KV Mechelen - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Messi »

Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als ge aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goals moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Laatst gewijzigd door Messi op 31 jul 2011, 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
moetikeensmeelachen
Berichten: 121
Lid geworden op: 27 apr 2011, 03:41
Locatie: Leuven

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door moetikeensmeelachen »

Ik heb de eerste helft gezien op tv en heb wat op Schouterden gelet (ben OHL fan, en heb altijd wel een zwak gehad voor Nilske). Ben al een tijdje benieuwd naar de reden waarom hij van vele STVV supporters de wind van voren krijgt. Ge kunt moeilijk zeggen dat die slecht speelt, maar die wordt ofwel niet, ofwel verkeerd aangespeeld. En als ze dan al eens beslissen toch een actie op te zetten langs links, dan loopt er daar ne simpele in de weg die daar niet moet zijn terwijl er dan weer centraal geen aanspeelpunt meer is. Lijkt me eerder een collectief probleem. Maar soit. STVV begon thans niet slecht aan de match, maar gaandeweg verloren ze wel meer en meer grip.

Hem vergelijken met Mertens is natuurlijk onzin, enkel en alleen al omdat het totaal verschillende spelers zijn.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Messi »

moetikeensmeelachen schreef:Ik heb de eerste helft gezien op tv en heb wat op Schouterden gelet (ben OHL fan, en heb altijd wel een zwak gehad voor Nilske). Ben al een tijdje benieuwd naar de reden waarom hij van vele STVV supporters de wind van voren krijgt. Ge kunt moeilijk zeggen dat die slecht speelt, maar die wordt ofwel niet, ofwel verkeerd aangespeeld. En als ze dan al eens beslissen toch een actie op te zetten langs links, dan loopt er daar ne simpele in de weg die daar niet moet zijn terwijl er dan weer centraal geen aanspeelpunt meer is. Lijkt me eerder een collectief probleem. Maar soit. STVV begon thans niet slecht aan de match, maar gaandeweg verloren ze wel meer en meer grip.

Hem vergelijken met Mertens is natuurlijk onzin, enkel en alleen al omdat het totaal verschillende spelers zijn.
In zijn eerste seizoen deed hij het nochtans niet slecht. Na zijn blessure is hij helaas nooit meer echt goed geweest. Hij heeft niet de progessie gemaakt die je zou moeten verwachten. Op dit moment is hij gewoon geen eersteklasseniveau meer.

Maar vreemd genoeg blijft Brepoels hem opstellen. Hopelijk krijgt Rymenants eens een kans op de flank.
Gebruikersavatar
't kanarieke
Berichten: 469
Lid geworden op: 10 okt 2010, 12:19
Supporter van: STVV, RODA JC

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door 't kanarieke »

Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als je aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goalen moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Natuurlijk zal het een lastig seizoen worden, maar net zoals Halenaar zegt: "de basis is er, indien er nog versterkingen bijkomen kunnen we opnieuw hoger mikken". Je kan altijd wijzen waar de fouten liggen, maar je kan ook eens de goede zaken belichten. Ik vind dat we daar nu meer aan toe zijn, want we hebben het foute hier al vaak genoeg aangehaald. Bovendien hebben de jongens onze steun nu meer als tevoren nodig aangezien het seizoen begonen is.
"Kein geloel, fussball spielen!" (Ernst Happel)

"It's better to fight for something than live for nothing." (George S. Patton)
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Halenaar »

't kanarieke schreef:
Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als je aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goalen moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Natuurlijk zal het een lastig seizoen worden, maar net zoals Halenaar zegt: "de basis is er, indien er nog versterkingen bijkomen kunnen we opnieuw hoger mikken". Je kan altijd wijzen waar de fouten liggen, maar je kan ook eens de goede zaken belichten. Ik vind dat we daar nu meer aan toe zijn, want we hebben het foute hier al vaak genoeg aangehaald. Bovendien hebben de jongens onze steun nu meer als tevoren nodig aangezien het seizoen begonen is.
En die steun was er in Mechelen. Wij waren veruit de betere qua sfeer, en alweer een mooie tifo van TSG!
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Messi »

't kanarieke schreef:
Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als je aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goalen moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Natuurlijk zal het een lastig seizoen worden, maar net zoals Halenaar zegt: "de basis is er, indien er nog versterkingen bijkomen kunnen we opnieuw hoger mikken". Je kan altijd wijzen waar de fouten liggen, maar je kan ook eens de goede zaken belichten. Ik vind dat we daar nu meer aan toe zijn, want we hebben het foute hier al vaak genoeg aangehaald. Bovendien hebben de jongens onze steun nu meer als tevoren nodig aangezien het seizoen begonen is.
Steun en het positieve aanhalen allemaal goed en wel maar de realiteit is dat we aanvallend nog altijd onmondig zijn. Dat we nu al achter de feiten aan het aanhollen zijn. Dat was vorig seizoen al het grote pijnpunt en dat zet zich nu weer verder. Daarbij krijg je weer een knullige goal tegen op stilstaande fase.

Opnieuw op hoger mikken met wat versterkingen? Op de 14de plaats dan?

Dat zal dan toch serieuze versterking zijn. En dat is nu juist waar het schoentje altijd wringt bij STVV.
Jronbe
Berichten: 131
Lid geworden op: 13 apr 2011, 00:32

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Jronbe »

Messi schreef:Yep, het is weer zover. We lopen nu al achter de feiten aan.

Ik kan niet geloven dat sommigen het nog redelijk goed vonden. We konnen het al niet aan tegen een zwak KVM. We lagen alweer onder, zelfs de veelgeroemde organisatie liet 2x gigantische steken vallen. Bij het 2de doelpunt gaat Castro in de fout, bal belandt in het midden van het doel.

Ik heb genoeg gezien, dit seizoen wordt een voortzetting van het tweede klasse niveau wat we vorig seizoen brachten. Komen we deze keer aan 20 doelpunten?

Nee, ik had gehoopt op een zwaarder verlies als we dan toch 0 ptn. hebben, dan besefte het bestuur en blijkbaar ook sommige supporters hoe ernstig de situatie is.

Schouterden de nieuwe Dries Mertens! :grappig:
Zoals ik op de samenvatting gezien heb week die bal af. Als ik mij niet vergis ;)
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door the fan »

Was in Mechelen en KV stelde zeker niets meer voor dan wij.
Vond ons goed spelen en we verdienden zeker een punt ...

PS: Wat een aftands stadion! :o
Ozzy
Berichten: 440
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:35

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Ozzy »

Castro: betrouwbaar
Daeseleire: is een vechter maar is zwakker dan Waggie. Groot probleem bij hoge ballen. Waar was hij bij de eerste goal van Mechelen als men toch verdedigd in zone?
Buyssens : sterk
Euvrard: treuzelaar eerste klas, brengt zichzelf en de andere verdedigers in problemen.
Iandoli: had het moeilijk met Cordaro maar hij staat er wel, kan in mijn ogen nog beter worden.
Mennes: zwak in het inspelen, 4 a 5 keer na mekaar dat we de bal knullig aan de tegenstander laten.
Delorge: degelijk
Schouterden: zoals vorig seizoen: zwak
Deferm: nogmaals is geen nummer 10 verder geen commentaar meer.
Dufer: kan meer als een gewone eersteklasser maar werd nauwelijks goed aangespeeld in de eerste helft. Geweldige goal en had pech met zijn bal tegen de paal.
Reza: een aanwinst en kan net als Dufer voor meerwaarde zorgen.
Brepoels: gebuisd en zijn commentaar is altijd hetzelfde zaagsel. Heeft weinig of geen lef als je speelt met drie verdedigende centrale middenvelders en dan amper ene spits. Hoe kan je in godsnaam gevaarlijk worden? Christ moet altijd starten beste Guido en uw poulainke Nilske mag je best op de bank zetten. Hij wil versterking vooraan? Waarom als je blijft gudderen met ene spits. Waarom zolang wachten om Smetana erin te brengen?
mourinho
Berichten: 339
Lid geworden op: 31 jul 2011, 09:39

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door mourinho »

Ik heb echt niks tegen Brepoels,maar na het beluisteren van zijn interview dat hij gaf aan stvv tv na de wedstrijd begin ik mij toch sterk af te vragen of die man het noorden niet stillekkes aan kwijt is ? :rood: :vomit: Hij had het over de diepgang van Deferm , op de vraag van de reporter naar versterking brabbelt hij iets over in de eigen jeugd gaan kijken ? Enfin het is echt de moeite om het is te beluisteren en de gelatenheid die hij toch echt niet meer kan wegsteken op zijn gezicht te zien. Het is nu al 5 voor 12 als ge het mij vraagt. :x
Giel en Peter hadden heel veel diepgang.( Guido Brepoels na KVM-STVV)
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Rikke »

KVM - STVV
90 minuten voetbal
0 kansen
1 doelpunt via afstandsschot

Dit zegt voldoende over ons huidige STVV.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door bert1924 »

Gewoon:Stvv heeft zich zelf de das omgedaan met het toestaan van twee vermijdbare tegendoelpunten.
1.Bij vrijshoppen 3man in het oog houden:Gorius,Pandza en Destorme.Wie loopt er volledig vrij aan de tweede paal:Pandza
2.Lullig balverlies aan de linker zijde,pas op goed valle uit van Mechelen,niet kordaat verdedigen van Daeseleere op Gorius en
2-1
Over en uit.Er wacht ons weer een zeer moeilijk sijzoen!!!!
Gebruikersavatar
Mr.14
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 jul 2011, 13:46

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Mr.14 »

Ozzy schreef: Buyssens : sterk
Totaal niet akkoord, ik vond Ludo gisteren eigenlijk zwak tot zeer zwak. Leek me onzeker, in het duel was het nog ok, maar uitvoetballend was het gisteren zeer slecht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door toyotacorolla »

Er is niks bijgeleerd van het vorige seizoen.
Niks eerste klasse ervaring bijgekocht, dan weet je het wel.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Halenaar »

Ozzy schreef:Brepoels: gebuisd en zijn commentaar is altijd hetzelfde zaagsel. Heeft weinig of geen lef als je speelt met drie verdedigende centrale middenvelders en dan amper ene spits. Hoe kan je in godsnaam gevaarlijk worden? Christ moet altijd starten beste Guido en uw poulainke Nilske mag je best op de bank zetten. Hij wil versterking vooraan? Waarom als je blijft gudderen met ene spits. Waarom zolang wachten om Smetana erin te brengen?
:grappig:

Schouterden was goed gisteren, en Deferm bracht inderdaad diepgang. Christ gezien? Het was ook maar zeer pover hé. Smetana gezien? Ik alleszinds niet, hij kon nu al amper mee.
Plaats reactie