Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Alles over de wedstrijden van STVV
den stoefer
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jul 2011, 09:41

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door den stoefer »

Dit hou je toch niet voor mogelijk , tegen een tweedeklasser zo een resultaat neerzetten.
Heeft GB met de beloften gespeeld ?
Kent iemand de opstelling van vanavond ?
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Chimedza4ever13 »

den stoefer schreef:Dit hou je toch niet voor mogelijk , tegen een tweedeklasser zo een resultaat neerzetten.
Heeft GB met de beloften gespeeld ?
Kent iemand de opstelling van vanavond ?
Ah ja das heel simpel : "de ploeg die het al de matchen al zo goed deed tot aan de 16"
De rest zal wel te jong zijn of "kan maar 60 min. mee"

"We voetballen toch al beter dan vorig seizoen" ale ja "toch al evenwichtiger" :grappig:

Ik vraag me af waarom ze jongens halen en ze dan geen eerlijke kans willen geven ???
Als ge een transfer doet, hebt ge daar toch vertrouwen in en geeft ge die jongen verschillende keren een basisplaats in de voorbereiding ?
Maar ja, ze moesten maar eens beter zijn dan de kerktorens.... denk dat daar het schoentje weer wringt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Halenaar »

bert1924 schreef:
Halenaar schreef:
Dries Herbots schreef:
bert1924 schreef:
voetballiefhebber schreef:Volgens Het Nieuwsblad wordt er een Pool getest: Lebedynski (20) en vandaag wordt er gesproken met Tshibuabua van Beerschot.
Tambwe is doorgestuurd.

Tambwe,doorgestuurd zonder medeweten van de trainers.
Er zijn geen testers deze avond.
Bron?
Moet je dat vragen aan onze mangel liefhebber?

Guido heeft ondertussen zelf al gezegd in de media dat hij niks was.
welke media? hbvl of hln,? Hbvl:pro mangel
Hln:neutraal
De waarheid is dat hij werd doorgestuurd zonder medeweten van de trainers.Ik kan dit bewijzen maar dan moet ik mijn bron vermelden met de nodige gevolgen voor deze persoon.
Ah, de bron natuurlijk! Altijd bronnen in overvloed bij de Truiense supporters, en toch niemand die ze bij naam durft te noemen. Straf hoor!

En ik had dat ergens gelezen op internet. En nee, ik ga dat artikel niet opzoeken voor u.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Halenaar »

Chimedza4ever13 schreef:
den stoefer schreef:Dit hou je toch niet voor mogelijk , tegen een tweedeklasser zo een resultaat neerzetten.
Heeft GB met de beloften gespeeld ?
Kent iemand de opstelling van vanavond ?
"We voetballen toch al beter dan vorig seizoen" ale ja "toch al evenwichtiger" :grappig:

Ik vraag me af waarom ze jongens halen en ze dan geen eerlijke kans willen geven ???
Als ge een transfer doet, hebt ge daar toch vertrouwen in en geeft ge die jongen verschillende keren een basisplaats in de voorbereiding ?
Maar ja, ze moesten maar eens beter zijn dan de kerktorens.... denk dat daar het schoentje weer wringt.
Wie krijgt er dan volgens u geen eerlijke kans? Wie krijgt er dan geen vertrouwen?

Ik ben oprecht benieuwd!
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Jack »

Tja, er zal zeker nog versterking nodig.
Vooral 2 spitsen, een linksmidden en een rechtsmidden.
Dufer was vorig jaar ook al waardeloos op 2 mooie en belangrijke goals na. Loopt erbij als een slappe vod!
Dus eigenlijk heb je een compleet gebrek aan flanken...
Vanvoor hebben we al helemaal niemand.
willy
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jun 2011, 14:12

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door willy »

Ft: MVV-STVV 3-0

Het gaat goed met de voorlijn he paterke.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Sacruzsa »

Zolang :mangel: hier rondloopt gaat ge nooit of te nooit een deftige ploeg hebben , deze kern tot bij de winterstop weer een beetje degradatie voetbal en dan kan mr :mangel: zijn transfers halen zoda zijn job hier niet in gevaar komt is zoal jaren en zal zo blijven
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door leuvenaar »

ik had gehoopt op meer openheid bij de overname door BM maar ik begin er stilaan voor te vrezen dat de kloof tussen supporters en bestuur even diep zal blijven.
Chimedza4ever13
Berichten: 225
Lid geworden op: 09 jun 2011, 16:52

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Chimedza4ever13 »

leuvenaar schreef:ik had gehoopt op meer openheid bij de overname door BM maar ik begin er stilaan voor te vrezen dat de kloof tussen supporters en bestuur even diep zal blijven.
Een man of 2-3 rondom zich die wat van voetbal kennen en Mangel en Vanleeuw op de bank voor bewezen diensten.
LM1983
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 jun 2011, 18:38

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door LM1983 »

Ik als MVV fan kende maar weinig spelers van Sint Truiden. Keeper van de rivaal (Roda) Castro en Euvrard stond centraal. Reza niet gezien. Als ik wist dat jullie vaste nummers hebben (gezien jullie site) had ik ze wel even opgeschreven. Schouterden is de 2e helft ingevallen. Evertz speelde de 2e helft ongeveer rechtsachterin (dat was toch een nummer 10 bij Eupen?). Rob Schoofs speelde rechtsbuiten, is snel maar komt net kijken volgens mij. Smetana viel de 2e helft in. Zag eruit als een Pool, blijkbaar een Tsjech. Die viel wel op met z'n twee meter en veel te korte hesje. 1 kopbal op Bulters was zijn aandeel.

In ieder geval heeft MVV dik verdiend gewonnen, doelpunten van Bryan Smeets (14) begin 2e helft en vervolgens 2 keer Lance Voorjans (10). De tweede van Voorjans was heel lucky, via de carambool precies over Castro. Die van Smeets was een beauty, die draaide hem lekker in de verre hoek.

Veel succes in de competitie.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Cremasco »

Voor mij is het simpel : geen abo tenzij er verbetering is en er transfers volgen
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door den ief »

Ik ben blij met deze uitslag. Nu zullen er nog wel enkele transfers volgen. Dan nog beseffen dat we niet meer kunnen spelen met Mennes EN Delorge en we zijn vertrokken.
Daarnaast ben ik nog blijer dat ik niet naar Lanaken ben gereden want ik was zwaar aan het twijfelen.
zakkamakka
Berichten: 135
Lid geworden op: 18 okt 2010, 12:26

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door zakkamakka »

Cremasco schreef:Voor mij is het simpel : geen abo tenzij er verbetering is en er transfers volgen
En ich ben mein djust goan vernieve, de ju toch hé :yes:
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Johan »

er is just niks veranderd na het vertrek van RD (vertrek ???)morrenne marionet en mangel nog altijd de grote man en comunicatie drie dubbele nul BRAVO. Hoe rot is dat voetbalwereldje.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Cremasco »

Johan schreef:er is just niks veranderd na het vertrek van RD (vertrek ???)morrenne marionet en mangel nog altijd de grote man en comunicatie drie dubbele nul BRAVO. Hoe rot is dat voetbalwereldje.
Tja, dat is niet moeilijk : Morrenne komt pas piepen, Mangel zijn lijstjes kennen we, Guido en co worden niet gevolgd door allerhande redenen, de bakker van Dormaal kan geen wonderen doen en we zijn niet hot. Spelersdie kunnen komen lezen ook de krant he
Plaats reactie