Lierse-Stvv

Alles over de wedstrijden van STVV
delwiche
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jan 2011, 17:00

Re: Lierse-Stvv

Bericht door delwiche »

Onder Brepoels kwam de kindertuin nog eens sterk voor de dag...
Hopenlijk heeft onze voorzitter het nu ook gezien :toppie:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Lierse-Stvv

Bericht door lindoke »

Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer een zeer zwak STVV. Castro pakt een wereldmatch en hij is dan ook de enige reden voor het behaalde punt.

Hallo :Roland: ........'t is nog niet te laat hé

Wakker wordeuuuuuuuuuuuuuu......'t is terug zomer dus kom maar uit uwe winterslaap hé !!!!!!!!!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Lierse-Stvv

Bericht door the fan »

Zeer zwak STVV...
STVV 4 kansen (3 zondagsschoten en 1 zeer zwak balletje op de keeper), Lierse 11 kansen.
Vanwelckelhuysen gewisseld bij de rust, ondermaats, tiens en die kreeg net een contract, ... tja ...
Het is huilen met de pet op, ik hoopte op een dikke nederlaag, in de ultieme hoop dat Roland zijn ogen opengingen maar hij zal weer resumeren: Enkele mooie dingen gezien nl. Castro en Proesmans, aja die maakt een goal.
Terwijl wij weten dat het een lucky goal was en dat hij totaal niet in de match zat!
Pffff, ben het beu
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Marthy Mc Fly »

Onze trainer denk er nogthans anders over als je zijn beoordeling hoort op stvv tv. Benadrukt ook alweer hoe goed hij
Deferm vindt de laatste weken op het middenveld. Sorry hoor, maar voor mij is het middenveld de laatste weken
u zwakste schakel. Ook Delorge bracht gisteren voor mij veel te weinig. Denk dat het voor sommige hoog tijd wordt
dat ze kunnen vakantie pakken en het kopje leegmaken. Al dacht ik dat de trip naar Eygpte de bedoeling daar van was.
Castro keepte inderdaad een zeer goede wedstrijd en dat wil veel zeggen natuurlijk. Schouterden kreeg drie mooie
schietkansen, maar geen ervan tussen de palen en dat voor een speler waar zoveel van verwacht werd. (Mogelijk wel wat te
veel volgens mij).Onze jonge Dylan kan dan volgens :Roland: :Roland: wel een goede zijn, maar niet in dit systeem waar
Brepoels nooit van af zal stappen. Flanken met Dufer en schouterden weederom zeer zwak. Geen enkele fatsoenlijk
voorzet. Dufer krijgt van mij zelfs niet meer dan een 5.
Verdediging stond er wel op het doelpunt na dan. Buitenspel of niet je moet je mannetje volgen en dan val de goal misschien niet.
Graag wil ik ook nog dit kwijt over Odoi. Speelt geen slechte partij, maar als je flirt met ploegen als standard en anderlecht, dan
zal hij toch uit een ander vaatje moeten tappen. Heeft zich nl. een paar keer serieus in de wind laten zetten door zowel Radzinski
als een Thompson en pakt ook weer eens geel omdat hij aan het truitje van zijn tegenstander moet gaan hangen.
Naar verluidt zouden er slechts nog een tweetal spelers bijkomen. Dit wordt dus volgend seizoen alweer eentje om te huilen
met de pet op.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Jack »

Als hierbij slechts 2 extra spelers komen, dan hoeft 't voor mij niet meer!
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Marthy Mc Fly »

Jack schreef:Als hierbij slechts 2 extra spelers komen, dan hoeft 't voor mij niet meer!
Dan staat er op voetbalkrant.com nog eens het volgende te lezen.
Landoli heeft nog niets getekend bij STVV. Dat bevestigd de speler zelf.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Halenaar »

Jack schreef:Als hierbij slechts 2 extra spelers komen, dan hoeft 't voor mij niet meer!
²

Evenzeer als ik naar Deferm op de 10 en onze geweldige flankaanvallers moet gaan kijken...
Melle
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Melle »

Mij valt op dat nu ook alles meezit als er eens met risico op goal gestampt wordt... Je scoort 4 keer en daarbij heb je 3x geluk...
Op Mechelen: Rymenants knalt, de bal wijkt af en gaat binnen.
Tegen Lierse: Deferm stampt eens uit de 2e lijn, op open goal weliswaar, en scoort...
Op Lierse: Proesmans die eens uithaalt en onze sympathieke Japanner laat de bal door.

We hebben geen spitsen nodig! :grappig:
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Lierse-Stvv

Bericht door enerkey »

Marthy Mc Fly schreef:
Jack schreef:Als hierbij slechts 2 extra spelers komen, dan hoeft 't voor mij niet meer!
Dan staat er op voetbalkrant.com nog eens het volgende te lezen.
Landoli heeft nog niets getekend bij STVV. Dat bevestigd de speler zelf.
http://www.stvv.com/nl/nieuws/hotnews/d ... en-kanarie" onclick="window.open(this.href);return false;

Bij STVV.com zeggen ze dan weer iets anders.... Photoshop misschien? :grappig:
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Brusselmans »

Halenaar schreef:
Jack schreef:Als hierbij slechts 2 extra spelers komen, dan hoeft 't voor mij niet meer!
²

Evenzeer als ik naar Deferm op de 10 en onze geweldige flankaanvallers moet gaan kijken...
²
Evenzeer als Guido ook nog eens dingen begint te zien die er niet zijn.

2 x op een hoopje gespeeld door de bejaarden van Lierse ocharme.
Een krakkemikkerig spitsen probleem aldaar, anders was de paaskorf goed gevuld. geweest.

Nee nee, daarvoor ga ik volgend jaar geen centjes voor neertellen, en al heel zeker geen euro's.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: Lierse-Stvv

Bericht door 't kanarieke »

Castro was gisteren de man van de match, zoveel is duidelijk. Als ik STVV was zou ik hem zo snel mogelijk een goed contract geven.
De goal die hij binnen krijgt zou ik ook niet meteen op zijn kap schrijven, want Rymenants kwam niet op tijd terug om mee te verdedigen, hierdoor liep iedereen zowat uit positie en viel er een gat tussen Odoi en Buysens. Hier kwam de goal dan uit.

Voor de rest was de wedstrijd weer niet goed. Onze talentvolle jongeren kwamen weer niet zo goed uit de verf, ook al maakt Proemans een prachtgoal. Lierse daarentegen vond ik wel wat beter spelen, ook al hadden zij ook geen echte uitgespeelde kansen.

Wat ik toch wel opmerkelijk vond was de wissel van Dufer voor Mennes rond de 75e minuut. Hiermee gingen we dus een soort van 4-3-3 spelen met drie verdedigende middenvelders. Dit wil dus zeggen dat we het laatste kwartier volgemaakt hebben met 7 verdedigend ingestelde spelers. Het spelbeeld was hiermee ook navenant, want we kregen bijna geen enkele kans meer na de wissel. Maarja wat wil je als je Sidibe niet eens op de bank laat zitten.

Enfin, we hebben weer maar eens een punt gepakt en hiermee kunnen we nog altijd Europa in gaan :zot:
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Ozzy »

Brepoels begint mij meer en meer te verbazen.
Zijn uitspraken getuigen dat de man een andere wedstrijd zag dan pakweg iedereen buiten een paar dromers. Dat hij geen afstraffing gekregen heeft had duidelijk te maken met de zwakke afwerking van Lierse.
Wij zijn amper aan de Lierse goal geweest en met veel geluk dwarrelt de 0-1 in het doel.
Met dit middenveld zal STVV zich nooit redden dat is duidelijk.
Na de wissel van Dufer kwamen onze kanaries al helemaal niet meer over de middenlijn.
Deferm zal de nieuwe spelmaker worden dat is al duidelijk en samen met Delorge en Mennes een driehoek vormen.
Of we ook aan de goal vd tegenstander gaan komen is andere koek.
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Goody »

We staan terecht waar we moeten staan (laatste in onze poule) en daar staan we al een gans seizoen :toppie:

Wat betreft aanwinsten heb ik gehoord dat er geen enkele aankoop zal zijn, enkel op huurbasis zullen er een paar ' versterkingen - what's in a name ' bijkomen, als er zijn die willen komen onder die voorwaarden :end:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Brusselmans »

Ozzy schreef:Brepoels begint mij meer en meer te verbazen.
Zijn uitspraken getuigen dat de man een andere wedstrijd zag dan pakweg iedereen buiten een paar dromers.
Als je te lang met de hond (lees RD) slaapt, ktijg je uiteindelijk toch zijn vlooien hoor.
Jammer, Guido is Guido niet meer.
RD is een meester-manipulator, de top !
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Lierse-Stvv

Bericht door Ozzy »

Brusselmans schreef:
Ozzy schreef:Brepoels begint mij meer en meer te verbazen.
Zijn uitspraken getuigen dat de man een andere wedstrijd zag dan pakweg iedereen buiten een paar dromers.
Als je te lang met de hond (lees RD) slaapt, ktijg je uiteindelijk toch zijn vlooien hoor.
Jammer, Guido is Guido niet meer.
RD is een meester-manipulator, de top !
Tja dat zegt dan ook iets over Guido zijn persoonlijkheid.
Blijf wie je bent en blijf eerlijk tov de sups, draai zeker en vast niet rond de pot maar zeg waar het op staat.
Guido mag een prachtmentalitiet hebben en is zeker en vast een prachtkerel maar je moet spelers die een wedstrijd kunnen beslissen zoals een Dufer anders aanpakken.
Dufer die vroeger zeer sterk in de korte combinatie was heeft duidelijk een andere speelwijze bekomen dat hem niet goed afgaat.
Dufer is zeker de speler niet meer die vanuit zijn natuur speelt en Brepoels hamert op het collectieve.
Als je speelt zoals Guido met zeven achter de bal dan zou het doodzonde zijn mochten zo een spelers hun capaciteiten niet ten volle brengen.
Bij balverlies moet je met zeven spelers kunnen recupereren.
Dat wil daarom niet zeggen dat Dufer helemaal niet moet verdedigen, integendeel hij moet de zone waar hij balverlies heeft zeker en vast verdedigen maar tot een bepaalde afgesproken zone.
Gisteren was het duidelijk dat Gregory niet goed in de wedstrijd zat maar je kon er tenminste je bal aan kwijt en het middenveld kon zo bijschuiven. Na de vervanging zag je dadelijk een kwaliteits vermindering met gevolg dat STVV er helemaal niet in slaagde om zelfs 20 seconde de bal bij te houden.
Maar daar spreekt Guido niet over alhoewel een trainer dat zou moeten weten en in de veronderstelling dat ook onze trainer dat weet spreekt hij in godsnaam over de sterke prestaties van de drie a vier wedstrijden die Giel Deferm etaleerde en die enorm gemist werd in de wedstrijd na zijn kwetsuur.
Met alle respect voor onze Giel en zijn hele entourage is aanvallende middenvelder helemaal niet zijn ding, geef hem dan ook de kans om zich op de plaatsen van Mennes en Delorge te bewijzen.
Plaats reactie