STVV-Lierse

Alles over de wedstrijden van STVV
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: STVV-Lierse

Bericht door Coach373 »

Ale, ik zal het nog maar eens komen vertellen anders blijven mensen zeggen dat Mutombo niet kan voetballen.

Wanneer is de wedstrijd opengebroken? .......................... (wie kan er antwoorden).

Vriendje Schouterden, is nog eens mogen blijven staan terwijl hij de fouten blijft opstapelen. Deferm mag weer eens starten op een plaats waar hij niet opgeleid is?
Rymenants is geen linksback?

Is dit jeugd kansen geven, nee dit is jeugd KAPOT SPELEN!!

Monsieur Guido, tactische tovenaar echt waar! Hocus pocus pas, ik wou dat ik niet in de degradatie was! Zagen over nieuwe spelers, en ze amper gebruiken.
Waarom zou Duchatalet deze zomer een Losada gaan halen? Dat is toch ook geen ploegspeler, hij kan iets te goed dribbelen om bij STVV te spelen.

Schouterden komt nog niet aan de enkels van Mutombo, en die mag blijven spelen! Echt ongeloofelijk. Is het misschien omdat die jongen zwart is of nooit bij de kampioenenploeg van Leuven gespeeld heeft, dat hij niet mag starten? Ik hoop voor Mutombo dat hij snel terug kan keren naar Standard, want als hij daar dezelfde kansen krijgt als Pape Abdou Camara. Gaat hij zich veel sneller ontwikkelen dan hier te komen bankzitten.

Ale ik zal nog eens een tip geven, Ismael Azzahafi (WS Woluwe) gaan halen voor de linkerflank.
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Lierse

Bericht door enerkey »

Coach373 schreef:
Ale ik zal nog eens een tip geven, Ismael Azzahafi (WS Woluwe) gaan halen voor de linkerflank.
Ne freestyle voetballer. Dat gaat Brepoels zeker appreciëren. :grappig: Zit die trouwens al bij het 1ste van Woluwe?
Vind het alleszins geen slecht idee.
En als we toch daar zijn nemen we ineens Patrick James Amoah mee. Volgens mijn expertise kan die in eerste klasse mee. En ik vergis mij niet overdreven vaak ;)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV-Lierse

Bericht door Cremasco »

"Heel Lierse is homo" en "Jurgen heeft een kop als een kameel" waren de gezangen die gisteren regelmatig over de zingende tongen gingen.
Coach373
Berichten: 137
Lid geworden op: 18 dec 2010, 12:48

Re: STVV-Lierse

Bericht door Coach373 »

enerkey schreef:
Coach373 schreef:
Ale ik zal nog eens een tip geven, Ismael Azzahafi (WS Woluwe) gaan halen voor de linkerflank.
Ne freestyle voetballer. Dat gaat Brepoels zeker appreciëren. :grappig: Zit die trouwens al bij het 1ste van Woluwe?
Vind het alleszins geen slecht idee.
En als we toch daar zijn nemen we ineens Patrick James Amoah mee. Volgens mijn expertise kan die in eerste klasse mee. En ik vergis mij niet overdreven vaak ;)
Ene freestyle voetballer? Nee een dribbelkont noem ik het net zoals Mutombo, een voetballer die opdrachten kan uitvoeren op het veld. Is inderdaad nog niet van de bank gekomen, maar is nog maar 17 jaar.

Is het niet erg dat een speler met zoveel potentie, daar nog niet van de bank gekomen is terwijl er hier al spelers een contract krijgen voor 4 jaar?

Onze beloftenkern telt volgend seizoen 7 spelers! Als je dan zo een jongen niet kunt gaan halen? Het is al zo erg dat men spelers bij onze beloftenploeg gaat plaatsen, die normaal nooit zouden mogen doorbreken. Maar het is een noodzaak geworden omdat andere spelers combinatie studies met voetbal willen. Ze gaan liever voor de reserven van KSK Hasselt of Tongeren spelen.
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Lierse

Bericht door enerkey »

Coach373 schreef:
Ene freestyle voetballer?
Sloeg op een filmpje dat ik van hem gezien heb. Na wat opzoekwerk heb ik het terug gevonden:
http://wc.walfoot.be/news/lis/2011-02-2 ... white-star" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV-Lierse

Bericht door Dries Herbots »

Lierse geraajte vanvoor en het stond na de eerste helft dan ook verdiend 2-0 voor. Toen kwam de goal maar het kalf was verdronken. Een verdiende nederlaag. Van Tisza en Mutombo ik blijf het spijtig vinden...
K.STVV speelt op Staaien.
- Yves -
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 nov 2010, 20:30

Re: STVV-Lierse

Bericht door - Yves - »

Teveel zwakke schakels in de ploeg. Er zal heel wat versterking mogen komen idd want anders weer een shit jaar.

Ik denk alvast eerst de kat uit de boom te kijken alvorens weer een duur abo te nemen.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV-Lierse

Bericht door Ozzy »

Volgens echte voetbalkenners kunnen ze hun ogen niet geloven dat Tisza niet mag spelen bij Stvv en dat bij zo een klungelploegske.
Dufer af halen nog zo een ingeving. Ik begin mij meer en meer af te vragen of Guido wel echte voetballisten wil.
El Tricko
Berichten: 12
Lid geworden op: 17 jan 2011, 21:20

Re: STVV-Lierse

Bericht door El Tricko »

Brepoels tijdens het interview op STVV TV :"Ik ben enorm verrast door Giel Deferm de laatste weken, samen met Delorge en Mennes doen ze dat zeer goed op het middenveld, dat is een pluspunt, dat moet ik ook durven zeggen, ..." :zot:
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: STVV-Lierse

Bericht door Melle »

El Tricko schreef:Brepoels tijdens het interview op STVV TV :"Ik ben enorm verrast door Giel Deferm de laatste weken, samen met Delorge en Mennes doen ze dat zeer goed op het middenveld, dat is een pluspunt, dat moet ik ook durven zeggen, ..." :zot:

Als Deferm wat meer kloten aan zijn lijf had was dat echt gene slechte op die positie hoor...
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: STVV-Lierse

Bericht door Luc »

El Tricko schreef:Brepoels tijdens het interview op STVV TV :"Ik ben enorm verrast door Giel Deferm de laatste weken, samen met Delorge en Mennes doen ze dat zeer goed op het middenveld, dat is een pluspunt, dat moet ik ook durven zeggen, ..." :zot:
Blijkbaar ziet Brepoels de dingen toch anders dan ikzelf; Giel Deferm vind ik de laatste wedstrijden hetzelfde als de rest van het seizoen en dat is zwak. Hooguit bankzitter !
Delorge heeft er voor mij toch een heel zwak seizoen opzitten, als hij niet snel veranderd is hij voor volgend seizoen ook geen basisspeler meer.
Brepoels gaat dit seizoen zeker niet vrijuit in verband met zijn ploegopstellingen, wissels en dergelijke, of zijn er spelers die 'moeten' spelen ?
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV-Lierse

Bericht door Ozzy »

Brepoels zijn uitleg was pietpraat. Een muur bouwen, Deferm-Mennes-Delorge een goede combinatie. Tisza heeft nooit een fantsoenlijke kans gekregen alhoewel hij drie keer meer laat zien op training dan sommige bieten.
stefan
Berichten: 79
Lid geworden op: 27 dec 2010, 18:05

Re: STVV-Lierse

Bericht door stefan »

is tisza terug of is hij nog altijd in sint-truiden? weet iemand meer aub?
alvast bedankt
Bal
Berichten: 164
Lid geworden op: 14 nov 2010, 13:34

Re: STVV-Lierse

Bericht door Bal »

Hij is nog altijd in sint-truiden.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Lierse

Bericht door Tompie »

Dufer was zowat de enige die wat probeerde in de eerste helft. Ook Sidibé deed meer dan behoorlijk zijn best. Hij verlengde heel wat 'lange ballen', maar zonder aansluiting is dat uiteraard hopeloos. Ik vond ze net (zeker Dufer) bij de beteren. Ik vind het dan ook op z'n minst gezegd vreemd dat deze jongens gewisseld zouden zijn wegens een 'gebrek aan inzet'.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie