kan een verschil voor abonnees in prijs? Denk het wel, veel verenigingen hanteren toch ook 2 prijzen, één voor leden en eentje voor niet-leden.
Mischien een idee zoals op OHL afgelopen zondag 5+1 gratis?

2
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Verbouwingswerken Stayen

Bericht door Krisaias »

Motörhead schreef:Ok, maar over wat hiet ook tegenwoordig gediscussieerd wordt, een braadworst die dus een halve euro duurder geworden is. Op de markt, Kermis enz zal deze ook wel duurder geworden zijn. En dan zwijgen we nog maar over de prijzen op de festivals. Is trouwens dezelfde catering (op evenementen) als op stayen. Denk wel dat deze de prijzen vastleggen, en dat zei een vast bedrag aan Stayen betalen.
Die bezitten bijna een monopolie op frit en hamburger op evenementen waardoor de gewone plaatselijke hot-dog kraam nergens meer mag staan.

Maar wat mij hier stoort is dat alles wat er op stayer gebeurt afgekraakt wordt, hoewel op verplaatsing soms nog meer betaald wordt voor een hamburger of inkomticket! Alleen seraing, dat was nog eens waar voor uw geld die hamburger friet! :P

En de vraag of dat kan een verschil voor abonnees in prijs? Denk het wel, veel verenigingen hanteren toch ook 2 prijzen, één voor leden en eentje voor niet-leden.
Mischien een idee zoals op OHL afgelopen zondag 5+1 gratis?
Het gaat vooral over de manier waarop het gepresenteerd wordt... alles op Stayen is een wereldprimeur. TSG mag nu ocharm eindelijk terug een pint mee de tribune in nemen en ze stellen het op Stayen voor alsof God is neergedaald... om dan in kleine lettertjes aan te geven dat ze ondertussen die pinten ook duurder hebben gemaakt .... Gekloet zeit dzje altèèt (vooral op StaYen)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie