STVV - FCB

Alles over de wedstrijden van STVV
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: STVV - FCB

Bericht door Rikke »

Een onverwacht leuk avondje Stayen/Staaien.

1ste helft: onbekwaam, slecht, schandalig, voetbal onwaardig. Schande.
Een superieur Brugge, een topploeg.

Wat Daseleire betreft: Liep in de 1ste helft steeds naar het midden en zijn mannetje stond alleen. iemand ook gezien waarom hij dat deed? Kyotisch liet Vleminckx steeds achter in zijn rug alleen staan waardoor Dimi naar binnen schoof, maar Dufer niet terug schoof.
Zijn rode kaart: Terecht. 3 dagen schorsing terecht.

2de helft.
Metamorfose met een vechtend team en een Brugge dat niet eens meer wist waar eerst te lopen.

Deferm: DIKKE invalbeurt, hopelijk lukt het hem om door te zetten.
Schouterden dikke match.
Eigenlijk vond ik iedereen goed in de 2de helft. Mennes, jammer maar kon gisteren niet mee

Maar we zijn er nog niet, integendeel.

Succes mannen, en vechten gvd.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: STVV - FCB

Bericht door Luc »

updatedb schreef:
Brusselmans schreef:Ge snapt het al evenmin.
Het ligt aan uw wortels pieke, ook wel roots genoemd.
Je hoeft geen Haspengouwer te zijn om de mentaliteit te hebben, snappie.
Caers was zo iemand dus wel, maar ook Cantaluppi had het.
Onze vreemdelingen in de leiding hebben "het" dus overduidelijk niet, dat is al in overvloed bewezen. Er zijn zelfs Haspengouwers zelf die "het" niet hebben, ik verdenk je ervan eentje te zijn, vermits je zelfs het verschil niet kan maken tussen een nick en de echte persoon. Je bent ver weg hoor, geloof me maar.
Dus je moet Haspengouwer zijn om "het" te hebben. Maar er zijn ook niet-Haspengouwers die "het" hebben. En er zijn Haspengouwers die "het" niet hebben. Maar toch heeft het allemaal te maken met uw "roots", uw Haspengouwse roots. Blut und Boden! De Haspengouwse Übermensch als het ware. Het toont gewoon aan hoe debiel uw stelling is, hoe imbeciel uw "link" met Haspengouw is. Maar ja, ge moet niet gestudeerd hebben om u "interessant" te maken op een forum natuurlijk.
En ge moet nog minder gestudeerd hebben om hier woorden te gebruiken als 'Übermensch' en 'Blut und Boden' !
Totaal naast de kwestie van wat de originele poster wil bedoelen en toch probeer je altijd je gelijk te halen !
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: STVV - FCB

Bericht door Jack »

Heren, niet teveel zeveren na zo'n allesomvattende wedstrijd aub!
Ontopic graag...
Guggenheimer
Berichten: 528
Lid geworden op: 18 nov 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Guggenheimer »

updatedb schreef:
Brusselmans schreef:Ge snapt het al evenmin.
Het ligt aan uw wortels pieke, ook wel roots genoemd.
Je hoeft geen Haspengouwer te zijn om de mentaliteit te hebben, snappie.
Caers was zo iemand dus wel, maar ook Cantaluppi had het.
Onze vreemdelingen in de leiding hebben "het" dus overduidelijk niet, dat is al in overvloed bewezen. Er zijn zelfs Haspengouwers zelf die "het" niet hebben, ik verdenk je ervan eentje te zijn, vermits je zelfs het verschil niet kan maken tussen een nick en de echte persoon. Je bent ver weg hoor, geloof me maar.
Dus je moet Haspengouwer zijn om "het" te hebben. Maar er zijn ook niet-Haspengouwers die "het" hebben. En er zijn Haspengouwers die "het" niet hebben. Maar toch heeft het allemaal te maken met uw "roots", uw Haspengouwse roots. Blut und Boden! De Haspengouwse Übermensch als het ware. Het toont gewoon aan hoe debiel uw stelling is, hoe imbeciel uw "link" met Haspengouw is. Maar ja, ge moet niet gestudeerd hebben om u "interessant" te maken op een forum natuurlijk.
Eerst en vooral vermelden dat ik het niet helemaal eens ben met Brusselmans maar ik wil even als bemiddelaar optreden. Brusselmans stelt enkel dat een typische ( lees: het merendeel maar dus niet allemaal) bepaalde (karakter)eigenschappen bezitten die terug te vinden zijn in de huidige spelerskern, bij de trainer en de nieuwe voorzitter. Die eigenschappen vindt hij niet terug bij heerschappen als Withofs en Mangelschots. Hij pleit dus, in zijn eigenzinnige stijl, voor een vertrek van Mangelschots en consorten, iets waar menig STVV-supporter en bezoeker van dit forum zich in kan vinden.
Het is echter ironisch te noemen dat je Brusselmans verwijt een onderscheid te maken terwijl je er in dezelfde zin in slaagt laaggeschoolden te schofferen. Je impliceert immers dat iemand die niet gestudeerd heeft, de neiging heeft onwaarheden te verkondigen en aan populisme te doen. Ikzelf heb niet gestudeerd en ik denk te mogen stellen dat je dat niet aan mijn posts kan afleiden.
Soit terug on topic zoals Jack zo vriendelijk vroeg. Mijn excuses voor de tussenkomst Jack.
updatedb
Berichten: 265
Lid geworden op: 03 dec 2010, 10:52

Re: STVV - FCB

Bericht door updatedb »

Beste vrienden, lang leve de Haspengouwse Übermensch! Lang leve de mensch die overeenstemt met het "wij" gevoel van Brusselmans, al even debiel als de gelijknamige schrijver. Lang leve coryfeeën als bert1954 die Guy Mangelschots al zevenhonderd keer van corruptie heeft beschuldigd, zonder enige bewijs. Doe maar lekker verder, ik ben in uw plaats beschaamd!
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV - FCB

Bericht door Cremasco »

updatedb schreef:Beste vrienden, lang leve de Haspengouwse Übermensch! Lang leve de mensch die overeenstemt met het "wij" gevoel van Brusselmans, al even debiel als de gelijknamige schrijver. Lang leve coryfeeën als bert1954 die Guy Mangelschots al zevenhonderd keer van corruptie heeft beschuldigd, zonder enige bewijs. Doe maar lekker verder, ik ben in uw plaats beschaamd!
Bert 1924 niet verwarren met Since '54 he ;)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: STVV - FCB

Bericht door Cremasco »

Leuk filmpje van Vadis op de site van HBVL, zette dit blijkbaar op twitter :
een swingende steward van STVV :
http://www.twitvid.com/W1PMP" onclick="window.open(this.href);return false;

het artikel :
http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbal ... eward.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
amelieke
Berichten: 92
Lid geworden op: 17 okt 2010, 10:28

Re: STVV - FCB

Bericht door amelieke »

Wanneer komt zijn volgend filmpje,maar dan een paar uur later.
Eens kijken of horen of hij nog zo lacht. :stvv:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - FCB

Bericht door Since '54 »

Cremasco schreef:
updatedb schreef:Beste vrienden, lang leve de Haspengouwse Übermensch! Lang leve de mensch die overeenstemt met het "wij" gevoel van Brusselmans, al even debiel als de gelijknamige schrijver. Lang leve coryfeeën als bert1954 die Guy Mangelschots al zevenhonderd keer van corruptie heeft beschuldigd, zonder enige bewijs. Doe maar lekker verder, ik ben in uw plaats beschaamd!
Bert 1924 niet verwarren met Since '54 he ;)

Inderdaad Cremasco. Dit vraagt diepe verontschuldigingen vanwege Updateb! ;)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Halenaar »

Cremasco schreef:Leuk filmpje van Vadis op de site van HBVL, zette dit blijkbaar op twitter :
een swingende steward van STVV :
http://www.twitvid.com/W1PMP" onclick="window.open(this.href);return false;

het artikel :
http://www.hbvl.be/nieuws/sport/voetbal ... eward.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ondertussen al ontslagen!
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: STVV - FCB

Bericht door Jokke »

Toch bizar dat we telkens schabouwelijk voetbal brengen als we naar de Noord-tribune moeten ?
Daarentegen spelen we de pannen van het dak als het richting " Jonagold " of Zuidtribune gaat , vooral dan als dit in de tweede helft valt.
Het moet zijn dat er negatieve vibes vanuit de Tiense komen en stevig steunwerk vanuit de andere zijde.
Prachtig veld overigens .
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: STVV - FCB

Bericht door bert1924 »

updatedb schreef:Beste vrienden, lang leve de Haspengouwse Übermensch! Lang leve de mensch die overeenstemt met het "wij" gevoel van Brusselmans, al even debiel als de gelijknamige schrijver. Lang leve coryfeeën als bert1954 die Guy Mangelschots al zevenhonderd keer van corruptie heeft beschuldigd, zonder enige bewijs. Doe maar lekker verder, ik ben in uw plaats beschaamd!
Lang leve de mangelvriendjes die eens moeten nadenken waarom er in een zevental jaar een 100-tal transferts gedaan zijn onder het deskundig beleid van mangel.Er zijn twee mogelijkheden ofwel is hij oerdom en onbekwaam ofwel steekt er meer achter.(procentjes van de managers enz.....)Ik vind beide gevallen even erg ,want zijn steeds in het nadeel van onze geliefde club STVV.
Indien er meer mangelkritikasters en minder mangelvriendjes zouden zijn was dit heerschap reeds lang van het STVV-toneel verdwenen en waren wij nu een stabiele middenmoter zoals Westerlo,Lokeren,Z.Waregem,Kv.Mechelen enz....
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - FCB

Bericht door Dries Herbots »

Jongens, alledrie het is helemaal off-topic!
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
Iniesta
Berichten: 1310
Lid geworden op: 15 okt 2010, 18:35

Re: STVV - FCB

Bericht door Iniesta »

Die Brusselmans is gewoon een herriemaker dus laat em zijn en geniet van de overwinning, oops gelijkspel :D

foto STVV-Brugge

AfbeeldingWelcome to hell
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1201
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: STVV - FCB

Bericht door Luc »

Jack schreef:Ik vind dat je niet in beroep moet gaan.
Het was een veel te stevige fout die bestraft mag worden.
3 is juist. Gewoon aanvaarden en niet flauw doen.
Flauw doen kan soms helpen ! :lol:

Strafvermindering voor Daeseleire
Het Sportcomité van de KBVB heeft de schorsing van Dimitri Daeseleire (Sint-Truiden) teruggebracht tot drie wedstrijden, waarvan één met uitstel. De schorsing gaat in vanaf donderdag 11 augustus. Het bondsparket had maandag nog drie wedstrijden geëist voor zijn uitsluiting in de wedstrijd tegen Club Brugge.

bron : sport.be
Plaats reactie