Wat als .....

Alles over de wedstrijden van STVV
- Yves -
Berichten: 41
Lid geworden op: 22 nov 2010, 20:30

Re: Wat als .....

Bericht door - Yves - »

Halenaar schreef:
- Yves - schreef:Idd, laten we maar afronden morgen.
Wat zouden wij ocharmkes europees willen gaan doen?
Kan je van de rest van de PO2 ploegen ook zeggen hé.
Heb je idd gelijk in. Ze zouden da europees ticket moeten kunnen doorverkopen aan een ploeg die wel europees wil/kan spelen. Win win situatie creëren :-)
Hoeveel zou club brugge willen betalen?
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wat als .....

Bericht door Jack »

Wat als...het is dus niks geworden!
Laatste in de groep geëindigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Wat als .....

Bericht door enerkey »

Jack schreef:Wat als...het is dus niks geworden!
Laatste in de groep geëindigd.
Als ze zich maar geamuseerd hebben. Maandag vliegen ze allemaal terug naar school. Het vierde middelbaar wacht op hen. ;)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Wat als .....

Bericht door Cremasco »

Als we wonnen speelden we wel tegen Westerlo in het Kuipke 2 uitmatchen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Re: Wat als .....

Bericht door Jack »

Cremasco schreef:Als we wonnen speelden we wel tegen Westerlo in het Kuipke 2 uitmatchen.
Had ik nog niet aan gedacht. Had nog wel grappig geweest.
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: Wat als .....

Bericht door Marthy Mc Fly »

Durf er niet aan te denken als westel dan zo tegen ons zou spelen als tegen zulte.
Ik denk dat ons pagadders zwarte sneeuw zouden zien.
Maar alé onze :Roland: zal gisteren fier geweest zijn "JONG EN BELGISCH"
Over het resultaat en de prestatie zullen we maar in alle talen zwijgen.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Wat als .....

Bericht door Henri is de man »

Marthy Mc Fly schreef:Durf er niet aan te denken als westel dan zo tegen ons zou spelen als tegen zulte.
Ik denk dat ons pagadders zwarte sneeuw zouden zien.
Maar alé onze :Roland: zal gisteren fier geweest zijn "JONG EN BELGISCH"
Over het resultaat en de prestatie zullen we maar in alle talen zwijgen.
En wat zou het toch uitmaken ? We zijn PO II... Maakt geen hol uit. Ik vind het goed dat de jongeren een kans krijgen om te laten zien wat ze kunnen. Waarom blijven spelen met spelers die volgend jaar toch weg zijn ?
Punt uit, in augustus begint een nieuw seizoen.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Wat als .....

Bericht door Dries Herbots »

Ik ben blij dat het gedaan is. Want je zag dat de citroen helemaal was uitgeperst. Nu kunnen we ons concentreren op het belangrijkste de transfers!
K.STVV speelt op Staaien.
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Wat als .....

Bericht door ZANDER »

Dries Herbots schreef:Ik ben blij dat het gedaan is. Want je zag dat de citroen helemaal was uitgeperst. Nu kunnen we ons concentreren op het belangrijkste de transfers!
:) Uitgeperste citroenen ?
Op basis van wat... ?
Is dat niet een “beetje” een “cliché-uitdrukking” geworden Dries ? ;)


Neem nu onze laatste wedstrijd op Cercle Brugge en de spelers die daar gespeeld hebben (incl. de invallers) die eindigen met volgende speelminuten in het eerste elftal (reguliere + PO2) = 36 wedstrijden, maximaal aantal mogelijk speelminuten = 3240 speelminuten

- Euvrard: 3150 minuten
- Odoi: 2887 minuten
- Mennes: 2768 minuten
- Wagemakers: 2452 minuten

Dit viertal is tesamen goed voor 11257 speelminuten

- Schouterden: 1867 minuten
- Rymenants: 1480 minuten
- Buysens: 1184 minuten
- Dufer: 835 minuten
- Castro: 540 minuten
- Proesmans: 424 minuten
- Bertjens: 350 minuten
- Vanwelkenhuysen: 305 minuten
- Schoofs: 62 minuten
- Beukers: 11 minuten

Dit tiental is tesamen goed voor 7058 speelminuten.

30 competitiewedstrijden – 6 oefenpotjes in de PO2 en één desastreus bekeruitstapje naar de laatste van tweede klasse...

Het hoofd en de benen uiteraard.
Kwestie het fysieke gedeelte moet men niet afkomen, kwestie het “mentale” gedeelte (de degradatiestrijd) zijn er wel argumenten uiteraard... Maar in de PO2 geen van beiden.

Ik vergelijk onze K.STVV-gegevens even met die van “The Black Cats” in Sunderland.
Bij K.STVV, kregen over de 36 wedstrijden bekeken, 31 spelers dit seizoen speelminuten.

In de zwaarste competitie van allemaal de Premier League heeft Sunderland nu ook 36 wedstrijden gespeeld. Trainer Steve Bruce gebruikte hiervoor 28 spelers met speelminuten in de competitie. (incl. uitgaande en inkomende wintertransfers)
Door de hoge kwesturenlast van de afgelopen maand (o.a. Gyan, Welbeck...) zijn er daar zelfs een paar spelers bijgekomen die anders nooit op het wedstrijdblad hadden gestaan.
De "Euvrard" van Sunderland is overigens een speler van 20 jaar (Henderson: 3080 minuten)
Slechts twee spelers in deze namenlijst zijn ouder dan 30 jaar (Malbranque en Zenden).. 10 spelers 23 jaar of jonger, 16 spelers tussen de 24 en 28 jaar.

Sunderland heeft die 36 wedstrijden gespeeld in een korter tijdsbestek dan wij, want hun eerste competitiewedstrijd was op 14 augustus 2010 (2 weken later dan ons dus, onze eerste wedstrijd was op 31 juli 2010.

Het is trouwens zo dat elke Premier League per 1 september van een lopende competitie, een lijst van 25 spelersnamen moet doorgeven, waarmee ze tot eind december MOETEN spelen. Ze mogen dan enkel nog spelers onder de 21 jaar toevoegen aan een wedstrijdselectie buiten die 25 namen om. (dat mag trouwens ook nog enkel als ze aan de coëfficiënt van de “home-grown-regel” voldoen en aan een pecentage jongeren in die 25-namenlijst)...
Na de wintermercato moet alle clubs op idem wijze hun nieuwe lijst van 25 namen voorleggen die ze gaan gebruiken tot het einde van het seizoen. Dus op al die "brede" kernen in de P.L. staan er tijdens de loop van een seizoen, periodiek ook wel wat limieten qua "spelersgebruik".

Enfin, ik bedoel maar... als ik al dat “soort geklaag” hier in onze JPL hoor, dan begin me daar toch wel degelijk wat vragen bij te stellen. Vorig jaar al een reeks trainers tijdens de PO’s en nu opnieuw....
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Wat als .....

Bericht door Mikman »

Ze zijn toch op vakantie-stage kunnen gaan om zich opnieuw op te laden?


Face it, deze spelersgroep is gewoon veel te slecht om iets klaar te maken in eerste klasse en zonder die fantastische thuisaanhang en een grote portie geluk was het nu terug naar tweede klasse. Van de 4e naar de 12e plaats in één jaar tijd, meteen uitgeschakeld in de beker door de laatste van 2e klasse en allerlaatste geworden in hun poule van PO2. De jongeren die stuk voor stuk getoond hebben dat ze niets te zoeken hebben op dit niveau ( ik maak nog een uitzondering voor Schoofs die potentieel heeft maar best nog een paar jaar in de luwte blijft en body bijkweekt ) en uw topschutter/ targetman die gratis vertrekt naar een club van gelijkwaardig niveau. Met Onana en Christ nog een paar onbruikbare spelers met zware, langlopende contracten. Buiten de ontdekking van Henkinet valt er echt niet veel positief mee te nemen uit dit seizoen.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Wat als .....

Bericht door Jack »

Mikman schreef:Ze zijn toch op vakantie-stage kunnen gaan om zich opnieuw op te laden?


Face it, deze spelersgroep is gewoon veel te slecht om iets klaar te maken in eerste klasse en zonder die fantastische thuisaanhang en een grote portie geluk was het nu terug naar tweede klasse. Van de 4e naar de 12e plaats in één jaar tijd, meteen uitgeschakeld in de beker door de laatste van 2e klasse en allerlaatste geworden in hun poule van PO2. De jongeren die stuk voor stuk getoond hebben dat ze niets te zoeken hebben op dit niveau ( ik maak nog een uitzondering voor Schoofs die potentieel heeft maar best nog een paar jaar in de luwte blijft en body bijkweekt ) en uw topschutter/ targetman die gratis vertrekt naar een club van gelijkwaardig niveau. Met Onana en Christ nog een paar onbruikbare spelers met zware, langlopende contracten. Buiten de ontdekking van Henkinet valt er echt niet veel positief mee te nemen uit dit seizoen.
Helemaal correct verwoord volgens mij!
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Wat als .....

Bericht door Dries Herbots »

ZANDER schreef:
Dries Herbots schreef:Ik ben blij dat het gedaan is. Want je zag dat de citroen helemaal was uitgeperst. Nu kunnen we ons concentreren op het belangrijkste de transfers!
:) Uitgeperste citroenen ?
Op basis van wat... ?
Is dat niet een “beetje” een “cliché-uitdrukking” geworden Dries ? ;)


Neem nu onze laatste wedstrijd op Cercle Brugge en de spelers die daar gespeeld hebben (incl. de invallers) die eindigen met volgende speelminuten in het eerste elftal (reguliere + PO2) = 36 wedstrijden, maximaal aantal mogelijk speelminuten = 3240 speelminuten

- Euvrard: 3150 minuten
- Odoi: 2887 minuten
- Mennes: 2768 minuten
- Wagemakers: 2452 minuten

Dit viertal is tesamen goed voor 11257 speelminuten

- Schouterden: 1867 minuten
- Rymenants: 1480 minuten
- Buysens: 1184 minuten
- Dufer: 835 minuten
- Castro: 540 minuten
- Proesmans: 424 minuten
- Bertjens: 350 minuten
- Vanwelkenhuysen: 305 minuten
- Schoofs: 62 minuten
- Beukers: 11 minuten

Dit tiental is tesamen goed voor 7058 speelminuten.

30 competitiewedstrijden – 6 oefenpotjes in de PO2 en één desastreus bekeruitstapje naar de laatste van tweede klasse...

Het hoofd en de benen uiteraard.
Kwestie het fysieke gedeelte moet men niet afkomen, kwestie het “mentale” gedeelte (de degradatiestrijd) zijn er wel argumenten uiteraard... Maar in de PO2 geen van beiden.

Ik vergelijk onze K.STVV-gegevens even met die van “The Black Cats” in Sunderland.
Bij K.STVV, kregen over de 36 wedstrijden bekeken, 31 spelers dit seizoen speelminuten.

In de zwaarste competitie van allemaal de Premier League heeft Sunderland nu ook 36 wedstrijden gespeeld. Trainer Steve Bruce gebruikte hiervoor 28 spelers met speelminuten in de competitie. (incl. uitgaande en inkomende wintertransfers)
Door de hoge kwesturenlast van de afgelopen maand (o.a. Gyan, Welbeck...) zijn er daar zelfs een paar spelers bijgekomen die anders nooit op het wedstrijdblad hadden gestaan.
De "Euvrard" van Sunderland is overigens een speler van 20 jaar (Henderson: 3080 minuten)
Slechts twee spelers in deze namenlijst zijn ouder dan 30 jaar (Malbranque en Zenden).. 10 spelers 23 jaar of jonger, 16 spelers tussen de 24 en 28 jaar.

Sunderland heeft die 36 wedstrijden gespeeld in een korter tijdsbestek dan wij, want hun eerste competitiewedstrijd was op 14 augustus 2010 (2 weken later dan ons dus, onze eerste wedstrijd was op 31 juli 2010.

Het is trouwens zo dat elke Premier League per 1 september van een lopende competitie, een lijst van 25 spelersnamen moet doorgeven, waarmee ze tot eind december MOETEN spelen. Ze mogen dan enkel nog spelers onder de 21 jaar toevoegen aan een wedstrijdselectie buiten die 25 namen om. (dat mag trouwens ook nog enkel als ze aan de coëfficiënt van de “home-grown-regel” voldoen en aan een pecentage jongeren in die 25-namenlijst)...
Na de wintermercato moet alle clubs op idem wijze hun nieuwe lijst van 25 namen voorleggen die ze gaan gebruiken tot het einde van het seizoen. Dus op al die "brede" kernen in de P.L. staan er tijdens de loop van een seizoen, periodiek ook wel wat limieten qua "spelersgebruik".

Enfin, ik bedoel maar... als ik al dat “soort geklaag” hier in onze JPL hoor, dan begin me daar toch wel degelijk wat vragen bij te stellen. Vorig jaar al een reeks trainers tijdens de PO’s en nu opnieuw....
Misschien wel. Maar tis wel zo.
K.STVV speelt op Staaien.
Plaats reactie