STVV - FCB

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: STVV - FCB

Bericht door 't kanarieke »

Mikman schreef:Ik zou niet in beroep gaan, als je de schorsing opschuift kom je binnen een paar speeldagen misschien in de problemen. Nu is iedereen nog fris en fit.

Dufer kan wel op rechtsachter spelen. Daar heeft hij het probleem van het gebrek aan diepgang bij hem niet en dan heb je twee vleugelbacks die heel goed kunnen uitvoetballen.
Hij gaat niet in op het voorstel, morgen komt er een nieuwe zitting. Bron: zie hotnews op stvv.com.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - FCB

Bericht door Brusselmans »

updatedb schreef:
Brusselmans schreef:Morenne is Haspengouw, Brepoels is Haspengouw, de rest van de leiding is dat niet en moet eruit, zij zijn niet representatief voor hetgeen waar wij voor staan, en belemmeren alleen maar de zaak.
Reza is niet Haspengouw en moet eruit? Iandoli is niet Haspengouw en moet eruit? Christ is niet Haspengouw en moet eruit? Dufer is niet Haspengouw en moet eruit? Wat een dom, plat, racistisch gewauwel. "Respresentatief voor hetgeen waar "wij" voor staan?" Man man man...
Leer eerst eens een volledige post lezen brave Sus, en reageer dan :onfire:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Halenaar »

Nagenieten :love:

http://www.tvl.be/nl/2011-08-08/reactie ... ub-brugge/" onclick="window.open(this.href);return false;

Nog wat:

http://www.sporza.be/cm/sporza/voetbal/ ... 07_STV-CLU#" onclick="window.open(this.href);return false;
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: STVV - FCB

Bericht door updatedb »

Brusselmans schreef:
updatedb schreef:
Brusselmans schreef:Morenne is Haspengouw, Brepoels is Haspengouw, de rest van de leiding is dat niet en moet eruit, zij zijn niet representatief voor hetgeen waar wij voor staan, en belemmeren alleen maar de zaak.
Reza is niet Haspengouw en moet eruit? Iandoli is niet Haspengouw en moet eruit? Christ is niet Haspengouw en moet eruit? Dufer is niet Haspengouw en moet eruit? Wat een dom, plat, racistisch gewauwel. "Respresentatief voor hetgeen waar "wij" voor staan?" Man man man...
Leer eerst eens een volledige post lezen brave Sus, en reageer dan :onfire:
Leer eens schrijven, Sus. Ge kunt al even goed schrijven als die idioot met zijn lange haren die denkt dat hij boeken schrijft. Ge hebt het idd niet over die spelers gehad, maar mensen in het bestuur zijn per se onbekwaam omdat het geen Haspengouwers zijn. Wel, als Haspengouwer schaam ik me voor sujetten als u. En Thomas Caers bv. zouden we zeker niet moeten trachten terughalen volgens u, wegens "geen Haspengouwer". Idioot is dat.
Laatst gewijzigd door updatedb op 08 aug 2011, 17:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4175
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV - FCB

Bericht door stvvilvoorde »

amelieke schreef:Dimi heeft een schorsingsvoorstel van 3 speeldagen gekregen.
Op zich vind ik dit niet zo slecht nieuws.
Dit geeft een hogere prioriteit aan het aantrekken van een extra rechtsback, tenzij delorge voldoet als backup in de stayenlogica.
Dufer begint voor het eerst goed niveau te halen, die hebben we aanvallender meer nodig dan verdedigend.
Ik hoop dat Daeseleire zich herpakt, maar positioneel blundert die enorm, zowel gisteren als op mechelen.
Ook in zijn Genk periode was dit al een oud zeer.
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: STVV - FCB

Bericht door theking »

:blauw: :geel: SPOKEN OP STAYEN...... :mrgreen: kan dan ook maar allen op stayen :grappig:
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV - FCB

Bericht door Iniesta »

Weer een avondje Staaien om in te kaderen.

Ongelooflijk scenario waarbij wel niemand nog geloofde in wat er later stond te gebeuren. Toch ook opletten voor de les die we de eerste helft kregen. Deze ploeg heeft nog veel versterking nodig.

Positief dan: het veld laat wel vechten en inzet toe en zo slecht voetballen we nu ook weer niet.

Beste spelers: Schouterden, 2e helft gewoon weer op niveau, een heel hoog niveau deze keer.
Christ: wat heeft die gelopen en gewerkt, ook goed in de opbouw en vooral hij speelt altijd direct in wat soms een foute pass oplevert maar de goeie zijn dan ook ECHT goed. Pluim ook voor de invalbeurt van Schoofs.

Negatief: de zwakke prestatie van Daeseleire, was werkelijk nergens en maakte dan nog eens een domme overtreding die enkele weken schorsing gaan kosten. Mag zich eens bedenken, het is nodig.

Mits nog enkele versterkingen en de terugkeer van de geblesseerden moeten we iets kunnen tonen. Een eerste galamatch hebben we al gehad :D
Gebruikersavatar
theking
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 apr 2011, 15:02

Re: STVV - FCB

Bericht door theking »

stvvilvoorde schreef:
amelieke schreef:Dimi heeft een schorsingsvoorstel van 3 speeldagen gekregen.
Op zich vind ik dit niet zo slecht nieuws.
Dit geeft een hogere prioriteit aan het aantrekken van een extra rechtsback, tenzij delorge voldoet als backup in de stayenlogica.
Dufer begint voor het eerst goed niveau te halen, die hebben we aanvallender meer nodig dan verdedigend.
Ik hoop dat Daeseleire zich herpakt, maar positioneel blundert die enorm, zowel gisteren als op mechelen.
Ook in zijn Genk periode was dit al een oud zeer.
hadden we nu Waggie nog maar ;)
STVV is a way of life,it's in you'r blood and vains.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Halenaar »

theking schreef:
stvvilvoorde schreef:
amelieke schreef:Dimi heeft een schorsingsvoorstel van 3 speeldagen gekregen.
Op zich vind ik dit niet zo slecht nieuws.
Dit geeft een hogere prioriteit aan het aantrekken van een extra rechtsback, tenzij delorge voldoet als backup in de stayenlogica.
Dufer begint voor het eerst goed niveau te halen, die hebben we aanvallender meer nodig dan verdedigend.
Ik hoop dat Daeseleire zich herpakt, maar positioneel blundert die enorm, zowel gisteren als op mechelen.
Ook in zijn Genk periode was dit al een oud zeer.
hadden we nu Waggie nog maar ;)
Zeg dat tegen RD!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: STVV - FCB

Bericht door Brusselmans »

updatedb schreef:
Brusselmans schreef:
updatedb schreef:
Brusselmans schreef:Morenne is Haspengouw, Brepoels is Haspengouw, de rest van de leiding is dat niet en moet eruit, zij zijn niet representatief voor hetgeen waar wij voor staan, en belemmeren alleen maar de zaak.
Reza is niet Haspengouw en moet eruit? Iandoli is niet Haspengouw en moet eruit? Christ is niet Haspengouw en moet eruit? Dufer is niet Haspengouw en moet eruit? Wat een dom, plat, racistisch gewauwel. "Respresentatief voor hetgeen waar "wij" voor staan?" Man man man...
Leer eerst eens een volledige post lezen brave Sus, en reageer dan :onfire:
Leer eens schrijven, Sus. Ge kunt al even goed schrijven als die idioot met zijn lange haren die denkt dat hij boeken schrijft. Ge hebt het idd niet over die spelers gehad, maar mensen in het bestuur zijn per se onbekwaam omdat het geen Haspengouwers zijn. Wel, als Haspengouwer schaam ik me voor sujetten als u. En Thomas Caers bv. zouden we zeker niet moeten trachten terughalen volgens u, wegens "geen Haspengouwer". Idioot is dat.
Ge snapt het al evenmin.
Het ligt aan uw wortels pieke, ook wel roots genoemd.
Je hoeft geen Haspengouwer te zijn om de mentaliteit te hebben, snappie.
Caers was zo iemand dus wel, maar ook Cantaluppi had het.
Onze vreemdelingen in de leiding hebben "het" dus overduidelijk niet, dat is al in overvloed bewezen. Er zijn zelfs Haspengouwers zelf die "het" niet hebben, ik verdenk je ervan eentje te zijn, vermits je zelfs het verschil niet kan maken tussen een nick en de echte persoon. Je bent ver weg hoor, geloof me maar.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - FCB

Bericht door Ozzy »

Voor mij is een rechtsachter, een centrale verdediger met voetbalkwaliteiten en een spits prioriteit.
De goede invalbeurt van Deferm heeft op mij wel indruk gemaakt want er waren niet alleen zijn voetballende kwaliteiten, hij zette zowaar zijn voeten overal tussen en won menig duel.
Hopelijk heeft Deferm zijn ietwat neerbuigende persoonlijkheid aan de kant gegooid wetende dat je er in de voetballerij niet komt en meer haar op zijn tanden gekregen.
Hij bracht ook de nodige diepgang die Wim mist en is op dit moment meer paraat dan Mennes.
Eindelijk zou ik zo zeggen. Giel pak nu eens eindelijk je kans dan zit STVV weer jaren gebeiteld op deze positie.
De Bouwman
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jun 2011, 19:37

Re: STVV - FCB

Bericht door De Bouwman »

Ozzy schreef:Voor mij is een rechtsachter, een centrale verdediger met voetbalkwaliteiten en een spits prioriteit.
De goede invalbeurt van Deferm heeft op mij wel indruk gemaakt want er waren niet alleen zijn voetballende kwaliteiten, hij zette zowaar zijn voeten overal tussen en won menig duel.
Hopelijk heeft Deferm zijn ietwat neerbuigende persoonlijkheid aan de kant gegooid wetende dat je er in de voetballerij niet komt en meer haar op zijn tanden gekregen.
Hij bracht ook de nodige diepgang die Wim mist en is op dit moment meer paraat dan Mennes.
Eindelijk zou ik zo zeggen. Giel pak nu eens eindelijk je kans dan zit STVV weer jaren gebeiteld op deze positie.
Als er één plaats is waar Deferm uit de voeten zou moeten kunnen, is het op de plaats van Mennes. Hij is te weinig smeerlap om de positie van Delorge in te nemen, en heeft te weinig voetbal in de voeten om aanvallend middenvelder te zijn. Laat hem maar groeien op deze positie, hij heeft me aangenaam verrast!
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: STVV - FCB

Bericht door updatedb »

Brusselmans schreef:Ge snapt het al evenmin.
Het ligt aan uw wortels pieke, ook wel roots genoemd.
Je hoeft geen Haspengouwer te zijn om de mentaliteit te hebben, snappie.
Caers was zo iemand dus wel, maar ook Cantaluppi had het.
Onze vreemdelingen in de leiding hebben "het" dus overduidelijk niet, dat is al in overvloed bewezen. Er zijn zelfs Haspengouwers zelf die "het" niet hebben, ik verdenk je ervan eentje te zijn, vermits je zelfs het verschil niet kan maken tussen een nick en de echte persoon. Je bent ver weg hoor, geloof me maar.
Dus je moet Haspengouwer zijn om "het" te hebben. Maar er zijn ook niet-Haspengouwers die "het" hebben. En er zijn Haspengouwers die "het" niet hebben. Maar toch heeft het allemaal te maken met uw "roots", uw Haspengouwse roots. Blut und Boden! De Haspengouwse Übermensch als het ware. Het toont gewoon aan hoe debiel uw stelling is, hoe imbeciel uw "link" met Haspengouw is. Maar ja, ge moet niet gestudeerd hebben om u "interessant" te maken op een forum natuurlijk.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: STVV - FCB

Bericht door patattenboer »

updatedb schreef:
Brusselmans schreef:Ge snapt het al evenmin.
Het ligt aan uw wortels pieke, ook wel roots genoemd.
Je hoeft geen Haspengouwer te zijn om de mentaliteit te hebben, snappie.
Caers was zo iemand dus wel, maar ook Cantaluppi had het.
Onze vreemdelingen in de leiding hebben "het" dus overduidelijk niet, dat is al in overvloed bewezen. Er zijn zelfs Haspengouwers zelf die "het" niet hebben, ik verdenk je ervan eentje te zijn, vermits je zelfs het verschil niet kan maken tussen een nick en de echte persoon. Je bent ver weg hoor, geloof me maar.
Dus je moet Haspengouwer zijn om "het" te hebben. Maar er zijn ook niet-Haspengouwers die "het" hebben. En er zijn Haspengouwers die "het" niet hebben. Maar toch heeft het allemaal te maken met uw "roots", uw Haspengouwse roots. Blut und Boden! De Haspengouwse Übermensch als het ware. Het toont gewoon aan hoe debiel uw stelling is, hoe imbeciel uw "link" met Haspengouw is. Maar ja, ge moet niet gestudeerd hebben om u "interessant" te maken op een forum natuurlijk.
Die vergelijking van Ubermensch is niet gepast, helemaal niet.
Je kunt van menig verschillen en discussie aan gaan maar wel DEFTIG blijven aub
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: STVV - FCB

Bericht door patattenboer »

Gisteren eerste helft dikke ploeg gezien FCB.
Tweede helft geen goesting meer of beetje arrogant en dan mooi afgestraft.
Vleminkx pff wat een zeveraar, mekkeren... doet mij denken aan Sonck.
Castro degelijk
Dimitri D zat helemaal niet in de match stomme rode kaart.
Euvrard degelijk, juist de eerste goal
Kotysh heeft wel iets maar vind Ludo op dit moment beter
Iandoli tweede helft heel sterk, eerste net
Deorge nuttig als afbreker
Mennes overal te laat,
Deferm heeft mij in de positieve zin verbaasd
Dufer heel beslissend rust en redelijk overzicht
Christ kan duidelijk meer dan een uur aan, altijd aanspeelbaar, goed overzicht en veel goede passen (af en toe eens een mindere)
Schouterden sterk zou tijd worden.
Reza gewoon goed heel goede aankoop
Schoofs gedaan wat hij kon, hopelijk verbranden ze hem niet
Smetana weet het niet
Plaats reactie