STVV - FCB

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

STVV - FCB

Bericht door Goody »

Tweede speeldag en al prijs :mrgreen:

Wedstrijd zondagavond 07/08 om 20u30 ...
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: STVV - FCB

Bericht door Rikke »

Goody schreef:Tweede speeldag en al prijs :mrgreen:

Wedstrijd zondagavond 07/08 om 20u30 ...

Pffffff alei alei, dan wilde uwe gast van 6 jaar nekeer meenemen
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: STVV - FCB

Bericht door the fan »

inderdaad, grrrrr!
Maar ja, wie zijn wij,hè ...
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: STVV - FCB

Bericht door Dries Herbots »

Rikke schreef:
Goody schreef:Tweede speeldag en al prijs :mrgreen:

Wedstrijd zondagavond 07/08 om 20u30 ...

Pffffff alei alei, dan wilde uwe gast van 6 jaar nekeer meenemen
Tis toch grote vakantie :blauw: :geel:
K.STVV speelt op Staaien.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - FCB

Bericht door Ozzy »

---------------------------------------Castro--------------------------------------------

-----------Buyssens----------------Kotysh---------Euvrard-----------------Iandoli--------

-----------------Delorge--------------------------Mennes--------------------------------

-------------Christ-------------------Dufer------------------Reza-------------------------

----------------------------------------------Smetana-----------------------------------

Tegen Brugge zullen we zeker en vast luchtduels moeten winnen zeker op stilstaande fases, daarom Kotysh en Smetana erin.
Het trio Christ, Dufer en Reza hebben genoeg technische vaardigheden om het Brugse middenveld tot voorzichtigheid te nopen en niet constant in te schuiven zodat Mennes en Delorge tijd krijgen om te voetballen en voornoemd trio aan te spelen.
Waarom zouden we geen kans maken? Ik voorspel Brugge een moeilijk avondje Stayen.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: STVV - FCB

Bericht door mourinho »

Deze opstelling is zeker niet verkeerd, maar of Brepoels daar ook zo over denkt :toppie: Komaan Guido, durf eens iets menne man. :heil: Wat hebt ge te verliezen ?
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Halenaar »

mourinho schreef:Deze opstelling is zeker niet verkeerd, maar of Brepoels daar ook zo over denkt :toppie: Komaan Guido, durf eens iets menne man. :heil: Wat hebt ge te verliezen ?
Ale :shock:

Smetana die het al moeilijk had om te volgen in zijn povere speelminuten in KVM stel je op, Christ die absoluut geen flankspeler is en amper diepgang heeft, Buysens op de rechtsback waardoor geen offensieve impulsen,...

Nee, als ik Guido was zou met net dezelfde opstelling uitpakken. Ze deden het alles behalve slecht, en beter hebben we toch niet. Als Christ zich nog bewijst op de training mag die er van mij ook in i.p.v. Deferm, maar de Christ vanop KVM mogen ze op de bank houden.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - FCB

Bericht door Since '54 »

Ik ben het zo vaak roerend eens met Ozzy maar met deze ploegopstelling ben ik eerder niet akkoord.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - FCB

Bericht door Ozzy »

Since '54 schreef:Ik ben het zo vaak roerend eens met Ozzy maar met deze ploegopstelling ben ik eerder niet akkoord.

Beste vriend daarom is er ook dit forum. Neem nu Halenaar daar ben ik op dit moment regelmatig mee in discussie maar daarom hebben wij geen ruzie hé.
Iedereen moet of mag zijn gedacht zeggen dat maakt het spannend en iedereen zal op zijn manier wel een beetje gelijk hebben.
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: STVV - FCB

Bericht door mourinho »

Halenaar schreef:
mourinho schreef:Deze opstelling is zeker niet verkeerd, maar of Brepoels daar ook zo over denkt :toppie: Komaan Guido, durf eens iets menne man. :heil: Wat hebt ge te verliezen ?
Ale :shock:

Smetana die het al moeilijk had om te volgen in zijn povere speelminuten in KVM stel je op, Christ die absoluut geen flankspeler is en amper diepgang heeft, Buysens op de rechtsback waardoor geen offensieve impulsen,...

Nee, als ik Guido was zou met net dezelfde opstelling uitpakken. Ze deden het alles behalve slecht, en beter hebben we toch niet. Als Christ zich nog bewijst op de training mag die er van mij ook in i.p.v. Deferm, maar de Christ vanop KVM mogen ze op de bank houden.
Op de rechtsachter kan je inderdaad ook opnieuw Daeseleire brengen,maar Christ zou ik toch eens laten starten en Smetana ook want waarom hebben ze die laatste dan gehaald ? Als decoratiestuk op de bank!Als hij moe is kan je hem vervangen maar in principe is die kerel toch gehaald om te spelen dacht ik.
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Halenaar »

Ozzy schreef:
Since '54 schreef:Ik ben het zo vaak roerend eens met Ozzy maar met deze ploegopstelling ben ik eerder niet akkoord.

Beste vriend daarom is er ook dit forum. Neem nu Halenaar daar ben ik op dit moment regelmatig mee in discussie maar daarom hebben wij geen ruzie hé.
Iedereen moet of mag zijn gedacht zeggen dat maakt het spannend en iedereen zal op zijn manier wel een beetje gelijk hebben.
100% bij eens :toppie:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV - FCB

Bericht door Halenaar »

mourinho schreef:
Halenaar schreef:
mourinho schreef:Deze opstelling is zeker niet verkeerd, maar of Brepoels daar ook zo over denkt :toppie: Komaan Guido, durf eens iets menne man. :heil: Wat hebt ge te verliezen ?
Ale :shock:

Smetana die het al moeilijk had om te volgen in zijn povere speelminuten in KVM stel je op, Christ die absoluut geen flankspeler is en amper diepgang heeft, Buysens op de rechtsback waardoor geen offensieve impulsen,...

Nee, als ik Guido was zou met net dezelfde opstelling uitpakken. Ze deden het alles behalve slecht, en beter hebben we toch niet. Als Christ zich nog bewijst op de training mag die er van mij ook in i.p.v. Deferm, maar de Christ vanop KVM mogen ze op de bank houden.
ook want waarom hebben ze die laatste dan gehaald ? Als decoratiestuk op de bank!.
Eerlijk?

:mrgreen:
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV - FCB

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:
Ozzy schreef:
Since '54 schreef:Ik ben het zo vaak roerend eens met Ozzy maar met deze ploegopstelling ben ik eerder niet akkoord.

Beste vriend daarom is er ook dit forum. Neem nu Halenaar daar ben ik op dit moment regelmatig mee in discussie maar daarom hebben wij geen ruzie hé.
Iedereen moet of mag zijn gedacht zeggen dat maakt het spannend en iedereen zal op zijn manier wel een beetje gelijk hebben.
100% bij eens :toppie:

Ruzie? Eila, eila, pas op zùr ;) :)
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: STVV - FCB

Bericht door Ozzy »

De vervanging van Daeseleire is in mijn ogen terecht, hij heeft trouwens twee doelpunten kunnen vermijden als hij meer alert geweest was. Ook in de eerste helft heeft hij naast een simpele voorzet van Cordaro gekopt waarop Ghomsi de stand kon openen. Zo ga je der tegen Brugge verschillende dropballetjes krijgen en dan hou ik mijn hart vast.
Op zich heeft Daeseleire kwaliteiten genoeg om in eerste klasse aan de slag te gaan maar zijn grote euvel is zijn gestalte en dan zeker als verdediger. Bij iedere voorzet die gegeven wordt als hij terug moet verdedigen is hij gezien.
Buyssens dan op de rechtsachter: kan overal zijn plan trekken dit in tegenstelling tot een Euvrard die beperkt is. Aanvallend zal het iets minder zijn dan Daeseleire maar vergeet zijn goede afsluiter niet op de linksachter het eerste seizoen terug in eerste klasse. Is sterk in de duels en kan bij terugverdedigen gemakkelijk naar binnen knijpen. Bovendien is hij op stilstaande fases heel sterk in de lucht wat zeker een must is tegen Club.
Smetana dan: inderdaad tot nu toe geen meevaller maar we kunnen Reza toch niet op een eiland zetten dan snij je zijn kwaliteiten volledig af. Het spijtige is dan ook nog eens dat GB die jongen al afgeschreven had bij de pers. Dat doe je als trainer niet, je kan dat denken maar je zwijgt gewoon naar de buitenwereld toe.
Geef ook de spelers krediet die je zelf niet hebt binnengehaald zoals je dat zeer opvallend doet voor spelers die je zelf binnen hebt gehaald.
Smetana zal ook wel kwaliteiten hebben en zijn figuur alleen al dwingt zo al respect af bij je tegenstander. Die goal tegen Beerschot vond ik trouwens een beauty.
De tactiek dan: hier ga ik uit van een 4-2-3-1. Waarom? Omdat we met een trio zitten die kort bij de aanval kunnen fungeren en die een uitstekende techniek bezitten en gemakkelijk een tegenstander kunnen uitschakelen. Een imosante verschijning als Smetana moet als afleider kunnen fungeren om deze drie hun spel te kunnen ontplooien. Tevens heeft Smetana genoeg mogelijkheden met zijn rug naar de tegenstander om te kunnen kaatsen.
Bovendien vind ik dat dit systeem de druk op de verdediging doet wegnemen.
Volgens mij is dit de enige manier op puntenwinst.
den ief
Berichten: 1346
Lid geworden op: 25 nov 2010, 11:25

Re: STVV - FCB

Bericht door den ief »

Ozzy schreef:De vervanging van Daeseleire is in mijn ogen terecht, hij heeft trouwens twee doelpunten kunnen vermijden als hij meer alert geweest was. Ook in de eerste helft heeft hij naast een simpele voorzet van Cordaro gekopt waarop Ghomsi de stand kon openen. Zo ga je der tegen Brugge verschillende dropballetjes krijgen en dan hou ik mijn hart vast.
Op zich heeft Daeseleire kwaliteiten genoeg om in eerste klasse aan de slag te gaan maar zijn grote euvel is zijn gestalte en dan zeker als verdediger. Bij iedere voorzet die gegeven wordt als hij terug moet verdedigen is hij gezien.
Buyssens dan op de rechtsachter: kan overal zijn plan trekken dit in tegenstelling tot een Euvrard die beperkt is. Aanvallend zal het iets minder zijn dan Daeseleire maar vergeet zijn goede afsluiter niet op de linksachter het eerste seizoen terug in eerste klasse. Is sterk in de duels en kan bij terugverdedigen gemakkelijk naar binnen knijpen. Bovendien is hij op stilstaande fases heel sterk in de lucht wat zeker een must is tegen Club.
Smetana dan: inderdaad tot nu toe geen meevaller maar we kunnen Reza toch niet op een eiland zetten dan snij je zijn kwaliteiten volledig af. Het spijtige is dan ook nog eens dat GB die jongen al afgeschreven had bij de pers. Dat doe je als trainer niet, je kan dat denken maar je zwijgt gewoon naar de buitenwereld toe.
Geef ook de spelers krediet die je zelf niet hebt binnengehaald zoals je dat zeer opvallend doet voor spelers die je zelf binnen hebt gehaald.
Smetana zal ook wel kwaliteiten hebben en zijn figuur alleen al dwingt zo al respect af bij je tegenstander. Die goal tegen Beerschot vond ik trouwens een beauty.
De tactiek dan: hier ga ik uit van een 4-2-3-1. Waarom? Omdat we met een trio zitten die kort bij de aanval kunnen fungeren en die een uitstekende techniek bezitten en gemakkelijk een tegenstander kunnen uitschakelen. Een imosante verschijning als Smetana moet als afleider kunnen fungeren om deze drie hun spel te kunnen ontplooien. Tevens heeft Smetana genoeg mogelijkheden met zijn rug naar de tegenstander om te kunnen kaatsen.
Bovendien vind ik dat dit systeem de druk op de verdediging doet wegnemen.
Volgens mij is dit de enige manier op puntenwinst.
Beweren dat dit de enige manier is om punten te pakken lijkt me vooral je eigen kwaliteiten als trainer zwaar overschatten. Er zit iets in dit systeem, al zie ik Ludo niet zo graag op de back, en zie ik zeker Christ niet graag op de flank. Voor mij mag je dus Dimi er in laten en Dufer en Christ wisselen. Bovendien zei Guido vorige week dat hij niet vindt dat Reza een flankspeler is dus de kans dat hij hem daar uit gaat spelen lijkt me eerder miniem.
Plaats reactie