STVV-Lierse

Alles over de wedstrijden van STVV
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

STVV-Lierse

Bericht door Bal »

Allee vooruit, de derde speeldag komt er binnen een paar uur aan.
Tegen Lierse, een team dat ons normaal gezien ligt.
Guido was nog vol vuur vandaag in het belang, als de spelers vanavond met da vuur spelen, kan het mooi worden.
Tisza zit niet in de kern. In het belang stond een mogelijke blessure.
Wat zijn de prono's of verwachtingen voor vanavond?
Wat is jullie opstelling en/of verwachte opstelling?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: STVV-Lierse

Bericht door Jack »

Bal schreef:Allee vooruit, de derde speeldag komt er binnen een paar uur aan.
Tegen Lierse, een team dat ons normaal gezien ligt.
Guido was nog vol vuur vandaag in het belang, als de spelers vanavond met da vuur spelen, kan het mooi worden.
Tisza zit niet in de kern. In het belang stond een mogelijke blessure.
Wat zijn de prono's of verwachtingen voor vanavond?
Wat is jullie opstelling en/of verwachte opstelling?
Ik ben eerlijk gezegd niet echt mee bezig.
Ik lees vanavond wel wat 't geworden is...
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: STVV-Lierse

Bericht door Bal »

Goh, ik vind het nog wel plezant om naar westerlo te gaan. In het cafe tegenover het stadion (het hoeveke), is het altijd plezant
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Re: STVV-Lierse

Bericht door enerkey »

Ik heb zo het gevoel dat het vanavond gaat vlammen. :onfire: Mijne bbq dan ;)
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: STVV-Lierse

Bericht door ZANDER »

Bal schreef:Allee vooruit, de derde speeldag komt er binnen een paar uur aan.
Tegen Lierse, een team dat ons normaal gezien ligt.
Guido was nog vol vuur vandaag in het belang, als de spelers vanavond met da vuur spelen, kan het mooi worden.
Tisza zit niet in de kern. In het belang stond een mogelijke blessure.
Wat zijn de prono's of verwachtingen voor vanavond?
Wat is jullie opstelling en/of verwachte opstelling?
"Ons liggen" is vrij relatief, in ons kampioenenseizoen in tweede klasse behaalden we er een o op 6 tegen, in de afgelopen reguliere competitie was de Lierse de enige ploeg die we alle punten afhandig maakten.

We behaalden 29 punten in de reguliere competitie, 6 punten daarvan of 20% tegen Lierse.
Nu in de wedstrijd op Lierse, lag achteraf bekeken, wel de "oorzaak" van onze redding.
Tegen het spelbeeld in konden we daar in het wedstrijdeinde een 1-0 achterstand nog ombuigen in een 1-2 overwinning. Dat was toen zeker een dikke mentale opsteker... nadien vervolgd door de twee "vrijeschop-momenten" van Mennes, een 9 op 9 punten.
Draai de bordjes om in die wedstrijd op Lierse en het vervolg van de competitie zou voor K.STVV wel eens heel anders kunnen uitgedraaid zijn... maar dat zijn allemaal "achterafs" natuurlijk.

Vanavond derde eindeseizoenswedstrijd (vriendschappelijke) en het "spelbeeld" zal niet veel meer zijn dan de voorgaande wedstrijd tegen Cercle Brugge.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV-Lierse

Bericht door 't kanarieke »

Eindstand 1-2 :mad: :devil:

Wat een gekettel en gegudder, pfff ik snap niet waarom Guido niet begint met Mutombo :gek: . Hij loopt soms nog te veel met de bal, maar die heeft nu op één helft al meer gevaar gebracht dan Schouterden op twee wedstrijden.

Deferm was ook weer niet goed. In de eerste helft moet hij zeker 1 keer scoren met een kopbal; hij had tijd en ruimte genoeg. In de tweede helft maakt hij dan de goal, deze kon hij eigenlijk niet missen. Misschien kan Guido hem volgende week in de goal zetten, dan kan hij tenminste al niet meer weglopen van de bal.

De busreis was eigenlijk nog het fijnste van de hele trip :zot: .
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-Lierse

Bericht door lindoke »

Wat ik het verslag op TV kon opmaken zag er (weeral) niet geweldig uit. Eigenlijk zou ik het niet zo erg vinden moesten we geen enkel punt meer halen in de PO. Kwestie van RD geen gekke geachten te geven dat er toch nog voldoende kwaliteit in de ploeg zou zijn. Ik denk dat we met het oog op volgend seizoen beter af zijn met veel verliesmatchen. Kwestie van die 1 of 2 spelers meer naar Stayen te krijgen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: STVV-Lierse

Bericht door amelieke »

Ik vraag mij af wat een Deferm en Schouterden doen om steeds in die ploeg te staan.
Nu haalt hij weer Sidibe en Dufer eraf omdat ze de toerist uitgehangen hebben.
Als ik dan zie hoe een Deferm over het terrein wandelt en Schouterden niet in staat is een bal in een vrij staande maat zijn voeten te spelen,dan begint mij dit meer op vriendjespolitiek te lijken.
Maarja Guido als je sommige van je spelers zo vertrouwen schenkt kan ik het heel goed begrijpen dat sommige niet meer meewillen,het zijn toch steeds dezelfde die alles over hun heen krijgen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-Lierse

Bericht door stvvilvoorde »

Deze matchen kunnen mij eigenlijk geen bal meer schelen.
Voor mijn part stelt guido de moeders van Deferm en Schouterden op.
6 Oefenmatchen dat zijn het, niks meer, niks minder.
En dan werkt ge beter met de spelers die er volgend seizoen nog zijn.

Ik heb er alleszins geen spijt van dat ik nog niks gaan zien ben in Westerlo.
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: STVV-Lierse

Bericht door amelieke »

Volgend seizoen staan de supporters als u als eerste commentaar te geven dat deze spelers hier nog rond lopen.
Als deze wedstrijden u toch niets kunnen schelen waarom dan wel nog commentaar geven.
Als hij wedstrijden als deze wil gebruiken naar volgend seizoen toe,begin dan maar stilletjes te vrezen als je met deze spelers verder wil.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV-Lierse

Bericht door Cremasco »

Deferm, Delorge en Schouterden zijn uw zwakste schakels op hun positie. Delorge jaja, brengt in mijn ogen véél te weinig op zijn positie. Daar wil ik een man zien met meer techniek en diepgang. Ook Reymenants komt tekort, is veeleer een bankzitter. Sidibé en Dufer waren zeker wél goed bezig. Men had gewoon Mutombo voor Schouterden moeten brengen. En een 15' voor tijd Vanwelkenhuyzen
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-Lierse

Bericht door stvvilvoorde »

amelieke schreef:Volgend seizoen staan de supporters als u als eerste commentaar te geven dat deze spelers hier nog rond lopen.
Als deze wedstrijden u toch niets kunnen schelen waarom dan wel nog commentaar geven.
Als hij wedstrijden als deze wil gebruiken naar volgend seizoen toe,begin dan maar stilletjes te vrezen als je met deze spelers verder wil.
:fuck:
Dan kent ge me niet.
Als, wil, vrezen... Guido heeft duidelijk gezegd dat hij dit als oefenmatchen bekeek. Als gij u daar aan laat vangen, mij goed.
Als gij liever Tisza en die ander mannen die niet blijven in de ploeg wilt droppen voor deze oefenmatchen.
Doe maar, maar wat hebt ge daar aan naar volgend seizoen toe?
Het is nu eenmaal een feit dat ge zeker zijt dat Schouterden en Deferm hier nog rondlopen volgend seizoen.
Tisza en Ishiaku al zeker niet en Mutombo een kleine waterkans.
Van mij mogen Schouterden en Deferm gerust bij de kern blijven, maar er moet wel nog wat meer bijkomen.
Voor mijn part verliezen we de komende drie matchen ook nog, Roland heeft dat nodig om te kunnen zien.

Ik blijf thuis omdat ik tegen de play-offs ben.
Eerst roepen er tegen te zijn en dan toch lijk een hoer die 6 oefenmatchen af te haspelen, gaat niet voor mezelf.
Het kost me alleszins meer, want die 3 oefen-thuis-matchen zitten inbegrepen in mijn abonnement.
En dat abonnement is er niet goedkoper op geworden sinds we naar 16 ploegen zijn gegaan.
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: STVV-Lierse

Bericht door amelieke »

Heeft duidelijk gezegd dat hij deze wedstrijden ging gebruiken om te zien met wie hij volgend seizoen verder wou.
Lees de krant van dit weekend dan maar of hij deze wedstrijden beschouwd als oefenmatchen.
Voor de spelers zouden dit geen oefenmatchen mogen zijn,dit kost hun centen.
Ik ben ook tegen de play-offs maar ik ga gewoon kijken voor de ploeg te steunen,het enige wat mij tegensteekt is dat steeds dezelfde spelers alle shit over hun heen krijgen en andere gewoon mogen verder aanmodderen.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV-Lierse

Bericht door 't kanarieke »

Oefenmatch of niet, Het loon van de spelers wordt toch wel schoon uitbetaald hé (ook spelers zoals Schouterden en Deferm die niks laten zien op een match) en dat voor één keer per week een match te spelen en een paar keer trainen te gaan in de week.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Lierse

Bericht door Jacques »

amelieke schreef:Heeft duidelijk gezegd dat hij deze wedstrijden ging gebruiken om te zien met wie hij volgend seizoen verder wou.
Lees de krant van dit weekend dan maar of hij deze wedstrijden beschouwd als oefenmatchen.
Voor de spelers zouden dit geen oefenmatchen mogen zijn,dit kost hun centen.
Ik ben ook tegen de play-offs maar ik ga gewoon kijken voor de ploeg te steunen,het enige wat mij tegensteekt is dat steeds dezelfde spelers alle shit over hun heen krijgen en andere gewoon mogen verder aanmodderen.
En dus speel je niet met spelers die hier komend seizoen niet zijn. Logica is dat.
En als je dan enkel met rommel achterblijft in deze matchen? Wel, hopelijk ziet die pipo vanboven dan dat iedere linie serieus versterkt moet worden.

De toeristen-uitspraak vind ik wel niet slim. Het is een toeristen-play-off die we dan nog eens moedwillig in één of ander strontdorp gaan afwerken, zelfs al zouden de geviseerde spelers boter op het hoofd hebben (nogmaals, ik zie geen oefenmatchen, dat boeit me niet), kan je het hen verwijten? Als we dan toch zo streng zijn Guido (dat is zijn goed recht), laat dan ook maar eens vallen dat een paar van die strandjanetten niet van een bal moeten gaan lopen. Kwestie van consequent te blijven.
Maar dan nog, ik vraag me af wat daar nu nog het nut van is? Het zijn uitbolmatchen, accepteer dat toch en als je mensen wil terecht wijzen, doe het dan binnenskamers. Het heeft voor mij geen nut om nu nog achter spelers hun veren te zitten na zo'n seizoen.
't kanarieke schreef:Oefenmatch of niet, Het loon van de spelers wordt toch wel schoon uitbetaald hé (ook spelers zoals Schouterden en Deferm die niks laten zien op een match) en dat voor één keer per week een match te spelen en een paar keer trainen te gaan in de week.
Als ze tegen Herk spelen is dat ook zo.

En nog erger: binnen een maand, als die belachelijke PO-zever weer gedaan is en ze gewoon ana een zwembad liggen, worden ze ook nog betaald, tot 30 juni, 30 hè!!!


:fuck:
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie