Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Alles over de wedstrijden van STVV
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Brepoels : ja of neen => Brepoels ontslagen

Bericht door leuvenaar »

Brepoels begint aan zijn vierde seizoen bij STVV,mijn vraag is of dit niet het seizoen te veel wordt.
Zelf vrees ik van wel maar ik weet ook goed dat hij op staaien een bepaalde status verworven heeft en bijna untouchable is.
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door Henri is de man »

leuvenaar schreef:Brepoels begint aan zijn vierde seizoen bij STVV,mijn vraag is of dit niet het seizoen te veel wordt.
Zelf vrees ik van wel maar ik weet ook goed dat hij op staaien een bepaalde status verworven heeft en bijna untouchable is.
En terecht
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door stvvilvoorde »

ja!
Gebruikersavatar
Goody
Berichten: 538
Lid geworden op: 21 okt 2010, 19:26
Supporter van: K.STVV

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door Goody »

Spijtig voor Guido, maar ik denk dat hij gaat afgerekend worden en hij kan er persoonlijk niets aan doen ... geen materiaal :cry:
Een geluk dat we RD gehad hebben, anders speelden we nu in 2de ...
Jamanast
Berichten: 42
Lid geworden op: 31 jan 2011, 12:43

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door Jamanast »

Eerlijk gezegd ben ik ook uitgekeken op het spelsysteem met 1 (lange) spits.
Er daar GB niet afwijkt van dit systeem is het misschien toch te overwegen naar
een andere trainer uit te kijken.

Verleden seizoen heb ik als eens voorgesteld om :mangel: te vervangen door Guido als TD
en een nieuwe trainer aan te werven.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door enerkey »

Tegenwoordig is het echt om van te lachen of te huilen -weet nog niet welk van de twee- wat je hier allemaal leest.
Guido stelt alleen zijn favorietjes op en laat andere superspelers gewoon moedwillig uit de ploeg. Mangelschots is "de schuld" dat een overduidelijke te platte spits wordt doorgestuurd. Van gefundeerde kritiek gesproken :mrgreen:

Voor mij is dit het meest nutteloze topic in de geschiedenis van dit forum en waarschijnlijk tot het einde der tijden. Als je het enige wat ietwat goed is in de werking van deze club, al in vraag gaat stellen? Sorry, dan ben je in mijn ogen gewoon een chronische kankeraar.
STVVerslaafd
Berichten: 29
Lid geworden op: 13 jun 2011, 09:52

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door STVVerslaafd »

Voor mijn neen, een trainer die handelt op zijn eigen EGO!
En teveel kiest voor STRIJD, en te weinig voor voetbal!
Vriendjespolitiek, en spelers naar hier haalt om zijn naam nog maar eens in de verd te zetten!

Die kampioenentitel en de 4e plaats zijn een groot verdienste van Brepoels, maar in nog veel meer matere van de ploeg!
Toen de ploeg 8 nederlagen achter elkaar verloren, en ook vorig seizoen! Was het de schuld van de ploeg, en was het Brepoels zijn neus die bloedde. De taken werden niet uitgevoerd ! Ja wadde, bij zo een ploeg degradeert 90% van elke trainers in eerste klasse, het is dus knap dat Brepoels dit presteerde ! Maar de man is een afbreker, geen motivator!

Hij is nu weer een Christ aan het afbreken door hem op de 10 uit te spelen.

Brepoels moet op geen krediet van mij rekenen, hij had Mutombo maar moeten houden. En nie beginnen te zeveren dat hij Mutombo wilt hebben, want ik kan u zeggen dat het niet zo is! Mijn bron, zijn andere spelers.
Gebruikersavatar
tbird
Berichten: 530
Lid geworden op: 10 nov 2010, 16:09

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door tbird »

Als hij het dit seizoen nog kan uitzingen en ons kan in eerste houden dan lijkt het me best om vanaf volgend seizoen met een andere trainer in zee te gaan en van systeem te veranderen.
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does.
Johan Bamps
Berichten: 565
Lid geworden op: 15 dec 2010, 14:11

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door Johan Bamps »

STVVerslaafd schreef:Voor mijn neen, een trainer die handelt op zijn eigen EGO!
En teveel kiest voor STRIJD, en te weinig voor voetbal!
Vriendjespolitiek, en spelers naar hier haalt om zijn naam nog maar eens in de verd te zetten!

Die kampioenentitel en de 4e plaats zijn een groot verdienste van Brepoels, maar in nog veel meer matere van de ploeg!
Toen de ploeg 8 nederlagen achter elkaar verloren, en ook vorig seizoen! Was het de schuld van de ploeg, en was het Brepoels zijn neus die bloedde. De taken werden niet uitgevoerd ! Ja wadde, bij zo een ploeg degradeert 90% van elke trainers in eerste klasse, het is dus knap dat Brepoels dit presteerde ! Maar de man is een afbreker, geen motivator!

Hij is nu weer een Christ aan het afbreken door hem op de 10 uit te spelen.

Brepoels moet op geen krediet van mij rekenen, hij had Mutombo maar moeten houden. En nie beginnen te zeveren dat hij Mutombo wilt hebben, want ik kan u zeggen dat het niet zo is! Mijn bron, zijn andere spelers.
Ga jij nu echt elk topic gebruiken om je gal te spuwen over Guido? Eerst in "zomertransfers", nu hier. Waar moeten we straks nog gaan lezen? Uw bron: andere spelers? Zo kan ik ook afkomen, hé. Wat ga je zeggen als ik namen vraag?: " ik kan het niet zeggen, want anders stelt Guido hen niet meer op"?
Zever, gezever!!
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door leuvenaar »

mensen voor mij was een simpel ja of neen zonder veel uitleg op mijn vraag over het jaar te veel al genoeg hoor.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door Luc »

JA, voor Brepoels, maar ...

Stilaan tijd om eens met een ander systeem uit te pakken.
De beste spelers in de ploeg zetten en niet aan 'vriendjespolitiek' doen ! (Schouterden)
tweety
Berichten: 876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door tweety »

Wat een idiote vraag.. :gek:
Ok de man heeft zijn minpunten, maar dat heeft iedereen.
Maar we mogen ons handjes bij mekaar doen dat we die man binnen de club hebben.
Met een andere trainer vorig seizoen konden we ons nu opmaken voor een nieuwe derby tegen Tienen.

En voor degenen die een ander systeem willen, troost u daar hebben we nog minder de spelers voor dan voor ons huidig systeem.
Wat willen jullie dan ? Met 2 centrale middenvelders spelen? Dat wordt lachen, ze kunnen het nu met drie al niet de baas. :lol:
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door Dries Herbots »

Iedereen zit over dat systeem bezig. In 2009-2010 hebben we met dat systeem de 4de plaats behaald. Toen hoorde je niemand....
K.STVV speelt op Staaien.
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 134
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door stvv_373 »

Deze topic is voor te huilen!
Ik reageer hier niet vaak omdat ik het forum buiten mensen als cremasco, jack, jaques en nog een paar echt kinderachtig vindt maar deze topic is toch te grappig voor woorden!
Het is de beste trainer na Goethals die hier ooit geweest is!
Guido kan er niet aandoen dat sommige posities nog niet zijn ingelost, dat is de fout van de technische staf! Ik begrijp ook wel dat Morenne nog maar een dikke week hier is en ik heb dus nog geduld maar dat sommige mensen nu opeens Guido in twijfel trekken vind ik schandalig. Deze man leeft voor de club, ik ben beschaamd in jullie plaats!
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
leuvenaar
Berichten: 508
Lid geworden op: 30 nov 2010, 17:55

Re: Brepoels : ja of neen

Bericht door leuvenaar »

weet je wat grappig is,als ik die vraag rond 1986 over Mangel zou gesteld hebben was ik ook bij velen de gebeten hond en zie nu eens...
Plaats reactie