Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door the fan »

Inderdaad, duidelijk een vriendenclubje ...
Voets ligt buiten de gratie, maar mag in de luwte gaan zitten!!!!
Wat gaat die doen? Maar is vriendje van ..... en dus wordt niet ontslagen en wij ma betalen
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Oostsupporter »

Laat het duidelijk zijn dat ook ik het ontslag van Guido enorm laag bij de grond vindt en dat het weeral is bewezen dat nen bakker en nen traiteur, ja zelfs nen manager met tal van geloofsbrieven, kortom laten we eerlijk en oprecht blijven, alle drie succesvol zijn in hetgeen ze doen. MAAR DAT IS PER DEFINITIE NIET EEN GARANTIE VOOR EEN BEHOORLIJK BESTUUDER BINNEN EEN 1 KLASSE CLUB. En dat willen ze liever niet horen, laat staan zien, want ze moesten maar eens een stappeke terug zetten.
In hun branche echt wel professionals, op clubniveau niet bekwaam. En er zijn er nog in de huidige entourage binnen STVV
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Jan Bulder »

Ik heb het nier nog nergens gelezen, maar in een van de interviews met Guido (dacht op TVL) merkt de vragensteller op dat na het ontslag bepaalde spelers naar het secretariaat stapten om het vertrek ongedaan te maken.

Het geeft trouwens een ongelooflijk ireëel gevoel om te weten dat Brepoels er vrijdag niet meer zal zijn. Die beelden van VDE voelen net zoals het kunstgras: kunstmatig. Guido, dat was puur, echt, alsof hij hier altijd geweest was en nooit meer zou vertrekken. Ondanks het feit dat STVV-Genk op het programma staat, zal vrijdag voor mij een moment van rouw zijn.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door the fan »

Amen
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Johan Bamps »

Jan Bulder schreef: Het geeft trouwens een ongelooflijk ireëel gevoel om te weten dat Brepoels er vrijdag niet meer zal zijn. Die beelden van VDE voelen net zoals het kunstgras: kunstmatig. Guido, dat was puur, echt, alsof hij hier altijd geweest was en nooit meer zou vertrekken. Ondanks het feit dat STVV-Genk op het programma staat, zal vrijdag voor mij een moment van rouw zijn.
Inderdaad, als ik Guido op radio of tv hoorde, was ik altijd één en al oor, omdat die man ons kon begeesteren. Als ik VDE zie of hoor heb ik eerder de neiging in slaap te vallen. Hopelijk zal het voetbal niet in diezelfde lijn liggen.
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Ozzy »

De gedrevenheid, het enthousiasme, de fierheid van Brepoels was ongetwijfeld invloedrijk bij zowel sups als spelers .
Het zal inderdaad een gans ander beeld geven nu vrijdag, het is juist of we zijn onze leider verloren.
Het voelt inderdaad raar aan dat FVDE zijn plaats gaat innemen maar ik vind wel dat we de man een eerlijke kans moeten geven en achter het team moeten staan.
Wij zouden eigenlijk nog feller tekeer moeten gaan en het team een nieuwe boost geven zodat ze zich gesteund voelen en het vertrouwen krijgen vd sups.
Het geloof in een overwinning moet aanwezig zijn ondanks de strubbelingen afgelopen week.

Franky zal ongetwijfeld een tactisch plannetje achter de hand houden en misschien wel een tweede of derde navenant de tussenstand.
Hij staat dan ook bekend als een zeer professioneel trainer met tactische zetjes.
Deze details kunnen een match openbreken, ja zelfs de basis vormen van een zege, een zege die we eigenlijk dringend nodig hebben om onze kanaries naar veiliger oorden te brengen.
Als hij de tegenstander in slaap kan wiegen en de overwinning een feit is mag hij van mij in mijn oor een slaapliedje komen zingen.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door voetballiefhebber »

En de match na Genk is die tegen Westerlo, ook speciaal.
Vrienden voor het leven van Club Brugge: Van der Elst en Ceulemans strijden mogelijk een doodstrijd uit na 1/18.
Ik herinner me nog dat Van der Elst zijn tranen niet kon bedwingen toen Ceulemans als trainer van Club moest opstappen, terwijl Franky er nog wat bleef zitten.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Cremasco »

Ik denk dat vele supporters zich vereenzelvigen met Guido en zijn karakter, iets wat aanslaat in Haspengouw. De teneur wordt verder gezet in het humeur van supporters door de week in hun dagelijks leven, tenminste in de vurigste onder ons.
Guido kwam ook graag met nieuwe dingen als beelden bekijken van de match onder de rust, iets waar de media van opkijken omdat hij evolutief denkt.
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door patattenboer »

Cremasco schreef:Ik denk dat vele supporters zich vereenzelvigen met Guido en zijn karakter, iets wat aanslaat in Haspengouw. De teneur wordt verder gezet in het humeur van supporters door de week in hun dagelijks leven, tenminste in de vurigste onder ons.
Guido kwam ook graag met nieuwe dingen als beelden bekijken van de match onder de rust, iets waar de media van opkijken omdat hij evolutief denkt.
Cremaco deze keer zit je er echt wel naast hoor.
Beelden onder de match, zeker en vast niet tegen Brugge. Bron spelers zelf!! (heb ik nog al eens gepost).
Brepoels eerlijk? Vorige week toen hij nog trainer was klonk het zo: er is te weinig talent in de groep.
Deze week na zijn ontslag, de groep die ik heb achter gelaten moet altijd tussen plaats 8 en 10 spelen.
Ferme kado voor de nieuwe trainer :oops:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Halenaar »

patattenboer schreef:
Cremasco schreef:Ik denk dat vele supporters zich vereenzelvigen met Guido en zijn karakter, iets wat aanslaat in Haspengouw. De teneur wordt verder gezet in het humeur van supporters door de week in hun dagelijks leven, tenminste in de vurigste onder ons.
Guido kwam ook graag met nieuwe dingen als beelden bekijken van de match onder de rust, iets waar de media van opkijken omdat hij evolutief denkt.
Cremaco deze keer zit je er echt wel naast hoor.
Beelden onder de match, zeker en vast niet tegen Brugge. Bron spelers zelf!! (heb ik nog al eens gepost).
Brepoels eerlijk? Vorige week toen hij nog trainer was klonk het zo: er is te weinig talent in de groep.
Deze week na zijn ontslag, de groep die ik heb achter gelaten moet altijd tussen plaats 8 en 10 spelen.
Ferme kado voor de nieuwe trainer :oops:
Patattenboer, eerlijk? Weken posten dat de spelersgroep Guido beu is, maar nu zijn de spelers al naar het bestuur gegaan om Guido terug te halen én heeft Guido een staande ovatie gekregen van zijn spelersgroep. Welke ontslagen trainer kan dat nog zeggen? Ik zal u het antwoord geven: geen ene.

Geloofwaardigheid 0,0.
Oostsupporter
Berichten: 99
Lid geworden op: 29 jan 2011, 12:39

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Oostsupporter »

Hoe zwaar en erg het ontslag van GB bij vele aangekomen is, één ding moeten we toch voor ogen houden, FVD MOET verder met onze ploeg, of je daar nu voor of tegen bent. Ik was ook een grote fan van Guido, maar de realiteit zegt mij van FVD een eerlijke kans te geven.
kedkedet
Berichten: 204
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:08

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door kedkedet »

We moeten onze (gif)pijlen vrijdag inderdaad op de juiste personen richten...de bakker en de beenhouwer in het bestuur zoals ze zeggen.
Franky VDE en de ploeg verdienen onze volledige steun, van minuut 1 tot minuut 95... . Ongeacht de verdienste en sympathie voor Guido heb ik trouwens het volste vertrouwen in de trainer VDE.

Komaan Sintruin.
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door leuvenaar »

''Misschien de bakker en de beenhouwer'' citaat Aimé Antheunis.
En plots zit er al een beenhouwer in het bestuur .
Flipper2011
Berichten: 136
Lid geworden op: 26 jul 2011, 14:26

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Flipper2011 »

Heel juist. Ik ben altijd voor brepoels geweest maar als ge de opstelling in kortrijk zag had hij de handdoek al geworpen. Hij wist toen al dat het voorbij was.Dat de spelers nog voor hem waren vergeet het niks van waar.Brepoels en voets moesten weg dank zij de spelers.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door Henri is de man »

Flipper2011 schreef:Heel juist. Ik ben altijd voor brepoels geweest maar als ge de opstelling in kortrijk zag had hij de handdoek al geworpen. Hij wist toen al dat het voorbij was.Dat de spelers nog voor hem waren vergeet het niks van waar.Brepoels en voets moesten weg dank zij de spelers.
zeveraar
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Plaats reactie