FANDAG STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: FANDAG STVV

Bericht door Halenaar »

Amzu schreef:
Halenaar schreef:
Amzu schreef:
Halenaar schreef:
stvv_373 schreef: Eerst de mooi korte en krachtige speech van meneer Morrenne, om daarna met de ploegvoorstelling te beginnen.
Kan je in 't kort even samenvatten wat Morrenne zei aub ?
Eigenlijk een samenvatting van wat die al in de interviews gezegd heeft. Dat het bestuur direct heeft ingegrepen op de transfermarkt (Nwaga) nu wij die vele tegengoals slikken, dat wij allemaal 1 hecht team zijn, dat hij het jammer vond van de gemiste start, dat STVV voor een mooie toekomst staat en dergelijke. Op het laatsche schreeuwde meneer Morrenne dat we ons zaterdag volle bak moeten geven tegen Lokeren. Het enthiousasme dat die man uitstraalt werkt echt aanstekelijk!
Bedankt Halenaar !
Graag gedaan :)

Ook TVL heeft een mooie reportage gemaakt over de fandag zag ik net op tv, maar ik vind er geen beeldmateriaal van terug op hun site.
eric
Berichten: 115
Lid geworden op: 22 okt 2010, 20:56

Re: FANDAG STVV

Bericht door eric »

Vandaag ook geweest op de fandag, het was wel eens fijn, zeker voor de (kleine)kinderen van de stvv supporter.
Ook wat geluk met de binnenkomst van de spelers in de kantine waar de voorstelling, ze kwamen binnen waar wij stonden en zo konden we mooie foto's nemen met de dochter.
Daarna was het wel heel lang wachten, voor velen was het (te)warm in de kantine en daardoor gingen al veel mensen op tribune zitten.
Training was leuk voor de kinderen, ook Brepoels zijn interviews waren amusant.
Daarna was de rij te lang om de kleedkamers te bezoeken, maar al bij al, zeker iets voor jaarlijks te doen, misschien bij iets meer randanimatie, daaraan kan men dan misschien de galamatch koppelen (zoals het vroeger was).
Voor ons een fijne namiddag, en ook een goede gelegenheid voor de kleinsten warm te maken voor stayen.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: FANDAG STVV

Bericht door Halenaar »

Dat viel echt op, dat er vele kleine kinderen waren :)

Ze hadden beter ook iets anders uitgekozen voor de speech en ploegvoorstelling, nu was het gewoonweg gewurm tussen de mensen in, slecht geluid, warmte...
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: FANDAG STVV

Bericht door Halenaar »

Voila :)

http://www.tvl.be/nl/2011-08-15/stvv-to ... op-fandag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: FANDAG STVV

Bericht door Cremasco »

Halenaar schreef:Voila :)

http://www.tvl.be/nl/2011-08-15/stvv-to ... op-fandag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar zat ik op te wachten. Ik kon er vandaag spijtig genoeg niet bij zijn. Heeft men gezegd wat er zoal wordt gehuisvest van winkels of zo in de nieuwe tribune en welke faciliteiten ze heeft, wat we bv. nog niet wisten ? Buiten dan nieuwe kleedkamers.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: FANDAG STVV

Bericht door Halenaar »

Cremasco schreef:
Halenaar schreef:Voila :)

http://www.tvl.be/nl/2011-08-15/stvv-to ... op-fandag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar zat ik op te wachten. Ik kon er vandaag spijtig genoeg niet bij zijn. Heeft men gezegd wat er zoal wordt gehuisvest van winkels of zo in de nieuwe tribune en welke faciliteiten ze heeft, wat we bv. nog niet wisten ? Buiten dan nieuwe kleedkamers.
Kijk eens naar mijn voorgaande posten man :P

Nee, buiten een paar prentjes op de TV werd er niks getoond van stadion plannen.
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: FANDAG STVV

Bericht door Cremasco »

Halenaar schreef:
Cremasco schreef:
Halenaar schreef:Voila :)

http://www.tvl.be/nl/2011-08-15/stvv-to ... op-fandag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar zat ik op te wachten. Ik kon er vandaag spijtig genoeg niet bij zijn. Heeft men gezegd wat er zoal wordt gehuisvest van winkels of zo in de nieuwe tribune en welke faciliteiten ze heeft, wat we bv. nog niet wisten ? Buiten dan nieuwe kleedkamers.
Kijk eens naar mijn voorgaande posten man :P

Nee, buiten een paar prentjes op de TV werd er niks getoond van stadion plannen.
Ik lees alles hoor, gene schrik
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: FANDAG STVV

Bericht door Alain »

Ja, er waren enkele praktische onvolmaaktheden, maar ik apprecieer het enorm dat men opnieuw de hand uitsteekt naar de supporters op een warme en oprechte manier...

Meer van dat!
Plaats reactie