Lierse-Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Lierse-Stvv

Bericht door ZANDER »

Dries Herbots schreef: Om zoiets te schrijven heb je toch veel tijd nodig. Ik bedoel daar niks mee hé.
:) :) :) ... wat is "tijd" hé Drieske.... dit kwam overigens vrij vlot uit mijn toetsenbord gerold... ;)
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Erik Engerd »

Goeie post Zander !!

Ik hoop volgend seizoen het beste voor STVV, maar mij gaan ze NIET meer zien op Stayen, tenzij ik word uitgenodigd..
Ik ben Limburger, supporter vh Limburgs voetbal, en de vorige 3 seizoenen ben ik vaak komen zien..

STVV is een sjieke club, mooie traditie, vaak met veel Belgen opt plein maar met ne KUTvoorzitter

ik hoopte vaak dat de geruchten altijd waar werden...Jeroen Ketting, Sven Kums, Mo Messoudi, Davy De Beule, Wout Scheelen, Benji De Ceulaer.......(dan speelde je nu waar Lokeren staat) MAAR Stvv liet telkens door toedoen van DictaToR Duchâ de kaas van zene boterham eten...
Als volgend jaar de verkiezingen zijn (meneer meent burgemeester te worden) en hij krijgt klappen wil ik nog wel eens zien..
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Lierse-Stvv

Bericht door enerkey »

Wat Ketting betreft. Kan mij vergissen. Maar ik durf er toch wat op verwedden dat hij niet geschikt is voor eerste klasse.
Ik ben bvb niet onder de indruk van zijn samenspel. Het is een spits die je 99% van de wedstrijd compleet niet ziet.
Het is meer een sluipschutter die wacht op een fout van de tegenstander of een goeie voorzet van zijn ploegmakkers.
Dus ja, zo iemand kan je louter en alleen afrekenen op zijn doelpunten.

Dit seizoen heeft hij er 14 gemaakt + 6 penaltygoals.
Zijn eerste seizoen was hij goed voor 15 veldgoals, zijn tweede 13. Er rekening meer houdend dat hij voor een topploeg in tweede speelt, vind ik dit absoluut niet indrukwekkend. Toch niet om een bijna 31 jarige naar eerste te halen.

Dan prefereer ik eerder Mustapha Jarju. 25 jaar goalgetter + kan een bal bijhouden en een actie maken. Heeft al bewezen dat hij in eerste kan scoren en is nu aan een uitstekend seizoen in tweede bezig (18 veldgoals).
Of Kevin Oris (eveneens 25 en Belg). Die heeft dit seizoen bijzonder veel progressie gemaakt. Weegt op een verdediging. Sterke kopper. En hij heeft eindelijk leren scoren (20 veldgoals). Weet zich meestal in een goeie positie te manoeuvreren. Volgens mij is die klaar om terug de stap naar eerste te zetten.
Erik Engerd
Berichten: 412
Lid geworden op: 26 nov 2010, 10:22
Locatie: Dilsen

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Erik Engerd »

Daar gaat het me ook niet om Enerkey...

Feit is en dat weet ik via bep. bronnen weet dat STVV aan tafel zat met Ketting (2 jaar terug), met Kums (had zo goed als getekend), Scheelen (net van hetzelfde), Messoudi (ver gevorderde onderhandelingen)...en er niks van kwam omdat Monsieur Le Dictateur er een voetje voor stak... zonder die man zaten ze mss alle-4 nu hier... en een Ketting 1,5 jaar terug hadden we goed kunnen gebruiken, mss meer dan Ishiaku en Onana samen...
Plaats reactie