Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Halenaar »

Luc schreef:
Halenaar schreef:
leuvenaar schreef:off topic
is de korte ei uit onze taal verdwenen ?
ik lees hier soms over hij zij ipv hij zei
of sijzoenen ipv seizoenen ,niet waar bert 1924 ?
Ach, sommigen hebben dan weer een probleem met hoofdletters ;)
Moet er achter een zin geen PUNT ? :grappig:
Normaal gezien wel ja, maar op forums en dergelijke word dat niet gedaan na een emoticion.
delwiche
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 jan 2011, 17:00

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door delwiche »

Kan Harie schreef:
Weet ge meer? Vertel ;)
Er gewoon in alle eerlijkheid en openheid gepraat in de Key. Met de camera en zonder de camera, Brepoels was wel wat voorzichtig in zijn uitspraken. Ook wel terecht eigenlijk,zijn ontslag moet nog afgehandeld worden. En neen Guido is de man niet om in de aanval te gaan. Maar wij hebben wel het recht om onze mening te zeggen over de Bakker en co... en ook over de spelersstemming.

Maar één zaak zeg ik wel en gaf Guido wel toe,wat er gebeurd is op maandag en dinsdag daar is het laatste woord nog niet over gezegt.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Johan Bamps »

Halenaar schreef:
Luc schreef:
Halenaar schreef:
leuvenaar schreef:off topic
is de korte ei uit onze taal verdwenen ?
ik lees hier soms over hij zij ipv hij zei
of sijzoenen ipv seizoenen ,niet waar bert 1924 ?
Ach, sommigen hebben dan weer een probleem met hoofdletters ;)
Moet er achter een zin geen PUNT ? :grappig:
Normaal gezien wel ja, maar op forums en dergelijke word dat niet gedaan na een emoticion.
En dan maar vitten als ik er iemand op wijs dat het gebruik van leestekens in een tekst beter leesbaar is. :roll:
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door leuvenaar »

Ach laat ze doen,ze kunnen na vijf dagen gejank eindelijk eens wat lachen.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Johan Bamps »

delwiche schreef:
Kan Harie schreef:
Weet ge meer? Vertel ;)
Er gewoon in alle eerlijkheid en openheid gepraat in de Key. Met de camera en zonder de camera, Brepoels was wel wat voorzichtig in zijn uitspraken. Ook wel terecht eigenlijk,zijn ontslag moet nog afgehandeld worden. En neen Guido is de man niet om in de aanval te gaan. Maar wij hebben wel het recht om onze mening te zeggen over de Bakker en co... en ook over de spelersstemming.

Maar één zaak zeg ik wel en gaf Guido wel toe,wat er gebeurd is op maandag en dinsdag daar is het laatste woord nog niet over gezegt.
Ik moet zeggen dat ik zelden heb meegemaakt dat er zoveel beroering ontstaat bij het ontslag van een trainer. Raar is ook dat er veel uitgehaald wordt naar het bestuur en in dit geval niet enkel door supporters maar ook door mensen die al jaren in het voetbal zitten. Benieuwd hoe dit verder loopt.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Halenaar »

Johan Bamps schreef:
Halenaar schreef:
Luc schreef:
Halenaar schreef:
leuvenaar schreef:off topic
is de korte ei uit onze taal verdwenen ?
ik lees hier soms over hij zij ipv hij zei
of sijzoenen ipv seizoenen ,niet waar bert 1924 ?
Ach, sommigen hebben dan weer een probleem met hoofdletters ;)
Moet er achter een zin geen PUNT ? :grappig:
Normaal gezien wel ja, maar op forums en dergelijke word dat niet gedaan na een emoticion.
En dan maar vitten als ik er iemand op wijs dat het gebruik van leestekens in een tekst beter leesbaar is. :roll:
Ja, want een punt na of voor een emoticion maakt echt een wereld van verschil in leesbaarheid! Face it, op grote forums zoals 9lives word er geen punt na of voor een emoticion gezet. En waar heb ik dan gevit? Is dat toen nog van bij stvv fan? Toen heb ik gewoon gezegd dat er rekening moet gehouden worden met zijn leeftijd, want toen dacht ik dat hij 12 jaar ofzo was. Als jij dat al vitten noemt...
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Johan Bamps »

Halenaar schreef: Moet er achter een zin geen PUNT ? :grappig:
Normaal gezien wel ja, maar op forums en dergelijke word dat niet gedaan na een emoticion.[/quote]

En dan maar vitten als ik er iemand op wijs dat het gebruik van leestekens in een tekst beter leesbaar is. :roll:[/quote]
Ja, want een punt na of voor een emoticion maakt echt een wereld van verschil in leesbaarheid! Face it, op grote forums zoals 9lives word er geen punt na of voor een emoticion gezet. En waar heb ik dan gevit? Is dat toen nog van bij stvv fan? Toen heb ik gewoon gezegd dat er rekening moet gehouden worden met zijn leeftijd, want toen dacht ik dat hij 12 jaar ofzo was. Als jij dat al vitten noemt...[/quote]

Halenaar, het was eigenlijk niet tegen jou. Ik wou gewoon de hele handel quoten. Toevallig was jouw post de laatste! Ik ga hier echter geen woorden meer vuil aan maken.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Cremasco »

IK vind dat we moeten eisen dat mannen als Vanleeuw en Withofs hun aandelen moeten verkopen aan de hoogst biedende. Ze hebben willen voorkomen dat ze in vreemde handen vielen toen Schuermans zich terugtrok. Waarom Schuermans dit deed is me niet duidelijk want ik heb altijd gehoord dat er een duo aan de macht kwam.
RD wou geen evenementen op Stayen van Schuermans terwijl Morrenne hier nu wel achter staat bleek nadien. Vanleeuw mag van mij brood leveren en Withofs het grand café en de catering maar daar moet het dan ook mee ophouden.
De nabije toekomst zal uitwijzen dat VDE het beter kan met de huidige kern. Men verzekerde VDE dat er in de winter nog ruimte is voor versterking. Waarom in de winter wel en nu niet ?
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Since '54 »

Dit bestuur, met Benoît Morrenne op kop, heeft 90 % van de supporters tegen zich in het harnas gejaagd. Tevens valt het duidelijk op dat de media in zijn totaliteit het ontslag van Guido Brepoels veroordeelt.

Toppunt is dat een man als Benoît Morrenne, met zo'n opleiding en carrière, met een supportershart dat 2 x langer meegaat dan Vanleeuw en Withofs samen, zich laat inpakken door een plaatselijke bakker en traiteur. On-voor-stel-baar !!

Op naar next big mistake!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Halenaar »

Cremasco schreef: De nabije toekomst zal uitwijzen dat VDE het beter kan met de huidige kern. Men verzekerde VDE dat er in de winter nog ruimte is voor versterking. Waarom in de winter wel en nu niet ?
Morenne verzekerde Guido en de supporters ook dat er nog versterking ging bijkomen deze zomer, met een paar grote namen bij zelfs. Die man is allesbehalve betrouwbaar. Maar bon, misschien kan er nog wel iets leuks bijkomen in de winter, Morenne zal zeker en vast nog het lijstje bijhouden van Guido, en VDE zal ook een paar spelers (Cerigioni) naar hier willen halen. Maar ik vrees ervoor.
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Since '54 »

Halenaar schreef:
Cremasco schreef: De nabije toekomst zal uitwijzen dat VDE het beter kan met de huidige kern. Men verzekerde VDE dat er in de winter nog ruimte is voor versterking. Waarom in de winter wel en nu niet ?
Morenne verzekerde Guido en de supporters ook dat er nog versterking ging bijkomen deze zomer, met een paar grote namen bij zelfs. Die man is allesbehalve betrouwbaar. Maar bon, misschien kan er nog wel iets leuks bijkomen in de winter, Morenne zal zeker en vast nog het lijstje bijhouden van Guido, en VDE zal ook een paar spelers (Cerigioni) naar hier willen halen. Maar ik vrees ervoor.
Je moet weten Halenaar dat de transfer Van der Elst en de ontslagvergoeding Brepoels niet niks zal zijn. Bovendien is er nog een te honoreren contract van Daerden in laatste instantie bijgekomen. Daarenboven gaan ze nog wat trainers bij aannemen; 't is immers niet genoeg met 3 veld- en 1 keepertrainer :roll: .
Ik vraag me dan ook af hoe er tijdens de winterstop enig budget zou gaan vrijkomen? Kort nadien is het jaar om en staat de huurafbetaling aan de N.V. Stayen te wachten.

Ik had een goed gevoel toen Morrenne aantrad maar dit is onderhand gevoelig veranderd.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door KNRI »

[quote="Since '54] Daarenboven gaan ze nog wat trainers bij aannemen; 't is immers niet genoeg met 3 veld- en 1 keepertrainer :roll: . [quote]

Ik hoop voor VDE trouwens dat hij snel de vlam in de pan krijgt met deze spelerskern want traditiegetrouw zou hij tegen nieuwjaar wel al eens op het Stayen-kerkhof kunnen liggen. Ik twijfel niet aan zijn capaciteiten, maar eigenlijk had hij nog steeds in Lommel moeten zitten. Dit voelt echt niet goed aan. Ik kan het eigenlijk nog steeds moeilijk vatten allemaal. Vanuit bestuurskringen voetbalamateurisme ten top! :gek:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1429
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door zipke373 »

vdl schreef:Antheunis was wel goed in zijn antwoord.Hij zij wie beslist er bij stvv over het ontslag van Brepoels,een bakker en ne beenhouwer.
Da was er recht op se :mrgreen:
Effe gedacht : "die mens leest het forum..."
KINGAMBO
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 mei 2011, 08:27

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door KINGAMBO »

Since '54 schreef:Je moet weten Halenaar dat de transfer Van der Elst en de ontslagvergoeding Brepoels niet niks zal zijn. Bovendien is er nog een te honoreren contract van Daerden in laatste instantie bijgekomen. Daarenboven gaan ze nog wat trainers bij aannemen; 't is immers niet genoeg met 3 veld- en 1 keepertrainer :roll: .
Ik vraag me dan ook af hoe er tijdens de winterstop enig budget zou gaan vrijkomen? Kort nadien is het jaar om en staat de huurafbetaling aan de N.V. Stayen te wachten.
Ik had een goed gevoel toen Morrenne aantrad maar dit is onderhand gevoelig veranderd.
Wat ik vooral onthou uit alle reacties is: nergens bij een eersteklasser gaat er minder geld naar spelerslonen, terwijl we niet het kleinste beudget hebben. Waar gaat dat geld naartoe????

Wat Morrenne betreft: hij heeft zijn extra reclame-inkomsten mooi verbrast.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Johan Bamps »

Ik heb dit weekend met een aantal keren met supporters gesproken die niet op dit forum zitten. Het is me intussen wel duidelijk dat de teneur bijna overal dezelfde is. De mensen begrijpen het ontslag niet en zijn zeer kwaad. Naar wat ik hoor blijkt het krediet van Morenne ondertussen op een laag peil te staan.
Plaats reactie