Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1466
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Krisaias »

Chimedza4ever13 schreef:Ik ben er niet echt verwonderd van. Zolang ge met Buysens en Deferm EN Mennes EN ook nog Delorge
perse aan een match wilt beginnen dan maakt ge het u zelf en de ploeg moeilijk.
Dat zijn er 3 of 4 van het goeie te veel om te kunnen voetballen.
Pak daar nog ene Schouterden bij die nog altijd teert op ooit 1 goei match en Dufer die gene
flankspeler is en zonder spits in de kern moeten spelen...
Hoe zou ge dan een goal moeten maken ?
Dan kunt ge zelfs slaag krijgen van een tweedeklasser !
Moet Reza de bal gaan halen bij Castro ? En dan 20 man en de keeper dribbelen en dan afleggen voor
als ene van gevolgd is om mss nog te missen op een leeg goal :headbang:

Zouden nu mss toch stilaan wat ogen gaan ?
Of ploegt de boer verder tegen beter weten in ???
Ik vrees voor het 2e....

Zoals enkelen hier nog al schreven : oude wijn in oude kruiken, GEEN GRAM VOORUITGANG OP HET PLEIN.

Over deze match kunt ge veel zeggen en een hoop vaststellingen doen van wat fout liep, maar misschien doet ge dat best als ge ze gezien hebt...

Buysens en Reza hebben niet meegespeeld...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4184
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door stvvilvoorde »

Niks van de match gezien en blijkbaar maar goed ook.
Christ in de spits, Deferm op de rechtsback, 3-0 en kansloos tegen MVV?
Alleszins weinig hoopgevende resultaten een week voor de competitiestart,
maar beter dat ze nu direct met de neus zwaar op de feiten gedrukt worden ipv opnieuw een onverdiend gelijkspel of kleine nederlaag.
Als er nu niks beweegt de komende weken, dan is het pure onmacht.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Messi »

Het goeie nieuws is dat het maar oefenwedstrijden zijn. Maar daar houdt het positieve ook op.

Over deze match kan ik niet oordelen, ik heb ze niet gezien. Het resultaat verbaasd me alleszins niet na het zien van de dramatische wedstrijd tegen Lierse waar het resultaat het onmachtige voetbal van ons verbloemde. Want laten we eerlijk zijn, we hadden tegen Lierse 0-3 ofzo moeten verliezen, we zijn 1x aan de goal geweest en toen scoorde Reza.

Natuurlijk zegt GB en co dat de combinaties beter verlopen. In de eerste plaats moet de trainer vertrouwen creeeren bij de spelers. In de tweede plaats moet men STVV wat promoten, men natuurlijk ook abonnementen verkopen. ;)

Het lijkt er op dat we nog slechter zijn als vorig seizoen. En vergeet niet dat we vorig seizoen mirakuleus gered zijn. Hebben veel wedstrijden verdiend gewonnen? Hebben wij veel wedstrijden gedomineerd?

Wat kun je met spelers als Kotysch, Deferm, Evertz, Schouterden, Dufer, Christ + onze kern is aangevuld met talentloze jeugd en vierdeklassers waarvan je nu al weet dat ze het niveau niet gaan aankunnen.
De woede hier op het forum is nu vooral gericht aan Mangel, maar de sportieve cel heeft gefaald. Waarom kunnen ploegen als Westerlo wel kwaliteit halen met een klein budget en blijven ze al jaren bespaard van degradatiezorgen? Wel ik zal het u zeggen: ze hebben wel een voorzitter die iets van voetbal kent (itt Duchatelet). Ze hebben wel een goed scoutingsapparaat. Het is gewoon een professionelere club. Wij blijven al jaren stilstaan in de tijd. Gooi die oude rotten nu toch eens eindelijk buiten en maak werk van een serieuze sportieve structuur. Zolang dit probleem niet opgelost is zullen we nooit een stabiele eersteklasser worden.

Morenne valt uiteraard nog niks te verwijten. Hij heeft dit kerkhof ook maar geerfd. Hopelijk beseft hij ook dat we serieuze versterkingen nodig hebben en geen Tambwe's, Tshibuabua's,... omdat we anders met ons mooie stadion wel eens in tweede klasse zouden terechtkomen.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door zipke373 »

Johan schreef:er is just niks veranderd na het vertrek van RD (vertrek ???)morrenne marionet en mangel nog altijd de grote man en comunicatie drie dubbele nul BRAVO. Hoe rot is dat voetbalwereldje.
Man toch, hoe denkt ge dat Morenne die puinhoop van 7 jaar nu in 7 dagen moet oplossen?
:roll:
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door leuvenaar »

de clubgeschiedenis leert dat er nooit iets zal veranderen !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4161
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door lindoke »

leuvenaar schreef:de clubgeschiedenis leert dat er nooit iets zal veranderen !
Yep, dat is ook zo. Zelfs met drie goede en direct inzetbare spelers vandaag nog bij de kern mogen we nog gerust spreken over een compleet falen van de sportieve staf. Ik moet eerlijk zijn en meegeven dat ik nog geen enkele oefenwedstrijd ben gaan kijken. Door mijn verblijf in de VS de afgelopen twee jaar heb ik dus live zelfs in die tijd geen wedstrijd meer gezien. Je zou dan kunnen denken dat ik als voormalig jeugdspelertje en supporter gedurende ongeveer 30 jaar (waarvan een tiental jaren zelfs ook alle uitwedstrijden) nu wel op hele hete kolen zou zitten om een wedstrijd te gaan kijken. Niets is minder waar. Ik heb weer hetzelfde gevoel als bij het begin van het desastreuze competitiejaar 2007-2008 en natuurlijk zoals bij het begin van vorig seizoen 2010-2011. Deja vu's alom. Dezelfde algemene waarschuwende opmerkingen van de supporters op het forum. En hetzelfde gevoel dat me weer stilaan begint te bekruipen van voor die andere seizoenen. Het gevoel van onmacht, frustratie gevolgd door het ergste gevoel........onverschilligheid. Waar ik vroeger (en ik zeker niet alleen) 1 1/2 uur op voorhand op de oude staantribune stond voor topwedstrijden om toch maar een goed plaatsje te hebben zou ik me nu naar het stadion moeten slepen om een wedstrijd bij te wonen. Waar ligt het verschil? Ik die ondertussen 20 jaar ouder geworden ben? Dat zal er waarschijnlijk voor een stuk tussen steken. Maar wat zeker een oorzaak gaat zijn is dat we toen naar mannen konden kijken als Wilmots, Agten, Boffin, Vanhoudt, Velkeneers, Isaiah, Crohm, Kingambo, Kalisa.....Cantaluppi en ik vermeld er nog een hoop noemenswaardige, ik weet het. Soms kijk ik nog eens naar die beelden van weleer - en je mag me nostalgisch noemen - maar als ik dan dat snel counterend STVV tegen ploegen zag als Anderlecht en Brugge waar we in drie passen voor de keeper stonden en die koudweg fussileerden.....dan denk ik als de ploeg van toen tegen die van nu moet spelen, die van nu een pak slaag zou krijgen. Nochthans is het voetbal in vergelijking met toen veel sneller en technischer geworden en zou de ploeg van nu makkelijk de maat moeten kunnen nemen van de ploeg van toen. Bij de meeste ploegen geldt dit misschien wel behalve bij.....STVV.

Enfin, ik dwaal af. Laten we vooral onthouden dat dezelfde waarschuwingen alweer door het gros van de supporters hier opdoemen. De geschiedenis heeft ons geleerd dat de denktank die we hier met z'n allen vormen iedere keer pal erop zat en dat we kunnen aannemen dat het nu ook weer zo is. Dus alle reacties tesamen genomen mogen ons er nu al van overtuigen dat we met deze kern alweer een triestig degradatieseizoen tegemoet gaan. Gaan er nog op de laatste, ultieme moment versterkingen binnen gehaald worden? Gaan ze op korte of middellange termijn renderen? Ik weet het niet. Wat ik wel nu al met zekerheid kan vast stellen is dat we (alweer) te laat zijn. Huiswerk niet op tijd gemaakt en hopelijk op het eind van het seizoen niet gebuisd.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door wim vanaken »

lindoke schreef:
leuvenaar schreef:de clubgeschiedenis leert dat er nooit iets zal veranderen !
Yep, dat is ook zo. Zelfs met drie goede en direct inzetbare spelers vandaag nog bij de kern mogen we nog gerust spreken over een compleet falen van de sportieve staf. Ik moet eerlijk zijn en meegeven dat ik nog geen enkele oefenwedstrijd ben gaan kijken. Door mijn verblijf in de VS de afgelopen twee jaar heb ik dus live zelfs in die tijd geen wedstrijd meer gezien. Je zou dan kunnen denken dat ik als voormalig jeugdspelertje en supporter gedurende ongeveer 30 jaar (waarvan een tiental jaren zelfs ook alle uitwedstrijden) nu wel op hele hete kolen zou zitten om een wedstrijd te gaan kijken. Niets is minder waar. Ik heb weer hetzelfde gevoel als bij het begin van het desastreuze competitiejaar 2007-2008 en natuurlijk zoals bij het begin van vorig seizoen 2010-2011. Deja vu's alom. Dezelfde algemene waarschuwende opmerkingen van de supporters op het forum. En hetzelfde gevoel dat me weer stilaan begint te bekruipen van voor die andere seizoenen. Het gevoel van onmacht, frustratie gevolgd door het ergste gevoel........onverschilligheid. Waar ik vroeger (en ik zeker niet alleen) 1 1/2 uur op voorhand op de oude staantribune stond voor topwedstrijden om toch maar een goed plaatsje te hebben zou ik me nu naar het stadion moeten slepen om een wedstrijd bij te wonen. Waar ligt het verschil? Ik die ondertussen 20 jaar ouder geworden ben? Dat zal er waarschijnlijk voor een stuk tussen steken. Maar wat zeker een oorzaak gaat zijn is dat we toen naar mannen konden kijken als Wilmots, Agten, Boffin, Vanhoudt, Velkeneers, Isaiah, Crohm, Kingambo, Kalisa.....Cantaluppi en ik vermeld er nog een hoop noemenswaardige, ik weet het. Soms kijk ik nog eens naar die beelden van weleer - en je mag me nostalgisch noemen - maar als ik dan dat snel counterend STVV tegen ploegen zag als Anderlecht en Brugge waar we in drie passen voor de keeper stonden en die koudweg fussileerden.....dan denk ik als de ploeg van toen tegen die van nu moet spelen, die van nu een pak slaag zou krijgen. Nochthans is het voetbal in vergelijking met toen veel sneller en technischer geworden en zou de ploeg van nu makkelijk de maat moeten kunnen nemen van de ploeg van toen. Bij de meeste ploegen geldt dit misschien wel behalve bij.....STVV.

Enfin, ik dwaal af. Laten we vooral onthouden dat dezelfde waarschuwingen alweer door het gros van de supporters hier opdoemen. De geschiedenis heeft ons geleerd dat de denktank die we hier met z'n allen vormen iedere keer pal erop zat en dat we kunnen aannemen dat het nu ook weer zo is. Dus alle reacties tesamen genomen mogen ons er nu al van overtuigen dat we met deze kern alweer een triestig degradatieseizoen tegemoet gaan. Gaan er nog op de laatste, ultieme moment versterkingen binnen gehaald worden? Gaan ze op korte of middellange termijn renderen? Ik weet het niet. Wat ik wel nu al met zekerheid kan vast stellen is dat we (alweer) te laat zijn. Huiswerk niet op tijd gemaakt en hopelijk op het eind van het seizoen niet gebuisd.

100 % akkoord. 1 week voor de start staan we nergens, aanvallend totaal onmachtig, geen flanken. Ik vraag me in Godsnaam af waar heel die voorbereiding toe dient als je nu nog 3 spelers moet inbouwen op de meest cruciale plaatsen in je ploeg, nee erger nog, je moet ze nog gaan zoeken (voor zover er dan nog geld voor beschikbaar is ook). Kunstgras dat wel ja, ondergrondse parkings ook, maar op de pelouse staat er niets deftigs. De ploeg was af (dixit Roland), hij liet geen puinhoop achter, de realiteit is spijtig genoeg helemaal anders....Wéér een verloren jaar, alles ziet er zo naar uit.... Op dit moment strijden we samen met OHL voor het ontlopen van de....laatste plaats...
De witte
Berichten: 40
Lid geworden op: 14 jul 2011, 23:47

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door De witte »

Nog één weekske en we kunnen er weer volle bak tegenaan.
In Mechelen ,thuis Brugge , in Bergen en thuis Lokeren als ik het goedheb.
Das een droge (hopelijk) 2 op 12 of ben ik een optimist. En het smodderen kan weer beginnen.
Ge hebt alleen de vertrekkers vervangen en op geen enkele plaats zijt ge versterkt.
Misschien op rechts met Andrade maar dat moeten we nog afwachten.Niet smetana of niet Reza zal Sidibé kunnen vervangen al vind ik Reza degelijk maar is het best op de flank denk ik.
Waar zijn ze in godsnaam mee bezig.
De altijd wederkerende supporters nog maar eens een loer gedraaid.
Kunnen hier nog uren over palaveren maar het zal geen KLOTE veranderen.

Kunnen misshien een nieuwe supportersclub oprichten:De VILLAREALBOYS 2030
darion
Berichten: 1510
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door darion »

waarom wordt mijn post gewoon verwijderd?
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Dries Herbots »

Ik heb de match niet gezien maar eigenlijk is het goed dat we zo'n slaag gekregen hebben. Als ze nu niet zien dat er versterking moet komen dan zijn ze van slechte wil.
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Jack »

darion schreef:waarom wordt mijn post gewoon verwijderd?
Ik heb niks verwijderd, dus kan in principe niet.
Zeker dat je de pot die je zoekt niet in een ander topic gezet was?
Zoek eens bij profiel al je posten op, dan kan je makkelijker zien waar je wat geplaatst hebt...
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Dreke »

Wie geld wilt verdienen, zet in op KV Mechelen komend weekend. Dit was niet om aan te zien. We zitten vooraan met een bijzonder groot probleem...
A loyal football fan only supports the shirt...
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door wim vanaken »

In de zondagskrant van vandaag, opnieuw 2 prognoses van voetbalkenners (Antheunis, Snelders)...Opnieuw hoort STVV steevast bij de meest geciteerde degradatiekandidaten....Ik weet het, ga weer een hoop sh*t over me heen krijgen in de zin van "ik heb geen boodschap aan analyses en voorspellingen" en "in dat of dat jaar werden we ook ten onrechte beoordeeld als degradatiekandidaat", maar geloof me vrij, met deze kern zijn we gedoemd om te mislukken, sterker nog.... maken we géén 15 doelpunten op een gans seizoen....Hoop alleen dat de ogen (snel)opengaan voor diegenen die verantwoordelijk zijn voor deze onevenwichte en te beperkte kern voor eerste klasse....Nu waren het maar testmatchen (tegen vaak beperkte tegenstanders), maar hoe we deze trein nog op de rails gaan krijgen om op minder dan 1 week kans op succes te hebben tegen tegenstanders van het kaliber Mechelen en Brugge is me een raadsel....Versterkingen graag !
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door droopy »

Dreke schreef:Wie geld wilt verdienen, zet in op KV Mechelen komend weekend. Dit was niet om aan te zien. We zitten vooraan met een bijzonder groot probleem...
veel geld zal je niet verdienen want de gokbureaus zijn niet blind hé

al je geld wilt verdienen zet je in op winst voor STVV en dan te voet naar Scherpenheuvel :mrgreen:

Oeps ik ben weer pessimist, sorry :fuck:
Dreke
Berichten: 3649
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Voorbereideingscampagne 2011 - 2012

Bericht door Dreke »

droopy schreef:
Dreke schreef:Wie geld wilt verdienen, zet in op KV Mechelen komend weekend. Dit was niet om aan te zien. We zitten vooraan met een bijzonder groot probleem...
veel geld zal je niet verdienen want de gokbureaus zijn niet blind hé

al je geld wilt verdienen zet je in op winst voor STVV en dan te voet naar Scherpenheuvel :mrgreen:

Oeps ik ben weer pessimist, sorry :fuck:
1.80 is toch wel wat voor een safe bet. :-)
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie