KV Mechelen - KSTVV

Alles over de wedstrijden van STVV
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door darion »

Ik denk dat Brepoels dat zegt van dat ze in de jeugd moeten gaan kijken voor een flankspeler omdat hij radeloos is.
Guido weet op dit moment gewoon niet meer wat aanvangen, de versterking waar hij om vraagt bij te lang uit.
Hij is nu eenmaal niet de man die op de tafel klopt, wat hij beter wel eens zou doen.
Hij stelt zich eigenlijk op als een radeloos man, ik weet het niet meer, we moeten in de jeugd gaan kijken...
Misschien weet hij al van het bestuur dat er geen flankspeler meer bijkomt...
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Rikke »

darion schreef:Ik denk dat Brepoels dat zegt van dat ze in de jeugd moeten gaan kijken voor een flankspeler omdat hij radeloos is.
Guido weet op dit moment gewoon niet meer wat aanvangen, de versterking waar hij om vraagt bij te lang uit.
Hij is nu eenmaal niet de man die op de tafel klopt, wat hij beter wel eens zou doen.
Hij stelt zich eigenlijk op als een radeloos man, ik weet het niet meer, we moeten in de jeugd gaan kijken...
Misschien weet hij al van het bestuur dat er geen flankspeler meer bijkomt...

Waar ik me aan stoor bij Guido is dat hij de schuld steeds bij een ander legt. Hij trekt zijn paraplu open.
Hij maakt van zijn kloten tegen zijn spelers, dat hem dat een doet tegen, het bestuur, of heeft hij daar het lef niet voor.
Al zijn interviews zijn dezelfde, hij beschermt zijn mannen en dat siert hem.
Guido gvd, dreig eens met uw vertrek, want dan zullen de sups ook eens opstandig worden.
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Marthy Mc Fly
Berichten: 80
Lid geworden op: 17 jan 2011, 16:57

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Marthy Mc Fly »

Brugge blik westerlo in met 5 - 0. Dat beloof voor volgende week.
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door wim vanaken »

Tot aan de middellijn goed, soms zelf vlot combinerend, eens erover stokt het....Reza op een eiland....Jongen heeft talent, heeft nog progressie maar alleen tegen beren als Pandza kan hij niets uitzoeken in de spits...Ofwel achter de spits, ofwel op de flanken....niet in de spits.

We kunnen wel een goede organsatie neerzetten, maar wat ben je ermee als je aanvallend niets in de pap te brokken hebt. De organisatie mag zo goed zijn als je wilt, vrooeg of laat krijg je er toch één om de oren en dan kunnen de boeken meteen toe. Nu hadden we ’t geluk dat Dufer zijn kunststukje van vorig seizoen (een wereldgoal scoren uit het niets....) kon overdoen meteen na onze achterstand, maar ondanks dat Mechelen nadien hélémaal het noorden kwijt was, konden we nog het gelijkspel geen 20 minuten vasthouden....Dat belooft...

Zwijg met de vooroordelen over Brepoels, ik begrijp ook al zijn beslissingen niet, maar prijs je gelukkig dat we zo iemand aan ’t roer hebben die STVV ademt én het (al 2 seizoenen) moet doen met de zwakste kern van eerste....Ik wil ze nog zien die beter doen met ’t beschikbare materiaal. Wordt wel tijd dat hij op de Tiense op tafel klopt zodat de inktpot (al bestaat dat de dag van vandaag niet meer...) 2 meter de hoogte invliegt. Da’s het enige wat ik hem kan verwijten....
Gebruikersavatar
Since '54
Berichten: 3757
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:59
Supporter van: K. STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Since '54 »

wim vanaken schreef:Tot aan de middellijn goed, soms zelf vlot combinerend, eens erover stokt het....Reza op een eiland... jongen heeft talent, heeft nog progressie maar alléén tegen beren als Pandza kan hij niets uitzoeken in de spits... ofwel achter de spits, ofwel op de flanken....niet in de spits.

We kunnen wel een goede organsatie neerzetten, maar wat ben je ermee als je aanvallend niets in de pap te brokken hebt. De organisatie mag zo goed zijn als je wilt, vrooeg of laat krijg je er toch één om de oren en dan kunnen de boeken meteen toe. Nu hadden we ’t geluk dat Dufer zijn kunststukje van vorig seizoen (een wereldgoal scoren uit het niets....) kon overdoen meteen na onze achterstand, maar ondanks dat Mechelen nadien hélémaal het noorden kwijt was, konden we nog het gelijkspel geen 20 minuten vasthouden....Dat belooft...
Zo is dat.
Als STVV een middenmoterige rol wil gaan spelen moet het dominanter zijn. Dit kan alleen met sterke en snelle flanken en met een beer in het punt die een actie kan maken. Als er daarachter nog een spelverdeler à la Chimedza kan postvatten ... welnu dan zijn we aan 't spreken sé.
Messi
Berichten: 382
Lid geworden op: 16 okt 2010, 23:55

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Messi »

Halenaar schreef:
Jokke schreef:
Messi schreef:Er zullen ongetwijfeld een aantal positieve dingen te zeggen zijn maar de vraag is of het genoeg is om te overleven in eerste klasse. Voor mij alvast niet, als ge aanvallend onmondig zijt.
Zoals GB altijd zegt zullen de spelers wel hard gewerkt hebben. Goeie combinaties? Op eigen helft misschien wel maar over de middenlijn wordt het moeilijk. Je kunt blijven combineren maar als ge geen kansen creeert zijt ge daar niks mee!

Wanneer zal GB eens van die zoneverdediging op stilstaande fases afstappen? Hoeveel goals moeten er nog vallen?

We waren toch weer de mindere, en zeg mij wedstrijden vorig seizoen waar we duidelijk de dominante ploeg waren? Misschien de eerste wedstrijd tegen Lierse en tegen Charleroi maar veel verder komt ge niet.
Volledig mee akkoord !
Met alle respect voor wat GB voor de club betekent maar die man is als een hele goeie bus-chauffeur die ons probleemloos naar Plopsaland en terug zal voeren maar meer niet.
Met al onze ambities hebben we een hele goeie lijnpiloot nodig die ons probleemloos met een Airbus naar ongekende hoogten kan loodsen !!!!
M.a.w. Guido je zit al lang aan het plafond van je mogelijkheden man , beter kan je niet , met geenenkele versterking er bovenop nog niet.
Zet zovlug mogelijk een stap opzij voor een man ( of vrouw ? ) met meer mogelijkheden en ambities die er ook uitkomen.
Het oeverloos gezwets over " ik kan de jongens niets verwijten " en " de organisatie was er " beginnen danig op de zenuwen te werken.
Graag wat krachtiger , scherper en doelgerichter ! DRINGEND graag...
Dat gezeik over Guido ook. Die voorbije 2 seizoenen heeft die man mirakels verricht, en nu mag hij plots buiten voor sommigen. Te belachelijk voor woorden :vomit:
Ik wil GB ook niet buiten. Als kritisch zijn al niet meer mag...

Neem nu die zoneverdediging bij stilstaande fases. Daar hebben we vorig jaar ook veel goals door geslikt. Ik had het nog voorspeld voor de match. :headbang:
Messi schreef:3-0

Prono matchverloop:
Na lang standhouden en betonvoetbal 0-0 houden tot de rust, bij een stilstaande fase 1-0 en daarna is de veer gebroken en wordt het snel 2-0 en 3-0.
Geen of weinig echte kansen voor STVV. Balbezit/veldoverwicht dik in het voordeel van KVM.
Gebruikersavatar
555
Berichten: 289
Lid geworden op: 29 sep 2010, 20:48
Supporter van: STVV

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door 555 »

Jack schreef:
Johan Bamps schreef: Ik zal het hier ook nog eens zeggen. Ik dacht dat Zander in die periode gezegd heeft dat hij een tijdje van het forum ging wegblijven (of zelfs een sabbatjaar ging nemen).
Makkelijk na te gaan, je kunt al zijn posts opzoeken via zijn profiel.
Ik had al eens snel gekeken en kon niet onmiddellijk in die zin terugvinden.
Ik dacht dat ook gelezen te hebben en heb het effe gezocht en gevonden.

ZANDER Titel: Re: Commentaar op A-kernen / speeldagstatistiekenGeplaatst: 21 Mrt 2011, 16:14

Ik geef na de wedstrijd Charleroi – Cercle Brugge nog de eindcijfers en dan doe ik aan “geheelonthouding” betreffende K.STVV tot op 01 september 2011.... als de zomermercato gesloten is. Dan hebben we een “zicht” voor de volgende vier maanden.... tot aan de volgende “mercato”... iets wat ze voor mij trouwens volledig mogen afschaffen dat gedoe met die wintertransfers...


Is nog een maand met vakantie dus. :cool:
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door wim vanaken »

Benteke, Dufour en Mutombo overnemen van Standard en de problemen zijn voor 90% van de baan. 3 spelers die bij Standard toch niet aan de bak komen, kan toch zo moeilijk niet zijn met onze RD aan 't roer bij de Rouches ? Dan heb je met Reza en Mutombo 2 spelers die zowel op beide flanken als achter de spits uit de voeten kunnen en dan mag voor mijn part Nilske dadelijk vertrekken.....
De Bouwman
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jun 2011, 19:37

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door De Bouwman »

wim vanaken schreef:Benteke, Dufour en Mutombo overnemen van Standard en de problemen zijn voor 90% van de baan. 3 spelers die bij Standard toch niet aan de bak komen, kan toch zo moeilijk niet zijn met onze RD aan 't roer bij de Rouches ? Dan heb je met Reza en Mutombo 2 spelers die zowel op beide flanken als achter de spits uit de voeten kunnen en dan mag voor mijn part Nilske dadelijk vertrekken.....
Mutombo moet je zelfs niet overnemen van Standard, die is contractvrij (werkloos als je wil).
De Bouwman
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 jun 2011, 19:37

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door De Bouwman »

Ik ben eigelijk redelijk "gerustgesteld" (een groot woord, maar ik kan het niet anders uitdrukken). Ik had een herhaling van vorig jaar verwacht, écht niét beter kunnen en zéér tevreden zijn met een puntje. Met de ploeg die er vorig jaar stond, wist je dat je zelfs 5 spelers nodig had om het deftig op te lossen.

Achteraan zit het goed in mekaar, alleen spijtig van de doelpunten, die mogen nooit vallen. Bij de eerste moet Daeseleire eerder afhaken, en moet zijn man centraal overgenomen worden. Ik heb KVM op de Studio 1 vorig jaar zeker 10 keer dergelijke vrijetrap zien zetten, STVV moet dat toch geweten hebben dat dit de mogelijkheid was? Bij de tweede... Tja, je moet niet altijd proberen uit te voetballen, de bal wegkijlen mag ook al eens, zeker bij STVV.

De kwestie Deferm/Christ, ik kan wel begrijpen waarom Deferm begon ipv Christ. Om het blok neer te zetten, is hij gewoon veel beter geschikt. Het probleem dat je dan echter krijgt, is dat je centraal in het middenveld te weinig creativiteit hebt. Onze flanken vond ik zaterdag helemaal niet goed, Dufer nog minder dan Schouterden. Maar op het moment dat wij onder mekaar zeiden van Dufer te wisselen... ontbindt hij zijn duivels... Dat is zijn kwaliteit, scoren wanneer je het het minst verwacht, en dan nog op die manier.
Aan de andere kant, met een beter flankenspel in de eerste helft, had je veel gevaarlijker kunnen zijn... en dan is zulk een flits van 1 man niet altijd nodig om toch nog een puntje te redden (als je begrijpt wat ik bedoel).

Soit, Benteke voorin met vanop de flank Reeza en Andrade, ik zie dat wel zitten! ;)
wim vanaken
Berichten: 759
Lid geworden op: 14 okt 2010, 14:30

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door wim vanaken »

De Bouwman schreef:
wim vanaken schreef:Benteke, Dufour en Mutombo overnemen van Standard en de problemen zijn voor 90% van de baan. 3 spelers die bij Standard toch niet aan de bak komen, kan toch zo moeilijk niet zijn met onze RD aan 't roer bij de Rouches ? Dan heb je met Reza en Mutombo 2 spelers die zowel op beide flanken als achter de spits uit de voeten kunnen en dan mag voor mijn part Nilske dadelijk vertrekken.....
Mutombo moet je zelfs niet overnemen van Standard, die is contractvrij (werkloos als je wil).
Vraag me af waarop we wachten ? Daarenboven kent het huis en is dus in no time terug ingewerkt, is polyvalent, weet onderhand dat hij blij mag zijn hier zijn kans te krijgen en weet ook wat Brepoels van hem verwacht. Kan een bal vasthouden en met de meest onvoorspelbare bewegingen een man uitschakelen en voor diepgang zorgen..
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door voetballiefhebber »

wim vanaken schreef:
De Bouwman schreef:
wim vanaken schreef:Benteke, Dufour en Mutombo overnemen van Standard en de problemen zijn voor 90% van de baan. 3 spelers die bij Standard toch niet aan de bak komen, kan toch zo moeilijk niet zijn met onze RD aan 't roer bij de Rouches ? Dan heb je met Reza en Mutombo 2 spelers die zowel op beide flanken als achter de spits uit de voeten kunnen en dan mag voor mijn part Nilske dadelijk vertrekken.....
Mutombo moet je zelfs niet overnemen van Standard, die is contractvrij (werkloos als je wil).
Vraag me af waarop we wachten ? Daarenboven kent het huis en is dus in no time terug ingewerkt, is polyvalent, weet onderhand dat hij blij mag zijn hier zijn kans te krijgen en weet ook wat Brepoels van hem verwacht. Kan een bal vasthouden en met de meest onvoorspelbare bewegingen een man uitschakelen en voor diepgang zorgen..
Er is gewoon geen geld voor versterking te halen. Zelfs niet om ze gratis te halen. Als ze meer spelers gaan halen kunnen ze wellicht de lonen nog niet meer betalen.
Op vlak van communicatie is er nog veel werk. Morrenne zou het ook eens mogen uitleggen, zodat iedereen weet hoe de club er nu echt voor staat. STVV is qua budget niet de grootste, maar ook niet de kleinste en de vraag is: 'hoe komt het dat men bij andere clubs wel nog spelers kan halen, terwijl STVV zelfs niet of met moeite een tweedeklasser kan betalen'?

Graag duidelijkheid mijnheer Morrenne aub
KINGAMBO
Berichten: 60
Lid geworden op: 27 mei 2011, 08:27

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door KINGAMBO »

voetballiefhebber schreef:
wim vanaken schreef:
De Bouwman schreef:
wim vanaken schreef:Benteke, Dufour en Mutombo overnemen van Standard en de problemen zijn voor 90% van de baan. 3 spelers die bij Standard toch niet aan de bak komen, kan toch zo moeilijk niet zijn met onze RD aan 't roer bij de Rouches ? Dan heb je met Reza en Mutombo 2 spelers die zowel op beide flanken als achter de spits uit de voeten kunnen en dan mag voor mijn part Nilske dadelijk vertrekken.....
Mutombo moet je zelfs niet overnemen van Standard, die is contractvrij (werkloos als je wil).
Vraag me af waarop we wachten ? Daarenboven kent het huis en is dus in no time terug ingewerkt, is polyvalent, weet onderhand dat hij blij mag zijn hier zijn kans te krijgen en weet ook wat Brepoels van hem verwacht. Kan een bal vasthouden en met de meest onvoorspelbare bewegingen een man uitschakelen en voor diepgang zorgen..
Er is gewoon geen geld voor versterking te halen. Zelfs niet om ze gratis te halen. Als ze meer spelers gaan halen kunnen ze wellicht de lonen nog niet meer betalen.
Op vlak van communicatie is er nog veel werk. Morrenne zou het ook eens mogen uitleggen, zodat iedereen weet hoe de club er nu echt voor staat. STVV is qua budget niet de grootste, maar ook niet de kleinste en de vraag is: 'hoe komt het dat men bij andere clubs wel nog spelers kan halen, terwijl STVV zelfs niet of met moeite een tweedeklasser kan betalen'?

Graag duidelijkheid mijnheer Morrenne aub
Weet je wat nog veel duurder is dan een twee- of drietal fatsoenlijke extra spelers te contracteren??? Een jaar in tweede spelen, tenminste als je wil terugkeren.
Alain
Berichten: 992
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Alain »

KINGAMBO schreef:
voetballiefhebber schreef:
wim vanaken schreef:
De Bouwman schreef:
wim vanaken schreef:Benteke, Dufour en Mutombo overnemen van Standard en de problemen zijn voor 90% van de baan. 3 spelers die bij Standard toch niet aan de bak komen, kan toch zo moeilijk niet zijn met onze RD aan 't roer bij de Rouches ? Dan heb je met Reza en Mutombo 2 spelers die zowel op beide flanken als achter de spits uit de voeten kunnen en dan mag voor mijn part Nilske dadelijk vertrekken.....
Mutombo moet je zelfs niet overnemen van Standard, die is contractvrij (werkloos als je wil).
Vraag me af waarop we wachten ? Daarenboven kent het huis en is dus in no time terug ingewerkt, is polyvalent, weet onderhand dat hij blij mag zijn hier zijn kans te krijgen en weet ook wat Brepoels van hem verwacht. Kan een bal vasthouden en met de meest onvoorspelbare bewegingen een man uitschakelen en voor diepgang zorgen..
Er is gewoon geen geld voor versterking te halen. Zelfs niet om ze gratis te halen. Als ze meer spelers gaan halen kunnen ze wellicht de lonen nog niet meer betalen.
Op vlak van communicatie is er nog veel werk. Morrenne zou het ook eens mogen uitleggen, zodat iedereen weet hoe de club er nu echt voor staat. STVV is qua budget niet de grootste, maar ook niet de kleinste en de vraag is: 'hoe komt het dat men bij andere clubs wel nog spelers kan halen, terwijl STVV zelfs niet of met moeite een tweedeklasser kan betalen'?

Graag duidelijkheid mijnheer Morrenne aub
Weet je wat nog veel duurder is dan een twee- of drietal fatsoenlijke extra spelers te contracteren??? Een jaar in tweede spelen, tenminste als je wil terugkeren.
Ik kan geloven dat we geen centen hebben... Onze ploegfoto al eens goed bekeken? Daar staan 29 (!) kernspelers op! En dan hebben Antheunis en Appeltans (tenzij een transfer van een van beiden aan mijn aandacht is ontsnapt) nog eens niet mogen mee poseren! (Henkinet is intussen wel weg) We geven dus wel centen uit, maar aan kwantiteit ipv kwaliteit! Onze kern is dus niet te smal, maar deze is grotendeels opgevuld met zeer matige spelers, waar GB in de verste verten geen beroep op zal doen!

RD had het altijd over de jeugd: awel merci dan. We hebben een halve kern jeugdspelers die allemaal een mooie contractje hebben, maar waar onze trainer niks mee kan aanvangen. Elders brengen ze jeugd omdat ze er kwaliteit in zien, hier moet jeugd in de A-kern enkel en alleen omdat het jeugd is.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: KV Mechelen - KSTVV

Bericht door Brusselmans »

Als je al jaren niet in staat bent om 2 deftige spitsen in je ploeg te halen, stop er dan onmidddellijk mee aUb, en ga petanquen, tuinieren, ....
Elders kan dat wel, maar hier dus niet.
Dus hoog tijd om het bijltje er bij neer te leggen, want dit is gewoon te belachelijk voor woorden, en je haalt ook nog eens geld uit de zakken van de mensen door daarmee een hoopje talentloze jeugd te betalen, ipv het uit te geven aan 1 deftige speler.
Want uiteindelijk kosten 4 of 5 jeugdspelers je meer dan 1 deftige spits. 5 auto's, 5 paar voetbalschoenen, 5 sportzakken, enz .....
Pffff, wat een immer weerkerend gezever altijd vanuit de Tiense.
Ze zijn zich nu al aan het oppeppen met veel strijdwoorden, niet beseffende dat ze zichzelf een hoop aan het wijsmaken zijn. Het blijft een echt kleuterklasje, waar ze in K3'tjes blijven geloven. Kinderachtig tot en met, en dat met topmensen uit de zakenwereld aan het roer. Gewoon ongebrijpelijk.

Brepoels was ontgoocheld omdat er na 6 weken harde arbeid geen puntje meekwam uit Mechelen.
Awel, als je 6 weken hard moet werken om dan zoiets neer te zetten als op Mechelen, dan stop je er beter mee, want dan kan nlets of niemand je nog helpen.
Dan kan je het niet, en heb je niks te zoeken in de zo al schamele JPL.
Plaats reactie